Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:thee maken is zo ongeveer het simpelste dat er is.
hier op fok hebben ze die een blauwe naam gegevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.![]()
Voor DE zie ik de meerwaarde wel deze zijn 10 keer duurder dan theezakjes en er zijn vast voldoende debielen die ze ook gaan kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Toeps het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde tov het theezakje niet.
Tuurlijk!! kan niet anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
week 12, is dat toevallig op 1 april
Je bent niet de enige. Dan zie ik ook meer heil in de cappucino pads, hoewel ik liever espresso zou hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Toeps het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde tov het theezakje niet.
Koffie juffrouw bij de D.E.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef SiGNe het volgende:
M'n vriendin werkt op het moment tijdelijk in de kantine van D.E. en die hoorde vandaag dat er ook cappuccino-pads gaan komen, dat lijkt me dan wel weer een goeie zet van D.E.
Met het chronisch tekort aan smaak bij vele mensen vrees ik dat het nog wel eens een succesvol product zou kunnen worden...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er lopen tegewoordig serieus figuren rond die niet zelfstandig water kunnen koken.![]()
Een goede thee heeft tijd en rust nodig om te trekken. Even met hoge snelheid water door een theepad persen lijkt me geen lekkere thee opleveren. Geloof er geen donder van, is het dan geen 1 april ofzo in die beloofde week????quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef arj1o1 het volgende:
Vanaf week 12 te koop Pickwick t-pads.
Je krijgt hierbij een grratis houder voor je senseo!
De prijs zal ongeveer liggen op 1.59
Te duur? Denken jullie dat dit gaat aanslaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |