psst, volgens mij is het niet haarzelf maar kleintje op de foto'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Olio het volgende:
Dapper hoor. Ik voel me zelf een beetje ongemakkelijk bij het bekijken van de foto's, dus dat zal voor jou wel dubbelop zijn.
Je hebt jezelf ook niet op je charmantst gefotografeerd, ook dat getuigd van lef.
De gerichte belichting werkt ook goed hier. (wat pea ook al zei dus)
Well done.
Bukken doe je als je bang bent om jezelf kleiner te maken...zo zie ik het iig, ik vind het dus wel toepasselijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef menesis het volgende:
Ik vond de pose bij foto 3 en 4 nogal 'gemaakt'. Waarom zou ze bukken terwijl ze nergens naar kijkt? Of anders gezegd; als ze daar omhoog zou kijken zou het er denk ik niet zo gemaakt uit zien.
Verder ziet het er mooi uit ja
Dat kleintje vies is zie ik duidelijk, maar ze moet ergens vies van zijn geworden. Dat het daar vies was komt voor mij niet over op de foto. Ik zie die paar vegen op de bodem van de box wel, maar dat lijkt voor mij opzettelijk gedaan. Maar zoals ik al zei...het is zoeken...de foto's zijn gewoon hartstikke goed hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp het commentaar dat het te schoon is niet echt. Het was daar hartstikke smerig, Kleintje is vies, je ziet duidelijk aan de bodem van de box dat het behoorlijk vies is....
Het is niet zo dat ze net uit een moddergevecht komt ofzo
Misschien is het op de grote uitvoering wel te zien, maar op de kleine ziet het er behoorlijk schoon uit. Wat poets katoen of proppen papier had misschien beter gewerktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begrijp het commentaar dat het te schoon is niet echt. Het was daar hartstikke smerig, Kleintje is vies, je ziet duidelijk aan de bodem van de box dat het behoorlijk vies is....
Het is niet zo dat ze net uit een moddergevecht komt ofzo
eerst ff geoefend op Toeps hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb eindelijk mijn idee uit kunnen voeren waar ik al een hele tijd mee loop
de gedachte erachter is simpel.
Vrouw is opgesloten geweest in de box, de box opent...nieuwsgierigheid wint het van angst.
shoot me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |