Ja, wilde de speeltuin wat langer openlaten.quote:
das waar gaan we hier wel verderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
Deze telt lekker, want wie de deur dicht doet zal de volgende open moeten maken
Doe dat, dan neem ik vast even een andere sigquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, wilde de speeltuin wat langer openlaten.
Mannetje voor mijn waterbed parkeert net voor de deur... dus FLASH.. your wish is my command...
ik zout op!
toedels
heh, ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Zal hier eens vakkundig een ntvp plaatsen
Oh ja, foto's...
Ik heb mijn fototoestel naast me staan. Is dat ook goed?
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Oh ja, foto's...
Ik heb mijn toestel zelfs vastgehouden netquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Oh ja, foto's...
Ow, dan hoor ik graag de bevindingen van ons roddelmateriaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?
Heb je je wel gewassen, tandjes gepoetst en een lekker after shaveje op dan?
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, dan hoor ik graag de bevindingen van ons roddelmateriaal![]()
Nee hoor Mauro, ik roddel nooit over je... zou niet durven..
Het heerstquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Mauro het volgende:
Oh, en sorry dat mijn avatar is overleden.
Het schijnt dat mijn modem thuis is overleden.
Ja Ynske, FOEI!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
* Dienstmededeling: *
Regelmatig gebeurt het dat een nieuw topic geopend woordt voordat degene die het vorige sloot de kans had om een nieuwe te openen. Geef diegene wel even fatsoenlijk de kans om een nieuwe te openen, dan hoeven Subhuman en ik niet steeds dubbel op te ruimen.
Dank u!
* Einde dienstmededeling *
Was het weer zover? Ik was boodschappen doen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
* Dienstmededeling: *
Regelmatig gebeurt het dat een nieuw topic geopend woordt voordat degene die het vorige sloot de kans had om een nieuwe te openen. Geef diegene wel even fatsoenlijk de kans om een nieuwe te openen, dan hoeven Subhuman en ik niet steeds dubbel op te ruimen.
Dank u!
* Einde dienstmededeling *
Zeg lekker wijf, wanneer ga ik jou eens in levenden lijve mogen bewonderen eigenlijk? Dat wordt ook weleens tijd, vijje niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?
Maar deze keer deed ik het wel goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik was boodschappen doen!
En weer was het na een post van Xilantof... Zet je aan het denken!
Ik zie nixquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk mij eens een flipscreen hebben
Jij komt toch ook naar de treintjes?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lekker wijf, wanneer ga ik jou eens in levenden lijve mogen bewonderen eigenlijk? Dat wordt ook weleens tijd, vijje niet?
Prima!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?
@Mauro, ze heeft zich suf geroddeld over je hoor. Ik ga je vanavond alles doorvertellen![]()
Treintjes!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij komt toch ook naar de treintjes?
Nope, is nog niet klaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?
@Mauro, ze heeft zich suf geroddeld over je hoor. Ik ga je vanavond alles doorvertellen![]()
Snel! Een transfusie! Of komt alle hulp te laat denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Waterbed heeft veel water verloren... heel veel.
Dat wordt een ander bedje zoeken vanavondquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Waterbed heeft veel water verloren... heel veel.
En waarschijnlijk is de thermostaat ook nog kapot nu
damn..
lama, dr was een user zich voor lul aan t zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
en in dat van jou is plaats?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat wordt een ander bedje zoeken vanavond
Jij kent Sara nog niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lama, dr was een user zich voor lul aan t zetten
ik welquote:
o dan ben ik blind blijkbaar sorriequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lama, dr was een user zich voor lul aan t zetten
niet bepaald...ik denk dat dat best in de kosten kan gaan lopen zoiets. en een koud waterbed is egnie fijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
@Fles: kom je nou wel of niet naar de meeting met de treintjes? Ik vind zo'n klapschermpje best geil...
GRMBL...snel editten he? ik dacht dat je het over het bed van Kleintje hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
@Fles, nou dan zien we elkaar daar toch?![]()
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is het topic over die meeting ook weer? Of nog in winterslaap?
ah dank jequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
quote:
Heeft ie zijn weener nog niet laten zien dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Kleintje het volgende:
Weer een nieuw iemand in mijn msn.
Reden... omdat ik onder de douche sta!
YEAH
Omdat ik schoon ben mag ik in zijn msn.
Of zou ie gewoon gratis geile plaatjes willen hebbuh?
Heb je wel gezegd dat de volgende keer geld kost?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
nee nog niet, maar hij zegt nu wel dat 'mijn mailadres --> allesgeprobeerd hem trok'
Toch fijn, is ie al getrokken door mij.
Ze schijnt er nogal druk mee te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
Hoe zou het eik. met Pea zijn en haar nieuwe huisje???
hmmm lekker warm daarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
He getver!!
gaat het nu weer over sex?
Ik zal het nog 1 keer uitleggen....
Sex doe je pas wanneer je getrouwd bent, en dan puur en alleen om kindertjes te krijgen. Degene die er plezier aan durft te beleven zal branden in de hel!!!
hm... ik vindt het slap, maargoed...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
nee nog niet, maar hij zegt nu wel dat 'mijn mailadres --> allesgeprobeerd hem trok'
Toch fijn, is ie al getrokken door mij.
zo is datquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
He getver!!
gaat het nu weer over sex?
Ik zal het nog 1 keer uitleggen....
Sex doe je pas wanneer je getrouwd bent, en dan puur en alleen om kindertjes te krijgen. Degene die er plezier aan durft te beleven zal branden in de hel!!!
wie is jij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Nou, ff serieus he....
Jij wil maar al te graag naar de hel.
Want de hemel is voor brave mensen, daar hebben ze geen bier...
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Nou, ff serieus he....
Jij wil maar al te graag naar de hel.
Want de hemel is voor brave mensen, daar hebben ze geen bier...
wat ik net gelezen heb is dat sex voor het huwelijk wel een goeie optie isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Muk het volgende:
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!
wat is de snelste en vooral goedkoopste manier om te zondigen?
een camsitequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Muk het volgende:
[..]
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!
wat is de snelste en vooral goedkoopste manier om te zondigen?
hahaha ben al klaar, dacht dat het veel langer zou duren, ik leer vandaag wel veelquote:
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
het schijnt dat eenvoudig jezelf aftrekken al een plaatsje in de hel garandeert!
we zien je over drie minuten wel weer he?![]()
Wees eens een beetje zuinig op je broodwinning jijquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..
zo is zequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...
iets tekort gekomen de laatste tijd?
HEquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...
iets tekort gekomen de laatste tijd?
Jahjah, wie heeft dat "geile" mailadres aangemaakt dan? De heeft HIJ zeker ook voor jou gedaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
HE
Dat waren ZIJN woorden.
Hij voegde mij toe aan ZIJN msn.
Omdat ik douche en omdat ik een geil mailadres heb.
ontdekhetplekje@hitsigmeisje.cumquote:
Ron vindt het niet kunnen blijkbaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
allesgeprobeerd is een geil e-mail adres?
ja Pappaquote:
En je dochter was daar helemaal niet blij meequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb mijn toestel zelfs vastgehouden net![]()
[afbeelding]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ron vindt het niet kunnen blijkbaar
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.
oh okee, maar dat komt dan door Kleintjequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.
blame Kleintje inderdaad, altijd goede alibi..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Kleintje het volgende:
ow ja.. Kleintje. Makkelijke naam zeker?
Waterbed is gemaakt!!!!
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zoquote:
Ah bedankt, had net kouwe voetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zo
als we toestemming krijgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zo
@ Puckzzz: succes straks. Vanavond hier te zien?
klefferdquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ronald
Zie je, ik heb een beschermheer enzo...
Nee, jij kreeg ook op je kopquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ronald
Zie je, ik heb een beschermheer enzo...
Niet zo aanstellenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil dat niveau ook wel halen, maar ik moet steeds die keukentrap pakken omdat ik te klein ben..
irc.fok.nl, daar kun je tikken tot je vingers het niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:44 schreef ableton het volgende:
slow chat > fast chat
*gauw foto maakt van dit zeldzame momentquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef Kleintje het volgende:
*gedraagt zich als een net meisje*
Dat moment is net zo zeldzaam als goede muziek op 3FMquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gauw foto maakt van dit zeldzame moment
Ik dacht dat jij de deur uit ging?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
Ik zit ook te denken wat voor statief ik ga kopen.
Mag zaterdag nog een keer die van Marjo lenen.
Weet wel dat ik een statief met snelkoppeling nodig heb.
En het liefst van een merk waar ze ook goede eenpoten van hebben, zodat ik makkelijk kan schakelen...
*mompelt iets over plat neerleggen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog steeds zeer blij met mijn statief.... een Vanguard millenium 5 ofzo
stevig, makkelijk, niet te zwaar, gaat tot meer dan 1.80 hoog....het enige wat ie niet kan is heel laag gaan, minimun is iets van 50 cm ofzo.
is idd een optie, maar bij macro heb ik hem nog nooit gebruikt eigenlijk. ik schiet ze wel uit de hand.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*mompelt iets over plat neerleggen...
nu al aan de boekeninkoop enzo voor september?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef -Marjo- het volgende:
Pfff, net effe 265 euro uitgegeven. Tof een zoon die naar de middelbare gaat
Net ingeschreven op zijn nieuwe school. Boekenfonds en schoolfonds, de acceptgiro volgt vanzelf...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu al aan de boekeninkoop enzo voor september?
tjee daar word je idd niet blij van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Net ingeschreven op zijn nieuwe school. Boekenfonds en schoolfonds, de acceptgiro volgt vanzelf...
goedkoper dan een lens laten reparerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef -Marjo- het volgende:
Pfff, net effe 265 euro uitgegeven. Tof een zoon die naar de middelbare gaat
had je niet beter een nieuwe kunnen kopen, of was dat nog duurderquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goedkoper dan een lens laten repareren
Dat was nog iets duurder, plus dat ik dan nog onderzoekskosten voor deze moest betalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je niet beter een nieuwe kunnen kopen, of was dat nog duurder
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Ynske het volgende:
@kleintje.... gaat jou dit ook lukken met je paard? http://www.pbase.com/jle56/image/23395258.jpg
en wat was er stuk aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was nog iets duurder, plus dat ik dan nog onderzoekskosten voor deze moest betalen.
hier dit izzem:
[afbeelding]
Onderzoekskostenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was nog iets duurder, plus dat ik dan nog onderzoekskosten voor deze moest betalen.
hier dit izzem:
[afbeelding]
allesquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat was er stuk aan?
best gaaf om van binnen te zien
en hoe heb je dat voor mekaar gekregen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles
achterste lenselement, electrisch circuit/printplaat, AFmotor en de basismontage-unit (de bajonetaansluiting zeg maar)
Van buro af gemaaidquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
*noteert: camera niet met lens van bureau afmaaien, als je maaien wilt, het grasveld moet nog gedaan worden *quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van buro af gemaaidmet camera en al natuurlijk. Die had raar genoeg niks ernstigs
eerlijk vind ik het heel jammer dat hij zo bewogen is, de kleur staat me weer wel aan, en ook het plaatje zegmaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef blackbully het volgende:
maandag een foto gemaakt in het "buitenland"
wat vinden jullie hier van?
[afbeelding]
wel scherp (voor mijn lens)quote:
http://xs.toquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil wat foto's online zetten om zo een testcase te maken, maar waar kan ik ze online zetten? Ik kan er namelijk niet op komen.
Kheb ze al wel verkleind.
probeer eens xs.toquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil wat foto's online zetten om zo een testcase te maken, maar waar kan ik ze online zetten? Ik kan er namelijk niet op komen.
Kheb ze al wel verkleind.
prutser!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
probeer eens [url=http://xs.to]xs.to]/url]
HA! moet je eerst langs mijn vriendje zien te komen, en die is bokser geweest en die zit bij de politie en die...en die...en die.... is vanochtend door z'n rug gegaanquote:
die zou ik denk ik croppen net onder de dakgoot. mooie fotoquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef blackbully het volgende:
waarom geen reacties meer op mijn mooie foto?
eerste is dus allen naar sepia omgezet en en heel klein beetje levels.
deze heb ik ook gemaakt in dat hoge noorden
[afbeelding]
Nee joh.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die zou ik denk ik croppen net onder de dakgoot. mooie foto
Maar hij is Belg, dus om te kopen met een zak Vlaamsche Frieten of een fles Jupiler.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HA! moet je eerst langs mijn vriendje zien te komen, en die is bokser geweest en die zit bij de politie en die...en die...en die.... is vanochtend door z'n rug gegaan
ik zou die rioolput er af boenenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die zou ik denk ik croppen net onder de dakgoot. mooie foto
tot zoquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben naar huis
BB en Mauro, zie jullie later!
doeidoei allen
sorry? Niet verder dichtknijpen dan 1,4? Ik krijg geen enkel diafragma verder OPEN dan 1,8quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef blackbully het volgende:
ps. foto is gemaakt op F1.4
(kon het diafragma niet verder dicht knijpen)
100 mm f1.4 portragon lens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sorry? Niet verder dichtknijpen dan 1,4? Ik krijg geen enkel diafragma verder OPEN dan 1,8
issie soms stuk jouwes?
yupquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
dus dat ding heeft een diafragma hard op 1,4 staan?
lensjequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja leuk speelding misschien, maar echt veel heb je er niet aan op zo'n manier lijkt me..
nope al erg lang geleden in eindhovenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag in Houten op de kop getikt?
Die arme meid of jongen achter die balie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef Kleintje het volgende:
Mooie foto's zie ik hier voorbij komen.
Ik heb vanmiddag bijna iemand vermoord.
De hema
Nooit meer voor mijn foto's.
Omdat ik ze op cd wil gaat dat niet, ze waren weer terug bij de winkel.
Ik mag ze niet alleen ontwikkelen + op cd.
Mag wel op alleen ontwikkelen, of ontwikkelen + afdrukken, of ontwikkelen, afdrukken en op cd.
DUS... weer terug, en op cd zetten duurt langer dan alleen ontwikkelen + afdrukken.
Fucking zaterdag zijn ze pas klaar.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:23 schreef Kleintje het volgende:
Ja, het heeft me gestimuleerd om nog harder te sparen voor mijn fototoestel.
Ow.. en de beslissing is ook gevallen.
Ik ga niet voor de canon 350D
Ik vind mezelf niet REBELs genoeg voor dat toestel
Het wordt toch de Nikon D70S
Hee wacht eens, was er niet iets met dat je de mislukte afdrukken niet hoeft af te nemen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef Kleintje het volgende:
Omdat ik ze op cd wil gaat dat niet, ze waren weer terug bij de winkel.
Ik mag ze niet alleen ontwikkelen + op cd.
Mag wel op alleen ontwikkelen, of ontwikkelen + afdrukken, of ontwikkelen, afdrukken en op cd.
DUS... weer terug, en op cd zetten duurt langer dan alleen ontwikkelen + afdrukken.
Fucking zaterdag zijn ze pas klaar.
Ja en als het nou een bijzondere foto wasquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef blackbully het volgende:
hier nog een hekje met dat lensje
[afbeelding]
zo wel weer zat gespamd
ook al aan t verhuizen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:01 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Weer druk bezig met de verhuizing. Maar 't einde is ook wel in zicht (Gelukkig).
welke camera?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef blackbully het volgende:
hij is over-belicht
[afbeelding]
ps. foto is gemaakt op F1.4 met 1/1250 aan sluitertijd.
iso 200.
en nog teveel licht.
(kon het diafragma niet verder dicht knijpen)
Moest verboden wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef Re het volgende:
[..]
jah dat doet maar tegenwoordig alsof het niets is![]()
jahquote:
Xila gaat samenwonen!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef Xilantof het volgende:
nouja, verhuizen. De situatie is een beetje raar hiero![]()
Maar het komt ongeveer op verhuizen neer... deels iig
(van 2 huizen naar 1 huis)
Neequote:
ohquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Xilantof het volgende:
ik ga ongeveer weer terug in huis wonen.
geen VVE blijkbaar eigenaar van rest van het pand communiceert alleen via advocaat nog...quote:
wanouweer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:32 schreef Re het volgende:
[..]
geen VVE blijkbaar eigenaar van rest van het pand communiceert alleen via advocaat nog...
je trekt in bij je moeder of zij bij jou?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Neejoh... dat nog niet
iets anders nog
ik ga ongeveer weer terug in huis wonen.
ja heouwehoer, eigenaar wil verhuurders eruit schoppen om het te verkopen maar ja daar is een huurderwet bescherming voor en dat vind tie niet leuk dus heeft tie dubbele contacten, intimideerd door kleerkasten te sturen en doet verder geen flikker aan de rest van het pandquote:
ja die was min of meer al opgericht maar nooit echt van de grond gekomen, en die huurders zijn er echt voorlopig nog lang niet uit, die betalen zelfs onderhoudkosten enzo...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
mooihopen dat hij het snel verkoopt en gauw VVE oprcihten
oh okee, nou succes danquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga terug naar mijn pa![]()
En echt leuk is het niet... maar voor even zit er niets anders op![]()
ja vertel dat de eigenaar dan maar, ik heb nix met die vent te maken, alleen nu dus met de gangverlichting, en het is wel pikkedonker op die trapquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
huur is huur, onderhoud is voor rekening van de eigenaar
pleur er een keer van af en klaag hem aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Re het volgende:
[..]
ja vertel dat de eigenaar dan maar, ik heb nix met die vent te maken, alleen nu dus met de gangverlichting, en het is wel pikkedonker op die trap
pleur ik liever iemand anders erafquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pleur er een keer van af en klaag hem aan
Wie weet kan je het combinerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef Re het volgende:
[..]
pleur ik liever iemand anders eraf... of geldt het dan weer niet?
Wist niet dat jij zo evil was...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef Re het volgende:
[..]
pleur ik liever iemand anders eraf... of geldt het dan weer niet?
ja ehhh wanneer mag je dan nog wel rukken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef Kleintje het volgende:
maar toch ook niet tijdens het huwelijk Flash??? Geloof dat sommige vrouwen dan jaloers op die hand zijn
en dat zal ik dus nooit begrijpen
Van mij mag je het doen wanneer je wilt hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ehhh wanneer mag je dan nog wel rukken?
Is die van jou zo hoog in rang???quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Re het volgende:
[..]
wel handjes schudden met de Minister President?
Ik denk dat de NUON dat gedaan heeft en dat de huisbaas zelf er actief niet zo veel mee te maken hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
Die huisbaas kan niet zo maar besluiten om het licht uit te gooien, dat kan alleen het bestuur.
ja ik weet hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef RonaldV het volgende:
Re, als je een appartement koopt, dan is er een VVE. Die VVE heeft een bestuur, en daar moeten minstens twee eigenaren inzitten. Die eigenaar kan er één van zijn, maar er moet een tweede, en misschien zelfs wel een derde bestuurslid zijn. Die huisbaas kan niet zo maar besluiten om het licht uit te gooien, dat kan alleen het bestuur. Trek die neus desnoods voor de rechter. Je bent mede-eigenaar van het pand, en hij houdt zich niet aan de Akte van Splitsing (de regels van de VVE). Daar kun je hem op aanpakken.
ik ben jaren zelf voorzitter van een VVE geweest
--> WGR
ja rottige is het gaat om een rekening van 41,57quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de NUON dat gedaan heeft en dat de huisbaas zelf er actief niet zo veel mee te maken had
Gewoon een kwestie van rekeningen laten liggen, aanmaningen er bovenop
En kan ie ook transformeren???quote:
Het erge is: Legoland-poppetjes hebben nog zulk haar ook!quote:
ja begin ff ergens over zegquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
Fuck, mijn natte dromen van Re vallen nu in duigen.
Maar goed, for the time beïng was het leuk.
Snap nu niet meer wat Purplerose in hem ziet.
Ze mag hem bij deze hebben...
don't push itquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Kleintje het volgende:
Fuck, mijn natte dromen van Re vallen nu in duigen.
Maar goed, for the time beïng was het leuk.
Snap nu niet meer wat Purplerose in hem ziet.
Ze mag hem bij deze hebben...
owwww dacht dat je analoog schoot...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde juist dat jij mij ging pushen
Dan wil ik jou wel pullen
![]()
![]()
Hou es opquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde juist dat jij mij ging pushen
Dan wil ik jou wel pullen
![]()
![]()
pushen en pullen wel ja, met PS CS2 gaat het ook wel als je hem digitaliseertquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Klopt. Maar... ik heb gehoord dat ze dat in de doka kunnen doen toch??
Goed hequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Re het volgende:
om het maar weer ff richting subforum thema te leiden
dan moet iemand mij dat maar eens leren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Re het volgende:
[..]
pushen en pullen wel ja, met PS CS2 gaat het ook wel als je hem digitaliseert
Was de foto-vakboer achteraf niet makkelijker geweest?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
dan moet iemand mij dat maar eens leren.
Maar goed... eerst moet de ontwikkelcentrale van de hema eens meewerken![]()
achteraf was vooraf beter jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Was de foto-vakboer achteraf niet makkelijker geweest?
bestaan die nog?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Was de foto-vakboer achteraf niet makkelijker geweest?
In de Randstad misschien niet meer, maar hier in de provincie wel hoor!quote:
hier zit er nog een... 14 euro voor rolletje van 24 afdrukken... is dat normaal?quote:
zelfs voor een IR-filmpje een stevige prijs..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef Muk het volgende:
[..]
hier zit er nog een... 14 euro voor rolletje van 24 afdrukken... is dat normaal?
edit: dat is in rotterdam dus
En daar dan weer foto's van makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:25 schreef Kleintje het volgende:
Alleen de service niet Ghostbuster.
Ik had ze vandaag bijna die rolletjes laten opeten.
Zeg...het was helemaal geen blonde vraagquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef Kleintje het volgende:
ik heb weer eens een blonde vraag gesteld in msn.
Zal ik het dan ooit leren? Alles op het gebied van fotografie????
*zucht*
wij bestellen altijd bij het kruidvat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef Kleintje het volgende:
ow, bij de HEMAis 9 x 13 0,11 eurocent.
10 x 15 is 0,18 eurocent
Luister. Het geeft niks als je eens iets niet weet. Of een heleboel niet weet. Dan vraag je dat gewoon, wie weet heeft iemand er een lolletje om, maar uiteindelijk komt er een antwoord, en steek je er wat van op. Maar niet zo theatraal te koop gaan lopen met je onkunde, daar maak je geen vrienden mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef Kleintje het volgende:
ik heb weer eens een blonde vraag gesteld in msn.
Zal ik het dan ooit leren? Alles op het gebied van fotografie????
*zucht*
Tis maar wat je verstaat onder een echte ouderwetse fotozaak.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef Kleintje het volgende:
Zit hier zo'n half uur service, verschrikkelijk duur.
Maar een echte ouderwetse fotozaak... dat bestaat hier volgens mij niet meer...
Wat vroeg ze dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...het was helemaal geen blonde vraag
Het ging over type objectieven en de verschillen daartussenquote:
nou, dat hangt ten eerste af van het basiskennisniveau van degene die de vraag stelt, en vervolgens wil ik van jou nog weleens een sluitende bewijsvoering horen waarom filmpjes maken met een SLR niet kanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef huiz het volgende:
Wat ik een blonde vraag vind, is als iemand vol bewondering kijkt naar mijn (toen nog) 10D en dan vraagt of je er ook filmpjes mee kunt maken, waarna ze het opeens maar een erg simpele en eenvoudige camera vinden omdat dat dus niet kan
niks blonds aan lijkt mequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ging over type objectieven en de verschillen daartussen
hmmm kam me nog wel een topic voor de hand halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, dat hangt ten eerste af van het basiskennisniveau van degene die de vraag stelt, en vervolgens wil ik van jou nog weleens een sluitende bewijsvoering horen waarom filmpjes maken met een SLR niet kanSteek maar van wal, als het allemaal zo simpel is
kam jij nogeens een topic voor de hand kerelquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Re het volgende:
[..]
hmmm kam me nog wel een topic voor de hand halen
ja dat ging ook niet voor de wind trouwensquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kam jij nogeens een topic voor de hand kerel
De meeste vrouwen zijn in eerste instantie nogal geïmponeerd als je met een grote camera met een hele dikke lange lens rondloopt (does size matter?) maar als het niet net zoveel kan als hun compact cameraatje dan is het opeens maar een simpel dingquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, dat hangt ten eerste af van het basiskennisniveau van degene die de vraag stelt, en vervolgens wil ik van jou nog weleens een sluitende bewijsvoering horen waarom filmpjes maken met een SLR niet kanSteek maar van wal, als het allemaal zo simpel is
die ja kon me ff niet voor je halen, uhmmm kon je even niet voor me halen was het..quote:
Dan hangt het van de cupmaat van de vraagstelster af of je er nog op doorgaat van "jah het is maar net waar je hem voor gebruikt" etcquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef huiz het volgende:
De meeste vrouwen zijn in eerste instantie nogal geïmponeerd als je met een grote camera met een hele dikke lange lens rondloopt (does size matter?) maar als het niet net zoveel kan als hun compact cameraatje dan is het opeens maar een simpel dingTja, basiskennis dus
Als LCD preview kan op een DSLR, dan ben je al over de helft naar het implementeren van video-functionaliteitquote:Maar ik heb niet beweerd dat het niet kan met een SLR, ik bedoelde dat het op de 10D niet kan, ook niet op de 5D, zelfs geen preview op het lcd achterop. Ik heb wel ergens gelezen dat er nu slr's zijn waarbij je op het lcd wel een preview ziet, dus het zal er ooit wel van komen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef Re het volgende:
nah ja kan ff pimpen met mijn 8 fps maar ja echt een filmpje kunnen we het niet noemen
jaquote:
ja vooral in een synagogequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
RATATATATATATATATATATATATATATATA lekker geluid
Ja goed idee kan je lachenquote:
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar iemand die net begint en oprecht geïnteresseerd is (laten we Kleintje even het voordeel van de twijfel gunnen), KAN die *blonde* vragen stellen? Ik denk het niet
Het is zon lens die opzettelijk dat onscherpe gebeuren heeft idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
is natuurlijk een testfoto he
Ik ben wel benieuwd of hij opzettelijk dat onscherpe, die waas heeft. Dan is er nog een zinnig doel voor te bedenken (specifiek soft-focus portretf'ie). Anders is het gewoon een onvoorstelbaar baggerding
hehe ja die blijft geinigquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed idee kan je lachenzal ik dat filmpje nogeens uploaden?
Re demonstreert nieuwe mitrailleur. (27,7 MB)quote:
nee lijkt me wel grappig maar ik ga misschien naar de TT met paddock en circuit toegang kaartquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Gaat er nog iemand naar Assen zondag?
Wat er te doen is? Automaxx streetpower
http://www.knittel.nl/dsf/pics/img/8763_1142442565.jpg
Iemand nog tips voor het fotograferen bij zo'n outdoor evenement?
Zoals het er nu uit ziet moet het lukken om bijna op het asfalt te staan
Probeer ook eens met wat groothoek aan de gang te gaan als je dichtbij genoeg kunt komen en maak nou niet alleen foto's van al die auto's die voorbij komen denderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Gaat er nog iemand naar Assen zondag?
Wat er te doen is? Automaxx streetpower
http://www.knittel.nl/dsf/pics/img/8763_1142442565.jpg
Iemand nog tips voor het fotograferen bij zo'n outdoor evenement?
Zoals het er nu uit ziet moet het lukken om bijna op het asfalt te staan
werken en dan bed inquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
ZoKlaar met werken
Eindelijk naar bed
Twee uur uitloop
pdehoog zit weer aan pitspoezen te denken hequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer ook eens met wat groothoek aan de gang te gaan als je dichtbij genoeg kunt komen en maak nou niet alleen foto's van al die auto's die voorbij komen denderen
Ik ga zo eerst ff aan de alcoholquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:02 schreef Re het volgende:
[..]
werken en dan bed in, dat is niet goed voor het systeem hoor
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:03 schreef Re het volgende:
[..]
pdehoog zit weer aan pitspoezen te denken he
ja ja lekkere sigaar erbij .. uhmmmmquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst ff aan de alcoholCognac en zo
![]()
Heb ik hier ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja lekkere sigaar erbij .. uhmmmm
doe mij maar een wisky eigenlijk![]()
De auto's jeuken me niet echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer ook eens met wat groothoek aan de gang te gaan als je dichtbij genoeg kunt komen en maak nou niet alleen foto's van al die auto's die voorbij komen denderen
zoiets als drank x rokertje = pdhoog?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik hier ookTrouwens wel eens cool om die op de foto te zetten
Als productfotografie of zo
![]()
wat hele scherpe plaatjes op kan leverenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Pitpoezen met een weersverwachting van 6 hele graden....
En iedere keer de foto niet zo hebben zoals jij wilt en dan "moet" hij iedere keer een slok nemen.quote:
Ik doe niet aan rokenquote:
heb je voor bij een autorace (of iets anders wat snel gaat ) altijd een statief nodig om een goede foto te krijgen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:14 schreef Re het volgende:
[..]
wat hele scherpe plaatjes op kan leveren
monopod is altijd wel erg handig en stuk wendbaarderquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
heb je voor bij een autorace (of iets anders wat snel gaat ) altijd een statief nodig om een goede foto te krijgen?
monopod is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
monopod is altijd wel erg handig en stuk wendbaarder
och doe je net alsofquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rokenEn ik had het over een kristallen glas whisky met de fles erachter en dan mooi belicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |