Is het dan wel jouw geld?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het gaat niet om mij, het gaat om al die mensen die wel belasting betalen
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt bij voorbaat een hekel aan Prem...want hij is niet hollands genoeg voor je
Ik vraag me af of je ooit van 'ironie' hebt gehoord.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Autochtonen worden daar structureel als slechte mensen afgeschilderd....dat soort generalisaties noem ik extreem links...![]()
Dat is dus precies wat ik bedoel met gematigde liberalen. Hans Dijkstal, de grootste schandvlek van de VVD die onder de plak van de PvdA zat, aanhalen is zo''n typisch sociaal-democratisch trucje. Oh, Paul Scheffer is trouwens ook goed bevriend met Hirsi Ali.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is dan ook lang geleden dat Bram Peper bij de PvdA is gezien. Maar goed, wellus, nietus, wellus, nietus, etc. De discussie gaat niet over één persoon. Hier nog een ander linkje, waaruit blijkt dat een paar jaar geleden Hans Dijkstal (VVD) en Tineke Lodders (CDA) de jury vormden van de AV-prijs. Ik heb niet naar andere jaren gezocht, maar ik neem aan dat het geen incident is dat rechtse politici meebepalen wie deze prijs krijgt.
Tja, dan maar niet. Ik heb weinig trek om mijn diploma te gaan inscannen........quote:Ik geloof je op je woord.
Oh, dus onder het mom van ironie mag je wel structureel een bepaalde bevolkingsgroep zwart maken...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je ooit van 'ironie' hebt gehoord.
Omdat die Londsdalers veel goedkoper vermaak biedenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:21 schreef Roovers402 het volgende:
Prem zoekt de extremen aan beide kanten ...maar heeft naarmijn mening een hele diverse opvatting die niet als pro dit of dat aan te merken valt...kben wel bang voor het imago lonsdale en de schade daardoor die het oplevert voro rechtse jongeren...waarom laten ze de wat liberale gematigde jongeren niet net zoveel aan het woord als die leeghoofden..
structureel een bepaalde bevolkingsgroep zwart maken... is toch gewoon extreem rechts?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh, dus onder het mom van ironie mag je wel structureel een bepaalde bevolkingsgroep zwart maken...![]()
helaas "mag" dat...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef Tikorev het volgende:
Oh, dus onder het mom van ironie mag je wel structureel een bepaalde bevolkingsgroep zwart maken...![]()
Overdrijving kan een middel zijn om de absurdheid van een situatie aan te geven en dat is wat hij vaak doet. Ik zit ook wel eens met kromme tenen te kijken hoor, maar in veel gevallen stelt hij de goeie vragen. De aflevering in Goes over de twee groepen probleemjongeren was hilarisch maar gaf tegelijkertijd aan hoe groot de probleem zijn in dit land. Je kunt hem van alles betichten maar niet dat ie zijn kop in het zand steekt wat betreft de multiculturele samenleving. Of je moet natuurlijk zeer selectief kijken en luisteren. Het zegt trouwens iets over je dat je je aangesproken voelt als hij autochtonen in een bepaalde hoek zet.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand op de publieke omroep een programma zou maken waar het slachtofferschap van autochtonen centraal zou staan en waar allochtonen net zo werden benaderd als autochtonen over het algemeen door Prem worden benaderd dan was het programma na aflevering één al door de politiek van de buis gehaald.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Overdrijving kan een middel zijn om de absurdheid van een situatie aan te geven en dat is wat hij vaak doet. Ik zit ook wel eens met kromme tenen te kijken hoor, maar in veel gevallen stelt hij de goeie vragen.
klopt precies dit bericht..HULDEquote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Overdrijving kan een middel zijn om de absurdheid van een situatie aan te geven en dat is wat hij vaak doet. Ik zit ook wel eens met kromme tenen te kijken hoor, maar in veel gevallen stelt hij de goeie vragen. De aflevering in Goes over de twee groepen probleemjongeren was hilarisch maar gaf tegelijkertijd aan hoe groot de probleem zijn in dit land. Je kunt hem van alles betichten maar niet dat ie zijn kop in het zand steekt wat betreft de multiculturele samenleving. Of je moet natuurlijk zeer selectief kijken en luisteren. Het zegt trouwens iets over je dat je je aangesproken voelt als hij autochtonen in een bepaalde hoek zet.
Nee, en ik kan ook geen abonnement opzeggen als ik het niet eens ben met de Christelijke riedel van de NCRV, de EO of de KRO. En ook niet als ik het niet eens ben met de Frans Bauer troep die de TROS uitzendt.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef Tikorev het volgende:
Dat klopt, maar de NOS is een publieke omroep. Je kunt niet een abbonnement of iets dergelijks opzeggen als je niet langer wenst mee te betalen aan die linkse propaganda.
geweldige vinding die sociaal democratie. Vind je het niet leuk JAMMER DAN, leer d'r maar mee levenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, en ik kan ook geen abonnement opzeggen als ik het niet eens ben met de Christelijke riedel van de NCRV, de EO of de KRO. En ook niet als ik het niet eens ben met de Frans Bauer troep die de TROS uitzendt.
Je kunt het nooit 100% eens zijn met ALLES wat op het publieke stelsel word uitgezonden. En daar heb je in principe mee te leren leven.
En zoals al gesteld, met 60.000 handtekeningen kun je een mooi rechts-georienteerd omroepje beginnen op het publieke stelsel, en krijg je belastingcentjes om mooie nieuws programma's te maken.
Dat dat nog niet gedaan is verteld mij twee dingen:
1) OF de huidige nieuwsvoorziening van de publieke omroepen is niet zo Links als gedacht.
2) OF Rechtsen zijn te lui om zelf een nieuwsvoorziening te beginnen.
Zelfs de Islamieten hebben een eigen omroep op het publieke stelsel, met nieuws in het Arabisch en het Turks. Waarom hebben Rechtsen dat nog niet gedaan? Is er heeeeel mischien geen behoefte aan?![]()
Kiest u maar.
Dat heet democratie.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
geweldige vinding die sociaal democratie. Vind je het niet leuk JAMMER DAN, leer d'r maar mee leven
Liberalen hebben als uitgangspunt zo min mogelijk uit de staatsruif te snoepen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, en ik kan ook geen abonnement opzeggen als ik het niet eens ben met de Christelijke riedel van de NCRV, de EO of de KRO. En ook niet als ik het niet eens ben met de Frans Bauer troep die de TROS uitzendt.
Je kunt het nooit 100% eens zijn met ALLES wat op het publieke stelsel word uitgezonden. En daar heb je in principe mee te leren leven.
En zoals al gesteld, met 60.000 handtekeningen kun je een mooi rechts-georienteerd omroepje beginnen op het publieke stelsel, en krijg je belastingcentjes om mooie nieuws programma's te maken.
Dat dat nog niet gedaan is verteld mij twee dingen:
1) OF de huidige nieuwsvoorziening van de publieke omroepen is niet zo Links als gedacht.
2) OF Rechtsen zijn te lui om zelf een nieuwsvoorziening te beginnen.
Zelfs de Islamieten hebben een eigen omroep op het publieke stelsel, met nieuws in het Arabisch en het Turks. Waarom hebben Rechtsen dat nog niet gedaan? Is er heeeeel mischien geen behoefte aan?![]()
Kiest u maar.
Gek dan dat liberalen wat minder moeite hebben met hun riante salaris uit diezelfde staatsruif.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef Tref het volgende:
[..]
Liberalen hebben als uitgangspunt zo min mogelijk uit de staatsruif te snoepen.
daarom: alleen democratie voor mensen die belasting betalenquote:
welke salarissen uit statsruif??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Gek dan dat liberalen wat minder moeite hebben met hun riante salaris uit diezelfde staatsruif.
Wat bedoel je precies ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Gek dan dat liberalen wat minder moeite hebben met hun riante salaris uit diezelfde staatsruif.
Uiteraard de leuke loonsverhoging die dit kabinet er door gedrukt heeft voor bewindslieden. En er staan ook diverse VVD'ers hoog in de lijst van overheidscommissievoorzitters.quote:
Als jij daar lid van bent kan dat prima in tegenstelling tot de NOS waar ze voor hun zendtijd niet afhankelijk zijn van leden.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet te wachten op een rechtse omroep. Daarmee los je het probleem niet op. Het probleem is namelijk de NOS die zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie kan maken. Waarom moet rechts eerst honderdduizenden leden verzamelen voor een minuut zendtijd en kan links zonder enige achterban dagelijks uren linkse televisie maken via de NOS/NPS?quote:En zoals al gesteld, met 60.000 handtekeningen kun je een mooi rechts-georienteerd omroepje beginnen op het publieke stelsel, en krijg je belastingcentjes om mooie nieuws programma's te maken.
quote:Zelfs de Islamieten hebben een eigen omroep op het publieke stelsel, met nieuws in het Arabisch en het Turks. Waarom hebben Rechtsen dat nog niet gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |