Dan zou ik dat ook verdienen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef GotC het volgende:
Ik ben 18, verkoper A, werk pas 10 maanden, verdien 4,06 per uur.
Ik werk wel bij een franchisor, maakt misschien wel een verschil?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ook verdienen.(en ik werk er al anderhalf jaar
)
Geen, tenminste, er staat dit op mn loonstrookje onder vaste gegevens:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:13 schreef stevenp het volgende:
GotC, hoeveel urencontract draai je? Dat kan ook aardig uitmaken he
Ben ik blij dat ik bij Bas vd H werk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef GotC het volgende:
Ik ben 18, verkoper A, werk pas 10 maanden, verdien 4,06 per uur.
dat verhaal ken ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef stevenp het volgende:
Dan van mij ook maar de eerste reactie:
Vandaag gewerkt, was iemand en die loopt al vanaf dat hij binnen is een beetje aan te klooien maar omdat zn moeder in de roots van de toko zit, word hij niet echt aangepakt, maargoed even dat terzeide.. Vandaag stond ik met hem op houdbaar, schoonmaken. Dus ik ga de t-tafels enzo schoonmaken, hij zou wel bij de winkelwagentjes beginnen, 5 minuten later word ik omgeroepen naar de infobalie, of ik effe kan helpen.. *zucht
Dus ik maar gewoon effe geholpen daar, toen wat bodembakken uitgeveegd en toen de embalageband gedaan. Iedere 2 minuten moest ik die gozer weer aan het werk schoppen, ziek word ik drvan man.. En ja, dan ga je bodembakken doen zegt ie "ik ben toch geen turruk die op zn knieen over de grond gaat dwijlen?!" nou sorry hoor, maar ga dan niet eens soliciteren gek..
Jij krijgt hetzelfde uurloon als iemand die bij de Appie werkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik bij Bas vd H werk.
Die besparen iig niet op mijn salaris![]()
Volgens mij krijg je toeslaguren doordeweeks na 20.00 uur 33%, op zaterdag na 18.00 33% en na 20.00 50%.quote:Wanneer krijg je die nou precies? Ik zie ze er soms wel bij staan, maar precies weet ik niet waar ik het voor krijg? Bij werken vanaf 22.30 ofzo iets?
¤ 3.80quote:Ja. ik ben ben 16 en verdien nu 3.14 en over een paar dagen word ik 17
Dus dan verdien ik hoeveel?
En of ik die gemerkt heb: van ¤ 6,23 naar ¤ 6,36. Volgens mij de grootste (eenmalige) verhoging ooit.quote:Er staat dus ook dat er een verhoging geweest is in de eerste periode van dit jaar. En die heb ik niet gemerkt van ik ben jarig in de periode. Maar jullie wel?
Denk ook aan je functiejaren he die aan het begin van het jaar erbij komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En of ik die gemerkt heb: van ¤ 6,23 naar ¤ 6,36. Volgens mij de grootste (eenmalige) verhoging ooit.
Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat mijn functiejaren er automatisch aan het begin van het jaar bij kwamen. Moest er altijd zelf achteraan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Denk ook aan je functiejaren he die aan het begin van het jaar erbij komen.
Waarom geen vast contract?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef Sandersson het volgende:
Mijn contract is weer een jaar verlengt.. joepie
Wat een ballen toko.quote:
Uit de OP:quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Wat een ballen toko.
Ik werk bij bas v/d H.
- Salaris is altijd al goed geweest (ik verdien nog meer, want ik werk er al langer)
- Iedereen krijgt standaard een jaar contract, en daarna een vast. Heb in al die tijd nog nooit meegemaakt dat een jaar contract niet omgezet werd in een vast contract.
- Als je ouder bent dan 18 mag je gewoon blijven werken (24 is geen probleem)
- Er is geen uur minder gemaakt, sinds het begin van de prijzenoorlog. (De AH is begonnen, met iets waar de bas goed in is)
En overigens, bij mijn AH geld er ook geen leeftijdsdiscriminatie, we verdienen goed, werken efficient (en hebben dus minder uren NODIG) en we krijgen wel een contract voor een onbepaalde tijd, na 2 jaar oid..quote:Algemeen
Dit topic is dus voor alle medewerkers van AH.
Of je nou in een filiaal of op het hoofdkantoor werkt maakt niet uit.
Praat hier over die verschrikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen, of roddel over je vervelendste klant.
Wees trots op je werkgever.
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!! (kan ook voor concurrenten inmiddels?)
Die functiejaren, is dat altijd zo? Ik werk dus nu anderhalf jaar en verdien 4,06 (18jaar) net als de die ene die bijna bovenaan postte, alleen werkt die er 10maanden. Dus ik zou er achteraan moeten gaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat mijn functiejaren er automatisch aan het begin van het jaar bij kwamen. Moest er altijd zelf achteraan.
Maar ja; wie weet is het dit jaar wel gebeurt. Ik ga de uurloon-tabel er maar weer eens bijpakken.
Met Grolsch kan het onmogelijk wel goed komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo de Albert Heijn in Borne is weer klaar voor gebruik! Alles is super netjes gespiegeld. Vanavond komt waarschijnlijk Dick Boer ook nog bij de opening. Daarna hebben wij ook nog een receptie, ze hebben intotaal 4 fusten Grolsch van 50 liter, dus dat komt wel goed.
Ik denk niet dat die fusten van 50 liter voor de verkoop zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Met Grolsch kan het onmogelijk wel goed komen.
Als het nou Hertog Jan ofzo zou zijn, zullen jullie topomzetten gaan draaien!
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=384948quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef stevenp het volgende:
mwa, ook met grolsch kan het gezellig worden hoor, daar niet vanMaargoed heb je iets van foto's van dat filiaal? Wat was er eigenlijk mee? gewoon renovatie of uitbreiding ofzo?
Die fusten zijn voor de medewerkers enzo en ja Twente hé, daar drinkt iedereen Grolschquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Met Grolsch kan het onmogelijk wel goed komen.
Als het nou Hertog Jan ofzo zou zijn, zullen jullie topomzetten gaan draaien!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=384948![]()
Er zijn fotó's gemaakt, ik probeer er nu aan te komen zeg maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef stevenp het volgende:
mwa, ook met grolsch kan het gezellig worden hoor, daar niet vanMaargoed heb je iets van foto's van dat filiaal? Wat was er eigenlijk mee? gewoon renovatie of uitbreiding ofzo?
Met een onbeperkt contract kunnen ze je niet zomaar ontslaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef Brammie1 het volgende:
Ik werk nu al bijna 4 jaar bij AH 8628 op DK/BR als verkoper A, maar ik ben bang dat, als ik vraag of ik verkoper B mag worden (ik kan alle dingen zoals bestellen al lang), ik eruit vlieg (ik wordt over 2 weken 20). Ik heb nog wel een onbeperkt contrat gelukkig
Nice, ziet er gelikt uit o//quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
http://ah-1570.hyves.nl/
Daar staan foto's op van onze verbouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |