abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36046274
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:01 schreef Floripas het volgende:
Onzichtbare Joden....:O
Hitler is een stealth jew.

Geen bonuspunten voor Fonkadinges. Die is niet leuk, dit wel .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:07:35 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046332
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef Floripas het volgende:
Siggeti, kom je ook je steun betuigen aan McCarthy? [Remember him]Petitie voor McCarthy
Nee. Ik tref McCarthy zelden, zeggen dat ik hem mis zou nergens op slaan. Van mij mag hij vandaag terug hoor, als gezegd, ik tref hem zelden, dus het is mij egaal.

Wel netjes van je dat je nog even mopperde over dat 'neo-nazi', dat was onder de gordel en had geMOD moeten worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:09:54 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046375
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Ik tref McCarthy zelden, zeggen dat ik hem mis zou nergens op slaan. Van mij mag hij vandaag terug hoor, als gezegd, ik tref hem zelden, dus het is mij egaal.

Wel netjes van je dat je nog even mopperde over dat 'neo-nazi', dat was onder de gordel en had geMOD moeten worden.
Ik wist niet dat hij geband was.
Ik las vijf minuten daarna dat hij me "trut" had genoemd, maar ja, dat kan deze guitige blondine wel aan.

Dat topic liep overigens volledig uit de hand. Het is de moeite waard 'm even door te lezen, onder andere HenriOsewoudts sexuele bekentenissen...
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:11:53 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046420
Hebben jullie dat ook weleens?

Ik had een topic geopend: Is atheisme een luxeproduct?
Daarna was ik het weer vergeten. Ik dacht er net op de fiets aan, wilde het bekijken - is het vol! Ik heb er geloof ik geen woord in gezegd...

Even doorlezen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:22 #156
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:35 #157
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36046514
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?

Ik had een topic geopend: Is atheisme een luxeproduct?
Daarna was ik het weer vergeten. Ik dacht er net op de fiets aan, wilde het bekijken - is het vol! Ik heb er geloof ik geen woord in gezegd...

Even doorlezen.
Na die hebben we nog Darwins strijd tegen religie. en inmiddels Is Atheisme een luxeproduct? #2
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:19:32 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046662
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik wist niet dat hij geband was.
Ik las vijf minuten daarna dat hij me "trut" had genoemd, maar ja, dat kan deze guitige blondine wel aan.
Die trut had ik wel gezien, die nazi niet. De trut vond ik onnet, maar niet meer dan dat.
quote:
Dat topic liep overigens volledig uit de hand. Het is de moeite waard 'm even door te lezen, onder andere HenriOsewoudts sexuele bekentenissen...
Natuurlijk had ik het allang gelezen . Ik begrijp je afkeer niet zo goed.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:30:30 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046740
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Die trut had ik wel gezien, die nazi niet. De trut vond ik onnet, maar niet meer dan dat.
[..]
Ik ook, ik ook. Ik ga zelden om mezelf bij een mod klagen. Ik vond het alleen zo tekenend, dat ik zei: "Haal dat neonazi eens weg.", en dat ik daarvoor "bedankt" werd met een welgemeend "trut". Zo was het niet, want dat had hij al wel eerder bedacht, maar het was als die keer dat ik een druk oppaskind nèt voor een auto had weggegrist en dat ik een schop kreeg (al was het van schrik).
quote:
Tegen hoeren?

Neuken met iemand die, als ze de vrije keus had, niet met je zou neuken?
Er valt bij mij niet veel slap te worden, maar daarvan zou ik echt een slappe krijgen.
pi_36046829
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:30 schreef Floripas het volgende:
Tegen hoeren?

Er valt bij mij niet veel slap te worden, maar daarvan zou ik echt een slappe krijgen.
pi_36046838
quote:
Tegen hoeren?

Eh.. ik weet wel iets van hoeren, jouw analyse dat die 'geen vrije keus hebben' mag je onderbouwen .
pi_36046871
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]
Goeiemorgen Lodewijk!

Wat een prachtige dag weer !
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:38:13 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046884
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]
Ja, toch?

Ik heb weleens gespeeld dat ik een hoer was. Een heel dure. Ik vroeg er drieduizend euro voor. Dat was een alleraardigst spelletje. Toen hij het niet terug wilde hebben, wist ik niet wat ik ermee moest doen. Ik heb er een ijsco mee gekocht en de rest heb ik aan de mantelzorgondersteuning gedoneerd.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:42:17 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36046946
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh.. ik weet wel iets van hoeren, jouw analyse dat die 'geen vrije keus hebben' mag je onderbouwen .
Ik denk dat de vrije keus van minstens de helft van de hoeren wereldwijd discutabel is.

Zijn de volgende zaken vrije wil of dwang:

• Als je je kind anders niet kunt voeden?

• Als je onder valse voorwendselen naar een ander bent gelokt ("je gaat au pair worden"), om vervolgens uit schaamte voor je ouders niet durft weg te gaan?

• Of erger nog, als je paspoort wordt afgepakt, je bent in een land waar je de taal niet spreekt, je stelselmatig wordt verkracht?

• Je de heroine niet meer kunt betalen en het dan maar zo doet?

• Je op jonge leeftijd bent geronseld door een loverboy, en daardoor gewend raakt aan de situatie?

Kweenie, hoor.

Mijn punt is overigens: dat je het met iemand doet die uit dilectu jou niet zou willen neuken, anders had je haar wel voor niks, maar zich er even overheen zet vanwege het geld.
  • pi_36046975
    Een goedemorgen!
    Het is inderdaad heerlijk weer, en ik weet nog steeds niet wie dit is:
      woensdag 15 maart 2006 @ 09:44:45 #167
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047006
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
    Een goedemorgen!
    Het is inderdaad heerlijk weer, en ik weet nog steeds niet wie dit is:
    [afbeelding]
    Zij dient tot voorbeeld van bescheidenheid.

Voor Christelijke vrouwen is ze een groot voorbeeld geweest.

Tenminste drie Middeleeuwse schrijvers die jij zeker weten bij naam kent hebben haar verhaal bewerkt.
    pi_36047061
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrije keus van minstens de helft van de hoeren wereldwijd discutabel is.

• Als je onder valse voorwendselen naar een ander bent gelokt ("je gaat au pair worden"), om vervolgens uit schaamte voor je ouders niet durft weg te gaan?

• Of erger nog, als je paspoort wordt afgepakt, je bent in een land waar je de taal niet spreekt, je stelselmatig wordt verkracht?

• Je op jonge leeftijd bent geronseld door een loverboy, en daardoor gewend raakt aan de situatie?
  • Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.
      woensdag 15 maart 2006 @ 09:47:47 #169
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047077
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.
    Seks ís liefde, Lodewijk!
    pi_36047106
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kweenie, hoor.
  • Er worden ook mensen gedwongen tot tapijtknopen. Zijn daarom alle tapijten product van dwangarbeid?
    quote:
    Mijn punt is overigens: dat je het met iemand doet die uit dilectu jou niet zou willen neuken, anders had je haar wel voor niks, maar zich er even overheen zet vanwege het geld.
    Ik zou geen minuut van mijn tijd willen schenken aan dit bedrijf, deze baas of deze managers, maar daar heb ik me even overheen gezet vanwege het geld.
    pi_36047163
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.
    Wie wél verschil maakt tussen seks en liefde kan seks gebruiken zonder in de war te raken met de liefde.

Wie geen onderscheid kent tussen seks en liefde, díe raakt in verwarring bij liefdeloze seks.
    pi_36047216
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef Floripas het volgende:
    Seks ís liefde, Lodewijk!
    Ook een McCarthy-ism!
      woensdag 15 maart 2006 @ 09:54:33 #173
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047233
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Er worden ook mensen gedwongen tot tapijtknopen. Zijn daarom alle tapijten product van dwangarbeid?
    [..]
    Nee, maar in de prostitutie wemelt het van dit soort misstanden, legalisering en toezicht of niet.
    quote:
    Ik zou geen minuut van mijn tijd willen schenken aan dit bedrijf, deze baas of deze managers, maar daar heb ik me even overheen gezet vanwege het geld.
    Ik vind een beetje met papieren schuiven iets anders dan je lichamelijk intimiteit.
    pi_36047278
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:51 schreef sigme het volgende:
    Wie wél verschil maakt tussen seks en liefde kan seks gebruiken zonder in de war te raken met de liefde.
    Nee, vroeger of later gaat dat bijna altijd fout. Ik ken tenminste alleen maar voornbeelden waarbij dat op de duur toch fout gaat.
      woensdag 15 maart 2006 @ 09:56:13 #175
    130955 Floripas
    Blast from the past
      woensdag 15 maart 2006 @ 09:56:34 #176
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047335
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Floripas het volgende:
    Hoe maak je ook alweer een poll?
    http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
    pi_36047376
    quote:
    Heb jij in de prostitutie gezeten, sigme?
    Om het nog maar even hardop en expliciet te zeggen; je zou er voor mij geen spat minder om zijn.
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:00:37 #179
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047403
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Om het nog maar even hardop en expliciet te zeggen; je zou er voor mij geen spat minder om zijn.
    Maria, maria, maria magdalena!

Voor mij ook niet, hoor.
    pi_36047513
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, maar in de prostitutie wemelt het van dit soort misstanden, legalisering en toezicht of niet.
    Dat maakt niet dat hoeren geen vrije wil hebben. Dat stellen is hoeren onvolwaardig verklaren.

Er zijn nogal wat niet-verslaafde Nederlandse dames actief. Er is in Nederland een behoorlijke groep transseksuelen (ergens halverwege), die geld verdienen voor de verdere operatie.
    quote:
    [..]

Ik vind een beetje met papieren schuiven iets anders dan je lichamelijk intimiteit.
    Ja, dat vind jij. Jij koppelt ergens integriteit aan lichaam.

Wat als ik voldoende betaald wordt om turf te gaan steken? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.
    Wat als ik medicijnen ga testen? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.

Wat is ik niet wil meedraaien in deze verdorven maatschappij, vol administratie en belasting en regels maar geheel autonoom, zonder baas, zonder regels, zonder verantwooording af te hoeven leggen aan wie dan ook in mijn eigen onderhoud voorzie, wat is daar on-integer aan?
    pi_36047516
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef Floripas het volgende:
    Maria, maria, maria magdalena!
    Maria magdalena was geen prostituee, Danielle Brown! wat niet wegneemt dat mijn Grote Roerganger inderdaad het meest oog had voor de prostituees en tollenaars en echt zware zondaars zoals ik.
    quote:
    Voor mij ook niet, hoor.
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:07:17 #182
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047557
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat hoeren geen vrije wil hebben. Dat stellen is hoeren onvolwaardig verklaren.

Er zijn nogal wat niet-verslaafde Nederlandse dames actief. Er is in Nederland een behoorlijke groep transseksuelen (ergens halverwege), die geld verdienen voor de verdere operatie.
    [..]

Ja, dat vind jij. Jij koppelt ergens integriteit aan lichaam.

Wat als ik voldoende betaald wordt om turf te gaan steken? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.
    Wat als ik medicijnen ga testen? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.

Wat is ik niet wil meedraaien in deze verdorven maatschappij, vol administratie en belasting en regels maar geheel autonoom, zonder baas, zonder regels, zonder verantwooording af te hoeven leggen aan wie dan ook in mijn eigen onderhoud voorzie, wat is daar on-integer aan?
    Daar is niet veel onintegers aan, sigme, maar hoe groot is het percentage vrouwen dat het om die redenen doet?
    pi_36047576
    Het is eigenlijk precies het verkeerde moment, maar ik moet weg, anders kom ik te laat.
    pi_36047648
    quote:
    Heb jij in de prostitutie gezeten, sigme?
    Wat een vraag!

Wie deed dat laatst: tegen SCH zeggen dat hij wel moslim zou zijn - vanwege de stellingname van SCH in de cartoon-rel-affaire.
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:13:36 #185
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047703
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Maria magdalena was geen prostituee, Danielle Brown! wat niet wegneemt dat mijn Grote Roerganger inderdaad het meest oog had voor de prostituees en tollenaars en echt zware zondaars zoals ik.
    [..]

# et ecce mulier quae erat in civitate peccatrix ut cognovit quod accubuit in domo Pharisaei adtulit alabastrum unguenti
    # et stans retro secus pedes eius lacrimis coepit rigare pedes eius et capillis capitis sui tergebat et osculabatur pedes eius et unguento unguebat
    (Vulgaat).
    Gregorius de Grote oordeelde hierop dat het om een hoer moest gaan.
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:15:00 #186
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047742
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een vraag!

Wie deed dat laatst: tegen SCH zeggen dat hij wel moslim zou zijn - vanwege de stellingname van SCH in de cartoon-rel-affaire.
    Sigme uit tent.

Floripas voor tentingang.

Sigme, als prostitutie geen probleem is, waarom ben je dan een beetje bozig als ik je vraag of je er ooit een was? (Mij werd in het euro-topic nog gevraagd of ik econoom was).
    pi_36047775
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Daar is niet veel onintegers aan, sigme, maar hoe groot is het percentage vrouwen dat het om die redenen doet?
    Niet onaanzienlijk. (Hangt er natuurlijk vanaf wat je als 100% neemt: alle mensen ter wereld die geld aannemen? Nederland? Nederlandse vrouwen? Etc)

Bovendien staat het los van het punt: jij stelt dat hoeren geen vrije wil hebben.
    Onderbouw dat .
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:19:25 #188
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047859
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet onaanzienlijk. (Hangt er natuurlijk vanaf wat je als 100% neemt: alle mensen ter wereld die geld aannemen? Nederland? Nederlandse vrouwen? Etc)

Bovendien staat het los van het punt: jij stelt dat hoeren geen vrije wil hebben.
    Onderbouw dat .
    Ik ben Augustinus niet.

Ik zeg dat er heus wel hoeren zijn met een vrije wil, maar in de free-lance-tolkwereld, waar ik een tijdje mijn centjes heb verdiend, heb ik gemerkt dat het wel absurd vaak fout gaat - vooral met buitenlandse vrouwen in Nederland.

In Italie, daar beginnen we maar even niet over.
    pi_36047863
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sigme, als prostitutie geen probleem is, waarom ben je dan een beetje bozig als ik je vraag of je er ooit een was? (Mij werd in het euro-topic nog gevraagd of ik econoom was).
    Omdat het me van je tegenvalt. Waarom is het een voordehandliggende suggestie dat je moslim bent als je opkomt voor een standpunt dat veel moslims hebben, waarom zou er enig verband bestaan tussen mijn leven en een stellingname over de vrije wil van hoeren?
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:23:34 #190
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36047986
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat het me van je tegenvalt. Waarom is het een voordehandliggende suggestie dat je moslim bent als je opkomt voor een standpunt dat veel moslims hebben, waarom zou er enig verband bestaan tussen mijn leven en een stellingname over de vrije wil van hoeren?
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh.. ik weet wel iets van hoeren,
    Het was maar een vraag, hoor. Als iemand SCH vraagt: "Ben jij zelf moslim?" Dan krijgt die persoon als antwoord: "Nee, hoor, ik heb me gewoon een beetje in het onderwerp verdiept."

Als je een "Vuile KK-kotslims die ons land komen verpesten, daar ben jij er ook één van, geitenneuker, achterlijke idioot, ge terug naar Islamie" naar SCH slingert, dan krijg je waarschijnlijk een post terug vol met s , s en s. En terecht.
    pi_36048027
    Wat een terloopse bekentenis al niet voor discussie uit kan lokken he
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:25:53 #192
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36048051
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
    Zeg dat wel.

Vond jij het sine-dilectuonderdeel van de prostitutie niet akelig?
    pi_36048092
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben Augustinus niet.
    Oh. Whatever.
    quote:
    Ik zeg dat er heus wel hoeren zijn met een vrije wil, maar in de free-lance-tolkwereld, waar ik een tijdje mijn centjes heb verdiend, heb ik gemerkt dat het wel absurd vaak fout gaat - vooral met buitenlandse vrouwen in Nederland.
    Dus? Dus mag je HenriO aanwrijven gebruik te hebben gemaakt van een ding zonder vrije wil?
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:27:45 #194
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36048104
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
    Maar goed, sigme is ongesteld
    *verbergt zich onder bureau*
    dus jij moet eraan geloven.

Die rechtsstaat van de nachtwakersstaat die jij voor ogen hebt, wat behelst die nog? Alleen lijf- en bezitsbescherming?
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:29:32 #195
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36048153
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef sigme het volgende:
    Dus? Dus mag je HenriO aanwrijven gebruik te hebben gemaakt van een ding zonder vrije wil?
    Nee! Waar zie jij mij iets zeggen over vrije wil, voordat je er mij zelf om ging vragen?

Het gaat me om de sine dilectu, zonder onderscheid, dus niet uit sexuele wil, maar uit economische!
    pi_36048175
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Het was maar een vraag, hoor. Als iemand SCH vraagt: "Ben jij zelf moslim?" Dan krijgt die persoon als antwoord: "Nee, hoor, ik heb me gewoon een beetje in het onderwerp verdiept."
    Daarom viel de vraagstelling me ook tegen. Vraag dan gewoon of ik me er toevallig in verdiept heb .

Dan krijg je het antwoord dat dat zo is.
    pi_36048180
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Floripas het volgende:
    Zeg dat wel.

Vond jij het sine-dilectuonderdeel van de prostitutie niet akelig?
    2 keer niet, 1 keer wel dus. Ik denk dat jij een iets te donker beeld hebt van prostituees. Ik zou het nooit met iemand kunnen doen die het geld voor haar verslaving of voor haar loverboy nodig heeft maar er zijn een hoop hoeren die heel content zijn met het werk wat ze doen hoor en met de vrijheid die het ze verschaft, en dat kan niet iedereen zeggen in deze maatschappij.
    pi_36048273
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee! Waar zie jij mij iets zeggen over vrije wil, voordat je er mij zelf om ging vragen?

Het gaat me om de sine dilectu, zonder onderscheid, dus niet uit sexuele wil, maar uit economische!
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 09:25 schreef sigme het volgende:
    quote:
    Tegen hoeren?

Dus de vrije wil is wel economisch maar niet zelfbeschikkend? Of andersom?
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:35:06 #199
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36048280
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Daarom viel de vraagstelling me ook tegen. Vraag dan gewoon of ik me er toevallig in verdiept heb .

Dan krijg je het antwoord dat dat zo is.
    Nou, ik heb me er ook in verdiept, uit historisch oogpunt.

Luister.

- Ik zeg niet dat ik het zou willen verbieden. Ik zeg wel dat de graad aan misstanden in die sector zo hoog is, dat ik me er niet aan zou wagen - straks tref je per ongeluk een onvrijwillige hoer.

- Hoeren worden al vanaf mensenheugenis in de marge gedrukt, niet in de laatste plaats door moraalridders - maar zelfs nu willen mensen zich er eigenlijk niet mee bemoeien, not in my backyard. Terwijl ik van mening ben dat als je geld steekt in die industrie, je er terdege van bewust moet zijn wat je per ongeluk sponsort.

- Het vragen of je in de prostitutie had gezeten vind ik niet zo'n rare. Ik ken veel mensen (vooral homo's, trouwens, maar ook wel vrouwen) die in de prostitutie hebben gezeten. Als jij er ook in had gezeten, dan had ik jou er vragen over willen stellen, als je me dat had toegestaan. Net zoals ik mormonen, libertariers en ex-deurwaarders interessant vind.
      woensdag 15 maart 2006 @ 10:38:04 #200
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_36048349
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus de vrije wil is wel economisch maar niet zelfbeschikkend? Of andersom?
    Oh, ik zie nu inderdaad dat die zin multi-interpretabel is, dat was niet de bedoeling.

Ik bedoel met vrij keus hier niet een goddelijk of groots rechtstatelijk principe, ik bedoelde eigenlijk: je loopt een kroeg in, en zij denkt: "Wat een lekkertje. Die wil ik pakken vanavond."

Ik bedoelde dus: het idee dat iemand niet opgewonden van je raakt om wie jij bent, maar gewoon even de tanden op elkaar zet vanwege een economische transactie. Dáár zou ik de spreekwoordelijke slappe van krijgen.

De problemen in de sector, dat is weer een andere zaak.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')