Als het patent/octrooi op naam van die gast staat dan loopt die nu lekker binnen.. waar maak jij je dan druk om?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben een fan van thee, maar ik koop die T-pads niet uit boycot naar DE.
En dan nu even waarom.
Een paar jaar geleden had iemand dit precies uitgevonden, en ging daarmee naar DE. Ze waren helemaal enthousiast, en zouden het doorspelen, natuurlijk waren toen al zware contracten getekend. Patent / octrooi je kent het wel.
Later is hij ook nog langs beurzen geweest, waren ze ook enthousiast. Ook ver binnen het DE waren ze enthousiast, maar aan het einde van de rit zeiden ze toch nee.
En opeens, een jaar later, komen ze er zelf mee!
Zelfde idee, zelfde ontwerp, ja dat is een patentbreuk, ja daar weet DE vanaf, maar die hebben veel diepere zakken, en kunnen het misschien nog winnen ook.
Waar gaat dat heen, als grote bedrijven het winnen van de kleinen, die met de goede ideeën komen.
Walgelijk van DE
Denk je dat het bullshit is?
http://www.ad.nl/economie/article182133.ece en
http://www.ad.nl/economie/article184401.ece
Waar gaat het heen? Dat is niet nieuw hoor, degene die het diepst in de zakken kan reiken wint wel, de anderen kunnen vaak het geld niet eens opbrengen om er überhaupt aan te beginnen, laat staan te winnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef Yildiz het volgende:
Waar gaat dat heen, als grote bedrijven het winnen van de kleinen, die met de goede ideeën komen.
Walgelijk van DE
Ja, das de grap, dat doet DE dus niet hé, die beginnen een zaak, dan hij de naam die hij zelf heeft geregistreerd, bij het merknamenbureau (dé plek, daarvoor) niet mag gebruiken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het patent/octrooi op naam van die gast staat dan loopt die nu lekker binnen.. waar maak jij je dan druk om?
Kopie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef Typmuts het volgende:
Heb de andere smaken nog niet gesignaleerd! Heb gister wel de Earl Grey gedronken.
Was goed te drinken. Ik vind alleen de thee niet super warm. Ik drink liever super hete thee
zoals je het uit de waterkoker krijgt. Uit de senseo moet ik 'm eigenlijk meteen opdrinken,
wil ik 'm nog een beetje heet drinken. Voor de rest vind ik het wel een leuke "uitvinding".
Ja hoor, Dirk v.d. Broek (hier in Deventer in ieder geval) heeft ze wel. Heb er woensdag de andere 2 smaken gehaald.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef Whiskers het volgende:
ik vind die rooibos-sinaasappel ook heel lekker ruiken![]()
Zijn die andere smaken al ergens gesignaleerd?
- maar 1 apparaat op je aanrechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:56 schreef Yildiz het volgende:
Maar afgezien van de snelheid en het feit dat je een Senseo gebruikt, wat is hier het voordeel t.o.v. een normale pot thee?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef teig het volgende:
Ik heb die t4u dus in huis.. Maar die past dus niet in de t-pad houder. Die padhouders worden dus los verkocht. Ze zijn net wat groter als t-pads. Ik heb de houder nog niet (wel de van DE) en ga morgen zo'n andere houder kopen.
Ben benieuwd hoe dat smaakt. Tis iig goedkoper als die senseo thee...
Bij de Edah!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:19 schreef amaranta het volgende:
waar kun je zo'n proefpakket halen? Was net bij de AH maar zag het daar niet...
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bij de Edah!
Mijn vriendin is net een bakje Senseo thee aan het zetten!![]()
Tussen de 2.99 en 3.50 nu nog.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef amaranta het volgende:
En wat kost zo'n pakketje?
Ben ik het me eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Mickeys het volgende:
- maar 1 apparaat op je aanrecht
- geen thee die oud word dus altijd een vers bakje thee
- goede vervanger van de tea for one
- altijd thee op de juiste temperatuur (mits je je Senseo ook wel eens ontkalkt wat vele vergeten)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:00 schreef arj1o1 het volgende:
Overigens zullen de lossen pad-houders voor de T-pads 2,49 kosten (C1000).
Cappuccinopads? Kunnen die gewoon in de Senseo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:00 schreef arj1o1 het volgende:
Vanaf maandag zullen bij de meeste supermarkten de Cappuccino pads van Nescafe ook in de winkel liggen. Er zijn 4 soorten, maar ik heb niet onthouden welke.
Overigens zullen de lossen pad-houders voor de T-pads 2,49 kosten (C1000).
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussen de 2.99 en 3.50 nu nog.
Maar straks na de aanbiedingen wel 5 euro geloof ik.
Ze bedoelde ook de prijs van zo'n probeerpak.......zitten 2 pakjes T bij + zo'n houder.....voor ergens tussen de ¤ 2,50 en ¤ 3,50 ( give or take ) afhankelijk van welke super je bezoekt.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ik
maar ik vroeg me af wat zo'n probeerpak kost...maar ik rij maandag wel ff naar de supermarkt
Ik heb het ook over het probeerpakquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ik
maar ik vroeg me af wat zo'n probeerpak kost...maar ik rij maandag wel ff naar de supermarkt
Hij staat nu voor me.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
Zojuist de Earl Grey geprobeerd. Heerlijk! Dit is een blijvertje...
Geen schuimkraag hierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Ik krijg een vieze schuimkraag bij de Early Grey, die ander heeft dat niet...
Ja ik heb ook dat oude model inderdaad....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef gewooneenuser het volgende:
-Marjo- ik heb hetzelfde probleem, ook alleen met de Early Grey.
Heb je ook de 'oude' senseo met die knijpsluiting? Misschien ligt het daaraan?
Ik zal eens een mailtje sturen naar senseo/pickwick
]LET OP!! In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor het OUDE senseo apparaat ( met knijpsluiting dus) een ANDERE padhouder moet hebben! Die is te verkrijgen bij Douwe Egberts!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef gewooneenuser het volgende:
-Marjo- ik heb hetzelfde probleem, ook alleen met de Early Grey.
Heb je ook de 'oude' senseo met die knijpsluiting? Misschien ligt het daaraan?
Ik zal eens een mailtje sturen naar senseo/pickwick
Nee, dat is voor de aluminium versie. Voor de knijpversie zat er een apart handvatdingetje bij...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
]LET OP!! In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor het OUDE senseo apparaat ( met knijpsluiting dus) een ANDERE padhouder moet hebben! Die is te verkrijgen bij Douwe Egberts!!!
Dus dit verklaard een hoop voor deze mensen denk ik
Hmm dan heb ik de gebruiksaanwijzing verkeerd begrepenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de aluminium versie. Voor de knijpversie zat er een apart handvatdingetje bij...
Geweldige tip !quote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef Binkster het volgende:
gewone eenkops theezakjes van elk merk werken ook prima, gewoon touw er af en inhoud beetje schudden zodat het mooi in het midden zit
Hoe bedoel je? Je drukt het knoppie voor 2 kopjes in?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef _Flame_ het volgende:
Ik heb net ook een kopje earl grey op, zonder schuimlaag of koffie smaak![]()
erg goed te doen![]()
Ik heb 1,5 kop gepakt, denk dat hij bij 1 kopje aan de sterke kant is (maarja ik hou nu eenmaal ook van slappe thee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |