Ja, wilde de speeltuin wat langer openlaten.quote:
das waar gaan we hier wel verderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
Deze telt lekker, want wie de deur dicht doet zal de volgende open moeten maken
Doe dat, dan neem ik vast even een andere sigquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, wilde de speeltuin wat langer openlaten.
Mannetje voor mijn waterbed parkeert net voor de deur... dus FLASH.. your wish is my command...
ik zout op!
toedels
heh, ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Zal hier eens vakkundig een ntvp plaatsen
Oh ja, foto's...
Ik heb mijn fototoestel naast me staan. Is dat ook goed?
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Oh ja, foto's...
Ik heb mijn toestel zelfs vastgehouden netquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
Oh ja, foto's...
Ow, dan hoor ik graag de bevindingen van ons roddelmateriaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?
Heb je je wel gewassen, tandjes gepoetst en een lekker after shaveje op dan?
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, dan hoor ik graag de bevindingen van ons roddelmateriaal![]()
Nee hoor Mauro, ik roddel nooit over je... zou niet durven..
Het heerstquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Mauro het volgende:
Oh, en sorry dat mijn avatar is overleden.
Het schijnt dat mijn modem thuis is overleden.
Ja Ynske, FOEI!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
* Dienstmededeling: *
Regelmatig gebeurt het dat een nieuw topic geopend woordt voordat degene die het vorige sloot de kans had om een nieuwe te openen. Geef diegene wel even fatsoenlijk de kans om een nieuwe te openen, dan hoeven Subhuman en ik niet steeds dubbel op te ruimen.
Dank u!
* Einde dienstmededeling *
Was het weer zover? Ik was boodschappen doen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
* Dienstmededeling: *
Regelmatig gebeurt het dat een nieuw topic geopend woordt voordat degene die het vorige sloot de kans had om een nieuwe te openen. Geef diegene wel even fatsoenlijk de kans om een nieuwe te openen, dan hoeven Subhuman en ik niet steeds dubbel op te ruimen.
Dank u!
* Einde dienstmededeling *
Zeg lekker wijf, wanneer ga ik jou eens in levenden lijve mogen bewonderen eigenlijk? Dat wordt ook weleens tijd, vijje niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gehoord dat ik jouw ook in levende lijve mag bewonderen vanavond?
Maar deze keer deed ik het wel goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik was boodschappen doen!
En weer was het na een post van Xilantof... Zet je aan het denken!
Ik zie nixquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk mij eens een flipscreen hebben
Jij komt toch ook naar de treintjes?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg lekker wijf, wanneer ga ik jou eens in levenden lijve mogen bewonderen eigenlijk? Dat wordt ook weleens tijd, vijje niet?
Prima!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?
@Mauro, ze heeft zich suf geroddeld over je hoor. Ik ga je vanavond alles doorvertellen![]()
Treintjes!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij komt toch ook naar de treintjes?
Nope, is nog niet klaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Was jij je waterbed niet plakken? Of is het al klaar?
@Mauro, ze heeft zich suf geroddeld over je hoor. Ik ga je vanavond alles doorvertellen![]()
Snel! Een transfusie! Of komt alle hulp te laat denk je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Waterbed heeft veel water verloren... heel veel.
Dat wordt een ander bedje zoeken vanavondquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Kleintje het volgende:
Waterbed heeft veel water verloren... heel veel.
En waarschijnlijk is de thermostaat ook nog kapot nu
damn..
lama, dr was een user zich voor lul aan t zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
en in dat van jou is plaats?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat wordt een ander bedje zoeken vanavond
Jij kent Sara nog niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lama, dr was een user zich voor lul aan t zetten
ik welquote:
o dan ben ik blind blijkbaar sorriequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
lama, dr was een user zich voor lul aan t zetten
niet bepaald...ik denk dat dat best in de kosten kan gaan lopen zoiets. en een koud waterbed is egnie fijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
@Fles: kom je nou wel of niet naar de meeting met de treintjes? Ik vind zo'n klapschermpje best geil...
GRMBL...snel editten he? ik dacht dat je het over het bed van Kleintje hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Muk het volgende:
lachen? (@ynske)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
@Fles, nou dan zien we elkaar daar toch?![]()
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is het topic over die meeting ook weer? Of nog in winterslaap?
ah dank jequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
quote:
Heeft ie zijn weener nog niet laten zien dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Kleintje het volgende:
Weer een nieuw iemand in mijn msn.
Reden... omdat ik onder de douche sta!
YEAH
Omdat ik schoon ben mag ik in zijn msn.
Of zou ie gewoon gratis geile plaatjes willen hebbuh?
Heb je wel gezegd dat de volgende keer geld kost?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
nee nog niet, maar hij zegt nu wel dat 'mijn mailadres --> allesgeprobeerd hem trok'
Toch fijn, is ie al getrokken door mij.
Ze schijnt er nogal druk mee te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Kleintje het volgende:
Hoe zou het eik. met Pea zijn en haar nieuwe huisje???
hmmm lekker warm daarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
He getver!!
gaat het nu weer over sex?
Ik zal het nog 1 keer uitleggen....
Sex doe je pas wanneer je getrouwd bent, en dan puur en alleen om kindertjes te krijgen. Degene die er plezier aan durft te beleven zal branden in de hel!!!
hm... ik vindt het slap, maargoed...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
nee nog niet, maar hij zegt nu wel dat 'mijn mailadres --> allesgeprobeerd hem trok'
Toch fijn, is ie al getrokken door mij.
zo is datquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
He getver!!
gaat het nu weer over sex?
Ik zal het nog 1 keer uitleggen....
Sex doe je pas wanneer je getrouwd bent, en dan puur en alleen om kindertjes te krijgen. Degene die er plezier aan durft te beleven zal branden in de hel!!!
wie is jij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Nou, ff serieus he....
Jij wil maar al te graag naar de hel.
Want de hemel is voor brave mensen, daar hebben ze geen bier...
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Nou, ff serieus he....
Jij wil maar al te graag naar de hel.
Want de hemel is voor brave mensen, daar hebben ze geen bier...
wat ik net gelezen heb is dat sex voor het huwelijk wel een goeie optie isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Muk het volgende:
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!
wat is de snelste en vooral goedkoopste manier om te zondigen?
een camsitequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Muk het volgende:
[..]
SHIT DAT MEEN JE NIET!?!
wat is de snelste en vooral goedkoopste manier om te zondigen?
hahaha ben al klaar, dacht dat het veel langer zou duren, ik leer vandaag wel veelquote:
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
het schijnt dat eenvoudig jezelf aftrekken al een plaatsje in de hel garandeert!
we zien je over drie minuten wel weer he?![]()
Wees eens een beetje zuinig op je broodwinning jijquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En vooral als je jezelf al trekt op een mailadres..
zo is zequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...
iets tekort gekomen de laatste tijd?
HEquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kleintje Je hebt wel een thema vandaag...
iets tekort gekomen de laatste tijd?
Jahjah, wie heeft dat "geile" mailadres aangemaakt dan? De heeft HIJ zeker ook voor jou gedaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
HE
Dat waren ZIJN woorden.
Hij voegde mij toe aan ZIJN msn.
Omdat ik douche en omdat ik een geil mailadres heb.
ontdekhetplekje@hitsigmeisje.cumquote:
Ron vindt het niet kunnen blijkbaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
allesgeprobeerd is een geil e-mail adres?
ja Pappaquote:
En je dochter was daar helemaal niet blij meequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb mijn toestel zelfs vastgehouden net![]()
[afbeelding]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ron vindt het niet kunnen blijkbaar
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.
oh okee, maar dat komt dan door Kleintjequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik moest wel grinnikken om jouw (inmiddels geëditte) bijdrage, dat is het niet. Maar op de één of andere wijze verandert het hier steeds weer in een SC die eigenlijk in SEX hoort. Grappig of niet: het heet hier nog steeds FOT.
blame Kleintje inderdaad, altijd goede alibi..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Kleintje het volgende:
ow ja.. Kleintje. Makkelijke naam zeker?
Waterbed is gemaakt!!!!
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zoquote:
Ah bedankt, had net kouwe voetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zo
als we toestemming krijgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een wel heel erg simpele versie is. Haar rol is belangrijk, maar ze wordt zeker gevoerd door een aantal anderen. wie de schoen past, en zo
@ Puckzzz: succes straks. Vanavond hier te zien?
klefferdquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ronald
Zie je, ik heb een beschermheer enzo...
Nee, jij kreeg ook op je kopquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Ronald
Zie je, ik heb een beschermheer enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |