Owh, als je niet wilt beargumenteren hoeft het niet hoor. Ik was gewoon benieuwd hoe jij dingen ziet. Probeer vooral niet te veel onduidelijkheden uit de weg te ruimen...quote:
In jouw opinie, de meerderheid van de Rotterdammers ziet dat andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef Tikorev het volgende:
Precies ja. Vier jaar lang doen ze in Rotterdam fantastisch werk.
Flauwekul, kom eens met onderbouwing en voorbeelden dan?quote:Vier jaar lang zien we via de NOS alleen maar reportages uit Rotterdam met een zeer negatieve ondertoon. En dan maakt Pastors excuses en dan buitelen NOVA, Netwerk, TweeVandaag en het Journaal over elkaar heen om het uitgezonden te krijgen.
LOL, Rechts is meer dan capabel om zichzelf te beteugelen, dat is wel gebleken.quote:Had je de afgelopen vier jaar eens wat meer verdiept in Pastors en LR. Toen moest enkel het rechtse gevaar beteugeld worden met eenzijdige linkse reportages...
Nee, de meerderheid van de 'Rotterdammers' ziet dat anders...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In jouw opinie, de meerderheid van de Rotterdammers ziet dat anders
Oh ja, ik was vergeten dat je alleen een echte Rotterdammer bent als je blank bent, stom van mij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef Tikorev het volgende:
Inderdaad, de meerderheid van de 'Rotterdammers' ziet dat anders...![]()
Recent nog bij Nederland kiest: Pastors kreeg alleen maar negatieve stellingen en vragen te verhapstukken. Of wat te denken van vier jaar geleden bij de uitslagen van de verkiezingen. Maartje van Wegen: "ik moet helaas melden dat leefbaar Rotterdam de grootste is geworden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In jouw opinie, de meerderheid van de Rotterdammers ziet dat anders![]()
[..]
[quote
Flauwekul, kom eens met onderbouwing en voorbeelden dan?
Dat vind ik een beetje racistisch van jou..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat je alleen een echte Rotterdammer bent als je blank bent, stom van mij...
Wat zijn negatieve stellingen en vragen? Ik heb het programma niet gezien dus ik heb geen flauw idee wat jij negatief noemt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tref het volgende:
Recent nog bij Nederland kiest: Pastors kreeg alleen maar negatieve stellingen en vragen te verhapstukken. Of wat te denken van vier jaar geleden bij de uitslagen van de verkiezingen. Maartje van Wegen: "ik moet helaas melden dat leefbaar Rotterdam de grootste is geworden.
Nog meer voorbeelden ?
Maartje (*yuck*) link naar het fragment?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Tref het volgende:
[..]
Recent nog bij Nederland kiest: Pastors kreeg alleen maar negatieve stellingen en vragen te verhapstukken. Of wat te denken van vier jaar geleden bij de uitslagen van de verkiezingen. Maartje van Wegen: "ik moet helaas melden dat leefbaar Rotterdam de grootste is geworden.
Nog meer voorbeelden ?
Nee, jij bent de racist hier maar dat weten we al lang, da's geen nieuws, zelfs geen links nieuwsquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:30 schreef Tikorev het volgende:
Dat vind ik een beetje racistisch van jou..![]()
Op mijn Maartje van wegen-voorbeeld ga je voor het gemak maar even niet in ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat zijn negatieve stellingen en vragen? Ik heb het programma niet gezien dus ik heb geen flauw idee wat jij negatief noemt
Ik vind LR inderdaad een aanwinst voor de politiek. Een partij die gewoon aangepakt heeft en altijd reeel gebleven is.quote:Helaas, inderdaad, LR heeft 6 zetels verloren (ruim 30%) doordat men de partij verliet en 2 wethouders moesten voortijdig het veld ruimen, wat een aanwinst voor de politiek...stabiel ook.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Maartje (*yuck*) link naar het fragment?
Maartje is toch al weer een tijdje weg? En volgens mij niet omdat ze zo integer was (iets met het koningshuis denk ik)quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tref het volgende:
[..]
Op mijn Maartje van wegen-voorbeeld ga je voor het gemak maar even niet in ?
Alle politici worden geconfronteerd met de uitslagen van peilingen.quote:Maar goed, Pastors kreeg vragen als: "u weet dat de meeste Rotterdammers schoon genoeg van u hebben" voor zijn kiezen, nog voordat er gestemd was.
van Heemst werd dan ook in de aanloop van de verkiezingen door alle presentatoren in het gezicht geslagen. Zeker toen hij samen met Pastors bij Ferry en Clairy op bezoek was. Clairy deed niet bepaald vriendelijk.quote:Peter van heemst is een kneus die zonder de glibberige uitstraling van Wouter Bos nog steeds ergens in een hoekje had gezeten.
Ik ga opzoek...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik weet niet of de NOS de verkiezingsavond van vier jaar geleden nog online heeft staan.
Het is echter wel een bekend voorbeeld, en Van Weegen is er al diverse malen over bevraagd in interviews.
De tijd dat je met dat soort ongefundeerde opmerkingen een discussie kon winnen ligt al weer ver achter ons hoor....quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, jij bent de racist hier maar dat weten we al lang, da's geen nieuws, zelfs geen links nieuws
En dat van de persoon die vind dat vragen om fundering hetzelfde is als een hondje aanlijnen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De tijd dat je met dat soort ongefundeerde opmerkingen een discussie kon winnen ligt al weer ver achter ons hoor....
Heh, winnen van jou is net zo nuttig als een mongooltje verslaan met schaken, inhoudsloosquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Tikorev het volgende:
De tijd dat je met dat soort ongefundeerde opmerkingen een discussie kon winnen ligt al weer ver achter ons hoor....
Dat is inderdaad algemeen bekend. Dat ze "tot haar grote spijt" de verkiezingsuitslag van LR moest aankondigen. Ik denk overigens dat als een NOS presentatrice in een live verkiezingsprogramma zou hebben gezged:quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef Tref het volgende:
[..]
Het is echter wel een bekend voorbeeld, en Van Weegen is er al diverse malen over bevraagd in interviews.
Volgens mij hadden we (tussen de regels door) al vastgesteld dat gemiddeld genomen meer air-time 'rechts' niet zoveel goed doet...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef Yildiz het volgende:
Aan alle klagers:
als men het op die publieke zenders dan zo links doet, politieke programma's voornamelijk, en men kotst er blijkbaar zoveel op, waarom is er dan geen commerciële zender die dit gaat doen, met een rechts tintje? Gat in de markt, zou je moeten zeggen.
Ik hoorde overigens net dat RTL weer 600 miljoen winst had ofzo, dus geld zat.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, winnen van jou is net zo nuttig als een mongooltje verslaan met schaken, inhoudsloos
Jij constateert geen feit, jij doet een interpretatie. Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers. Dat voornamelijk allochtonen PvdA stemmen en autochtonen LR is algemeen bekend...:Wquote:Ik constateerde een feit maar het staat je uiteraard vrij om jouw intrepetatie van 'Rotterdammers' toe te lichten, natuurlijk.
Ik denk dat van Aartsen de VVD meer schade heeft toegebracht als Wiegelquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:01 schreef Invictus_ het volgende:
Volgens mij hadden we (tussen de regels door) al vastgesteld dat gemiddeld genomen meer air-time 'rechts' niet zoveel goed doet...Krijg je tien minuten Wiegel en dan wordt de VVD nog kleiner dan D66.
Samengevat, allochtonen zijn geen niet-blanke Rotterdammers?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tikorev het volgende:
Jij constateert geen feit, jij doet een interpretatie. Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers. Dat voornamelijk allochtonen PvdA stemmen en autochtonen LR is algemeen bekend...:W
Dramatische volzinnen over iets is iets anders dan een 'helaas'. Overigens zou het fragment handig worden, in drie posts is 'ik moet helaas melden dat....' verworden tot 'tot mijn grote spijt moet ik melden....'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is inderdaad algemeen bekend. Dat ze "tot haar grote spijt" de verkiezingsuitslag van LR moest aankondigen. Ik denk overigens dat als een NOS presentatrice in een live verkiezingsprogramma zou hebben gezged:
"Dames en heren, ik heb vreselijk nieuws....tot mijn grote spijt moet ik u melden dat GroenLinks een zetel heeft gewonnen"
Hmmz, tja... zal ze wel sex hebben met iemand daar. Het moge duidelijk zijn dat ze niet echt professioneel is.quote:Dan was ze dezelfde dag nog ontslagen. Maartje van wegen werkt nu nog steeds bij de NOS. Sterker nog, vorige week presenteerde ze weer vrolijk de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen...
Alleen de hard-core liberalen vinden Wiegel leuk; hij heeft netjes alle gematigden en zwevers bij de VVD weggehouden. Wiegel heeft van Aartsen zijn baan gekost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat van Aartsen de VVD meer schade heeft toegebracht als Wiegel![]()
Samengevat, begrijpend lezen is niet je sterkste kant...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samengevat, allochtonen zijn geen niet-blanke Rotterdammers?
Mjah, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Tikorev het volgende:
Samengevat, begrijpend lezen is niet je sterkste kant...![]()
Misschien helpt het als je eerst uitlegt wat je bedoelt met 'echte niet-blanke Rotterdammers' ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoeveel van die uh...'echte niet-blanke Rotterdammers' waren er trouwens verkiesbaar bij LR?
Ik denk dat hij de niet-blanke mensen bedoelt die niet bij jouw 'Rotterdammers' horen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je eerst uitlegt wat je bedoelt met 'echte niet-blanke Rotterdammers' ....
Waarom is hij zo geïnteresseerd in de raciale achtergrond van politici....wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de niet-blanke mensen bedoelt die niet bij jouw 'Rotterdammers' horen.
Wat maakt dat uit mbt tot jouw antwoord? Misschien is het gewoon het verzamelen van triviale kennis.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom is hij zo geïnteresseerd in de raciale achtergrond van politici....wat maakt dat nou uit?
Omdat mijn antwoord helemaal niets met blank-zwart te maken had maar met allochtoon-autochtoon. Ik vroeg mij gewoon af waarom hij plotseling zo gefixerd is op ras...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit mbt tot jouw antwoord?
Dan denk ik dat je bij zijn posts 'niet-blank' mag vervangen met 'allochtoon'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Omdat mijn antwoord helemaal niets met blank-zwart te maken had maar met allochtoon-autochtoon. Ik vroeg mij gewoon af waarom hij plotseling zo gefixerd is op ras...
of jij kunt niet fatsoenlijk typen want zo staat het er welquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Samengevat, begrijpend lezen is niet je sterkste kant...![]()
Volgens Tikorev niet. Dat schijnen 2 verschillende dingen te zijn. Ik begrijp het ook niet en Tikorev weigert toe te lichten wat hij daarmee bedoelt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef Invictus_ het volgende:
Dan denk ik dat je bij zijn posts 'niet-blank' mag vervangen met 'allochtoon'.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens Tikorev niet. Dat schijnen 2 verschillende dingen te zijn. Ik begrijp het ook niet en Tikorev weigert toe te lichten wat hij daarmee bedoelt.
Mmm, ik weet niet hoor....maar dit lijken mij twee verschillende zaken:quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
of jij kunt niet fatsoenlijk typen want zo staat het er wel
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Tikorev het volgende:
Volgens mij snappen de meeste mensen best dat ik met 'Rotterdammers' de allochtone Rotterdammers bedoel en niet de niet-blanke Rotterdammers.
De eerste quote sluit niet uit dat er ook blanke allochtonen bestaan, de tweede duidelijk wel...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
Samengevat, allochtonen zijn geen niet-blanke Rotterdammers?
Het wordt nu alleen maar draaikonterij om te voorkomen dat je gericht antwoord hoeft te geven; ik begin een patroon te zien...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Mmm, ik weet niet hoor....maar dit lijken mij twee verschillende zaken:
[..]
[..]
De eerste quote sluit niet uit dat er ook blanke allochtonen bestaan, de tweede duidelijk wel...
Ja knul, dat is ook een manier om te zeggen: "Sorry Tikorev ik zat er even naast."quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Het wordt nu alleen maar draaikonterij om te voorkomen dat je gericht antwoord hoeft te geven
En dan heb je natuurlijk nog de keiharde cijfers:quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:28 schreef Monidique het volgende:
De uitspraak van Van Weegen wordt dan ook geloof ik door zo'n beetje iedereen verworpen en het is tevens meestal het énige voorbeeld dat genoemd wordt als het gaat om de linksheid van de NOS, samen met misschien het programmaboekje van de CD. Niet zomaar een voorbeeld dus.
dan blijft er nog 62% over die vinden het journaal extreem rechtsquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk nog de keiharde cijfers:
36% van de Nederlanders vind het Journaal links, slechts 2% rechts...
Heh, een perfect voorbeeld dat John de Mol Links is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef Roovers402 het volgende:
Ik weet neit of mensen op dit moment barend en van dorp kijken...Een perfect voorbeeld.
barend en van dorp zijn uitgesproken links en helemaal jan mulder.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, een perfect voorbeeld dat John de Mol Links is?![]()
BvD waren ooit goede journalisten, toen ze nog voor VN schreven, nu zijn het 'talking heads' geworden die alleen voor kijkcijfers gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:58 schreef Roovers402 het volgende:
barend en van dorp zijn uitgesproken links en helemaal jan mulder.....
eerste opmerking vanavond Van dorp : Waardeloze ministers (begin show)
Jan Mulder : Pvda mag toch "met betrekking op onderwerp" terwijl het vvd standpunt was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef heiden6 het volgende:
Zie zojuist een item op het NOS journaal over de 'liberalisering' van een deel van de huren, en moest direct aan dit topic denken. Men dramt het er weer even goed in dat liberalisering een prijsstijging inhoudt, terwijl het tegenovergestelde waar is, nog los van de waanzin om de aankomende veranderingen als liberalisering aan te merken.
nee maar het geeft wel aan dat het een programma is met linkse ideen....(niet over dat ik het niet op de tv wil hebben, want dat is idd goed recht van de commerciele wereld)quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BvD waren ooit goede journalisten, toen ze nog voor VN schreven, nu zijn het 'talking heads' geworden die alleen voor kijkcijfers gaan.
Simpele formule, Nederlandse kiezers schuiven naar Links dus we bashen de regering, kijkcijfers omhoog.
Anyways, John de Mol betaalt hun salaris, en John de Mol zit in de kijkcijfers business, als BvD geen kijkcijfers halen verdwijnen ze. Conclusie, er is een markt voor wat zij te vertellen hebben. Prima toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |