abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:53:15 #276
136816 Otto215
I am Lite!
pi_36277074
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Grappig zeg, na wat google-en op Replenishment kwam ik hierop uit! Gelijk even bookmarken.

Zal me even introduceren;
Ik ben Mariska, 25 jaar, werkzaam als fulltime (40) VSK in XL Alkmaar filiaal 1385. Ben ook vaak te vinden op het MAS kantoor (voor MAS werk, helaas niet voor koffie )en werk al 8,5 jaar bij AH.
Leuk, wat voor opleiding heb je gedaan?
jammer
pi_36277233
Havo, daarna blijven hangen in afwachting van een opleiding tot VMio, deze is 'helaas' niet doorgegaan en zo werk ik nogsteeds, met erg veel plezier, bij AH.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:03:44 #278
136816 Otto215
I am Lite!
pi_36277473
Ok dus je hebt niet echt een speciale opleiding gedaan dus..
Weet je misschien ook een site voor speciale info voor VMio oid?

Tnx!
jammer
pi_36277582
Nee speciale site weet ik niet. VM functie gaat er natuulijk wel uit binnen nu en 2 jaar. Opleidingen voor ASM (nieuwe functie) zullen er vast wel intern zijn maar ken daar geen details van.
Je hebt natuurlijk ook de duale opleiding, maar ja, daar moet je 4 jaar voor naar school, zag ik niet zo zitten.
pi_36279024
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:45 schreef Otto215 het volgende:

[..]

SM..

Wat is OM?
OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.

Organisatorisch:
RM
OM
SM

Als ze dus in de winkel zeggen dat de OM komt, verwachten ze van je dat er geen rijen staan en dat de winkel er gelikt uitziet. Dat die persoon dan met 3 min. weer weg is, denkt niemand op dat moment aan...
pi_36279419
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef Otto215 het volgende:
Ok dus je hebt niet echt een speciale opleiding gedaan dus..
Weet je misschien ook een site voor speciale info voor VMio oid?

Tnx!
In de "Deze Week" van vorige week stond er een stuk over

Toevalliger wijs zit ik in het 1e jaar, dus als je iets wilt vragen, vraag gerust .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_36279504
Bevalt het je tot nu toe eigenlijk een beetje? Schijnt toch wel een pittige studie te zijn als ik de verhalen mag geloven.
pi_36279838
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef CryptoKnight het volgende:
Bevalt het je tot nu toe eigenlijk een beetje? Schijnt toch wel een pittige studie te zijn als ik de verhalen mag geloven.
Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doen .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_36279947
me beoordeling al gehad

goed tot zeer goed
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36279955
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
me beoordeling al gehad

goed tot zeer goed
D?
pi_36280056
Ik mis trouwens in de openingspost nog een aantal functies;

* Medewerker vulploeg (heb je geen A/B, slim )
* Vakantiemedewerker
* Kantineverzorgster (ze bestaan nog..)
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:12:49 #287
136816 Otto215
I am Lite!
pi_36280062
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef febster het volgende:

[..]

Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doen .
Welke voor opleidingen gedaan?
jammer
pi_36280086
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef febster het volgende:

[..]

D?
B dan toch, lijkt me?
pi_36280116
Nee, A is zeer slecht E is zeer goed.

Ik kan het weten want ik heb ze bij ons gemaakt
pi_36280217
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Nee, A is zeer slecht E is zeer goed.

Ik kan het weten want ik heb ze bij ons gemaakt
Ow oke. Is dat veranderd dan? Meen me te herinneren dat het vorig jaar andersom was. Maar ja, kan het ook fout hebben.
pi_36280268
Zou ik eigenlijk uit mn hoofd niet weten, moet ik ff kijken. We hebben dit jaar wel 'nieuwe' formulieren. Gewoon via winkelweb, geen 'luxe' boekjes meer. Best wel schraal eigenlijk maar ja..
pi_36280307
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef febster het volgende:

[..]

D?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36280688
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.

Organisatorisch:
RM
OM
SM

Als ze dus in de winkel zeggen dat de OM komt, verwachten ze van je dat er geen rijen staan en dat de winkel er gelikt uitziet. Dat die persoon dan met 3 min. weer weg is, denkt niemand op dat moment aan...
Heel toevallig heeft onze VM dit afgelopen zaterdag verteld.
En dan is het zo dat de regiomangers van de directie krijgen te horen wat ze moeten doen.
En wat een bonussen ze wel allemaal niet krijgen als ze zorgen dat de winkels een goede omzet hebben.
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 22:27:33 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36280692
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik mis trouwens in de openingspost nog een aantal functies;

* Medewerker vulploeg (heb je geen A/B, slim )
* Vakantiemedewerker
* Kantineverzorgster (ze bestaan nog..)
kantinemedewerker, doorgaans een goede manier om door te stromen bij ons
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36280791
Bij ons is dat meestal de doorstroming naar pensioen

Maar goed, het zijn nogsteefs gebruikte functiecodes.

Vooral de code van vulploegmedewerker zal straks erg in opmars komen. Nieuwe personeel wat ik nu inschrijf, krijgt allemaal die functie al mee.
pi_36280838
Kantinemedewerkers hebben wij niet eens meer, de kassa mensen doen dat tegenwoordig.
pi_36280873
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Otto215 het volgende:

[..]

Welke voor opleidingen gedaan?
Gewoon Havo. 2 jaar MER maar dat was niks. Maar je wordt van te voren uitgebreid gescreend, en dat is vrij pittig.
pi_36281150
Hoe zit dat eigenlijk met de interne VS opleiding? Een paar collega's van mij gaan dat doen volgens mij.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_36281240
Als je ziet wat er al VS is, dan kan dat toch nooit zo moeilijk zijn?
pi_36281417
Wat je nu bij AH ziet, is dat de kwaliteit van medewerkers omhoog moet omdat we straks totaal anders gaan werken. Daarom zijn ook wij bezig met het 'opleiden' van VS-en.
In de praktijk betekent dat niet meer dan een "training on the job", kortom een begeleiding door de VM of SM naar het uiteindelijk gewenste niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')