Yep zijn er genoeg rond de 4000 euri te koop, en je kan er ook zoveel smuk voor kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Heb ik EEN keer een ongelukje wordt het weer tegen me gebruikt he, leuk hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om dat te horen van iemand die nog niet eens zindelijk is...![]()
We will.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
Geloof mij, die rijkwaliteiten icm het weer zitten echt wel uuhmmm...
Laat maar, anders wordt dit tegen me gebruikt als ik een keer op mijn muil ga![]()
Zorg dan wel dat die ex voor je staat als je weg rijdt met een wheelyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
mag ik iemands oude verragde motor lenen en een eind wegscheuren ter riskering van een fikse boete?
leuk, als je vriend 't uit maakt![]()
fijn.. precies als ik werk-onzeker, huur-betaalonzeker en zelf-onzeker ben![]()
frustie![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
mag ik iemands oude verragde motor lenen en een eind wegscheuren ter riskering van een fikse boete?
frustie![]()
geef jij me een spoedcursus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat die ex voor je staat als je weg rijdt met een wheely![]()
Me me me mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er weleens iemand proef gereden op een Z750 ?
ben erg beniewt naar dit fietsje,lijkt mij een leuke opvolger![]()
Deze dus
[afbeelding]
Netjes overgespoten bedoel je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
Zo te zien ziet het er nog aardig goed uit
frustie![]()
frustie![]()
Das lullig.. sterkte!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
frustie![]()
Jij mag wel mijn fipo stelen hoor, daar heb ik geen problemen meequote:
Ja, dat verbaast me niksquote:
Oeh.. gaaf zo in het roodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan maar even hier posten![]()
[..]
Me me me me![]()
Rijd lekkeren is erg wendbaar stuurt heel lekker, is tot de 170 best vlot maar daarna is de de fut er wel een beetje uit
je vangt teveel wind om hogere snelheden te behalen , de afwerking is niet echt optimaal, maar dat maken de looks meer dan goed, ik zou zelf doorsparen voor een Z1000
ware het niet dat ik er pas een Z1000 gewoon maar op de grond heb geflikkerd![]()
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag de mijne wel lenen om op te peppen.Als je 'm dan in de prak rijdt dan koop ik gewoon een nog mooiere.
![]()
Je kan ook een minibike kopen voor 150 euri.. kun je ook heel goed mee op je bek gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
Okee, nouja het is in ieder geval beter dan met een fikse ruzie uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Faithy het volgende:
oh. nee, ik wens 'm niets ergs toe.. het is 'in goed overleg' gegaan hoor
zeg maar.. nou ja, ik was het er niet mee eensmaar ja.. wat kun je doen als de tegenpartij het niet ziet zitten..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn fipo stelen hoor, daar heb ik geen problemen mee![]()
quote:
quote:[..]
Oeh.. gaaf zo in het rood![]()
Geloof me, een reden temeer om je motorrijbewijs te halen en met deze FOK! MC-ers te meetenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Faithy het volgende:
oh. nee, ik wens 'm niets ergs toe.. het is 'in goed overleg' gegaan hoor
zeg maar.. nou ja, ik was het er niet mee eensmaar ja.. wat kun je doen als de tegenpartij het niet ziet zitten..
frustie![]()
frustie![]()
1 Iemand maar toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kan me nog de verontwaardige reacties herinneren die ik opriep door te zeggen dat ik niet echt onde indruk van de power van deze motor was![]()
![]()
[afbeelding]
verstokte vrijgezellen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Geloof me, een reden temeer om je motorrijbewijs te halen en met deze FOK! MC-ers te meeten![]()
Maakt helemaal niet uit op het bedrag wat er voor gevraagt wordt. Als ze 6000 voor een overgespoten bak zouden vragen moest ik er wel over nadenken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Netjes overgespoten bedoel je.
Disclaimer: mogelijk quote ik nog meer uit het oude topic, heb 2 pagina's nog niet doorgelezen.
Eerst ff wat anders doen.![]()
quote:
Mercyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
sterkte meid
hier een kleine poging tot opbeuren![]()
Er is best nog wel wat keus geloof ik.quote:
Ziet er strak uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/b.kuipers9/gixxer.jpg]afbeelding][/url]
Wow.. dit kon de volgende fiets wel eens zijn![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef Faithy het volgende:
whehe..
nou ja..voorlopig even rust voor mij
ik hoop dat hij 't nog 'rustig aan' wil doen, maar elkaar 1 keer in de maand zien is ook niet je van het..
![]()
Jaaa ik heb wel smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er nog niet helemaal over uit.. zijn ook erg mooie nakeds inderdaad. Ben alleen bang dat ik volgend jaar nog niet het geld heb voor een mooie naked, dus richt mijn pijlen vooralsnog op een redelijke racertquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.![]()
Volgende wordt geen naked? Of blijft dat eventueel nog wel een optie?![]()
Ben jij ook nog van plan om een andere fiets te kopen? Je wou misschien wat anders toch?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[[url=http://members.chello.nl/b.kuipers9/gixxer.jpg]afbeelding][/url]
Wow.. dit kon de volgende fiets wel eens zijn![]()
Je hebt maar 1 keus en dat is Fulcrum.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef Faithy het volgende:
whehe..
ik hoop dat hij 't nog 'rustig aan' wil doen, maar elkaar 1 keer in de maand zien is ook niet je van het..
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
* R2-D2 gaat maar eens naar bed![]()
Sterkte Faithyjat leen de sleutels van je ex en ga langs Pimber & Hicham om kunstjes te leren
![]()
Welterusten Allemaal![]()
ach misschien krijgt ie nog wel spijtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:33 schreef Faithy het volgende:
whehe..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker opbeurend zo een oud en verdroogt ruikerdjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
sterkte meid
hier een kleine poging tot opbeuren![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sterkte Faithyjat leen de sleutels van je ex en ga langs Pimber & Hicham om kunstjes te leren
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 keus en dat is Fulcrum.Wel even wachten tot R2 weg is, anders krijg je mot met haar
![]()
De rest zoekt het allemaal wat ouder of heeft je alleen een trouwring een burka te bieden
Edit niet goed gelezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 keus en dat is Fulcrum.Wel even wachten tot R2 weg is, anders krijg je mot met haar
![]()
De rest zoekt het allemaal wat ouder of heeft je alleen een trouwring een burka te bieden
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Lekker opbeurend zo een oud en verdroogt ruikerdje![]()
[afbeelding]
Oh ja ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar![]()
Heel veel volgens mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja ...![]()
Mjah, is lang geleden allemaal he
Oke vind de Z750 voor mij wel een goed planquote:Het is best een leuke fiets. Ik moest erg wennen aan het stuur. Voor mijn gevoel zat het stuur onderhand in mijn buik, maar dat zal wel komen omdat ik anders ben gewend. Er zit een digitale teller op en dat is soms lastig met de zon. Het blijft natuurlijk een naked, dus je hebt wel veel last van de wind. Verder kan ik er eigenlijk niet zo veel zinnigs meer over zeggen. Het is al een tijd geleden en ik had pas mijn rijbewijs toen ik heb proefgereden. Ik weet niet meer precies hoeveel power en koppel je had, maar volgens mij was dat best in orde.
De Z1000 is inderdaad wel iets gaver, maar de prijsverhouding is dat volgens mij niet helemaal waard. Dat is dus jammer.
YMCA bikequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heel veel volgens mij![]()
*print foto van Gixxer op A4-formaat uit*
He bah, inkt op.. nu is ie roze![]()
Kwijlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan maar even hier posten![]()
[..]
Me me me me![]()
Rijd lekkeren is erg wendbaar stuurt heel lekker, is tot de 170 best vlot maar daarna is de de fut er wel een beetje uit
je vangt teveel wind om hogere snelheden te behalen , de afwerking is niet echt optimaal, maar dat maken de looks meer dan goed, ik zou zelf doorsparen voor een Z1000
ware het niet dat ik er pas een Z1000 gewoon maar op de grond heb geflikkerd![]()
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoiets ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heel veel volgens mij![]()
*print foto van Gixxer op A4-formaat uit*
He bah, inkt op.. nu is ie roze![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaa ik heb wel smaakJa maar de middelen ontbreken nog. Ik vind de huidige motor wel heel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ben er nog niet helemaal over uit.. zijn ook erg mooie nakeds inderdaad. Ben alleen bang dat ik volgend jaar nog niet het geld heb voor een mooie naked, dus richt mijn pijlen vooralsnog op een redelijke racert![]()
Ben jij ook nog van plan om een andere fiets te kopen? Je wou misschien wat anders toch?![]()
, maar soms een beetje te bond gekleurd. Dat is eigenlijk het enige. Dus ik denk dat ik deze eerst maar eens flink afrag.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Trustequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ps. Voor bochtjes moet je bij FX zijn![]()
![]()
Afraggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja maar de middelen ontbreken nog. Ik vind de huidige motor wel heel vet, maar soms een beetje te bond gekleurd. Dat is eigenlijk het enige. Dus ik denk dat ik deze eerst maar eens flink afrag.
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oeeeh deze Thunderace dan met Highmount Devil uitlaat![]()
frustie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaterdag even shoppen bij de verfboerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heeft ze allang gedaan![]()
hij staat nu in de schuur zonder kappen e.d![]()
Wtf? ga je hem verven?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
zaterdag even shoppen bij de verfboer![]()
wat oranje en blauw halen of zo.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lekkere naam heb je FX
![]()
ohja... FX, waar is de link in het oude topic![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Die staat ook op MF. Ding is trouwens erg slecht gebouwd, al lijkt het op deze foto's ineens heel wat.
[..]
Auw! Dat doet serieus pijn.. been there done that in 2006.
Rustig of niet rustig uit elkaar maakt ook bijna niets uit.. shit feeling remains.
twee maanden en een dag duurde het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ik had echt het gevoel dat 't goed zat.. twee volwassen mensen, beide met een baan, bepaalde vrijheden dan wanneer ik zou studeren etc...
maar mn tranen zijn gedroogd.. kan er niet veel aan veranderen.. moet ook vooral om mezelf denken, en ik ben zelf op het moment een groot probleem voor mezelf
Doei.
quote:
Hmm, en dat rechterzakje heb je gekocht vanwege de grappige poppetjes hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Snoepverslaving.![]()
Wel leuk die hamburgertjes, zelfs met een heus doosje er omheen. Ding is amper 1 centimer hoog.![]()
[afbeelding]
Die hamburgertjes zijn leuk iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Snoepverslaving.![]()
Wel leuk die hamburgertjes, zelfs met een heus doosje er omheen. Ding is amper 1 centimer hoog.![]()
[afbeelding]
quote:
Ik dacht 3 keer hetzelfde in januari.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef Faithy het volgende:
twee maanden en een dag duurde het maar![]()
maar ik had echt het gevoel dat 't goed zat.. twee volwassen mensen, beide met een baan, bepaalde vrijheden dan wanneer ik zou studeren etc...![]()
Jij kan er ook niets aan doen, dit soort dingen ligt altijd aan diegene die het uitmaakt.quote:maar mn tranen zijn gedroogd.. kan er niet veel aan veranderen.. moet ook vooral om mezelf denken, en ik ben zelf op het moment een groot probleem voor mezelf
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef bwt het volgende:
Hallo zeg - alweer een nieuw topic???
't is haast niet bij te houden
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, en dat rechterzakje heb je gekocht vanwege de grappige poppetjes he
Hoe oud was je ook alweer?Hamburgertjes.. been there
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar
vèt kicken en lauw man die snoepjes!!!!!!!
![]()
![]()
alleen je ** vergeten te plaatsen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
twee maanden en een dag duurde het maar![]()
maar ik had echt het gevoel dat 't goed zat.. twee volwassen mensen, beide met een baan, bepaalde vrijheden dan wanneer ik zou studeren etc...
maar mn tranen zijn gedroogd.. kan er niet veel aan veranderen.. moet ook vooral om mezelf denken, en ik ben zelf op het moment een groot probleem voor mezelf
Nope, dat verneukte de lay out teveel toen ik bij de preview keek, dus die had ik juist verwijderd.quote:
Jij draait ook elke maand wat door, niet te geloven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kop op.. plenty fish in the sea. Vrijgezel zijn ain't bad... vrijgezel zijn rocks! [afbeelding]
Maja dat is standaard geblaat waar je nu weinig aan hebt denk ik..![]()
Al is het wel de waarheid![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar
vèt kicken en lauw man die snoepjes!!!!!!!
![]()
![]()
Krijg je dat nu vaak te horen?
- Naam en achternaam aub
+ Pepijn B***
- Pepijn B***, en uw achternaam was?
+ B***
- Uw achternaam meneer...![]()
Whut? Heb ik iets verkeerd gezegd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij draait ook elke maand wat door, niet te geloven.![]()
![]()
Dat had ik toch al eens verteld? Dat was een ramp, heb haar niet weer gesprokenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een date met die meid van MSN gemaakt?![]()
Vandaag nog, krijg na een uitgebreid telefoongesprek een solliciatiebevestiging binnen over de mail, staat er overal mijnheer Pepijn. En die van vrijdag noemde mij de hele tijd Bart dit, Bartje dat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
Krijg je dat nu vaak te horen?
- Naam en achternaam aub
+ Pepijn B***
- Pepijn B***, en uw achternaam was?
+ B***
- Uw achternaam meneer...
Ironie over je ervaring.quote:
Alleen dat je er erg tegenaan hikte en niet wist wat te doen, geen geld, etc en dat zij steeds geen tijd had o.id.quote:Dat had ik toch al eens verteld? Dat was een ramp, heb haar niet weer gesproken![]()
![]()
Maar blijf er nuchter onder![]()
Oja dat is primaquote:
Heb het wel gepost volgens mij.. maar goed, voor jou bij dezequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen dat je er erg tegenaan hikte en niet wist wat te doen, geen geld, etc en dat zij steeds geen tijd had o.id.![]()
![]()
was hij ook niet met een of andere cursus bezig wat betrekking had op uitstelgedragquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen dat je er erg tegenaan hikte en niet wist wat te doen, geen geld, etc en dat zij steeds geen tijd had o.id.![]()
![]()
Zullen we even rijden?quote:
En hoe zit het ook alweer met het mooie weer en minder rijden dan Raus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
was hij ook niet met een of andere cursus bezig wat betrekking had op uitstelgedrag![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zullen we even rijden?
ik zoek nog steeds iemand met een buddyseat en steuntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
En hoe zit het ook alweer met het mooie weer en minder rijden dan Raus?
En genoeg pk'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zoek nog steeds iemand met een buddyseat en steuntjes
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Buddyseat kan ik morgen ophalen in Tilburg, voor de rest is het gewoon stevig vastpakken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Faithy het volgende:
Ik ga gelijk met 170/180 over de doordraaiers van de bruggen bij de Maasvlakte.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Buddyseat kan ik morgen ophalen in Tilburg, voor de rest is het gewoon stevig vastpakken.![]()
Heb 1 keer iemand achterop gehad, was niet meer vooruit te branden toenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga gelijk met 170/180 over de doordraaiers van de bruggen bij de Maasvlakte.![]()
Niet verder vertellen.![]()
Hicham is een keer achterop geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb 1 keer iemand achterop gehad, was niet meer vooruit te branden toen![]()
Je moet wel iemand nemen met minimaal 4 crashes op zijn naam..euh..veel rijervaring bedoel ik.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham is een keer achterop geweest
Hij is dik![]()
of juist nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet wel iemand nemen met minimaal 4 crashes op zijn naam..euh..veel rijervaring bedoel ik.
Dat is veiliger.![]()
![]()
Merk er nooit wat van, behalve de klappen achteraf.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb 1 keer iemand achterop gehad, was niet meer vooruit te branden toen![]()
Newbes moeten ze nog maken.quote:
Had het ook over mezelfquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, jij bent nog niet eens 18 man![]()
ik ben een keer bij Hicham achterop geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hicham is een keer achterop geweest
Hij is dik![]()
Waarom 2de hands? Is dit niet goedkoop genoeg, en spiksplinternieuw?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
Weet iemand een winkel omgeving rotterdam waar je 2e hands banden voor een Yamaha YZF R6 kunt vinden.
Komt nog 16% btw bijquote:Michelin Pilot Power
Pair Price Price Rear Tyre
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros. 180/55ZR17 : 114 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 190 Euros. 190/50ZR17 : 120 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 180 Euros. 160/60ZR17 : 108 Euros.
Michelin Pilot Race H2
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 175 Euros. 180/55ZR17 : 106 Euros.
Metzeler Sportec M-1
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 178 Euros. 190/50ZR17 : 107 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 165 Euros. 160/60ZR17 : 100 Euros.
Metzeler Roadtec Z6
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 170 Euros. 180/55ZR17 : 103 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 174 Euros. 190/50ZR17 : 105 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 160 Euros. 160/60ZR17 : 97 Euros.
Pirelli Diablo
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 179 Euros. 180/55ZR17 : 107 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 180 Euros. 190/50ZR17 : 108 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 167 Euros. 160/60ZR17 : 100 Euros.
Pirelli Diablo Corsa
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 192 Euros. 180/55ZR17 : 115 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 194 Euros. 190/50ZR17 : 117 Euros.
Dunlop D208
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 175 Euros. 180/55ZR17 : 105 Euros.
Bridgestone BT014
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 175 Euros. 180/55ZR17 : 101 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 180 Euros. 190/50ZR17 : 106 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 165 Euros. 160/60ZR17 : 95 Euros.
Bridgestone BT020
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 169 Euros. 180/55ZR17 : 97 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 174 Euros. 190/50ZR17 : 101 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 160 Euros. 160/60ZR17 : 92 Euros.
Wel even kijken dat je het canvas al ziet, anders is ie niet goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
Weet iemand een winkel omgeving rotterdam waar je 2e hands banden voor een Yamaha YZF R6 kunt vinden.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Newbes moeten ze nog maken.
ik ben ook al een keer gevallen... maar als ik dat nou deze zomer nog 5 keer doe... stap jij dan bij mij achteropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Worldbeater het volgende:Nooit met een dikke chick achterop op je muil gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het alleen al niet doen vanwege de 'verantwoordelijkheid'![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef worldpimber het volgende:
Waarom 2de hands? Is dit niet goedkoop genoeg, en spiksplinternieuw?
Komt nog 16% btw bij
De goedheiligmanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
En 30 eurie verzending.![]()
Was op MF iemand die 80 euro vroeg voor een 180/55 + 120/70.
Woont net onder Rotterdam... ff zoeken......uno momento...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach je hebt al de mooiste 25kw machine, dus niet klagen![]()
Nou zal ik het even toelichten? Ik vind, ik ja, ja ik... dat een ZXR-400 alles heeft om de beste 25kw machien te zijn: goed uiterlijk, racertje, licht en 4-taktquote:
Maar ik weet van mijzelf hoe ik gevallen ben. Sommige leren het nooit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben ook al een keer gevallen... maar als ik dat nou deze zomer nog 5 keer doe... stap jij dan bij mij achterop![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom dik?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
Nooit met een dikke chick achterop op je muil gegaan?![]()
Ik zou het alleen al niet doen vanwege de 'verantwoordelijkheid'![]()
En nee, met een duo hou ik altijd wat extra reserve aan.![]()
Maar soms denkt de medepassagier daar anders over.
Zeker toen met de Beemer, wat een ding was dat.![]()
Geloofde mijn eigen ogen niet als ik in de bochten op de teller keek...
Hey heb tenminste een fatsoenlijke motor, dat is een beginquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef Faithy het volgende:
BazzieK n00bje in de wereld.. nog geen 18.. here..
is dit topic geen 18+ dan?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Owh okee.. goed zo![]()
![]()
[afbeelding]
Ach je hebt al de mooiste 25kw machine, dus niet klagen![]()
quote:
En het nog durven uit te leggen ook die Fullcumquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik weet van mijzelf hoe ik gevallen ben. Sommige leren het nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is al goed hoor... zat je maar een beetje te plagen
![]()
Kutnoobquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En het nog durven uit te leggen ook die Fullcum
Hem ga ik es ff burnoutuuhuh op ze fakking rug, kenkerrrrr....
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605
Er zijn veel mensen die stapels banden binnen krijgenIets voor mij met eigen woning. Kijk je tenminste niet op een burn outje meer of minder.
Pirelli Diablo, 45 euro incl verzendkosten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
Idd, tijdverspillingquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik refresh me een tierelier.. tijd voor wat slaap![]()
Oant moarn![]()
Jij gaat wat vaker je velgen poetsen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb deze gozer losgemaakt.
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/4596478
RB is een noobquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Jij gaat wat vaker je velgen poetsen?![]()
![]()
Ik geloof niet in die dingen, zeker niet nadat RB een keer een hard stuk in zijn ketting had.![]()
Anyway, ik ga ook maffen, ik hoop dat iedereen lekker slaapt.![]()
![]()
ik ben voor ik ging rijden zondag nog met de spuitbus bezig geweest....quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
Nog ff een laatste
[..]
RB is een noob
OSCO Oiler is niets anders dan een trekstangetje die ja na een rit stapvoets uittrekt waarna die olie op je ketting gooit. Zelfde als met een spuitbus klieren dus.Nu doe ik het nog met de kwast, maar dat ben ik ook een beetje zat, zeker als het vaker regent.
Dan ik ook.quote:
Man met de meeste sleutelervaring.quote:RB is een noob
Half gekeken, dacht aan de scottoiler. Maar ik ben benieuwd of het werkt.quote:OSCO Oiler is niets anders dan een trekstangetje die ja na een rit stapvoets uittrekt waarna die olie op je ketting gooit. Zelfde als met een spuitbus klieren dus.Nu doe ik het nog met de kwast, maar dat ben ik ook een beetje zat, zeker als het vaker regent.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
iedereen weltrusten dan maar zo'n beetje
Voelde je je dan zo erg alleen en verlaten door ons?quote:
Wat lief ..een edit.quote:laat ik dan ook maar eens gaan slapen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:26 schreef Roderick2085 het volgende:
iedereen slapen
laat ik dan ook maar eens gaan slapen
en van welke site haal je deze prijzen ?quote:Waarom 2de hands? Is dit niet goedkoop genoeg, en spiksplinternieuw?
quote:Michelin Pilot Power
Pair Price Price Rear Tyre
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros. 180/55ZR17 : 114 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 190 Euros. 190/50ZR17 : 120 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 180 Euros. 160/60ZR17 : 108 Euros.
Michelin Pilot Race H2
Metzeler Sportec M-1
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 178 Euros. 190/50ZR17 : 107 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 165 Euros. 160/60ZR17 : 100 Euros.
Metzeler Roadtec Z6
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 170 Euros. 180/55ZR17 : 103 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 174 Euros. 190/50ZR17 : 105 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 160 Euros. 160/60ZR17 : 97 Euros.
Pirelli Diablo
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 179 Euros. 180/55ZR17 : 107 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 180 Euros. 190/50ZR17 : 108 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 167 Euros. 160/60ZR17 : 100 Euros.
Pirelli Diablo Corsa
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 192 Euros. 180/55ZR17 : 115 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 194 Euros. 190/50ZR17 : 117 Euros.
Dunlop D208
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 175 Euros. 180/55ZR17 : 105 Euros.
Bridgestone BT014
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 175 Euros. 180/55ZR17 : 101 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 180 Euros. 190/50ZR17 : 106 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 165 Euros. 160/60ZR17 : 95 Euros.
Bridgestone BT020
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 169 Euros. 180/55ZR17 : 97 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 174 Euros. 190/50ZR17 : 101 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 160 Euros. 160/60ZR17 : 92 Euros.
Komt nog 16% btw bij
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
Nog ff een laatste
[..]
RB is een noob
Mogguhquote:
http://www.rodamoto.net inderdaad. Even mailen naar de website, ene Alejandro doet er alles aan om je zo snel mogelijk van dienst te zijn en je krijgt ze opgestuurd door DHL. Stuur gewoon een mailtje met de bandenmaten die je wil, gewenste manier van betalen en vraag om de prijs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:12 schreef ClioSporT het volgende:
en van welke site haal je deze prijzen ?
dan konden we collega's zijn, zit hier ook de hele dag met de voetjes op het bureauquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En hoe zit het ook alweer met het mooie weer en minder rijden dan Raus?
Mietjequote:Op woensdag 15 maart 2006 09:02 schreef the_jestert het volgende:
wanneer houd het 's nachts op te vriezen, wil weer op de motor naar het werk, maar is me nog net iets te koud![]()
quote:
Hoeveel klonen heb jij wel nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb deze gozer losgemaakt.
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/4596478
Merendeel hier is Fok!MC onwaardigquote:
Ik ga over een uurtje op de motor naar de sportschool, sinds hij hier in de straat falliet is moet ik weer 17 kilometer heen en terug rijden naar mijn oude vertrouwde sportschool. Vast een heel vervelend ritje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:02 schreef the_jestert het volgende:
wanneer houd het 's nachts op te vriezen, wil weer op de motor naar het werk, maar is me nog net iets te koud![]()
:^ ik ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij gaat wat vaker je velgen poetsen?![]()
![]()
Ik geloof niet in die dingen, zeker niet nadat RB een keer een hard stuk in zijn ketting had.![]()
Anyway, ik ga ook maffen, ik hoop dat iedereen lekker slaapt.![]()
![]()
U heeft een hit!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
:^ ik ook nietok de ketting smeren is niet echt een leuk karweitje maar tijdens het invetten kan je wel gelijk de status van je ketting controleren, en je kan het in een vroeg stadium problemen ontdekken, dat is naar mijn idee toch ook erg belangrijk
quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:44 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Shit joh, dacht even dat ik een heel topic had overgeslagen, maar dat kwam door die Fulcrumnoob. Zijn linkje in het vorige topic naar het huidige bevatte de pagina instelling met maximaal 50 posts![]()
Schrok wel ff joh
Heb nog geen topic gemist volgens mij
(zelfs niet toen ik midweekje wegging met OPM
)
Enieweej, ik geloof best dat Mercy niet onder de indruk was van die ZX-9R, aangezien Mercy nou niet bepaald het type is dat het gas in een fractie van een seconde tot het stuitje opentrektNiet gek dat je dan niet onder de indruk bent he
![]()
En wat Raus nou bedoelt met afraggen van haar CBR begrijp ik ook nietschool mzzl pleitos
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Merendeel hier is Fok!MC onwaardig
Meetwaardig = Fok!MC waardig
Geen meetjes dus maar mietjes hier
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voelde je je dan zo erg alleen en verlaten door ons?![]()
quote:[..]
Wat lief ..een edit.![]()
Heb nog wat leuke dingen gezien, maar morgen post ik weer on topic.
Kan wel blijven doorgaan.![]()
moet je niet zo vroeg naar bed gaanquote:
binnenkort ff de link van dit topic naar iemand sturen... misschien nog een 25kw gs'je erbijquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang dat het dit jaar weer alleen meeten met de vaste FOKKERS
![]()
Klikquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:26 schreef the_jestert het volgende:
weet iemand trouwens een linkje waar je info over "oudere modellen" (les zx6 '96) kan vinden qua vermogen ed?
Wat wil ik ermee zeggenquote:Steeds meer vrouwen in Nieuw-Zeeland trouwen onder hun niveau, omdat in de leeftijdscategorie van 20 tot 49 jaar een tekort aan mannen is. Dat blijkt uit een studie, waarover de Nieuw-Zeelandse krant The Press publiceert. In een toelichting op de onderzoeks- resultaten zei demograaf Paul Callister dat het aantal vrouwen dat trouwt met een man met een lagere opleiding en/of slechter betaalde baan in de laatste twee decennia met 10 procent is toegenomen. In de leeftijdscategorie 20 tot 49 jaar zijn er 33.000 tot 55.000 minder mannen dan vrouwen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga rijden, net een zekeringbox gemonteerd, die blijkt vanaf het begin al los te hangen.
![]()
Zag ik pas na de laatste keer rijden (Fok! meeting) , zwart doosje van 10 centimeter groot.
Het valt ook niet gelijk op, want de kuip is ook zwart aan de binnenkant.![]()
Maar goed dat ik (mede ivm oude olie) nog niet de topsnelheid uit geprobeerd heb bij de meet.
De box hing slechts aan enkele draadjes te klapperen.![]()
Waarschijnlijk is een monteur deze vergeten terug te monteren.
Tot vanmiddag!![]()
Jij kan de rest van het jaar.. nee de komende 4 jaar nog genoeg genieten.quote:
Koffiemolenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kan de rest van het jaar.. nee de komende 4 jaar nog genoeg genieten.![]()
[afbeelding]
Vooral de topsnelheid is kippevel.Flashback van je eerste topic@Fok!
![]()
heb redelijk geslapen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Lalalala [afbeelding]
![]()
Goede nachtrust gehad?
Die waar je op dat moment het meeste aan hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb redelijk geslapen...![]()
op de een of andere manier heb ik er of vrede mee, of het gevoel dat 't wel goed komtik weet nog niet welk gevoel ik moet vertrouwen
afstand moet weinig uitmaken voor een goeie relatiequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Faithy het volgende:
nou ja.. ehm..
er vrede mee hebben denk ik.. en maar blijven denken dat Groningen idd te ver weg is om een goede relatie op te bouwen als je allebei een fulltime baan hebt
Waar te koop ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef R2-D2 het volgende:
Hij is tenminste eerlijk![]()
Anders was je het weekendvriendinnetje geweest![]()
Mooie jas voor op de ZX-10R![]()
[afbeelding]
en maar 119,99 US $![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ookalweer 4 weken geleden
hopelijk dit weekend
Het kriebelt en daarom is het zo druk hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij gaat dit topic ook wel volkomen vandaag![]()
en de nieuwe zal voor 00:00 ook wel weer volgeplemd zijngaat erg hard hier, en dat terwijl er nog niet eens gemeet oid is
hoe moet dat van de zomer gaan ?
*krab*quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Het kriebelt en daarom is het zo druk hier![]()
Van de zomer wordt er vooral gemeetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij gaat dit topic ook wel volkomen vandaag![]()
en de nieuwe zal voor 00:00 ook wel weer volgeplemd zijngaat erg hard hier, en dat terwijl er nog niet eens gemeet oid is
hoe moet dat van de zomer gaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag heb ik 'm terug, om vervolgens het hele weekend er niet mee te kunnen rijden
.
Monday will be the day
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
net ff je site bekeken, leuke foto's!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
[afbeelding]
had ik al gezegd dat ik het leuk vind om foto's te maken op meets?
wanneer gaan we meeten?
Lentekriebelsquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Het kriebelt en daarom is het zo druk hier![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Lentekriebels![]()
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw...
[afbeelding]
Here's where "Herr Flick" comes in![]()
me toquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]
had ik al gezegd dat ik het leuk vind om foto's te maken op meets?
Ik zocht nog naar een "K" en een "H" die ik in het schermpje kon plaatsenquote:
Hoelaat mag je straks lessenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Faithy het volgende:
ik wil een teletubbiemotor!![]()
uberhaupt een motor..![]()
[..]
Lentekriebels![]()
[afbeelding]
Ik heb net bezoek gehad van 2 broertjesquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb net bezoek gehad van 2 broertjes [afbeelding]
Het spijt me heel erg![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
die mensen van rodemoto.net reageren wel ergggg snel
Interessante prijzen en nu hopen dat ze ook naar Turkije sturen, dan hoef ik niet meer als tussenpersoon op te treden voor m'n luie zwager
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor nieuwe mensen we ook onder de meeters kunnen gaan rekenen.![]()
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
Ben benieuwd wat voor nieuwe mensen we ook onder de meeters kunnen gaan rekenen.![]()
Eerst zien - dan gelovenquote:
Wnnr vertrek je nou definitiefquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef R2-D2 het volgende:
Please forgive me for I have sinned...
[afbeelding]
![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik alles wat ik lekker vind deze week nog een keertje gegeten moet hebben![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddvan te voren is het altijd zin om te rijden, zin om te meeten, etc. etc.
....en dan uiteindelijk zijn we nog met de vaste meeters op de meetings
boeiedie n00bs houden ons toch op
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze zijn een beetje gefrustreerd omdat ze niet kunnen rijden
![]()
volgens mij hebben hun beide al meer kilometers gemaakt dan de rest van de MC samen![]()
Ik rij idd traag als dikkestrontquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag ben ik weggevlogenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Raus zit zeker ook stiekem te rijden/genieten?
[..]
Wnnr vertrek je nou definitief
En wie gaat ons dan de hele dag vervelen
Leuke plaatjes posten
Enzo
Daar hoopte ik al een beetje opquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maak je daar nu maar een zorgen over![]()
Die jongen zit alleen te posen.
Faithy.. lijkt wel op Faithz en we weten allen wat daar mee is gebeurdquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
Volgende week dinsdag ben ik weggevlogen![]()
En ik heb een goede opvolgster die wel durft te meeten![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
:^ ik ook nietok de ketting smeren is niet echt een leuk karweitje maar tijdens het invetten kan je wel gelijk de status van je ketting controleren, en je kan het in een vroeg stadium problemen ontdekken, dat is naar mijn idee toch ook erg belangrijk
toen ik dat filmpje gezien heb van die CBR die op de snelweg met hoge snelheid zijn ketting verliest heb ik me voorgenomen geen auto olie ding te kopen,
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
U heeft een hit!
Ik kijk in mijn glazen bol en zie... .... twee veertigplussers die bang zijn voor veranderingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb weinig slechte verhalen gehoord van mensen met een van de oilers, hooguit specifieke verhalen hier en daar over bijvoorbeeld de scottoiler. Voor de rest heb je een goed richting een continu gesmeerde ketting die zeer lang meegaat. Zeker als je veel woon/werk/school verkeer doet erg handig.![]()
Wil je niet overdrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en zie... .... twee veertigplussers die bang zijn voor veranderingen.![]()
Nieuwe baan, nieuw levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:03 schreef stinkie het volgende:
Waarom vertrek je nou eigenlijk? Vind je ons niet lief genoeg
:^ graag of helemaal nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn glazen bol bovenop het hoofd van twee veertigplussers![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
Edit:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Raus zit zeker ook stiekem te rijden/genieten?
[..]
Wnnr vertrek je nou definitief
En wie gaat ons dan de hele dag vervelen
Leuke plaatjes posten
Enzo
en waar zouden die staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Een edit speciaal voor mij [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben weg![]()
Heeft Faithy al meetfoto's bekeken om te zien met wat voor gespuis ze zich inlaat dan trouwens?![]()
quote:
grijs. Meldtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbaasde me laatst nog over de hoeveelheid eilanden die je op grote groepen mannenhoofden ziet, wordt tegenwoordig niemand meer grijs ofzoGelukkig wordt mijn vader niet zo snel kaal zo te zien.
*afkloppen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alleen ik heb geen 22.9KW dus ik kan niet even een snelle ruk aan het gas geven anders klapt ie achterover![]()
Iemand van school of van het MF GS topic?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
binnenkort ff de link van dit topic naar iemand sturen... misschien nog een 25kw gs'je erbij![]()
Ik geloof dat dat te maken heeft met vruchtbaarheid enzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbaasde me laatst nog over de hoeveelheid eilanden die je op grote groepen mannenhoofden ziet, wordt tegenwoordig niemand meer grijs ofzoGelukkig wordt mijn vader niet zo snel kaal zo te zien.
*afkloppen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
Hun hebben ook wel weer genoeg van de winter
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
Maak je daar nu maar een zorgen over![]()
Die jongen zit alleen te posen.
Idd, net als die van mij, ligt niet aan de berijders.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddmijn motor is ook veel te dik om vooruit te komen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
Hun hebben ook wel weer genoeg van de winter
je hebt altijd baas boven baasquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Idd, net als die van mij, ligt niet aan de berijders.
chef is ziekquote:Wat post je trouwens veel OPM, vrije dag, chef afwezig of heb je ineens hernieuwde motivatie?
Doe dan wat je normaal doet als je chef niet ziek isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
chef is ziekdrom mijn eerdere post: ik verveel me...
doe ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef hicham het volgende:
Doe dan wat je normaal doet als je chef niet ziek is
Of heb je per se een stok achter de deur nodig![]()
door selectief niet verder te kijken dan je neus lang is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
Hier is wel werk, kan het alleen niet vinden![]()
![]()
Zoiets jahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
door selectief niet verder te kijken dan je neus lang is?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef hicham het volgende:
Rot iz op met die ninja![]()
[56k onvriendelijk] 125+ Meetpics
Dit zijn oude foto's, nog voor de tijd dat OPM de professionele fotograaf werd van de Fok!MC
(foto's zijn in chronologische volgorde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |