abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:20:23 #101
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36055438
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja zeg, ik ben je hondje niet...
Owh, als je niet wilt beargumenteren hoeft het niet hoor. Ik was gewoon benieuwd hoe jij dingen ziet. Probeer vooral niet te veel onduidelijkheden uit de weg te ruimen...
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_36055562
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef Tikorev het volgende:

Precies ja. Vier jaar lang doen ze in Rotterdam fantastisch werk.
In jouw opinie, de meerderheid van de Rotterdammers ziet dat anders
quote:
Vier jaar lang zien we via de NOS alleen maar reportages uit Rotterdam met een zeer negatieve ondertoon. En dan maakt Pastors excuses en dan buitelen NOVA, Netwerk, TweeVandaag en het Journaal over elkaar heen om het uitgezonden te krijgen.
Flauwekul, kom eens met onderbouwing en voorbeelden dan?
quote:
Had je de afgelopen vier jaar eens wat meer verdiept in Pastors en LR. Toen moest enkel het rechtse gevaar beteugeld worden met eenzijdige linkse reportages...
LOL, Rechts is meer dan capabel om zichzelf te beteugelen, dat is wel gebleken.
pi_36055651
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, de meerderheid van de 'Rotterdammers' ziet dat anders...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36055727
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef Tikorev het volgende:

Inderdaad, de meerderheid van de 'Rotterdammers' ziet dat anders...
Oh ja, ik was vergeten dat je alleen een echte Rotterdammer bent als je blank bent, stom van mij...

Helaas voor jou is democratie kleurenblind, godzijdank.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2006 14:28:34 ]
pi_36055732
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

[..]
[quote
Flauwekul, kom eens met onderbouwing en voorbeelden dan?
Recent nog bij Nederland kiest: Pastors kreeg alleen maar negatieve stellingen en vragen te verhapstukken. Of wat te denken van vier jaar geleden bij de uitslagen van de verkiezingen. Maartje van Wegen: "ik moet helaas melden dat leefbaar Rotterdam de grootste is geworden.

Nog meer voorbeelden ?
pi_36055809
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja, ik was vergeten dat je alleen een echte Rotterdammer bent als je blank bent, stom van mij...
Dat vind ik een beetje racistisch van jou..
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36055871
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tref het volgende:

Recent nog bij Nederland kiest: Pastors kreeg alleen maar negatieve stellingen en vragen te verhapstukken. Of wat te denken van vier jaar geleden bij de uitslagen van de verkiezingen. Maartje van Wegen: "ik moet helaas melden dat leefbaar Rotterdam de grootste is geworden.

Nog meer voorbeelden ?
Wat zijn negatieve stellingen en vragen? Ik heb het programma niet gezien dus ik heb geen flauw idee wat jij negatief noemt.

Helaas, inderdaad, LR heeft 6 zetels verloren (ruim 30%) doordat men de partij verliet en 2 wethouders moesten voortijdig het veld ruimen, wat een aanwinst voor de politiek...stabiel ook.
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:32:45 #108
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36055904
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tref het volgende:

[..]

Nog meer voorbeelden ?
Maartje (*yuck*) link naar het fragment?
pi_36055992
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:30 schreef Tikorev het volgende:

Dat vind ik een beetje racistisch van jou..
Nee, jij bent de racist hier maar dat weten we al lang, da's geen nieuws, zelfs geen links nieuws

Maar goed, zoals altijd bij hypocriet rechts zul jij ons vast gaan vertellen dat jouw gebruik van aanhalingstekens om Rotterdammers niets met allochtonen te maken had...
pi_36056149
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat zijn negatieve stellingen en vragen? Ik heb het programma niet gezien dus ik heb geen flauw idee wat jij negatief noemt
Op mijn Maartje van wegen-voorbeeld ga je voor het gemak maar even niet in ?

Maar goed, Pastors kreeg vragen als: "u weet dat de meeste Rotterdammers schoon genoeg van u hebben" voor zijn kiezen, nog voordat er gestemd was.
quote:
Helaas, inderdaad, LR heeft 6 zetels verloren (ruim 30%) doordat men de partij verliet en 2 wethouders moesten voortijdig het veld ruimen, wat een aanwinst voor de politiek...stabiel ook.
Ik vind LR inderdaad een aanwinst voor de politiek. Een partij die gewoon aangepakt heeft en altijd reeel gebleven is.

Peter van heemst is een kneus die zonder de glibberige uitstraling van Wouter Bos nog steeds ergens in een hoekje had gezeten.
pi_36056333
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Maartje (*yuck*) link naar het fragment?

Ik weet niet of de NOS de verkiezingsavond van vier jaar geleden nog online heeft staan.
Het is echter wel een bekend voorbeeld, en Van Weegen is er al diverse malen over bevraagd in interviews.
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:55:21 #112
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36056834
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tref het volgende:

[..]

Op mijn Maartje van wegen-voorbeeld ga je voor het gemak maar even niet in ?
Maartje is toch al weer een tijdje weg? En volgens mij niet omdat ze zo integer was (iets met het koningshuis denk ik)
quote:
Maar goed, Pastors kreeg vragen als: "u weet dat de meeste Rotterdammers schoon genoeg van u hebben" voor zijn kiezen, nog voordat er gestemd was.
Alle politici worden geconfronteerd met de uitslagen van peilingen.
quote:
Peter van heemst is een kneus die zonder de glibberige uitstraling van Wouter Bos nog steeds ergens in een hoekje had gezeten.
van Heemst werd dan ook in de aanloop van de verkiezingen door alle presentatoren in het gezicht geslagen. Zeker toen hij samen met Pastors bij Ferry en Clairy op bezoek was. Clairy deed niet bepaald vriendelijk.
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:55:38 #113
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36056846
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef Tref het volgende:

[..]

Ik weet niet of de NOS de verkiezingsavond van vier jaar geleden nog online heeft staan.
Het is echter wel een bekend voorbeeld, en Van Weegen is er al diverse malen over bevraagd in interviews.
Ik ga opzoek...
pi_36056859
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, jij bent de racist hier maar dat weten we al lang, da's geen nieuws, zelfs geen links nieuws
De tijd dat je met dat soort ongefundeerde opmerkingen een discussie kon winnen ligt al weer ver achter ons hoor....
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:57:35 #115
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36056921
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De tijd dat je met dat soort ongefundeerde opmerkingen een discussie kon winnen ligt al weer ver achter ons hoor....
En dat van de persoon die vind dat vragen om fundering hetzelfde is als een hondje aanlijnen?
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:59:34 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36056997
Aan alle klagers:

als men het op die publieke zenders dan zo links doet, politieke programma's voornamelijk, en men kotst er blijkbaar zoveel op, waarom is er dan geen commerciële zender die dit gaat doen, met een rechts tintje? Gat in de markt, zou je moeten zeggen.

Ik hoorde overigens net dat RTL weer 600 miljoen winst had ofzo, dus geld zat.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36057021
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Tikorev het volgende:

Heh, winnen van jou is net zo nuttig als een mongooltje verslaan met schaken, inhoudsloos

Ik constateerde een feit maar het staat je uiteraard vrij om jouw intrepetatie van 'Rotterdammers' toe te lichten, natuurlijk.
pi_36057023
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef Tref het volgende:

[..]

Dat is inderdaad algemeen bekend. Dat ze "tot haar grote spijt" de verkiezingsuitslag van LR moest aankondigen. Ik denk overigens dat als een NOS presentatrice in een live verkiezingsprogramma zou hebben gezged:

"Dames en heren, ik heb vreselijk nieuws....tot mijn grote spijt moet ik u melden dat GroenLinks een zetel heeft gewonnen"

Dan was ze dezelfde dag nog ontslagen. Maartje van wegen werkt nu nog steeds bij de NOS. Sterker nog, vorige week presenteerde ze weer vrolijk de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen...
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:01:34 #119
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36057066
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef Yildiz het volgende:
Aan alle klagers:

als men het op die publieke zenders dan zo links doet, politieke programma's voornamelijk, en men kotst er blijkbaar zoveel op, waarom is er dan geen commerciële zender die dit gaat doen, met een rechts tintje? Gat in de markt, zou je moeten zeggen.

Ik hoorde overigens net dat RTL weer 600 miljoen winst had ofzo, dus geld zat.
Volgens mij hadden we (tussen de regels door) al vastgesteld dat gemiddeld genomen meer air-time 'rechts' niet zoveel goed doet... Krijg je tien minuten Wiegel en dan wordt de VVD nog kleiner dan D66.
pi_36057170
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, winnen van jou is net zo nuttig als een mongooltje verslaan met schaken, inhoudsloos
Wat laat jij je kennen zeg, geweldig!
quote:
Ik constateerde een feit maar het staat je uiteraard vrij om jouw intrepetatie van 'Rotterdammers' toe te lichten, natuurlijk.
Jij constateert geen feit, jij doet een interpretatie. Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers. Dat voornamelijk allochtonen PvdA stemmen en autochtonen LR is algemeen bekend...:W
pi_36057176
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:01 schreef Invictus_ het volgende:

Volgens mij hadden we (tussen de regels door) al vastgesteld dat gemiddeld genomen meer air-time 'rechts' niet zoveel goed doet... Krijg je tien minuten Wiegel en dan wordt de VVD nog kleiner dan D66.
Ik denk dat van Aartsen de VVD meer schade heeft toegebracht als Wiegel
pi_36057251
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tikorev het volgende:

Jij constateert geen feit, jij doet een interpretatie. Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers. Dat voornamelijk allochtonen PvdA stemmen en autochtonen LR is algemeen bekend...:W
Samengevat, allochtonen zijn geen niet-blanke Rotterdammers?

Probeer het nog eens een keer maar dan zonder je in bochten te wringen?
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:08:21 #123
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36057296
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is inderdaad algemeen bekend. Dat ze "tot haar grote spijt" de verkiezingsuitslag van LR moest aankondigen. Ik denk overigens dat als een NOS presentatrice in een live verkiezingsprogramma zou hebben gezged:

"Dames en heren, ik heb vreselijk nieuws....tot mijn grote spijt moet ik u melden dat GroenLinks een zetel heeft gewonnen"
Dramatische volzinnen over iets is iets anders dan een 'helaas'. Overigens zou het fragment handig worden, in drie posts is 'ik moet helaas melden dat....' verworden tot 'tot mijn grote spijt moet ik melden....'.
quote:
Dan was ze dezelfde dag nog ontslagen. Maartje van wegen werkt nu nog steeds bij de NOS. Sterker nog, vorige week presenteerde ze weer vrolijk de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen...
Hmmz, tja... zal ze wel sex hebben met iemand daar. Het moge duidelijk zijn dat ze niet echt professioneel is.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:09:36 #124
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36057351
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat van Aartsen de VVD meer schade heeft toegebracht als Wiegel
Alleen de hard-core liberalen vinden Wiegel leuk; hij heeft netjes alle gematigden en zwevers bij de VVD weggehouden. Wiegel heeft van Aartsen zijn baan gekost.
pi_36057406
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Samengevat, begrijpend lezen is niet je sterkste kant...
pi_36057627
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Tikorev het volgende:

Mjah, dat zal het wel zijn.

Hoeveel van die uh...'echte niet-blanke Rotterdammers' waren er trouwens verkiesbaar bij LR?
pi_36057679
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoeveel van die uh...'echte niet-blanke Rotterdammers' waren er trouwens verkiesbaar bij LR?
Misschien helpt het als je eerst uitlegt wat je bedoelt met 'echte niet-blanke Rotterdammers' ....
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:21:29 #128
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36057761
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je eerst uitlegt wat je bedoelt met 'echte niet-blanke Rotterdammers' ....
Ik denk dat hij de niet-blanke mensen bedoelt die niet bij jouw 'Rotterdammers' horen.
pi_36057994
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de niet-blanke mensen bedoelt die niet bij jouw 'Rotterdammers' horen.
Waarom is hij zo geïnteresseerd in de raciale achtergrond van politici....wat maakt dat nou uit?
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:32:31 #130
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36058093
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom is hij zo geïnteresseerd in de raciale achtergrond van politici....wat maakt dat nou uit?
Wat maakt dat uit mbt tot jouw antwoord? Misschien is het gewoon het verzamelen van triviale kennis.
pi_36058502
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit mbt tot jouw antwoord?
Omdat mijn antwoord helemaal niets met blank-zwart te maken had maar met allochtoon-autochtoon. Ik vroeg mij gewoon af waarom hij plotseling zo gefixerd is op ras...
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:48:42 #132
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36058624
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Omdat mijn antwoord helemaal niets met blank-zwart te maken had maar met allochtoon-autochtoon. Ik vroeg mij gewoon af waarom hij plotseling zo gefixerd is op ras...
Dan denk ik dat je bij zijn posts 'niet-blank' mag vervangen met 'allochtoon'.
pi_36062282
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

of jij kunt niet fatsoenlijk typen want zo staat het er wel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_36062801
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef Invictus_ het volgende:

Dan denk ik dat je bij zijn posts 'niet-blank' mag vervangen met 'allochtoon'.
Volgens Tikorev niet. Dat schijnen 2 verschillende dingen te zijn. Ik begrijp het ook niet en Tikorev weigert toe te lichten wat hij daarmee bedoelt.

Maar, uiteraard, het is de schuld van links....ofzo
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:34:43 #135
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_36063628
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens Tikorev niet. Dat schijnen 2 verschillende dingen te zijn. Ik begrijp het ook niet en Tikorev weigert toe te lichten wat hij daarmee bedoelt.
Dat zijn ook gewoon 2 verschillende dingen. Een blanke kan toch een allochtoon zijn, terwijl een zwarte ook autochtoon kan zijn.
pi_36063905
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

of jij kunt niet fatsoenlijk typen want zo staat het er wel
Mmm, ik weet niet hoor....maar dit lijken mij twee verschillende zaken:
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tikorev het volgende:

Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers.
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Tijger_m het volgende:

De eerste quote sluit niet uit dat er ook blanke allochtonen bestaan, de tweede duidelijk wel...
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:17:33 #137
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36064950
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Mmm, ik weet niet hoor....maar dit lijken mij twee verschillende zaken:
[..]

[..]

De eerste quote sluit niet uit dat er ook blanke allochtonen bestaan, de tweede duidelijk wel...
Het wordt nu alleen maar draaikonterij om te voorkomen dat je gericht antwoord hoeft te geven; ik begin een patroon te zien...
pi_36065155
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Het wordt nu alleen maar draaikonterij om te voorkomen dat je gericht antwoord hoeft te geven
Ja knul, dat is ook een manier om te zeggen: "Sorry Tikorev ik zat er even naast."

pi_36065188
De media is juist nogal rechts ingesteld. Als je ziet hoeveel aandacht Fortuyn kreeg en als grote held werd neergezet en hoe enorm veel aandacht een plaatselijk politicus als Pastors krijgt.

Ook mensen als Wilders en Hirsi Ali krijgen relatief erg veel zendtijd. Maakt verder niet uit hoor maar dat gezeur over de linkse media wordt er wel ongeloofwaardig door.
pi_36065296
De uitspraak van Van Weegen wordt dan ook geloof ik door zo'n beetje iedereen verworpen en het is tevens meestal het énige voorbeeld dat genoemd wordt als het gaat om de linksheid van de NOS, samen met misschien het programmaboekje van de CD. Niet zomaar een voorbeeld dus.
pi_36065468
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:28 schreef Monidique het volgende:
De uitspraak van Van Weegen wordt dan ook geloof ik door zo'n beetje iedereen verworpen en het is tevens meestal het énige voorbeeld dat genoemd wordt als het gaat om de linksheid van de NOS, samen met misschien het programmaboekje van de CD. Niet zomaar een voorbeeld dus.
En dan heb je natuurlijk nog de keiharde cijfers:

36% van de Nederlanders vind het Journaal links, slechts 2% rechts...
pi_36065826
Die uitspraak van Maartje van Weegen
Ik was dat al helemaal vergeten, wat een trieste uitlating.
pi_36066496
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En dan heb je natuurlijk nog de keiharde cijfers:

36% van de Nederlanders vind het Journaal links, slechts 2% rechts...
dan blijft er nog 62% over die vinden het journaal extreem rechts
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:54:08 #144
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36074011
Ik weet neit of mensen op dit moment barend en van dorp kijken...Een perfect voorbeeld.
www.links-af.tk
pi_36074052
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef Roovers402 het volgende:
Ik weet neit of mensen op dit moment barend en van dorp kijken...Een perfect voorbeeld.
Heh, een perfect voorbeeld dat John de Mol Links is?
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:58:21 #146
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36074106
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, een perfect voorbeeld dat John de Mol Links is?
barend en van dorp zijn uitgesproken links en helemaal jan mulder.....

eerste opmerking vanavond Van dorp : Waardeloze ministers (begin show)
Jan Mulder : Pvda mag toch "met betrekking op onderwerp" terwijl het vvd standpunt was
www.links-af.tk
pi_36074258
Zie zojuist een item op het NOS journaal over de 'liberalisering' van een deel van de huren, en moest direct aan dit topic denken. Men dramt het er weer even goed in dat liberalisering een prijsstijging inhoudt, terwijl het tegenovergestelde waar is, nog los van de waanzin om de aankomende veranderingen als liberalisering aan te merken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36074277
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:58 schreef Roovers402 het volgende:

barend en van dorp zijn uitgesproken links en helemaal jan mulder.....

eerste opmerking vanavond Van dorp : Waardeloze ministers (begin show)
Jan Mulder : Pvda mag toch "met betrekking op onderwerp" terwijl het vvd standpunt was
BvD waren ooit goede journalisten, toen ze nog voor VN schreven, nu zijn het 'talking heads' geworden die alleen voor kijkcijfers gaan.
Simpele formule, Nederlandse kiezers schuiven naar Links dus we bashen de regering, kijkcijfers omhoog.

Anyways, John de Mol betaalt hun salaris, en John de Mol zit in de kijkcijfers business, als BvD geen kijkcijfers halen verdwijnen ze. Conclusie, er is een markt voor wat zij te vertellen hebben. Prima toch?
pi_36074287
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef heiden6 het volgende:
Zie zojuist een item op het NOS journaal over de 'liberalisering' van een deel van de huren, en moest direct aan dit topic denken. Men dramt het er weer even goed in dat liberalisering een prijsstijging inhoudt, terwijl het tegenovergestelde waar is, nog los van de waanzin om de aankomende veranderingen als liberalisering aan te merken.
Zo noemt de VVD het notabene zelf.

Wat een hoog paranoiagehalte hebben dit soort topics toch.
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:06:22 #150
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36074310
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

BvD waren ooit goede journalisten, toen ze nog voor VN schreven, nu zijn het 'talking heads' geworden die alleen voor kijkcijfers gaan.
Simpele formule, Nederlandse kiezers schuiven naar Links dus we bashen de regering, kijkcijfers omhoog.

Anyways, John de Mol betaalt hun salaris, en John de Mol zit in de kijkcijfers business, als BvD geen kijkcijfers halen verdwijnen ze. Conclusie, er is een markt voor wat zij te vertellen hebben. Prima toch?
nee maar het geeft wel aan dat het een programma is met linkse ideen....(niet over dat ik het niet op de tv wil hebben, want dat is idd goed recht van de commerciele wereld)
www.links-af.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')