quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:01 schreef Floripas het volgende:
Onzichtbare Joden....:O
Nee. Ik tref McCarthy zelden, zeggen dat ik hem mis zou nergens op slaan. Van mij mag hij vandaag terug hoor, als gezegd, ik tref hem zelden, dus het is mij egaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef Floripas het volgende:
Siggeti, kom je ook je steun betuigen aan McCarthy? [Remember him]Petitie voor McCarthy
Ik wist niet dat hij geband was.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ik tref McCarthy zelden, zeggen dat ik hem mis zou nergens op slaan. Van mij mag hij vandaag terug hoor, als gezegd, ik tref hem zelden, dus het is mij egaal.
Wel netjes van je dat je nog even mopperde over dat 'neo-nazi', dat was onder de gordel en had geMOD moeten worden.
Na die hebben we nog Darwins strijd tegen religie. en inmiddels Is Atheisme een luxeproduct? #2quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?
Ik had een topic geopend: Is atheisme een luxeproduct?
Daarna was ik het weer vergeten. Ik dacht er net op de fiets aan, wilde het bekijken - is het vol! Ik heb er geloof ik geen woord in gezegd...
Even doorlezen.
Die trut had ik wel gezien, die nazi niet. De trut vond ik onnet, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij geband was.
Ik las vijf minuten daarna dat hij me "trut" had genoemd, maar ja, dat kan deze guitige blondine wel aan.![]()
Natuurlijk had ik het allang gelezenquote:Dat topic liep overigens volledig uit de hand. Het is de moeite waard 'm even door te lezen, onder andere HenriOsewoudts sexuele bekentenissen...
Ik ook, ik ook. Ik ga zelden om mezelf bij een mod klagen. Ik vond het alleen zo tekenend, dat ik zei: "Haal dat neonazi eens weg.", en dat ik daarvoor "bedankt" werd met een welgemeend "trut". Zo was het niet, want dat had hij al wel eerder bedacht, maar het was als die keer dat ik een druk oppaskind nèt voor een auto had weggegrist en dat ik een schop kreeg (al was het van schrik).quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Die trut had ik wel gezien, die nazi niet. De trut vond ik onnet, maar niet meer dan dat.
[..]
Tegen hoeren?quote:Natuurlijk had ik het allang gelezen. Ik begrijp je afkeer niet zo goed.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:30 schreef Floripas het volgende:
Tegen hoeren?
Neuken met iemand die, als ze de vrije keus had, niet met je zou neuken?
Er valt bij mij niet veel slap te worden, maar daarvan zou ik echt een slappe krijgen.
Eh.. ik weet wel iets van hoeren, jouw analyse dat die 'geen vrije keus hebben' mag je onderbouwenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:30 schreef Floripas het volgende:
Tegen hoeren?
Goeiemorgen Lodewijk!quote:
Ja, toch?quote:
Ik denk dat de vrije keus van minstens de helft van de hoeren wereldwijd discutabel is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh.. ik weet wel iets van hoeren, jouw analyse dat die 'geen vrije keus hebben' mag je onderbouwen.
Zij dient tot voorbeeld van bescheidenheid.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Een goedemorgen!
Het is inderdaad heerlijk weer, en ik weet nog steeds niet wie dit is:
[afbeelding]
Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrije keus van minstens de helft van de hoeren wereldwijd discutabel is.
Zijn de volgende zaken vrije wil of dwang:Als je je kind anders niet kunt voeden? Als je onder valse voorwendselen naar een ander bent gelokt ("je gaat au pair worden"), om vervolgens uit schaamte voor je ouders niet durft weg te gaan? Of erger nog, als je paspoort wordt afgepakt, je bent in een land waar je de taal niet spreekt, je stelselmatig wordt verkracht? Je de heroine niet meer kunt betalen en het dan maar zo doet? Je op jonge leeftijd bent geronseld door een loverboy, en daardoor gewend raakt aan de situatie?
Seks ís liefde, Lodewijk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.
Er worden ook mensen gedwongen tot tapijtknopen. Zijn daarom alle tapijten product van dwangarbeid?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrije keus van minstens de helft van de hoeren wereldwijd discutabel is.
Zijn de volgende zaken vrije wil of dwang:Als je je kind anders niet kunt voeden? Als je onder valse voorwendselen naar een ander bent gelokt ("je gaat au pair worden"), om vervolgens uit schaamte voor je ouders niet durft weg te gaan? Of erger nog, als je paspoort wordt afgepakt, je bent in een land waar je de taal niet spreekt, je stelselmatig wordt verkracht? Je de heroine niet meer kunt betalen en het dan maar zo doet? Je op jonge leeftijd bent geronseld door een loverboy, en daardoor gewend raakt aan de situatie?
Kweenie, hoor.
Ik zou geen minuut van mijn tijd willen schenken aan dit bedrijf, deze baas of deze managers, maar daar heb ik me even overheen gezet vanwege het geld.quote:Mijn punt is overigens: dat je het met iemand doet die uit dilectu jou niet zou willen neuken, anders had je haar wel voor niks, maar zich er even overheen zet vanwege het geld.
Wie wél verschil maakt tussen seks en liefde kan seks gebruiken zonder in de war te raken met de liefde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Een nog groter taboe, maar ik zeg het toch; dat je nog nooit het verschil hebt mogen kennen tussen seks en liefde. Verder klopt het wel, ja, de mens heeft vrije wil, maar ze staat tevens zwak in de schoenen.
Ook een McCarthy-ism!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef Floripas het volgende:
Seks ís liefde, Lodewijk!
Nee, maar in de prostitutie wemelt het van dit soort misstanden, legalisering en toezicht of niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Er worden ook mensen gedwongen tot tapijtknopen. Zijn daarom alle tapijten product van dwangarbeid?
[..]
Ik vind een beetje met papieren schuiven iets anders dan je lichamelijk intimiteit.quote:Ik zou geen minuut van mijn tijd willen schenken aan dit bedrijf, deze baas of deze managers, maar daar heb ik me even overheen gezet vanwege het geld.
Nee, vroeger of later gaat dat bijna altijd fout. Ik ken tenminste alleen maar voornbeelden waarbij dat op de duur toch fout gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:51 schreef sigme het volgende:
Wie wél verschil maakt tussen seks en liefde kan seks gebruiken zonder in de war te raken met de liefde.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Floripas het volgende:
Hoe maak je ook alweer een poll?
Om het nog maar even hardop en expliciet te zeggen; je zou er voor mij geen spat minder om zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Floripas het volgende:
Heb jij in de prostitutie gezeten, sigme?
Maria, maria, maria magdalena!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Om het nog maar even hardop en expliciet te zeggen; je zou er voor mij geen spat minder om zijn.
Dat maakt niet dat hoeren geen vrije wil hebben. Dat stellen is hoeren onvolwaardig verklaren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar in de prostitutie wemelt het van dit soort misstanden, legalisering en toezicht of niet.
Ja, dat vind jij. Jij koppelt ergens integriteit aan lichaam.quote:[..]
Ik vind een beetje met papieren schuiven iets anders dan je lichamelijk intimiteit.
Maria magdalena was geen prostituee, Danielle Brown!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef Floripas het volgende:
Maria, maria, maria magdalena!
quote:Voor mij ook niet, hoor.
Daar is niet veel onintegers aan, sigme, maar hoe groot is het percentage vrouwen dat het om die redenen doet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat hoeren geen vrije wil hebben. Dat stellen is hoeren onvolwaardig verklaren.
Er zijn nogal wat niet-verslaafde Nederlandse dames actief. Er is in Nederland een behoorlijke groep transseksuelen (ergens halverwege), die geld verdienen voor de verdere operatie.
[..]
Ja, dat vind jij. Jij koppelt ergens integriteit aan lichaam.
Wat als ik voldoende betaald wordt om turf te gaan steken? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.
Wat als ik medicijnen ga testen? Dan leen ik mijn lichaam uit, vanwege het geld.
Wat is ik niet wil meedraaien in deze verdorven maatschappij, vol administratie en belasting en regels maar geheel autonoom, zonder baas, zonder regels, zonder verantwooording af te hoeven leggen aan wie dan ook in mijn eigen onderhoud voorzie, wat is daar on-integer aan?
Wat een vraag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Floripas het volgende:
Heb jij in de prostitutie gezeten, sigme?
# et ecce mulier quae erat in civitate peccatrix ut cognovit quod accubuit in domo Pharisaei adtulit alabastrum unguentiquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Maria magdalena was geen prostituee, Danielle Brown!wat niet wegneemt dat mijn Grote Roerganger inderdaad het meest oog had voor de prostituees en tollenaars en echt zware zondaars zoals ik.
![]()
[..]
![]()
Sigme uit tent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een vraag!
Wie deed dat laatst: tegen SCH zeggen dat hij wel moslim zou zijn - vanwege de stellingname van SCH in de cartoon-rel-affaire.
Niet onaanzienlijk. (Hangt er natuurlijk vanaf wat je als 100% neemt: alle mensen ter wereld die geld aannemen? Nederland? Nederlandse vrouwen? Etc)quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar is niet veel onintegers aan, sigme, maar hoe groot is het percentage vrouwen dat het om die redenen doet?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet onaanzienlijk. (Hangt er natuurlijk vanaf wat je als 100% neemt: alle mensen ter wereld die geld aannemen? Nederland? Nederlandse vrouwen? Etc)
Bovendien staat het los van het punt: jij stelt dat hoeren geen vrije wil hebben.
Onderbouw dat.
Omdat het me van je tegenvalt. Waarom is het een voordehandliggende suggestie dat je moslim bent als je opkomt voor een standpunt dat veel moslims hebben, waarom zou er enig verband bestaan tussen mijn leven en een stellingname over de vrije wil van hoeren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme, als prostitutie geen probleem is, waarom ben je dan een beetje bozig als ik je vraag of je er ooit een was? (Mij werd in het euro-topic nog gevraagd of ik econoom was).
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat het me van je tegenvalt. Waarom is het een voordehandliggende suggestie dat je moslim bent als je opkomt voor een standpunt dat veel moslims hebben, waarom zou er enig verband bestaan tussen mijn leven en een stellingname over de vrije wil van hoeren?
Het was maar een vraag, hoor. Als iemand SCH vraagt: "Ben jij zelf moslim?" Dan krijgt die persoon als antwoord: "Nee, hoor, ik heb me gewoon een beetje in het onderwerp verdiept."quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat een terloopse bekentenis al niet voor discussie uit kan lokken he
Oh. Whatever.quote:
Dus? Dus mag je HenriO aanwrijven gebruik te hebben gemaakt van een ding zonder vrije wil?quote:Ik zeg dat er heus wel hoeren zijn met een vrije wil, maar in de free-lance-tolkwereld, waar ik een tijdje mijn centjes heb verdiend, heb ik gemerkt dat het wel absurd vaak fout gaat - vooral met buitenlandse vrouwen in Nederland.
Maar goed, sigme is ongesteldquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat een terloopse bekentenis al niet voor discussie uit kan lokken he
Nee! Waar zie jij mij iets zeggen over vrije wil, voordat je er mij zelf om ging vragen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef sigme het volgende:
Dus? Dus mag je HenriO aanwrijven gebruik te hebben gemaakt van een ding zonder vrije wil?
Daarom viel de vraagstelling me ook tegen. Vraag dan gewoon of ik me er toevallig in verdiept hebquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Het was maar een vraag, hoor. Als iemand SCH vraagt: "Ben jij zelf moslim?" Dan krijgt die persoon als antwoord: "Nee, hoor, ik heb me gewoon een beetje in het onderwerp verdiept."
2 keer niet, 1 keer wel dus. Ik denk dat jij een iets te donker beeld hebt van prostituees. Ik zou het nooit met iemand kunnen doen die het geld voor haar verslaving of voor haar loverboy nodig heeft maar er zijn een hoop hoeren die heel content zijn met het werk wat ze doen hoor en met de vrijheid die het ze verschaft, en dat kan niet iedereen zeggen in deze maatschappij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Floripas het volgende:
Zeg dat wel.
Vond jij het sine-dilectuonderdeel van de prostitutie niet akelig?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee! Waar zie jij mij iets zeggen over vrije wil, voordat je er mij zelf om ging vragen?
Het gaat me om de sine dilectu, zonder onderscheid, dus niet uit sexuele wil, maar uit economische!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:25 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk had ik het allang gelezen. Ik begrijp je afkeer niet zo goed.
Dus de vrije wil is wel economisch maar niet zelfbeschikkend? Of andersom?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:30 schreef Floripas het volgende:
Tegen hoeren?
Nou, ik heb me er ook in verdiept, uit historisch oogpunt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom viel de vraagstelling me ook tegen. Vraag dan gewoon of ik me er toevallig in verdiept heb.
Dan krijg je het antwoord dat dat zo is.
Oh, ik zie nu inderdaad dat die zin multi-interpretabel is, dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus de vrije wil is wel economisch maar niet zelfbeschikkend? Of andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |