quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Meki het volgende:
[..]
paar cassieres maar die hoef ik ook niet te kennen![]()
Alkmaar: Wendelaarstraat 1-3.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoeveel (en waar zijn ze te vinden? )AH XL's der zijn
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Alkmaar: Wendelaarstraat 1-3.
Arnhem: Kronenburgpassage 86.
Eindhoven: Limburglaan 2.
Hoofddorp: Burg. Van Stamplein 270.
Leeuwarden: Tijnjedijk 76.
Maastricht: Brusselsepoort 45.
Nijmegen: Sint Jacobslaan 61.
Purmerend: Burg. D. Kooimanweg 16.
Rijswijk: Bogaardplein 22.
Tilburg: Jan Heijnstraat 10.
Vlissingen: Gildeweg 6.
Hey, weer een francho erbijquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef stefanocity het volgende:
alloha mensen,...
zet mij ook maar in de lijst,...het bevalt me hier wel (lees het al een tijdje)
Filiaal: 8514
type: AH-3
plaats: Zwanenburg
afdeling:
HB,Kas,heel vers (agf, zav, zv, dp etc.)
Je filiaalnummer begint met een 8.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef stefanocity het volgende:
hoe weet je dat het franchise is:P???
[..]
Dat is dus ook wat ik wilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef highway101 het volgende:
Ik las erover in de kantine. Dat leek me voor het hogere managementwerk. SM van een groot filiaal of op een regio/hoofdkantoor.
Jah hier misschien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Ringhio het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de HBO-duaal opleiding van AH doen of gaan doen of willen gaan doen?
Als je wat met een mbo kan worden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Jah hier misschien.
Maar als je het met een mbo kan worden, dan ik niet.
Natuurlijk heeft het zin.. Je zal uiteindelijk tot ASM worden opgeleid denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef SG1-freak het volgende:
Ik zet zo mijn vraagtekens bij de vraag of het uberhaubt nog wel zin heeft.... de functie van VS/VM verdwijnt toch over aantal jaren naar de functie teamleider![]()
Assistent Supermarktmanager lijkt me wel wat overigens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |