Leuk, wat voor opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Grappig zeg, na wat google-en op Replenishment kwam ik hierop uit! Gelijk even bookmarken.
Zal me even introduceren;
Ik ben Mariska, 25 jaar, werkzaam als fulltime (40) VSK in XL Alkmaar filiaal 1385. Ben ook vaak te vinden op het MAS kantoor (voor MAS werk, helaas niet voor koffie)en werk al 8,5 jaar bij AH.
OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.quote:
In de "Deze Week" van vorige week stond er een stuk overquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef Otto215 het volgende:
Ok dus je hebt niet echt een speciale opleiding gedaan dus..
Weet je misschien ook een site voor speciale info voor VMio oid?
Tnx!
Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef CryptoKnight het volgende:
Bevalt het je tot nu toe eigenlijk een beetje? Schijnt toch wel een pittige studie te zijn als ik de verhalen mag geloven.
D?quote:
Welke voor opleidingen gedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef febster het volgende:
[..]
Het begint steeds beter te bevallen. De opleiding is op zich zeker niet de lichtste maar als je gewoon gestructureerd je huiswerk en je opdrachten maakt, en voor de volle 100% geeft op je werk is het goed te doen.
Ow oke. Is dat veranderd dan? Meen me te herinneren dat het vorig jaar andersom was. Maar ja, kan het ook fout hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef CryptoKnight het volgende:
Nee, A is zeer slecht E is zeer goed.
Ik kan het weten want ik heb ze bij ons gemaakt
Heel toevallig heeft onze VM dit afgelopen zaterdag verteld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
OM staat voor Operationeel Manager. Deze persoon heeft een stuk of 10 winkels onder zich en is daar verantwoordelijk voor. Daarboven staat weer een Regiomanger.
Organisatorisch:
RM
OM
SM
Als ze dus in de winkel zeggen dat de OM komt, verwachten ze van je dat er geen rijen staan en dat de winkel er gelikt uitziet. Dat die persoon dan met 3 min. weer weg is, denkt niemand op dat moment aan...
kantinemedewerker, doorgaans een goede manier om door te stromen bij onsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik mis trouwens in de openingspost nog een aantal functies;
* Medewerker vulploeg (heb je geen A/B, slim)
* Vakantiemedewerker
* Kantineverzorgster (ze bestaan nog..)
Gewoon Havo. 2 jaar MER maar dat was niks. Maar je wordt van te voren uitgebreid gescreend, en dat is vrij pittig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |