Ik ken een hele boel van HB nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol wij hebben maar 5 kassa's. Maar ik vind het best zo, kleine winkel heeft wel wat. Ik ken tenminste al mijn collega's
Foutje; dacht dat hij een pad teveel had getekend. Aan de andere kant van de winkel klopt de plattegrond trouwens ook niet helemaal; vanaf de wijnen naar de groente 1 pad teveel getekend. Maar boeiend, het is maar een globale plattegrond.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hij was op de zaterdag van de verbouwing van Voorburg nog open![]()
[..]
Minder meters voor houdbaar bij de volgende verbouwing?
Dat is netjes tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Meer en daar houden we het maar ff bij.
Het ging erom dat we 17 werkende kassa's hebben en niet 16quote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wow; kassa 1 per jaar dus gem. 1 keer open -> wat een verschil!!![]()
Zeker; helemaal omdat we de laatste weken ook nog eens 10% boven vorig jaar zitten.quote:
Die urenbesparing slaat soms als kut op dirk.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Zeker; helemaal omdat we de laatste weken ook nog eens 10% boven vorig jaar zitten.![]()
Helaas wordt de winkel er alleen niet mooier op met al die urenbesparingen en grotere afzet.![]()
@Bart; whatever, doe niet zo moeilijk; anders houdt je het een beetje leuk/gezellig.
Onderzoek? verklaar je naderquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit een uitslag gekomen van dat urenonderzoek wat we in de winkel hebben gehad?
Wij zitten met een chronisch tekort aan uren in de winkel, maar op de planning hebben we er 100 teveel...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:19 schreef Renesite het volgende:
Urenbesparing, the hell.
We komen op zaterdag aan téveel mensen, en doordeweeks kunnen we niet eens fatsoenlijk snoep vullen, sealbags doen etc![]()
Ze hebben bij ons een tijdje geleden een hele week van alle medewerkers iedere 10 minuten de werkzaamheden bijgehouden (moet je bekend zijn toch?quote:
Klinkt geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ze hebben bij ons een tijdje geleden een hele week van alle medewerkers iedere 10 minuten de werkzaamheden bijgehouden (moet je bekend zijn toch?). De resultaten zijn nooit echt aan het personeel bekend gemaakt, maar er kon wel in kaart worden gebracht hoe hoog de vulnorm op bepaalde tijdstippen op bepaalde afdelingen bijvoorbeeld was. En natuurlijk welke werkzaamheden hoeveel tijd in beslag namen e.d. Helaas heeft het hoofdkantoor nooit meer wat gedaan met de resultaten; sommige werkzaamheden (bijv aktie opbouwen, promotie e.d) bleken veel, veel meer tijd te kosten dan de uren die we er voor krijgen. Maar zoals ik al zei; er wordt alleen maar meer op bespaard.
![]()
Hij eigenlijk ookquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef highway101 het volgende:
nu pas? Dat heb ik 2 maand geleden al (moeten) doen.
Ik ken ook iedereen, 75 werknemersquote:Op maandag 20 maart 2006 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ken iedereen. Rond de 250/300 werknemers.
Ik ook en werk toch in eeen hele grote ah.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol wij hebben maar 5 kassa's. Maar ik vind het best zo, kleine winkel heeft wel wat. Ik ken tenminste al mijn collega's
Maarja, wat is de definitie van 'kennen'?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik ook en werk toch in eeen hele grote ah.
Kennen ze jou ook dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
ik ken ze ook allemaal
Wie kent jou dan niet hequote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
ik ken ze ook allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |