soms heb ik kisten aan, komt het nog harder aan voor die kutbeesten.quote:COUNTERATTACK (werkt uitermate effectief, die honden schrikken zich de pleuris als ik met mijn lange benen al schoppend acchter ze aankom)
mijn broertje is op deze soortgelijke manier ook eens gebeten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:04 schreef Giem het volgende:
Shotgun allemaal in een schot dood.
Bij ons in de burd hadden ze vroeger ook zo'n kut hond, dat wanneer in naar school liep die hond je altijd achterna kwam lopen en blaffen en keffen. zo's rood oranje beest met van die kleine tanden.
Beest heeft een keer iemand, klein joggie, gebeten en is toe afgemaakt. Eindelijk rust...
leer lezen sukkel, tuurlijk heb ik dat wel gedaan. Ik krijg te horen dat het mijn schuld was en dat ik me niet moest aanstellen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef LostFormat het volgende:
Hard schreeuwen op 't forum maar niet even tegen dat mens zeggen dat je die honden irritant vind en bij zich moet houden.
Goh niet kunnen lezen en wel typen. Vind ik best knap van mezelf.quote:
Had je ook eerder kunnen zeggen dan had ze er wat aan kunnen doen. Had je trouwens ook zo grote smoel tegen haar?quote:tuurlijk heb ik dat wel gedaan. Ik krijg te horen dat het mijn schuld was en dat ik me niet moest aanstellen.
Het intereseerde haar verder echt geen klap dat ik het irritant vond en dat ik gebeten was.
Dan zouden ze beter moeten weten dan bij mij in de burt te komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:18 schreef C-o-R-E-ofthe-SheeP het volgende:
pfffffffffff doe gewoon niet zo verdacht ..
en dieren kennen mensen zeggen ze wel eens
volgende keer even wassen daar, dat scheelt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een hekel aan honden die op me af komen.
1 keer in de drogist door zo een teringkutbeest (grote valse bouvier) in mijn kruis gebeten, godzijdank ben ik een vrouw
geen excuus, niks
ha! wat een lol jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:26 schreef giscard het volgende:
[..]
volgende keer even wassen daar, dat scheelt.
Of je houdt hem als baas aan de lijn, dan is alles gelijk opgelostquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:30 schreef Tique het volgende:
1. Als er een hond op je afkomt moet je rustig blijven staan
2. Nooit je handen in de lucht doen want dan denk hij dat je er iets in hebt of dat je wilt spelen.
3. Niet wegrennen want dat zien ze als spelen
4. Praat/schreeuw tegen ze op een lage toon (dus GEEN hoog piepstemmetje).
5. Als ze door blijven gaan even in hun nekvel/rugvel pakken, oor kan ook maar is nogal gevoelig en kan verkeerde reactie uitlokken.
p.s. Ja dit werkt in veel gevallen, ik heb zelf ook een hond en dat is ook niet een van de rustigste
En als hij je zacht heeft gebeten ben je dus eigenlijk niet gebeten maar was het een speelse hap zeg maar.. Anders had je een dikke wond en moest je een tetanusprik gaan halen..
Waarom ze bij vrouwen in hun kruis springen...gebeurd vaak als vrouwen ongesteld zijn of in de buurt van ongesteld zijn, dat ruiken ze
Je bent ook verplicht hem aan de lijn te houden, het is alleen erg fijn voor een hond om los te lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Of je houdt hem als baas aan de lijn, dan is alles gelijk opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |