Wie is landmass?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het ziet er naar uit dat het geholpen heeft voor Landmass/mcCarthy
Oh, echt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn kloon / eerdere account.
Knuffelen niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
Floripas, zeg eens eerlijk...
JIj wilt die jongen doodknuffelen he ?
Niemand had de eer, het is vanzelf duidelijk geworden. Zijn slogan "Ik discrimineer, dus ik besta" is een uitspraak van exact dezelfde logica als de verdere uitspraken van McCarthy.quote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Niemand had de eer, het is vanzelf duidelijk geworden. Zijn slogan "Ik discrimineer, dus ik besta" is een uitspraak van exact dezelfde logica als de verdere uitspraken van McCarthy.
Ach hij loopt hier al een paar jaar rond met hetzelfde type teksten alleen z'n seksuele ontluiking is van laterquote:
Wat schattig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach hij loopt hier al een paar jaar rond met hetzelfde type teksten alleen z'n seksuele ontluiking is van later.
Die kwam toch nog net iets minder gefrustreerd over dan McC?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn kloon / eerdere account.
Hij was jonger en ontwikkelt zich nogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kwam toch nog net iets minder gefrustreerd over dan McC?
Maar was een schopje ONZ voor z'n masturbeertopic niet wat passender geweest dan een ban?
Ik moet bij zijn sextopics altijd aan Herald of Djeez denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach hij loopt hier al een paar jaar rond met hetzelfde type teksten alleen z'n seksuele ontluiking is van later.
Hier ligt een taak Floripas, geef die jongen een keer de nacht van z'n leven, een hoop fok!gebruikers zullen je dankbaar zijn, dat is pas sociaal!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Floripas het volgende:
Dat in de complexiteit van het leven dingen zoms zo simpel kunnen zijn.![]()
Ja inderdaad, nèt iets minder gefrustreerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kwam toch nog net iets minder gefrustreerd over dan McC?
Ja, een hele week zonder zijn scherpe topics in POL dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:58 schreef ScienceFriction het volgende:
McCarthy komt over een week toch weer terug?
Bèn je mal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Hier ligt een taak Floripas, geef die jongen een keer de nacht van z'n leven, een hoop fok!gebruikers zullen je dankbaar zijn, dat is pas sociaal!
Klopt jij was als wolfke ook een stuk minder radikaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nèt iets minder gefrustreerd.
Ik denk bovendien dat hij een vrouw als een kathedraal, met kuikels dik als boomstammen, te berijden als 'n karknol, tepels pront door de Sartretrui prikkend aankan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Hier ligt een taak Floripas, geef die jongen een keer de nacht van z'n leven, een hoop fok!gebruikers zullen je dankbaar zijn, dat is pas sociaal!
En als ik je er nou voor betaal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef Floripas het volgende:
Bèn je mal.
Ik heb wel standaarden, hoor.
Wat een gemis...quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, een hele week zonder zijn scherpe topics in POL dus.![]()
Bescherm jij Floor dan als hij na afloop haar gaat stalken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Je wilt dat ze hoereert?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En als ik je er nou voor betaal?
én zoalshetis!quote:
hey het is een inside-joke ja, Floripas snapt 'm welquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Je wilt dat ze hoereert?
Onder DrW was ik echt niet minder radicaal hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt jij was als wolfke ook een stuk minder radikaal.
En dan wil je een filmpje, zeker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
En als ik je er nou voor betaal?
Me dunkt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Bescherm jij Floor dan als hij na afloop haar gaat stalken?
Er is niks mis met hoereren hoor... McCarthy zou het erg waarderen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
hey het is een inside-joke ja, Floripas snapt 'm wel
de vraag "wat zou je theoretisch aannemen?" is veel interessanter!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Floripas het volgende:
En dan wil je een filmpje, zeker.![]()
Wat zou je theoretisch bieden?
Zo'n ban is uiteraard te makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef OllieA het volgende:
Als McCarthy nou es alleen nog maar in SEX mocht posten...
Dat hangt ervanaf met wie ik het moet doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
de vraag "wat zou je theoretisch aannemen?" is veel interessanter!!
ik zie net dat hij als Landmass ook al problemen hadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet bij zijn sextopics altijd aan Herald of Djeez denken
Het is idd meer dat het per ban erger wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Onder DrW was ik echt niet minder radicaal hoor. [afbeelding]
Ik kan altijd nog, als goed libertariër, een collecte voor het goede doel starten hier op Fok!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef Floripas het volgende:
Dat hangt ervanaf met wie ik het moet doen.
In het geval van McCarthy ligt het denk ik buiten jouw reikwijdte.
Elke vrouw heeft haar prijs, en nee dat is niet sexistisch bedoeld want elke man heeft ook z'n prijs. Voor een miljoen euro doe ik het met McCarthy (godzijdank is 'ie heteroquote:Al vraagt Floripas zich af of ze geld zou aannemen om het met iemand te doen waarmee ze het zowiezo niet al zou doen.
Oei Floripas toch, betrap ik je nu op een taalfout?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf met wie ik het moet doen.
In het geval van McCarthy ligt het denk ik buiten jouw reikwijdte.
Al vraagt Floripas zich af of ze geld zou aannemen om het met iemand te doen waarmee ze het zowiezo niet al zou doen.
Nee, het ligt écht daarbuiten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog, als goed libertariër, een collecte voor het goede doel starten hier op Fok!
[..]
Ik heb zeker niet voor alles mijn prijs.quote:Elke vrouw heeft haar prijs, en nee dat is niet sexistisch bedoeld want elke man heeft ook z'n prijs. Voor een miljoen euro doe ik het met McCarthy (godzijdank is 'ie hetero)
Hij heeft iig geen saai levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik zie net dat hij als Landmass ook al problemen had
hartkloppingen als ik iemand moet bellen
honden die op je af komen rennen (net gebeten)
Twee, maar liefst: één spelfout en één grammaticale fout.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oei Floripas toch, betrap ik je nu op een taalfout?
Misschien moet jij dan maar een collecte startenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:14 schreef Floripas het volgende:
En het zou zeker een leuk filmpje opleveren, jij en McCarthy.
ik ben geen homo, vrouw of allochtoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy (godzijdank is 'ie hetero)
Ik vind eigenlijk dat jij wel de aangewezen persoon bent om McCarthy straks weer op het rechte pad te knuffelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:
Het is idd meer dat het per ban erger wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |