Maak er dan Thee vp vanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Koningin het volgende:
tvp
Leuke reviewquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef detulp050 het volgende:
Spam ik gelijk nog even mijn link naar de review op de Frontpage
Lifestyle: Pickwick T-Pads
Bedankt, had een spontane ingeving om er een review over te schrijven, en het was erg leuk om te testenquote:
die staat op de FP..?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste smaak recensie
Tevens TVP![]()
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FPquote:
Hij stond in het vorige topic, hij staat in dit topic en hij staat in het CULtopic in FCquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FP![]()
het staat zelfs hier in dit topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik dan gemist kijk eingelijk nooit op de FP![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Adelante het volgende:
OP iets verhelderd en ook daar Tulpie's link in gezet
Groene padhouder erin (goed afgewassen), 3 keer doorgespoeld om de koffiesmaak weg te krijgen en na 4 koppen nog steeds een schuimlaag. Blijft ook zo lekker in je glas achterquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef detulp050 het volgende:
Uh, goede padhouder erin? Heb je hem al doorgespoeld? Anders zou ik het niet weten, heb geen schuimlaagje
heb je toevallig die chromen senseo.. daar mag die padhouder niet in?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef TGV2 het volgende:
Geen idee wat ik fout doe maar het blijft bij mij thee met een schuimlaag![]()
Ja hoor, past die gewoon in. Heb thuis ook nog zo'n "oude".quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef beefcake het volgende:
Weet iemand of de t-pad houder ook in de oude Senseo past, dus die met de knijpsluiting? Of zijn de houders van de oude en de nieuwe gewoon hetzelfde?
Er zitten 2 verschillende ehm....lipje-dingetje-aanhangseltje-gevalletjes bij.....1 voor die knijpsluitingsenseo's en 1 voor die nieuwere......als je zo'n chromen senseo hebt kun je daar nog weer een andere houder voor aanvragen/kopen bij pickwick.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef beefcake het volgende:
Weet iemand of de t-pad houder ook in de oude Senseo past, dus die met de knijpsluiting? Of zijn de houders van de oude en de nieuwe gewoon hetzelfde?
Dat zou je zeggen, maar als je goed kijkt naar het nieuwe houdertje en het tuitje, zie je dat het via een andere weg in het kopje komt. Blijkbaar hebben ze vanaf het begin dus al rekening gehouden met andere toepassingen dan alleen koffiequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef wendytje het volgende:
maar dat smaakt dan toch naar koffie?
ik bedoel.... het loopt nog steeds uit het tuitje.... en het deksel zit ook steeds tegen koffiepads aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |