abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:55:52 #1
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25119046
Ik ben net lichtjes gebeten door een hond in mijn knieholte, gvd.

Hoe ging het, ik loop gewoon rustig over een paadje, loopt er verder op een man (blijkt het achteraf een vrouw te zijn, zo'n oerlelijk manwijf was het , ik had het na een paar keer naar haar gezicht kijken nog steeds niet meteen door wat het nou was) met in totaal 4 honden mij tegemoet. 2 er van komen overactief op me afrennen, die andere 2 volgen lichtjes. Ze cirkelen om me heen, springen tegen me op (arelex) en dat kutwijf realiseert zich blijkbaar niet dat dit uitermate vervelend is voor mij en doet in mijn ogen relatief weinig om die kuthonden terug te roepen. Ik loop rustig verder (laat je niet kennen weet je) maar die honden laten me niet met rust en uiteindelijk ben ik door 1 zo'n hond lichtjes gebeten in mijn knieholte. GVD. In plaats van dat mevrouw nog even excuses aanbiedt loopt ze gewoon arrogant verder en zegt dat het mijn eigen schuld is. Ik gedroeg me "suspicous" blablabla.

GVD

Ik heb wel vaker dat honden vanuit de verte hypercatief op me af komen rennen maar meestal heb ik geen probleem. Soms ga ik in de COUNTERATTACK (werkt uitermate effectief, die honden schrikken zich de pleuris als ik met mijn lange benen al schoppend acchter ze aankom) maar deze keer waren het er 4 en zag ik niet in staat om echt iets te doen anders dan rustig stil proberen te staan of anderzijds op een normale draf verder lopen.

Haar buren komen er ook nog even bij en lopen mij dan nog een beetje belachelijk te maken, "gossie wat zielig, ben je gebeten, vervelend nou".

KUTWIJF
KUTHONDEN
KUTBUREN
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 23:56:43 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25119060
conflict hondje
:')
pi_25119099
Kutbeesten, om nog maar niet van de eigenaars te spreken. Triest volk. Vriend van mij was ook gebeten, hele broek naar de klote. Wilde dat wijf in eerste instantie niet betalen.

Neerschoppen die beesten zodra ze tegen je aan springen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_25119172
of je geeft die beesten ff een aai , dan hebben ze de aandacht gehad en zijn ze wat rustiger
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:04:04 #5
106056 Landmass
pi_25119233
quote:
COUNTERATTACK (werkt uitermate effectief, die honden schrikken zich de pleuris als ik met mijn lange benen al schoppend acchter ze aankom)
soms heb ik kisten aan, komt het nog harder aan voor die kutbeesten.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Het gedrag van dat baasje vind ik nog wel het ergst, het is haar verantwoordelijkheid en dan nog eens die arrogante reactie achteraf.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25119243
Shotgun allemaal in een schot dood.

Bij ons in de burd hadden ze vroeger ook zo'n kut hond, dat wanneer in naar school liep die hond je altijd achterna kwam lopen en blaffen en keffen. zo's rood oranje beest met van die kleine tanden.
Beest heeft een keer iemand, klein joggie, gebeten en is toe afgemaakt. Eindelijk rust...
pi_25119285
Hard schreeuwen op 't forum maar niet even tegen dat mens zeggen dat je die honden irritant vind en bij zich moet houden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:06:21 #8
106056 Landmass
pi_25119300
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:04 schreef Giem het volgende:
Shotgun allemaal in een schot dood.

Bij ons in de burd hadden ze vroeger ook zo'n kut hond, dat wanneer in naar school liep die hond je altijd achterna kwam lopen en blaffen en keffen. zo's rood oranje beest met van die kleine tanden.
Beest heeft een keer iemand, klein joggie, gebeten en is toe afgemaakt. Eindelijk rust...
mijn broertje is op deze soortgelijke manier ook eens gebeten.

in de 1e plaats zijn het dus de baasjes die de verantwoordelijkheid hebben die beesten in toom te houden.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:07:44 #9
106056 Landmass
pi_25119331
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef LostFormat het volgende:
Hard schreeuwen op 't forum maar niet even tegen dat mens zeggen dat je die honden irritant vind en bij zich moet houden.
leer lezen sukkel, tuurlijk heb ik dat wel gedaan. Ik krijg te horen dat het mijn schuld was en dat ik me niet moest aanstellen.
Het intereseerde haar verder echt geen klap dat ik het irritant vond en dat ik gebeten was.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25119471
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:07 schreef Landmass het volgende:

[..]

leer lezen sukkel,
Goh niet kunnen lezen en wel typen. Vind ik best knap van mezelf.
quote:
tuurlijk heb ik dat wel gedaan. Ik krijg te horen dat het mijn schuld was en dat ik me niet moest aanstellen.
Het intereseerde haar verder echt geen klap dat ik het irritant vond en dat ik gebeten was.
Had je ook eerder kunnen zeggen dan had ze er wat aan kunnen doen. Had je trouwens ook zo grote smoel tegen haar?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:18:34 #11
114451 C-o-R-E-ofthe-SheeP
SKapie Skapie aan de wand..
pi_25119553
pfffffffffff doe gewoon niet zo verdacht ..

en dieren kennen mensen zeggen ze wel eens
zal voor altjid ronspoken in je hoofd
spoken in je hoofd
gekte op het kerkhof is lekker
lid 1 bond anti skape neukers
pi_25119560
ik _haat_ objecten die mij ongewenst benaderen... met name mensen die hun honden niet bij zich kunnen houden... i'd sue!!
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25119570
mensen moeten die beesten eens bij zich leren houden. vaak genoeg gebeurd dat zo'n tyfusbeest met z'n modderpoten tegen me op heeft zitten te springen onder het mom van "hij vindt je lief".

Honden zijn leuk, maar ik wil niet dat ze tegen mij opspringen
pi_25119577
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:18 schreef C-o-R-E-ofthe-SheeP het volgende:
pfffffffffff doe gewoon niet zo verdacht ..

en dieren kennen mensen zeggen ze wel eens
Dan zouden ze beter moeten weten dan bij mij in de burt te komen
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:20:36 #15
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_25119602
Ik heb ook wel eens teruggeblaft. Heel effectief. Misschien werkt dat ook bij 4, nooit geprobeerd.

Maar succes met wonden likken enzo.
iedereen is uniek behalve ik
pi_25119610
ik heb een hekel aan honden die op me af komen.
1 keer in de drogist door zo een teringkutbeest (grote valse bouvier) in mijn kruis gebeten, godzijdank ben ik een vrouw
geen excuus, niks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25119713
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een hekel aan honden die op me af komen.
1 keer in de drogist door zo een teringkutbeest (grote valse bouvier) in mijn kruis gebeten, godzijdank ben ik een vrouw
geen excuus, niks
volgende keer even wassen daar, dat scheelt.
pi_25119735
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:26 schreef giscard het volgende:

[..]

volgende keer even wassen daar, dat scheelt.
ha! wat een lol ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:30:12 #19
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25119788
1. Als er een hond op je afkomt moet je rustig blijven staan
2. Nooit je handen in de lucht doen want dan denk hij dat je er iets in hebt of dat je wilt spelen.
3. Niet wegrennen want dat zien ze als spelen
4. Praat/schreeuw tegen ze op een lage toon (dus GEEN hoog piepstemmetje).
5. Als ze door blijven gaan even in hun nekvel/rugvel pakken, oor kan ook maar is nogal gevoelig en kan verkeerde reactie uitlokken.

p.s. Ja dit werkt in veel gevallen, ik heb zelf ook een hond en dat is ook niet een van de rustigste

En als hij je zacht heeft gebeten ben je dus eigenlijk niet gebeten maar was het een speelse hap zeg maar.. Anders had je een dikke wond en moest je een tetanusprik gaan halen..

Waarom ze bij vrouwen in hun kruis springen...gebeurd vaak als vrouwen ongesteld zijn of in de buurt van ongesteld zijn, dat ruiken ze
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:31:38 #20
114451 C-o-R-E-ofthe-SheeP
SKapie Skapie aan de wand..
pi_25119820
whehehe nah je hebt ook de zgn ' linke ' honden he .. borderliners enzo

gaan altijd precies tot het randje eeuh knieholte ...

overigens zou ik skapen nemen .. mijn 1 roodogige badskapen vliegen zo naar je strot, al doen ze dat meer om hun net gelakte hoefjes te laten drogen in de wind hoor
zal voor altjid ronspoken in je hoofd
spoken in je hoofd
gekte op het kerkhof is lekker
lid 1 bond anti skape neukers
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:36:04 #21
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25119901
Gewoon een rotschop die beesten als ze op je afkomen. Druipen ze jankend af
Hou overigens wel van honden, maar niet van die hyperactieve/agressieve pokkekeffers.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_25119958
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:30 schreef Tique het volgende:
1. Als er een hond op je afkomt moet je rustig blijven staan
2. Nooit je handen in de lucht doen want dan denk hij dat je er iets in hebt of dat je wilt spelen.
3. Niet wegrennen want dat zien ze als spelen
4. Praat/schreeuw tegen ze op een lage toon (dus GEEN hoog piepstemmetje).
5. Als ze door blijven gaan even in hun nekvel/rugvel pakken, oor kan ook maar is nogal gevoelig en kan verkeerde reactie uitlokken.

p.s. Ja dit werkt in veel gevallen, ik heb zelf ook een hond en dat is ook niet een van de rustigste

En als hij je zacht heeft gebeten ben je dus eigenlijk niet gebeten maar was het een speelse hap zeg maar.. Anders had je een dikke wond en moest je een tetanusprik gaan halen..

Waarom ze bij vrouwen in hun kruis springen...gebeurd vaak als vrouwen ongesteld zijn of in de buurt van ongesteld zijn, dat ruiken ze
Of je houdt hem als baas aan de lijn, dan is alles gelijk opgelost
pi_25120002
IK zou mezelf express aan gaan stellen en keihard schreeuwen. 'aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mijn knieeeeeee' zo dat die snol ff flink schrikt. Oprotten met die stinkbeesten. Honden kunnen echt superlief zijn, maar als ze niet gehoorzamen verdienen ze echt een paar schoppen. Dit soort dingen (echt bijten) is niet echt iets wat je wil hebben op straat, waar ook kleine kinderen rondlopen
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:44:17 #24
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25120054
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:38 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Of je houdt hem als baas aan de lijn, dan is alles gelijk opgelost
Je bent ook verplicht hem aan de lijn te houden, het is alleen erg fijn voor een hond om los te lopen.
Ik laat mijn hond ook alleen los als ik een bal bij me heb, hij kan lekker lopen rennen etc. en hij luisterd dan heeel erg goed dus dan gebeurd er ook niets.

Wat ik net zei was dus bedoeld om aan te geven wat voor dingen je het beste kan doen voor het geval er een hond losloopt
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25120204
Als ze bijten moet je zorgen dat ze afgemaakt worden. Volgende keer is het een kind. En die bijten ze waarschijnljik of dood of in ieder geval de vernieling in. Er is helemaal niets wat een bijtende hond goedpraat.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')