komt natuurlijk erg stom overquote:op zaterdag 9 april 2005 12:38 schreef moonah het volgende:
helpt het als je meteen meldt dat je wel eens stottert?
mss is dan de spanning er wat vanaf.
volgens mij maakt het uitstellen van het telefoontje het alleen maar moeilijker. gewoon telefoon pakken, dan ben je er maar weer van afquote:op zaterdag 9 april 2005 12:26 schreef landmass het volgende:
ik moet nu dus iemand bellen maar ik durf niet
quote:op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef gekkenhuis_v het volgende:
kut als je dat hebt. maak je niet zo druk joh, bel gewoon.
waarom?quote:
verkeerde adres, hier op de hoek moet je zijn.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:46 schreef -xerxes- het volgende:
[..]
doe mij een halve liter, een grote friet speciaal en een broodje hamburger asteblief
beetje overdreven nietquote:op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef faithlesz het volgende:
haha, telefoonvrees.. had ik ook last van, totdat ik als zomerbaantje in een callcentre ging werken.
eerste dag was een hel, tweede dag lulde ik iedereen in een hoekje![]()
weet je wat jou probleem is? jij zit je nu al truk te maken wat je straks aan de telefoon gaat zeggen. volgens mij wil jij heel graag de sitiatie bepalen echter gaat dat niet lukken als er een 2de persoon aan het verhaal te pas komt. want die kan spontaan gaan doen en dingen doen waar jij geen grip op hebt. gevolg is dat je gaat stotteren en niet meer weet wat te zeggen omdat jij de situatie niet meer onder controle hebt.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef landmass het volgende:
[..]
komt natuurlijk erg stom over
ik stotter eigenlijk nooit, alleen als ik iemand moet bellen
doodsverwensing.quote:op zaterdag 9 april 2005 12:29 schreef dennismoore het volgende:
neem een callcenter-bijbaantje, dan gaat 't snel over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |