Ik ken een hele boel van HB nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol wij hebben maar 5 kassa's. Maar ik vind het best zo, kleine winkel heeft wel wat. Ik ken tenminste al mijn collega's
Foutje; dacht dat hij een pad teveel had getekend. Aan de andere kant van de winkel klopt de plattegrond trouwens ook niet helemaal; vanaf de wijnen naar de groente 1 pad teveel getekend. Maar boeiend, het is maar een globale plattegrond.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij was op de zaterdag van de verbouwing van Voorburg nog open![]()
[..]
Minder meters voor houdbaar bij de volgende verbouwing?
Dat is netjes tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Meer en daar houden we het maar ff bij.
Het ging erom dat we 17 werkende kassa's hebben en niet 16quote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wow; kassa 1 per jaar dus gem. 1 keer open -> wat een verschil!!![]()
Zeker; helemaal omdat we de laatste weken ook nog eens 10% boven vorig jaar zitten.quote:
Die urenbesparing slaat soms als kut op dirk.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Zeker; helemaal omdat we de laatste weken ook nog eens 10% boven vorig jaar zitten.![]()
Helaas wordt de winkel er alleen niet mooier op met al die urenbesparingen en grotere afzet.![]()
@Bart; whatever, doe niet zo moeilijk; anders houdt je het een beetje leuk/gezellig.
Onderzoek? verklaar je naderquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit een uitslag gekomen van dat urenonderzoek wat we in de winkel hebben gehad?
Wij zitten met een chronisch tekort aan uren in de winkel, maar op de planning hebben we er 100 teveel...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:19 schreef Renesite het volgende:
Urenbesparing, the hell.
We komen op zaterdag aan téveel mensen, en doordeweeks kunnen we niet eens fatsoenlijk snoep vullen, sealbags doen etc![]()
Ze hebben bij ons een tijdje geleden een hele week van alle medewerkers iedere 10 minuten de werkzaamheden bijgehouden (moet je bekend zijn toch?quote:
Klinkt geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ze hebben bij ons een tijdje geleden een hele week van alle medewerkers iedere 10 minuten de werkzaamheden bijgehouden (moet je bekend zijn toch?). De resultaten zijn nooit echt aan het personeel bekend gemaakt, maar er kon wel in kaart worden gebracht hoe hoog de vulnorm op bepaalde tijdstippen op bepaalde afdelingen bijvoorbeeld was. En natuurlijk welke werkzaamheden hoeveel tijd in beslag namen e.d. Helaas heeft het hoofdkantoor nooit meer wat gedaan met de resultaten; sommige werkzaamheden (bijv aktie opbouwen, promotie e.d) bleken veel, veel meer tijd te kosten dan de uren die we er voor krijgen. Maar zoals ik al zei; er wordt alleen maar meer op bespaard.
![]()
Hij eigenlijk ookquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef highway101 het volgende:
nu pas? Dat heb ik 2 maand geleden al (moeten) doen.
Ik ken ook iedereen, 75 werknemersquote:Op maandag 20 maart 2006 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ken iedereen. Rond de 250/300 werknemers.
Ik ook en werk toch in eeen hele grote ah.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol wij hebben maar 5 kassa's. Maar ik vind het best zo, kleine winkel heeft wel wat. Ik ken tenminste al mijn collega's
Maarja, wat is de definitie van 'kennen'?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik ook en werk toch in eeen hele grote ah.
Kennen ze jou ook dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
ik ken ze ook allemaal
Wie kent jou dan niet hequote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
ik ken ze ook allemaal
paar cassieres maar die hoef ik ook niet te kennenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Meki het volgende:
[..]
paar cassieres maar die hoef ik ook niet te kennen![]()
Alkmaar: Wendelaarstraat 1-3.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoeveel (en waar zijn ze te vinden? )AH XL's der zijn
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Alkmaar: Wendelaarstraat 1-3.
Arnhem: Kronenburgpassage 86.
Eindhoven: Limburglaan 2.
Hoofddorp: Burg. Van Stamplein 270.
Leeuwarden: Tijnjedijk 76.
Maastricht: Brusselsepoort 45.
Nijmegen: Sint Jacobslaan 61.
Purmerend: Burg. D. Kooimanweg 16.
Rijswijk: Bogaardplein 22.
Tilburg: Jan Heijnstraat 10.
Vlissingen: Gildeweg 6.
Hey, weer een francho erbijquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef stefanocity het volgende:
alloha mensen,...
zet mij ook maar in de lijst,...het bevalt me hier wel (lees het al een tijdje)
Filiaal: 8514
type: AH-3
plaats: Zwanenburg
afdeling:
HB,Kas,heel vers (agf, zav, zv, dp etc.)
Je filiaalnummer begint met een 8.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef stefanocity het volgende:
hoe weet je dat het franchise is:P???
[..]
Dat is dus ook wat ik wilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
Ik las erover in de kantine. Dat leek me voor het hogere managementwerk. SM van een groot filiaal of op een regio/hoofdkantoor.
Jah hier misschien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Ringhio het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de HBO-duaal opleiding van AH doen of gaan doen of willen gaan doen?
Als je wat met een mbo kan worden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Jah hier misschien.
Maar als je het met een mbo kan worden, dan ik niet.
Natuurlijk heeft het zin.. Je zal uiteindelijk tot ASM worden opgeleid denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef SG1-freak het volgende:
Ik zet zo mijn vraagtekens bij de vraag of het uberhaubt nog wel zin heeft.... de functie van VS/VM verdwijnt toch over aantal jaren naar de functie teamleider![]()
Assistent Supermarktmanager lijkt me wel wat overigens![]()
![]()
Yep, ik. 1e jaars, wil je iets weten, just askquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Ringhio het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de HBO-duaal opleiding van AH doen of gaan doen of willen gaan doen?
De SuperDeBoer heeft gewonnen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef GotC het volgende:
Honselersdijk is dus niet de beste supermarkt van NL geworden, een supermarkt in Hilversum heeft gewonnenH'dijk was wel de beste biologische supermarkt
(Who cares, was de reactie van 1 van de H'dijkers
![]()
)
Heb de gedeelde 2e plek gekregen als meest gestoorde/vrolijke werknemer van de avond. Ja ik ben trots
.
Mja idd..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De SuperDeBoer heeft gewonnen inderdaad...
Minder opvallendquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef tazman89 het volgende:
die rood/blauwe zijn de nieuwe stickers, geen idee waarom ze, ze hebben veranderd.
quote:
Zijkant, voorkant, achterkant.. 'Welkom in de beste supermarkt van Zuid-Holland'quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:28 schreef stevenp het volgende:
Ja ik was vorige week in de honsel *ik moest even naar kees toets*, dat spandoek op de zeikant gek!
Maarja, ik had te weinig tijd om binnen te lopen, ik kom nog wel een keer langs!
Elk filiaal heeft al jaren de 35% sticker. De groen/paarse is echter nu weer vervangen voor een rood/blauwe. Met het percentage is niets veranderd. Reden; blauw past meer bij AHquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wij hebben al meer dan een jaar de 35% sticker...
heb ik noit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef Rudy-F1 het volgende:
Deze week (of volgende week) trouwens m'n jaarlijkse beoordelingsgesprek. Ben benieuwd...![]()
Iemand anders zijn beoordeling al gehad?
Ik werk geen 12 uur dus ik krijg hem niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef Rudy-F1 het volgende:
Deze week (of volgende week) trouwens m'n jaarlijkse beoordelingsgesprek. Ben benieuwd...![]()
Iemand anders zijn beoordeling al gehad?
Welkomquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Grappig zeg, na wat google-en op Replenishment kwam ik hierop uit! Gelijk even bookmarken.
Zal me even introduceren;
Ik ben Mariska, 25 jaar, werkzaam als fulltime (40) VSK in XL Alkmaar filiaal 1385. Ben ook vaak te vinden op het MAS kantoor (voor MAS werk, helaas niet voor koffie)en werk al 8,5 jaar bij AH.
Leuk, wat voor opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Grappig zeg, na wat google-en op Replenishment kwam ik hierop uit! Gelijk even bookmarken.
Zal me even introduceren;
Ik ben Mariska, 25 jaar, werkzaam als fulltime (40) VSK in XL Alkmaar filiaal 1385. Ben ook vaak te vinden op het MAS kantoor (voor MAS werk, helaas niet voor koffie)en werk al 8,5 jaar bij AH.
OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.quote:
In de "Deze Week" van vorige week stond er een stuk overquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef Otto215 het volgende:
Ok dus je hebt niet echt een speciale opleiding gedaan dus..
Weet je misschien ook een site voor speciale info voor VMio oid?
Tnx!
Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef CryptoKnight het volgende:
Bevalt het je tot nu toe eigenlijk een beetje? Schijnt toch wel een pittige studie te zijn als ik de verhalen mag geloven.
D?quote:
Welke voor opleidingen gedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef febster het volgende:
[..]
Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doen.
Ow oke. Is dat veranderd dan? Meen me te herinneren dat het vorig jaar andersom was. Maar ja, kan het ook fout hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Nee, A is zeer slecht E is zeer goed.
Ik kan het weten want ik heb ze bij ons gemaakt
Heel toevallig heeft onze VM dit afgelopen zaterdag verteld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.
Organisatorisch:
RM
OM
SM
Als ze dus in de winkel zeggen dat de OM komt, verwachten ze van je dat er geen rijen staan en dat de winkel er gelikt uitziet. Dat die persoon dan met 3 min. weer weg is, denkt niemand op dat moment aan...
kantinemedewerker, doorgaans een goede manier om door te stromen bij onsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik mis trouwens in de openingspost nog een aantal functies;
* Medewerker vulploeg (heb je geen A/B, slim)
* Vakantiemedewerker
* Kantineverzorgster (ze bestaan nog..)
Gewoon Havo. 2 jaar MER maar dat was niks. Maar je wordt van te voren uitgebreid gescreend, en dat is vrij pittig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |