abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 00:01:08 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28872014
Ik ben geen homo dus het homohuwelijk boeit me geen zak.
Ik ben ook geen moslim dus hoofddoekjes verplicht intereseert me geen ruk.
Ik wil niet dood dus euthenasia is een ver van mijn bed show.
Vrouwelijk ben ik ook al niet dus om abortus maak ik me ook niet druk.

Ik ben wel een hardwerkende mannelijke student die over een paar jaar bakken met geld ga verdienen wat ik ook graag wil gaan uitgeven. Ik wil dus een overheid die zo min mogelijk van mijn inkomen afpakt en de grenzen wagenwijd open zet voor importgoederen from all over the world. Een overheid die goeie omstandigheden schept waar ik met mijn bedrijf hard kan groeien zodat ik nog rijker word en nog meer kan consumeren. Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald. Een overheid die mij niet als slaaf msibruikt om voor de kinderen van jan en alleman geld in het laatje te brengen maar me de kans geeft een gezinnetje op te bouwen wanner mij dat zelf uitkomt.

Zo'n overheid wil ik en die vind ik niet in Nederland
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28872043
Rot dan nu op en profiteer niet van mijn belasting centen om te studeren
  zondag 17 juli 2005 @ 00:04:14 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_28872086
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat hij zegt

'Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden' wacht op jou. Het is heus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28872103
quote:
Hij wou ook in Amerika gaan wonen geloof ik .

Maar jongen betaal je wel al je studiekosten terug aan de staat als je je van de andere kosten en baten wilt onttrekken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28872229
Oh ja, en reken ook gelijk even uit wat jij je ouders gekost hebt vanaf je eerste stront luier tot en met nu, en betaal dat ook even terug, of hou gewoon je smoel en werk mee met een sociaal land die ook rekening houd met de minder bedeelde, een sociaal land waarvan jij tot nu toe ook alleen maar geprofiteerd hebt zonder ook maar van je luie reet af te komen.

eikel !!!
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28872372
Ga dan ook maar meteen in de VS studeren, in plaats van te profiteren van onze studiefinancieringsregeling terwijl je later niet van plan bent in Nederland belasting te betalen.

Verder wil ik je feliciteren met de manier waarop je om je medemensen geeft. Ik hoop dat je familie/vrienden etc. ook op dezelfde manier om jou geven!
  zondag 17 juli 2005 @ 00:42:47 #7
46960 StefanP
polemicist
pi_28872970
Kom lekker naar de VS joh, dan laten we de achterblijvers in NL in hun verzorgingsstaat-sop gaarkoken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28872988
Ach, en mocht je in de USA weer werkeloos worden, ze hebben daar ook een prima sociaal vangnet, gaarkeukens heet dat.
Eet ze
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28872999
quote:
Dat dus. Ik wil mn geld terug.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 17 juli 2005 @ 00:44:20 #10
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28873008
geen homo, vrouw of allochtoon?
dan hoef je niks te vrezen
dan behoor je tot het sterkste ras, namelijk de echte mannen
*proost*
  zondag 17 juli 2005 @ 00:45:13 #11
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873027
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:42 schreef StefanP het volgende:
Kom lekker naar de VS joh, dan laten we de achterblijvers in NL in hun verzorgingsstaat-sop gaarkoken.
ik krijg ook steeds meer de neiging om weg te gaan hier. de VS lijkt me een stuk aantrekkelijker.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28873080
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:45 schreef -erwin- het volgende:

ik krijg ook steeds meer de neiging om weg te gaan hier. de VS lijkt me een stuk aantrekkelijker.
Leef je uit, om een amerikaans gezegde aan te halen:

"If you're not part of the solution, you are part of the problem"
  zondag 17 juli 2005 @ 00:48:29 #13
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873097
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leef je uit, om een amerikaans gezegde aan te halen:

"If you're not part of the solution, you are part of the problem"
wat een onzin
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  Redactie Frontpage zondag 17 juli 2005 @ 00:50:58 #14
38148 crew  Innisdemon
pi_28873152
wil je dan aub ook niet op de straten lopen/rijden/fietsen die van onze belastingcenten zijn gemaakt. Niet in ons riool pissen, niet van ons drinkwater drinken .
En oh ja, als je inelkaar getrimt wordt, en die kans is groot, kom dan niet bij de politie zaniken want die worden van BE-LAS-TING-GELD betaald.

numbnuts
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_28873166
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:48 schreef -erwin- het volgende:

wat een onzin
Nee, vind ik niet, als je niet mee wilt werken om aan Nederland te werken dan is Nederland beter af zonder jou, dat geldt imho voor iedereen voor wie het bovenstaande geld.

Weet je nog? De maatschappij, dat ben jij.
pi_28873186
Hier in Nederland werk je het grootste gedeelte voor een ander. Zeker als je een beetje goed verdient.

Je wordt gestraft voor je succes. Ik vind dat vreemd en werkt demotiverend. Maar voordat ik ga werken maak ik wel mijn studie hier af.

Van die Nederlandse zwakte moet je profiteren
  zondag 17 juli 2005 @ 00:55:38 #17
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_28873255
Dat is geen zwakte, dat is sociaal...
Ook geen sig dus
pi_28873294
Rechts lullen en links profiteren

Student zijn is zo fijn
  zondag 17 juli 2005 @ 00:57:33 #19
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873296
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet, als je niet mee wilt werken om aan Nederland te werken dan is Nederland beter af zonder jou, dat geldt imho voor iedereen voor wie het bovenstaande geld.

Weet je nog? De maatschappij, dat ben jij.
Ik betaal gewoon belasting hoor.

En bovendien vind ik die zogenaamde 'mensen in de buurt die hard nodig zijn' maar grote onzin. Ik heb zelf ook niemand nodig 'in de buurt'. Ik ken mijn buren alleen van gezicht, en dat is wat mij betreft genoeg.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_28873837
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald.
Ga jij toch je eigen stoepie leggen met je tere studente handjes. In Amerika liggen miljoenen van "jou soort" met hun bek op straat dus een samenleving zoals die in het land van de ongewenste mogelijkheden is echt niet zaligmakend hoor.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_28874059
als de overheid eens wat meer geld aan jongeren gaat uitgeven dan hebben die ook het gevoel ergens voor te werken..
dag
  zondag 17 juli 2005 @ 01:42:29 #22
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28874082
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
Ik ben geen homo dus het homohuwelijk boeit me geen zak.
Ik ben ook geen moslim dus hoofddoekjes verplicht intereseert me geen ruk.
Ik wil niet dood dus euthenasia is een ver van mijn bed show.
Vrouwelijk ben ik ook al niet dus om abortus maak ik me ook niet druk.

Ik ben wel een hardwerkende mannelijke student die over een paar jaar bakken met geld ga verdienen wat ik ook graag wil gaan uitgeven. Ik wil dus een overheid die zo min mogelijk van mijn inkomen afpakt en de grenzen wagenwijd open zet voor importgoederen from all over the world. Een overheid die goeie omstandigheden schept waar ik met mijn bedrijf hard kan groeien zodat ik nog rijker word en nog meer kan consumeren. Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald. Een overheid die mij niet als slaaf msibruikt om voor de kinderen van jan en alleman geld in het laatje te brengen maar me de kans geeft een gezinnetje op te bouwen wanner mij dat zelf uitkomt.

Zo'n overheid wil ik en die vind ik niet in Nederland
Bwahahahha. Dank je voor dit stuk amusement. Heb me kosteloos geamuseerd.

En je mag blij zijn dat die 'domme kut bouwvakkers' er zijn. Of ga je zelf je straatje, je electriciteitskabels, je waterleiding, je telefoonlijn, je adsl/kabel lijn aanleggen en zelf de wegen aanleggen waar je over wilt rijden met je zelf in elkaar gezette auto? Nee? Zeur dan niet over belastingcenten en bouwvakkers. Stumper. Don't let the door hit you on the way out.

Je hebt echt geen idee van hoe de wereld echt in elkaar zit he? Lekker teren op je pappa's centen en ondertussen afgeven op alles wat je minder vindt. Ik wens je veel plezier in Amerika en hoop dat je na drie maanden op straat staat zonder een uitkering of een sociaal vangnet. Dan zal je nog met weemoed terugdenken aan Nederland.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:42:53 #23
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_28874092
McCarthy, je zit niet helemaal op het goede spoor. Een paar hints van een uberkapitalist:
quote:
What can be added to the happiness of the man who is in health, who is out of debt, and has a clear conscience? To one in this situation, all accessions of fortune may properly be said to be superfluous; and if he is much elevated upon account of them, it must be the effect of the most frivolous levity.(..)But though little can be added to this state, much may be taken from it. Though between this condition and the highest pitch of human prosperity, the interval is but a trifle; between it and the lowest depth of misery the distance is immense and prodigious. Adversity, on this account, necessarily depresses the mind of the sufferer much more below its natural state, than prosperity can elevate him above it.
quote:
In some cases the state of the society necessarily places the greater part of individuals in such situations as naturally form in them, without any attention of government, almost all the abilities and virtues which that state requires, or perhaps can admit of. In other cases the state of the society does not place the part of individuals in such situations, and some attention of government is necessary in order to prevent the almost entire corruption and degeneracy of the great body of the people.

In the progress of the division of labour, the employment of the far greater part of those who live by labour, that is, of the great body of the people, comes to be confined to a few very simple operations, frequently to one or two. But the understandings of the greater part of men are necessarily formed by their ordinary employments. The man whose whole life is spent in performing a few simple operations, of which the effects are perhaps always the same, or very nearly the same, has no occasion to exert his understanding or to exercise his invention in finding out expedients for removing difficulties which never occur. He naturally loses, therefore, the habit of such exertion, and generally becomes as stupid and ignorant as it is possible for a human creature to become. The torpor of his mind renders him not only incapable of relishing or bearing a part in any rational conversation, but of conceiving any generous, noble, or tender sentiment, and consequently of forming any just judgment concerning many even of the ordinary duties of private life. Of the great and extensive interests of his country he is altogether incapable of judging, and unless very particular pains have been taken to render him otherwise, he is equally incapable of defending his country in war. The uniformity of his stationary life naturally corrupts the courage of his mind, and makes him regard with abhorrence the irregular, uncertain, and adventurous life of a soldier. It corrupts even the activity of his body, and renders him incapable of exerting his strength with vigour and perseverance in any other employment than that to which he has been bred. His dexterity at his own particular trade seems, in this manner, to be acquired at the expense of his intellectual, social, and martial virtues. But in every improved and civilised society this is the state into which the labouring poor, that is, the great body of the people, must necessarily fall, unless government takes some pains to prevent it.
Anyhoo, heerlijke taal ook.
pi_28874350
en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald.

die heeft hem overhoop gehaald om jou rioolering weer in orde te maken zodat je stront weer verdwijnt
  zondag 17 juli 2005 @ 02:12:18 #25
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_28874586
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....

En dat alles wordt gefinancierd door het geld van de eerlijke hardwerkende burger.

nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt. Dan zeg ik, ja mij is iets overkomen, ik ben namelijk een eerlijke hardwerkende burger geworden, krijg ik hier iets extra's voor??
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_28874680
haha die kneus bedenkt zich nu wel 2x voordat ie een topic aanmaakt
pi_28875110
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En je mag blij zijn dat die 'domme kut bouwvakkers' er zijn. Of ga je zelf je straatje, je electriciteitskabels, je waterleiding, je telefoonlijn, je adsl/kabel lijn aanleggen en zelf de wegen aanleggen waar je over wilt rijden met je zelf in elkaar gezette auto? Nee? Zeur dan niet over belastingcenten en bouwvakkers. Stumper. Don't let the door hit you on the way out.

Je hebt echt geen idee van hoe de wereld echt in elkaar zit he? Lekker teren op je pappa's centen en ondertussen afgeven op alles wat je minder vindt. Ik wens je veel plezier in Amerika en hoop dat je na drie maanden op straat staat zonder een uitkering of een sociaal vangnet. Dan zal je nog met weemoed terugdenken aan Nederland.
Wat hij zegt. Welkom op de wereld.
  zondag 17 juli 2005 @ 02:54:46 #28
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28875132
VVD kutbal.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 17 juli 2005 @ 02:55:32 #29
101809 BObNL
Je bent top!
pi_28875143
Newbee
Leuter mee!!
  zondag 17 juli 2005 @ 02:58:13 #30
101809 BObNL
Je bent top!
pi_28875180
Nouja Allochtonen zijn hier om te werken. Kwam ze ook voor zo niet mogen ze van mij vertrekken!
Leuter mee!!
  zondag 17 juli 2005 @ 02:58:57 #31
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28875191
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Monocultuur het volgende:
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....

En dat alles wordt gefinancierd door het geld van de eerlijke hardwerkende burger.

nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt. Dan zeg ik, ja mij is iets overkomen, ik ben namelijk een eerlijke hardwerkende burger geworden, krijg ik hier iets extra's voor??
Ja, je krijgt salaris. En wat is dat nou weer voor vergelijking, je vindt jezelf beter dan moslims omdat je werkt? Wel eens aan gedacht dat er ook zat moslims zijn die wél werken? Generaliseren de gekste.

Verder vind ik ouderen niet meer dan logisch. Zij hebben ook voor jou gewerkt, dus nu is het jouw beurt om wat terug te doen, net zoals ik weer mag gaan werken voor de aow die jij krijgt als je met pensioen gaat. Zwakzinnigen spreekt voor zich, die kúnnen gewoon amper werken. Criminelen verdienen zelf hun geld wel hoor, dat halen ze bij jou . En dan zijn er nog zat mensen die wel wíllen werken maar waar geen werk voor is. Kijk maar op Werkzaken,geld en recht, loopt een heel topic erover.

Lekker zeiken op 'die uitbuiters die niet willen werken' is natuurlijk goedkoop scoren, maar wees wel wat realistischer de volgende keer, want je tirade slaat nu echt nergens op.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_28875245
tis stil aan de overkant, enzo....
見なさい! 日本語!
pi_28875327
quote:
... Ik ben wel een hardwerkende* mannelijke student ...
Dus... jij hebt de behoefte om niet bij te gaan dragen aan alle regelingen die momenteel voor jou (of haal jij je studiebeurs uit je eigen anus?) beschikbaar zijn en op dit moment door een hele kudde moslims, vrouwen, homofielen en bijna-bejaarden? Dat is je goed recht. Maar wees dan geen laffe en hypocriete imbeciel en zet nu je beurs stop en ga het inmiddels ontvangen bedrag terug betalen.

* Ja, vast. Jij werkt zóóó veel harder dan de door jou zelf aangehaalde "domme kut bouwvakker". Natuurlijk. Dat is zo. Wist je dat ik het internet en de kathodestraalbuis heb uitgevonden? Ja, ik verveelde me tussen de uitreikingen van mijn Nobelprijs voor de fysica en die voor de vrede.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 17 juli 2005 @ 03:45:10 #34
46960 StefanP
polemicist
pi_28875678
@ al dat domme commentaar... dat er na alle ellende van de enorme belastingdruk in NL nog steeds mensen studentjes heilig overtuigd zijn van de fantastische verzorgingsstaat... dat na het failliet van het poldermodel en de instorting van de economie nog steeds mensen studentjes zijn die denken dat het fantastisch is dat je in dit land nooit en te nimmer iets kunt verdienen, en dat iedereen die hulpeloos is doet alsof hij hulpeloos is maar op de staat c.q. de hardwerkende, uitgezogen burger kan teren.... dat, en niets anders, is het teken dat je NL maar beter kunt verlaten, McCarthy! Overigens zullen veel van die huilies snel van mening veranderen als ze zelf hun eerste loonstrookje krijgen: "ze houden HOEVEEL in?!!!"
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28875756
Lol TS is pwned .
  zondag 17 juli 2005 @ 04:11:05 #36
92418 BGN
Sunrise
pi_28875800
Kijk, je zult wel een enorme egoist zijn, maar zelfs dan kun je moeilijk serieus een overheid gaan bekritiseren op het punt dat ze het land niet inrichten op een manier die voor jou het beste is

"Ik heb geen kanker, dus sluit de ziekenhuizen maar"
  zondag 17 juli 2005 @ 04:19:56 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_28875853
TS heeft een punt.
Iemand met max basisschool die werkt is over zijn hele leven 52% kwijt aan belasting.
Een afgestudeerd persoon die werkt is over zijn hele leven 54% kwijt aan belasting.

Praktisch iedereen in Nederland werkt dus meer dan de helft van zijn tijd voor een ander of er vindt gedwongen winkelnering plaats, tegen zijn zin in (anders was de belasting overbodig).

[ Bericht 45% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-07-2005 04:26:06 ]
pi_28875958
of je kan je bedenken dat al dat geld dat ja aan belasting uitgeeft ook ergens terechtkomt waar het nuttig is (voor jou). Want over welke wegen wil je rijden met Jag Db-9 of wat je ook rijdt, als er door niemand geld aan asfalt wordt besteed. Oja, dat komt ook uit belasting, dus niet zo zeuren, anders hebben we dadelijk geeneens een mooie villawijjk voor je, en nog erger, wil niemand al je troep opruimen....
  zondag 17 juli 2005 @ 05:03:33 #39
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28876046
Ondanks de egoïstische kijk op de wereld en het zelf niet doorhebben dat ie onderdeel is van de samenleving en dus ook profiteert als student bijvoorbeeld van enige studiefinanciering, heeft hij wel een punt; je wordt in dit land leeggezogen als geen ander door de overheid en de EU.

Wil je een auto? Heel goed! Hierrrr met de BPM, BTW, belasting en accijnzen!
Wil je een duurrrrdere auto? Nog beter! Meer heffing! Er wordt zelfs gediscusseerd om duurdere SUVs nog meer heffing op te leggen...
Heb je een eigen bedrijf? Dat is mooi, voor de economie, maar vooral voor de schatkist, want de extra regels voor ondernemers zorgen natuurlijk voor meer belastinginkomsten, zoals milieutoeslagen, winstbelasting en andere shit om je goed te ontmoedigen
Verdien je heel veel? Hup, helft naar de overheid!
Wil je iets leuks importeren uit de VS, Azië of elders, wat niet in de EU verkocht wordt in de mainstream handel? Invoerheffing, koffiekosten voor douanebeambten (zgn. administratiekosten)! Natuurlijk wordt je pakketje gegijzeld door hen totdat je betaalt voor_je_eigen_spullen!!!.

Natuurlijk word je opgevangen in het fijne sociaal vangnet, maar vul maar eerst een zooi formulieren in om alvast een drempel te leggen. Daarna ben je het speelbal van het CWI. Je moet dit, je moet dat. Terwijl uitkeringfraudeurs vrij spel lijken te hebben.
Om over het pensioen dat je met zweet en tranen hebt opgebouwd maar te zwijgen. Dat is eigenlijk het potje voor onvoorziene kosten van de geldverkwistende, eindeloos vergaderende, weifelende, overheid dat altijd maar 'geschokt', 'onthutst', 'verbijsterd' lijkt te zijn in plaats van echt daadkrachtig te zijn.

Ruimte voor verbetering zou ik zeggen.
The Internets, I needs it..
  zondag 17 juli 2005 @ 05:16:52 #40
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_28876074
Ik zou graag 52 % belasting betalen
  zondag 17 juli 2005 @ 06:40:27 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_28876165
quote:
Op zondag 17 juli 2005 05:16 schreef Uiteraard het volgende:
Ik zou graag 52 % belasting betalen
Doe geen moeite, ga gewoon tanken.
pi_28876388
quote:
Beter kon je het niet zeggen
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  Overall beste user 2022 zondag 17 juli 2005 @ 10:12:36 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_28876796
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij wou ook in Amerika gaan wonen geloof ik .
Wat een gore profiteur. Eerst op mijn kosten studeren en dan ergens anders de mooie jongen gaan uithangen. Ik vind dat studenten verplicht moeten worden minstens tien jaar in Nederland te werken na hun studie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_28876929
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef StefanP het volgende:
huilies
Punt één, de topicopener zelf is een studentje. Punt twee, is hier nou de huilie? Degene die (ondanks het feit dat hij nog niet eens een grote mensen baan heeft) zit te janken over heffingen die zijn studie financieren of de rest.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_28879164
McCarthy heeft gelijk. Dat gelul over studiekosten ook. Die kosten worden binnen no-tiime terugverdiend op de hoger opgeleiden.

Correctie, de hoger opgeleide die daadwerkelijk geld weet te verdienen met zijn/haar studie.
pi_28879224
Wat een reacties hier
Zouden mensen die daadwerkelijk op het punt staan te emigreren ook dit soort verwijten naar hun hoofd geslingerd krijgen. Dan weten ze waarschijnlijk ook alweer waarom ze weg willen. Vanwege de enorme afgunst en jaloezie in dit land. Jaloezie en afgunst van mensen die hun burgerlijke en kleine leventje leiden in een rijtjeshuis in een verschrikkelijke Vinex locatie en waarbij het enige verzetje het maandelijkse bezoekje aan de woonboulevard is. Dat soort mensen leveren dan kritiek op mensen die hun dromen achterna gaan en zich in een nieuw avontuur storten.

Hoe typisch Nederlands om alles wat boven het maaiveld uitsteekt neer te sabbelen
  zondag 17 juli 2005 @ 12:38:58 #47
136 V.
pi_28879344
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Vanwege de enorme afgunst en jaloezie in dit land.
Jaloers op een studentje met een grote bek en ego

Dream on; ik ben geen homo, vrouw, allochtoon of studentje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28879447
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:38 schreef Verbal het volgende:
Jaloers op een studentje met een grote bek en ego

Dream on; ik ben geen homo, vrouw, allochtoon of studentje

V.
Lees ff goed ik heb het niet specifiek over de TS maar meer in het algemeen
pi_28879574
25 procent van de bevolking heeft geen inkomen
20 procent heeft een inkomen tot 10.000 euro
35 procent 10.000 - 30.000
15 procent 30.000 - 50.000
5 procent 50.000 of meer (waarvan 0,5 procent 100.000 of meer)

Is dit nou zo briljant? We kunnen met z'n allen wel kankeren over de VS enzo maar ik heb niet het idee dat het in Nederland nu per definitie beter is omdat we de welvaart zoveel beter verdelen

[ Bericht 16% gewijzigd door nikk op 17-07-2005 12:54:33 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 12:56:15 #50
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879710
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ja graag gedaan
FOK, ter lering en vermaack
quote:
daar betaal ik voor, eikel
quote:
Je hebt echt geen idee van hoe de wereld echt in elkaar zit he?
oh ja wel hoor
quote:
Lekker teren op je pappa's centen en ondertussen afgeven op alles wat je minder vindt. Ik wens je veel plezier in Amerika en hoop dat je na drie maanden op straat staat zonder een uitkering of een sociaal vangnet.
alle hoger opgeleiden zijn in de USA aan het afzien joh
niet normaal
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28879763
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef nikk het volgende:

Is dit nou zo briljant? We kunnen met z'n allen wel kankeren over de VS enzo maar ik heb niet het idee dat het in Nederland nu per definitie beter is omdat we de welvaart zoveel beter verdelen
Daar gaat het toch ook helemaal niet over?

TS wil weg hier omdat hij teveel belasting betaald naar zijn zin (indrukwekkend als student maar ok), da's prima maar stop dan ook met profiteren van diezelfde belasting en ga dan weg.
Zo niet dan ben je imho een hypocriete sukkel.
pi_28879789
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef McCarthy het volgende:

Waarmee dan wel? Jouw bijbaantje?
  zondag 17 juli 2005 @ 13:00:10 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879792
quote:
was eigenlijk niet eens het echte punt
het ging erom dat dat soort zaken (de regels die ik in de OP aanhaalde en die in principe "geen" geld koste) me eigenlijk totaal niet intereseerde
ik ben alleen geintereseerd in economische vrijheid aangezien mij dat direct aangaat
quote:
nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt.
ik wimpel dat altijd af met "ik heb een particuliere verzekering"
pi_28879852
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.

Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?

Als 23 jarige student. Ik kan me daar zo enorm boos over maken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:03:46 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879854
emigreren naar de USA zat ook in de planning
pi_28879874
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook helemaal niet over?

TS wil weg hier omdat hij teveel belasting betaald naar zijn zin (indrukwekkend als student maar ok), da's prima maar stop dan ook met profiteren van diezelfde belasting en ga dan weg.
Zo niet dan ben je imho een hypocriete sukkel.
Dat vind ik sowieso onzin. Een studie volgen is niet willen profiteren van de samenleving maar proberen iets van je leven te maken. Sowieso begrijp het gelul rond studiekosten niet helemaal. Zoals ik al zei, een beetje afgestudeerde verdient dat geld binnen no-time terug. En je kunt het net zo goed omdraaien. Alsof de samenleving niet profiteert van hoger opgeleiden of mensen met (geldelijk) succes...
pi_28879878
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef McCarthy het volgende:
emigreren naar de USA zat ook in de planning
En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?
pi_28879901
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.

Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?

Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaald
  zondag 17 juli 2005 @ 13:07:25 #59
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879928
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?
ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studie
pi_28879945
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:

ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studie
Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.
pi_28879990
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef nikk het volgende:
Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaald
Het is allemaal belachelijk en tekenend voor dit land.

Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
pi_28880007
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.

Sorry hoor, maar dat is aperte onzin en dat weet jij zelf ook wel.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:12:22 #63
136 V.
pi_28880023
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.
Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:12:31 #64
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_28880024
Aso.
feest
  zondag 17 juli 2005 @ 13:13:05 #65
136 V.
pi_28880035
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

Dat is te hopen, idd, want anders zie ik het somber in.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:14:10 #66
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880055
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja graag gedaan
FOK, ter lering en vermaack
[..]

[..]

oh ja wel hoor
[..]

alle hoger opgeleiden zijn in de USA aan het afzien joh
niet normaal
Jij betaalt ze? Bedoel je niet je pappie? En ik denk dat je met zo'n ego niet ver komt in Amerika. Met je 'hier ben ik: de grote meneer met de beta studie (maar zonder werkervaring) en iedereen die iets anders doet is dom' houding zal je niet snel vrienden maken in het bedrijfsleven. Het grote mensen leven is wel wat anders dan brallen op je studentenvereniging.

En alle hoger opgeleiden in Nederland hebben het zwaar joh. Niet normaal.
pi_28880067
quote:
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.

Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.

Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:16:33 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880095
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je blijft echt dolkomisch. In Amerika betaal je ook overal belastingen over hoor. En ga jij maar leuk niks doen, kijken of je het dan beter hebt dan wanneer je gewoon werkt.

Echt, zo wereldvreemd als jij bent heb ik ze nog niet eens bij een ballenstudie als Rechten gezien.

Maargoed, vertel nog eens iets grappigs. Ik kan nog wel wat vermaak gebruiken.
pi_28880096
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:12 schreef Verbal het volgende:

Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingen
Ja nou, ze zitten klaar in de woestijn om ze te verwelkomen
pi_28880126
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Je blijft echt dolkomisch. In Amerika betaal je ook overal belastingen over hoor. En ga jij maar leuk niks doen, kijken of je het dan beter hebt dan wanneer je gewoon werkt.

Echt, zo wereldvreemd als jij bent heb ik ze nog niet eens bij een ballenstudie als Rechten gezien.

Maargoed, vertel nog eens iets grappigs. Ik kan nog wel wat vermaak gebruiken.
Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.

In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
  zondag 17 juli 2005 @ 13:18:43 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880127
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.

Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
Ja, al die bijstandsmoeders zitten voor de lol in de bijstand. Ongefundeerde dingen spuien is lekker makkelijk he. Altijd maar zeiken dat jij het zo zwaar hebt en zo hard werkt en al die luie mensen maar geld trekken. Nog een wereldvreemd persoon, je past wel bij de TS.
pi_28880128
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

Volledig met je eens dat verlofuren nooit onder 'bijzondere beloning' hadden mogen vallen en als de overheid wil dat wij meer uitgeven dan lijkt mij een wijziging daarop wel op zijn plaats.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:19:37 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880144
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef Sakura het volgende:
Oh ja, en reken ook gelijk even uit wat jij je ouders gekost hebt vanaf je eerste stront luier tot en met nu, en betaal dat ook even terug, of hou gewoon je smoel en werk mee met een sociaal land die ook rekening houd met de minder bedeelde, een sociaal land waarvan jij tot nu toe ook alleen maar geprofiteerd hebt zonder ook maar van je luie reet af te komen.

eikel !!!
Hij past voor jouw totalitaire fantasie. Ik doe dat ook. Het is hier de dictatuur van de minima, en de middelmatigheid troef.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_28880149
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:

In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
Umm..nee. Op vermogen en bezit wordt in Nederland zelfs minder belasting geheven dan bv. Belgie, de situatie verandert echter als je in loondienst bent.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:20:50 #75
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880158
quote:

Veel te goed, en ze hoeven er niks voor te doen. De WW is een soort sabbatical voor luie vijftigers geworden.
pi_28880164
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
En alle hoger opgeleiden in Nederland hebben het zwaar joh. Niet normaal.
Niemand heeft gezegd dat ze het zwaar hebben. Maar goed, kennelijk is dit dus de mentaliteit. De staat heeft alle recht inkomen in te houden zolang je het maar niet zwaar krijgt.
pi_28880168
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, al die bijstandsmoeders zitten voor de lol in de bijstand. Ongefundeerde dingen spuien is lekker makkelijk he. Altijd maar zeiken dat jij het zo zwaar hebt en zo hard werkt en al die luie mensen maar geld trekken. Nog een wereldvreemd persoon, je past wel bij de TS.
Wat is jouw bijdrage aan dit topic behalve je kinderachtige reacties. Ga anders bij die bijstandsmoeders zitten

Mensen die falen worden daarvoor beloond met uitkeringen en andere zaken. In de VS lig je meteen op je bek.
Eigen verantwoordelijkheid maakt sterke en weerbare burgers.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:21:51 #78
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28880175
doe dan eerst wat aan je bijklussende buurman
  zondag 17 juli 2005 @ 13:22:05 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880183
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:

Bij de aangifte zou je daar veel van moeten terugkrijgen.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:22:18 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880187
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zzz Gezeur over belasting betalen. Als je gewoon normaal werkt kan je heus wel goed leven. Maar oh wacht, tegenwoordig is 'goed leven' gelijk aan 3 auto's, 5x op vakantie per jaar en ene huis met een lap grond van minimaal 20 hectare. Ja, als je puur om materialisme geeft zou ik inderdaad maar naar een belastingvrijstaat gaan. Of naar Amerika. Zullen je kinderen vast leuk vinden tegen die tijd. Mogen zij (of jij) 30.000 dollar per jaar betalen voor een beetje opleiding aan een redelijke universiteit. Goh, is opeens al je opgespaarde belastingvoordeel daaraan opgegaan en ben je per saldo nog niks opgeschoten.
pi_28880189
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:20 schreef PJORourke het volgende:

Veel te goed, en ze hoeven er niks voor te doen. De WW is een soort sabbatical voor luie vijftigers geworden.
Mjah, die vijftigers hebben er dan ook tientallen jaren voor betaald, iets wat we van de TS niet kunnen zeggen. WW is een verzekering, weet je nog?
pi_28880195
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij past voor jouw totalitaire fantasie. Ik doe dat ook. Het is hier de dictatuur van de minima, en de middelmatigheid troef.
Yep. Nederland is het land van de middelmaat.

Een half miljard extra voor onderwijs waarvan 400 miljoen voor het VMBO

Dat is Nederland.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:23:08 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880196
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is jouw bijdrage aan dit topic behalve je kinderachtige reacties. Ga anders bij die bijstandsmoeders zitten

Mensen die falen worden daarvoor beloond met uitkeringen en andere zaken. In de VS lig je meteen op je bek.
Mensen die falen zwelgen hier in hun gejank, en krijgen daar ook alle ruimte voor. In de VS begint men gewoon opnieuw.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:24:09 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880212
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:23 schreef nikk het volgende:
Yep. Nederland is de land van de middelmaat.

Een half miljard extra voor onderwijs waarvan 400 miljoen voor het VMBO

Dat is Nederland.
Diploma's uitdelen aan VMBO'ers die gezakt zijn, om ze niet ongediplomeerd van school te laten gaan. Dat ondertussen niemand VMBO'ers meer wil, schijnen ze niet te begrijpen.
pi_28880229
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, die vijftigers hebben er dan ook tientallen jaren voor betaald, iets wat we van de TS niet kunnen zeggen. WW is een verzekering, weet je nog?
Verzekering ja, niet een spaarpot.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:25:01 #86
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28880230
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zzz Gezeur over belasting betalen. Als je gewoon normaal werkt kan je heus wel goed leven. Maar oh wacht, tegenwoordig is 'goed leven' gelijk aan 3 auto's, 5x op vakantie per jaar en ene huis met een lap grond van minimaal 20 hectare. Ja, als je puur om materialisme geeft zou ik inderdaad maar naar een belastingvrijstaat gaan. Of naar Amerika. Zullen je kinderen vast leuk vinden tegen die tijd. Mogen zij (of jij) 30.000 dollar per jaar betalen voor een beetje opleiding aan een redelijke universiteit. Goh, is opeens al je opgespaarde belastingvoordeel daaraan opgegaan en ben je per saldo nog niks opgeschoten.
doe je nu ook hoor
alleen gaat dat gedwongen via de fiscus
  zondag 17 juli 2005 @ 13:25:28 #87
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880237
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bijdragen zoals die van jou en de TS zijn dan ook te achterlijk om serieus op in te gaan. Maar wat doe je eigenlijk hier nog? Moet je niet je koffers pakken om naar Amerika te gaan?

Het zijn altijd de mensen die nu werk hebben of student zijn die zeiken op Nederland. Wacht maar tot je keer een jaar werkloos wordt door omstandigheden. Dan zal je wel anders piepen.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:26:13 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880250
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef McCarthy het volgende:

[..]

doe je nu ook hoor
alleen gaat dat gedwongen via de fiscus
Ja, en of het nou via belastinggeld gaat of je betaalt minder belastingen en je moet het uit eigen zak betalen. Maakt uiteindelijk geen zak uit.
pi_28880254
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
Volledig met je eens dat verlofuren nooit onder 'bijzondere beloning' hadden mogen vallen en als de overheid wil dat wij meer uitgeven dan lijkt mij een wijziging daarop wel op zijn plaats.
Zijn we het toch ergens over eens
pi_28880266
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, en of het nou via belastinggeld gaat of je betaalt minder belastingen en je moet het uit eigen zak betalen. Maakt uiteindelijk geen zak uit.
Wel voor het besteedbaar inkomen van de mensen en dus uiteindelijk de economie. Weet je wat. Waarom pleit je anders niet voor 100 procent belasting. Maakt uiteindelijk toch geen ruk uit toch? Al het geld is toch van de overheid
pi_28880276
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:23 schreef PJORourke het volgende:

Mensen die falen zwelgen hier in hun gejank, en krijgen daar ook alle ruimte voor. In de VS begint men gewoon opnieuw.
PJO is weer eens niet in het bezit van de feiten. Persoonlijke faillesementen zijn sterk aan band gelegd in de VS en kunnen niet meer als schuldsanering gebruikt worden. Dus, vertel, hoe begint men opnieuw?

En hoe zit dat dan met Welfare eigenlijk? Blijkbaar kan je in de VS ook jarenlang niks doen en geld opstrijken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:28:12 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880281
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef ethiraseth het volgende:
De huizen zijn hier ook klein en slecht. De universiteiten zijn matig. De auto is onbetaalbaar. De inkomstenbelasting torenhoog. De vermogensrendemenstheffing is pure diefstal. Het stikt hier van de geimporteerde holbewoners. Er wonen hier veel te veel mensen. De regelzucht en het geloof in de maakbare samenleving is verstikkend. Je kunt als jood in Amsterdam nauwelijks meer over straat. Het aantal laag opgeleiden stijgt maar door. Er is geen ondernemerszin meer over, iedereen eist alles van de overheid.

Bah, wat een kutland.
pi_28880283
nee je bent een mongool die nog lang niet volwassen is
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28880298
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef PJORourke het volgende:
Bij de aangifte zou je daar veel van moeten terugkrijgen.
Dat is alleen als je minder dan een bepaald bedrag verdient per jaar. Maar ik zit daar boven.

Ik heb de belastingdienst gebeld dus waarschijnlijk krijg ik maar de helft van het geld de rest verdwijnt in de staatskas.
pi_28880314
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

PJO is weer eens niet in het bezit van de feiten. Persoonlijke faillesementen zijn sterk aan band gelegd in de VS en kunnen niet meer als schuldsanering gebruikt worden. Dus, vertel, hoe begint men opnieuw?

En hoe zit dat dan met Welfare eigenlijk? Blijkbaar kan je in de VS ook jarenlang niks doen en geld opstrijken.
Niemand is tegen sociale zekerheid of het helpen van de minderbedeelden in de samenleving. Wel zou een overheid succes moeten stimuleren en niet als de eerste de beste slavendrijver/maffiabaas moeten gedragen zodra mensen daadwerkelijk succes hebben.
pi_28880316
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:28 schreef PJORourke het volgende:

De huizen zijn hier ook klein en slecht. De universiteiten zijn matig. De auto is onbetaalbaar. De inkomstenbelasting torenhoog. De vermogensrendemenstheffing is pure diefstal. Het stikt hier van de geimporteerde holbewoners. Er wonen hier veel te veel mensen. De regelzucht en het geloof in de maakbare samenleving is verstikkend. Je kunt als jood in Amsterdam nauwelijks meer over straat. Het aantal laag opgeleiden stijgt maar door. Er is geen ondernemerszin meer over, iedereen eist alles van de overheid.

Bah, wat een kutland.
Nou, rot dan ook op naar de VS
  zondag 17 juli 2005 @ 13:30:29 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880317
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Onzin. Een failliesement heeft niet het stigma dat het hier oplevert, en mensen kunnen veel makkelijker weer opnieuw geld lenen, bijvoorbeeld.
quote:
Maar wel lekker gekort door Clinton.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:30:36 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28880319
quote:

En ja, ook deze mevrouw verhuisd !
pi_28880324
@TS

Jij zou nog geen drie dagen overleven zonder sponsoring van je pappie.
Kijk maar goed naar de mensen die hun eigen brood verdienen, voorlopig heb je nog veel meer geld van de overheid gekregen dan je zelf aan belasting betaalt. Duurt nog wel een jaartje of 20 werken voordat de balans negatief omslaat. Ga anders eens fijn in de VS zelf je studie bij elkaar betalen met bordenwassen.

Je hele post straalt uit "ik ben een jammeraar" - Emigreer naar de VS en juist een huilpoloshirt als jij woont binnen 6 maanden in een kartonnen doos. Doe eens fijn volwassen worden voordat je weer een jammerverhaal neerplempt. Je doet alsof de overheid je leven verpest. Een echte VS-burger snapt dat je ZELF je leven in de hand hebt, volkomen los van hoe de overheid de wereld om je heen inricht.

Kutstudent!
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 17 juli 2005 @ 13:31:35 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880346
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, rot dan ook op naar de VS
Nee, ik blijf hier. La lucha continua!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')