Maak er dan Thee vp vanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Koningin het volgende:
tvp
Leuke reviewquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef detulp050 het volgende:
Spam ik gelijk nog even mijn link naar de review op de Frontpage
Lifestyle: Pickwick T-Pads
Bedankt, had een spontane ingeving om er een review over te schrijven, en het was erg leuk om te testenquote:
die staat op de FP..?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste smaak recensie
Tevens TVP![]()
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FPquote:
Hij stond in het vorige topic, hij staat in dit topic en hij staat in het CULtopic in FCquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FP![]()
het staat zelfs hier in dit topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FP![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Adelante het volgende:
OP iets verhelderd en ook daar Tulpie's link in gezet
Groene padhouder erin (goed afgewassen), 3 keer doorgespoeld om de koffiesmaak weg te krijgen en na 4 koppen nog steeds een schuimlaag. Blijft ook zo lekker in je glas achterquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef detulp050 het volgende:
Uh, goede padhouder erin? Heb je hem al doorgespoeld? Anders zou ik het niet weten, heb geen schuimlaagje
heb je toevallig die chromen senseo.. daar mag die padhouder niet in?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef TGV2 het volgende:
Geen idee wat ik fout doe maar het blijft bij mij thee met een schuimlaag![]()
Ja hoor, past die gewoon in. Heb thuis ook nog zo'n "oude".quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef beefcake het volgende:
Weet iemand of de t-pad houder ook in de oude Senseo past, dus die met de knijpsluiting? Of zijn de houders van de oude en de nieuwe gewoon hetzelfde?
Er zitten 2 verschillende ehm....lipje-dingetje-aanhangseltje-gevalletjes bij.....1 voor die knijpsluitingsenseo's en 1 voor die nieuwere......als je zo'n chromen senseo hebt kun je daar nog weer een andere houder voor aanvragen/kopen bij pickwick.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef beefcake het volgende:
Weet iemand of de t-pad houder ook in de oude Senseo past, dus die met de knijpsluiting? Of zijn de houders van de oude en de nieuwe gewoon hetzelfde?
Dat zou je zeggen, maar als je goed kijkt naar het nieuwe houdertje en het tuitje, zie je dat het via een andere weg in het kopje komt. Blijkbaar hebben ze vanaf het begin dus al rekening gehouden met andere toepassingen dan alleen koffiequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef wendytje het volgende:
maar dat smaakt dan toch naar koffie?
ik bedoel.... het loopt nog steeds uit het tuitje.... en het deksel zit ook steeds tegen koffiepads aan....
Als het patent/octrooi op naam van die gast staat dan loopt die nu lekker binnen.. waar maak jij je dan druk om?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben een fan van thee, maar ik koop die T-pads niet uit boycot naar DE.
En dan nu even waarom.
Een paar jaar geleden had iemand dit precies uitgevonden, en ging daarmee naar DE. Ze waren helemaal enthousiast, en zouden het doorspelen, natuurlijk waren toen al zware contracten getekend. Patent / octrooi je kent het wel.
Later is hij ook nog langs beurzen geweest, waren ze ook enthousiast. Ook ver binnen het DE waren ze enthousiast, maar aan het einde van de rit zeiden ze toch nee.
En opeens, een jaar later, komen ze er zelf mee!
Zelfde idee, zelfde ontwerp, ja dat is een patentbreuk, ja daar weet DE vanaf, maar die hebben veel diepere zakken, en kunnen het misschien nog winnen ook.
Waar gaat dat heen, als grote bedrijven het winnen van de kleinen, die met de goede ideeën komen.
Walgelijk van DE
Denk je dat het bullshit is?
http://www.ad.nl/economie/article182133.ece en
http://www.ad.nl/economie/article184401.ece
Waar gaat het heen? Dat is niet nieuw hoor, degene die het diepst in de zakken kan reiken wint wel, de anderen kunnen vaak het geld niet eens opbrengen om er überhaupt aan te beginnen, laat staan te winnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef Yildiz het volgende:
Waar gaat dat heen, als grote bedrijven het winnen van de kleinen, die met de goede ideeën komen.
Walgelijk van DE
Ja, das de grap, dat doet DE dus niet hé, die beginnen een zaak, dan hij de naam die hij zelf heeft geregistreerd, bij het merknamenbureau (dé plek, daarvoor) niet mag gebruiken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het patent/octrooi op naam van die gast staat dan loopt die nu lekker binnen.. waar maak jij je dan druk om?
Kopie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef Typmuts het volgende:
Heb de andere smaken nog niet gesignaleerd! Heb gister wel de Earl Grey gedronken.
Was goed te drinken. Ik vind alleen de thee niet super warm. Ik drink liever super hete thee
zoals je het uit de waterkoker krijgt. Uit de senseo moet ik 'm eigenlijk meteen opdrinken,
wil ik 'm nog een beetje heet drinken. Voor de rest vind ik het wel een leuke "uitvinding".
Ja hoor, Dirk v.d. Broek (hier in Deventer in ieder geval) heeft ze wel. Heb er woensdag de andere 2 smaken gehaald.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef Whiskers het volgende:
ik vind die rooibos-sinaasappel ook heel lekker ruiken![]()
Zijn die andere smaken al ergens gesignaleerd?
- maar 1 apparaat op je aanrechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:56 schreef Yildiz het volgende:
Maar afgezien van de snelheid en het feit dat je een Senseo gebruikt, wat is hier het voordeel t.o.v. een normale pot thee?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef teig het volgende:
Ik heb die t4u dus in huis.. Maar die past dus niet in de t-pad houder. Die padhouders worden dus los verkocht. Ze zijn net wat groter als t-pads. Ik heb de houder nog niet (wel de van DE) en ga morgen zo'n andere houder kopen.
Ben benieuwd hoe dat smaakt. Tis iig goedkoper als die senseo thee...
Bij de Edah!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:19 schreef amaranta het volgende:
waar kun je zo'n proefpakket halen? Was net bij de AH maar zag het daar niet...
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bij de Edah!
Mijn vriendin is net een bakje Senseo thee aan het zetten!![]()
Tussen de 2.99 en 3.50 nu nog.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef amaranta het volgende:
En wat kost zo'n pakketje?
Ben ik het me eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Mickeys het volgende:
- maar 1 apparaat op je aanrecht
- geen thee die oud word dus altijd een vers bakje thee
- goede vervanger van de tea for one
- altijd thee op de juiste temperatuur (mits je je Senseo ook wel eens ontkalkt wat vele vergeten)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:00 schreef arj1o1 het volgende:
Overigens zullen de lossen pad-houders voor de T-pads 2,49 kosten (C1000).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |