abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36074312
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:58 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

barend en van dorp zijn uitgesproken links en helemaal jan mulder.....

eerste opmerking vanavond Van dorp : Waardeloze ministers (begin show)
Dat zouden ze niet over PvdA-ministers zeggen denk je?
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:07:43 #152
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36074346
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zouden ze niet over PvdA-ministers zeggen denk je?
voor de gemeenteraadsverkiezingen was er een debat tussen de lijsttrekkers. Na die show gingen de 3 heren zoals altijd weg vand e tafel om een soort afsluiting te doen

Alle drie waren het over de opmerking van mulder eens. Wouter Bos heeft het
www.links-af.tk
pi_36074369
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:07 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

voor de gemeenteraadsverkiezingen was er een debat tussen de lijsttrekkers. Na die show gingen de 3 heren zoals altijd weg vand e tafel om een soort afsluiting te doen

Alle drie waren het over de opmerking van mulder eens. Wouter Bos heeft het
Tja, dat vinden de meeste CDA-stemmers tegenwoordig ook al. Dus?
pi_36074458
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef Roovers402 het volgende:

nee maar het geeft wel aan dat het een programma is met linkse ideen....(niet over dat ik het niet op de tv wil hebben, want dat is idd goed recht van de commerciele wereld)
Tja, ik ben allang gestopt met kijken naar dit circus, ik kan er persoonlijk geen politieke signatuur in zien maar als jij dat wel kan, prima.

Mulder is een irritante kwal, BvD zijn vervallen tot weinig te berde brengende talking heads imho.
pi_36074518
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo noemt de VVD het notabene zelf.
De VVD is grotendeels het spoor kwijt; qua liberalisme is dit al heel wat in Nederland.
quote:
Wat een hoog paranoiagehalte hebben dit soort topics toch.
Het is algemeen bekend dat objectiviteit een illusie is, en dat de meeste mensen bij de NOS en dergelijke uitgesproken links zijn. Ik zie het nut er niet van in de linkse kleur te ontkennen; als het journaal een liberale kleur zou hebben zou ik dat ook niet ontkennen, dat houdt gewoon geen verband met mijn eigen overtuiging.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:28:13 #156
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36077149
Het is MAX gelukt een zendvergunning te krijgen. Als rechts zo'n moeite heeft met linkse signatuur van de omroepen, waarom zet men zich dan niet in voor een eigen omroep? Heeft Wilders na de verkiezingen volgend jaar toch nog een baantje. Maar blijkbaar is de slachtofferrol toch wel erg gemakkelijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:08:57 #157
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_36078782
vroegah had je linkse en rechtse actualiteitenrubrieken, links bij de vara, rechts bij de tros, en daar zat dan van alles tussen. Links heeft zijn actualiteiten serieus genomen en blijft NOVA maken, de TROS heeft tros actua met mensen als wibo vd linden en de onvolprezen Wim Bosboom (RIP) aan de kant gezet omdat ze liever een herhaling van BZN op de bahama's uitzenden.... En de tros doelgroep daar blijkbaar meer behoefte aan heeft.

Verder is de rechtse krant de telegraaf nog steeds het meest gelezen dagblad in nederland, toch klaagt men in die krant over de linkse media.

Ik heb de indruk dat rechts, en dan vooral in de rechtse conservatieve hoek (LPF, Wilders Pastors etc), dus niet zozeer de VVD, de slachtoffer rol behoorlijk uitgebuit wordt voor electoraal gewin.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_36079413
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is MAX gelukt een zendvergunning te krijgen. Als rechts zo'n moeite heeft met linkse signatuur van de omroepen, waarom zet men zich dan niet in voor een eigen omroep? Heeft Wilders na de verkiezingen volgend jaar toch nog een baantje. Maar blijkbaar is de slachtofferrol toch wel erg gemakkelijk.
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef Tikorev het volgende:

Nogmaals, ik zit niet te wachten op een rechtse omroep. Daarmee los je het probleem niet op. Het probleem is namelijk de NOS die zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie kan maken. Waarom moet rechts eerst honderdduizenden betalende leden verzamelen voordat ze ook maar een minuut zendtijd krijgen en kan links zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie maken via de NOS/NPS?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36079494
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef slaveloos het volgende:

Links heeft zijn actualiteiten serieus genomen en blijft NOVA maken,
Heel goed dat je deze opmerking maakt. De ledenloze omroep NPS maakt dus een links actualiteitenprogramma. Het beste argument om die omroep direct op te heffen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36079526
Typerend dat tikorev geen rechtse omroep wil, dan zou hij namelijjk niet meer zo kunnen zeiken en zeuren en in zijn eigen complotjes geloven.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:44:56 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_36079701
Sjezus loopt deze discussie nou nog steeds?

Terwijl het toch zo simpel is: journalisten (of mensen die zichzelf zo noemen) zijn voor het grootste deel 'links', de serieuzere produkten in de media worden gemaakt door deze journalisten (of door mensen die zichzelf zo noemen), en dus zijn hun produkten ook 'links' georienteerd, hetzij bewust of onbewust. En iedereen die dat durft te ontkennen is gewoon een homofiel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_36079857
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
Typerend dat tikorev geen rechtse omroep wil, dan zou hij namelijjk niet meer zo kunnen zeiken en zeuren en in zijn eigen complotjes geloven.
Waarom zou ik niets meer te klagen hebben met een rechtse omroep? Wordt de NPS/NPS dan plotseling objectief ofzo, of worden ze dan plotseling ook afhankelijk van betalende leden? Lijkt me sterk. Die ondemocratische situatie verandert echt niet met een rechtse omroep...

Of zoals eerder gezegd:
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef Tikorev het volgende:

Nogmaals, ik zit niet te wachten op een rechtse omroep. Daarmee los je het probleem niet op. Het probleem is namelijk de NOS die zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie kan maken. Waarom moet rechts eerst honderdduizenden leden verzamelen voor een minuut zendtijd en kan links zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie maken via de NOS/NPS?
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:52:34 #163
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_36079929
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Heel goed dat je deze opmerking maakt. De ledenloze omroep NPS maakt dus een links actualiteitenprogramma. Het beste argument om die omroep direct op te heffen...
ach opheffen, ik ben er eerder voor dat de samenwerking vara nos verbroken wordt, alleen al om de komplot ideeen uit de wereld te helpen. De nos mag van mij best voetbal schaatsen en de begrafenissen van de koninklijke familei blijven uitzenden Als ze maar stoppen met actualiteiten samen met de vara. Overigens vind ik het NOS journaal niet links
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_36080232
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom zou ik niets meer te klagen hebben met een rechtse omroep? Wordt de NPS/NPS dan plotseling objectief ofzo, of worden ze dan plotseling ook afhankelijk van betalende leden? Lijkt me sterk. Die ondemocratische situatie verandert echt niet met een rechtse omroep...

Of zoals eerder gezegd:
[..]
Je wentelt je in je slachtofferrol en vermijdt de goede voorbeelden waaruit bv blijkt dat NOVA Marco Pastors heeft geadopteerde en omarmt.
pi_36080281
Ach, Wilders rukkers worden vaak genoeg op hun wenken bediend door programma's als Nova. Ik bedoel, er is geen ander medium dat zoveel aandacht heeft besteedt aan bijvoorbeeld imams die haat prediken in de Nederlandse moskeeën en literatuur dat daar wordt verkocht waarin de onderdrukking van de vrouw en terreur wordt goedgekeurd. En ondertussen maar janken dat Nova links is, hè Tikorev?

pi_36080462
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef schatje het volgende:
En ondertussen maar janken dat Nova links is, hè Tikorev?
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef slaveloos het volgende:

Links heeft zijn actualiteiten serieus genomen en blijft NOVA maken
pi_36080534
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wentelt je in je slachtofferrol en vermijdt de goede voorbeelden waaruit bv blijkt dat NOVA Marco Pastors heeft geadopteerde en omarmt.
Ach gut, Pastors mag een keertje langskomen bij Clary-PvdA-Polak, Jeroen-SP-Pauw en Paul-PvdA-Witteman en dus is NOVA meteen objectief...
pi_36080535
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]
Vooral niet ingaan op wat schatje en ik zeggen. Je weet natuurlijk wel dat je zwak staat.
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:12:56 #169
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_36080540
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef schatje het volgende:
Ach, Wilders rukkers worden vaak genoeg op hun wenken bediend door programma's als Nova. Ik bedoel, er is geen ander medium dat zoveel aandacht heeft besteedt aan bijvoorbeeld imams die haat prediken in de Nederlandse moskeeën en literatuur dat daar wordt verkocht waarin de onderdrukking van de vrouw en terreur wordt goedgekeurd.
Kun je nagaan hoe erg het in werkelijkheid allemaal al niet met die imams gesteld moet zijn!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_36080547
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ach gut, Pastors mag een keertje langskomen bij Clary-PvdA-Polak, Jeroen-SP-Pauw en Paul-PvdA-Witteman en dus is NOVA meteen objectief...
Een keer?
pi_36080729
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Vooral niet ingaan op wat schatje en ik zeggen. Je weet natuurlijk wel dat je zwak staat.
Anders stel ik voor dat Tikorev zijn computer even uitzet. Want het begint weer eens behoorlijk gênant voor hem te worden .
pi_36080932
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Anders stel ik voor dat Tikorev zijn computer even uitzet. Want het begint weer eens behoorlijk gênant voor hem te worden .
Ik vind het wel komisch, dat gewring in bochten.

Mensen die zich in hun slachtofferschap wentelen, zijn vaak kostelijk
pi_36080938
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Anders stel ik voor dat Tikorev zijn computer even uitzet. Want het begint weer eens behoorlijk gênant voor hem te worden
Wat ben jij toch een onvriendelijk iemand....of heb je weer ruzie met je vriendje ofzo?
pi_36080993
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:58 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja omdat ze het nieuws 'vanuit alle hoeken belichten'. Volgens mij hadden ze beter de C(ommunisme) kunnen nemen...de keuze van de onderwerpen, de 'deskundigen' die ze aan het woord laten, de aandacht voor de onderwerpen, de mensen die ze selecteren voor hun straatinterviewtjes, alles wordt vooral vanuit links perspectief bekeken...een leeg gat aan de rechter kant....
Als je dit van mening bent, hoe verklaar je dan dat de O van de NOS 50 jaar lang blauw is geweest? Het waren gewoon rechtse rakkers!!!1!!111!
pi_36081012
Maar hoe zit dat met die imams Tikorev. Was dat ook links?

Marco Pastors is binnen een maand 3 x te gast geweest in NOVA. 3 x in zo'n korte tijd, dat overkomt vrijwel niemand. Ook links?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')