abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28880164
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
En alle hoger opgeleiden in Nederland hebben het zwaar joh. Niet normaal.
Niemand heeft gezegd dat ze het zwaar hebben. Maar goed, kennelijk is dit dus de mentaliteit. De staat heeft alle recht inkomen in te houden zolang je het maar niet zwaar krijgt.
pi_28880168
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, al die bijstandsmoeders zitten voor de lol in de bijstand. Ongefundeerde dingen spuien is lekker makkelijk he. Altijd maar zeiken dat jij het zo zwaar hebt en zo hard werkt en al die luie mensen maar geld trekken. Nog een wereldvreemd persoon, je past wel bij de TS.
Wat is jouw bijdrage aan dit topic behalve je kinderachtige reacties. Ga anders bij die bijstandsmoeders zitten

Mensen die falen worden daarvoor beloond met uitkeringen en andere zaken. In de VS lig je meteen op je bek.
Eigen verantwoordelijkheid maakt sterke en weerbare burgers.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:21:51 #78
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28880175
doe dan eerst wat aan je bijklussende buurman
  zondag 17 juli 2005 @ 13:22:05 #79
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880183
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.

Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?

Als 23 jarige student. Ik kan me daar zo enorm boos over maken.
Bij de aangifte zou je daar veel van moeten terugkrijgen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 17 juli 2005 @ 13:22:18 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880187
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.

In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
Zzz Gezeur over belasting betalen. Als je gewoon normaal werkt kan je heus wel goed leven. Maar oh wacht, tegenwoordig is 'goed leven' gelijk aan 3 auto's, 5x op vakantie per jaar en ene huis met een lap grond van minimaal 20 hectare. Ja, als je puur om materialisme geeft zou ik inderdaad maar naar een belastingvrijstaat gaan. Of naar Amerika. Zullen je kinderen vast leuk vinden tegen die tijd. Mogen zij (of jij) 30.000 dollar per jaar betalen voor een beetje opleiding aan een redelijke universiteit. Goh, is opeens al je opgespaarde belastingvoordeel daaraan opgegaan en ben je per saldo nog niks opgeschoten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_28880189
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:20 schreef PJORourke het volgende:

Veel te goed, en ze hoeven er niks voor te doen. De WW is een soort sabbatical voor luie vijftigers geworden.
Mjah, die vijftigers hebben er dan ook tientallen jaren voor betaald, iets wat we van de TS niet kunnen zeggen. WW is een verzekering, weet je nog?
pi_28880195
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij past voor jouw totalitaire fantasie. Ik doe dat ook. Het is hier de dictatuur van de minima, en de middelmatigheid troef.
Yep. Nederland is het land van de middelmaat.

Een half miljard extra voor onderwijs waarvan 400 miljoen voor het VMBO

Dat is Nederland.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:23:08 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880196
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is jouw bijdrage aan dit topic behalve je kinderachtige reacties. Ga anders bij die bijstandsmoeders zitten

Mensen die falen worden daarvoor beloond met uitkeringen en andere zaken. In de VS lig je meteen op je bek.
Mensen die falen zwelgen hier in hun gejank, en krijgen daar ook alle ruimte voor. In de VS begint men gewoon opnieuw.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:24:09 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880212
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:23 schreef nikk het volgende:
Yep. Nederland is de land van de middelmaat.

Een half miljard extra voor onderwijs waarvan 400 miljoen voor het VMBO

Dat is Nederland.
Diploma's uitdelen aan VMBO'ers die gezakt zijn, om ze niet ongediplomeerd van school te laten gaan. Dat ondertussen niemand VMBO'ers meer wil, schijnen ze niet te begrijpen.
pi_28880229
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, die vijftigers hebben er dan ook tientallen jaren voor betaald, iets wat we van de TS niet kunnen zeggen. WW is een verzekering, weet je nog?
Verzekering ja, niet een spaarpot.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:25:01 #86
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28880230
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zzz Gezeur over belasting betalen. Als je gewoon normaal werkt kan je heus wel goed leven. Maar oh wacht, tegenwoordig is 'goed leven' gelijk aan 3 auto's, 5x op vakantie per jaar en ene huis met een lap grond van minimaal 20 hectare. Ja, als je puur om materialisme geeft zou ik inderdaad maar naar een belastingvrijstaat gaan. Of naar Amerika. Zullen je kinderen vast leuk vinden tegen die tijd. Mogen zij (of jij) 30.000 dollar per jaar betalen voor een beetje opleiding aan een redelijke universiteit. Goh, is opeens al je opgespaarde belastingvoordeel daaraan opgegaan en ben je per saldo nog niks opgeschoten.
doe je nu ook hoor
alleen gaat dat gedwongen via de fiscus
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 17 juli 2005 @ 13:25:28 #87
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880237
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bijdragen zoals die van jou en de TS zijn dan ook te achterlijk om serieus op in te gaan. Maar wat doe je eigenlijk hier nog? Moet je niet je koffers pakken om naar Amerika te gaan?

Het zijn altijd de mensen die nu werk hebben of student zijn die zeiken op Nederland. Wacht maar tot je keer een jaar werkloos wordt door omstandigheden. Dan zal je wel anders piepen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:26:13 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880250
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef McCarthy het volgende:

[..]

doe je nu ook hoor
alleen gaat dat gedwongen via de fiscus
Ja, en of het nou via belastinggeld gaat of je betaalt minder belastingen en je moet het uit eigen zak betalen. Maakt uiteindelijk geen zak uit.
pi_28880254
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
Volledig met je eens dat verlofuren nooit onder 'bijzondere beloning' hadden mogen vallen en als de overheid wil dat wij meer uitgeven dan lijkt mij een wijziging daarop wel op zijn plaats.
Zijn we het toch ergens over eens
pi_28880266
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, en of het nou via belastinggeld gaat of je betaalt minder belastingen en je moet het uit eigen zak betalen. Maakt uiteindelijk geen zak uit.
Wel voor het besteedbaar inkomen van de mensen en dus uiteindelijk de economie. Weet je wat. Waarom pleit je anders niet voor 100 procent belasting. Maakt uiteindelijk toch geen ruk uit toch? Al het geld is toch van de overheid
pi_28880276
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:23 schreef PJORourke het volgende:

Mensen die falen zwelgen hier in hun gejank, en krijgen daar ook alle ruimte voor. In de VS begint men gewoon opnieuw.
PJO is weer eens niet in het bezit van de feiten. Persoonlijke faillesementen zijn sterk aan band gelegd in de VS en kunnen niet meer als schuldsanering gebruikt worden. Dus, vertel, hoe begint men opnieuw?

En hoe zit dat dan met Welfare eigenlijk? Blijkbaar kan je in de VS ook jarenlang niks doen en geld opstrijken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:28:12 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880281
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef ethiraseth het volgende:
De huizen zijn hier ook klein en slecht. De universiteiten zijn matig. De auto is onbetaalbaar. De inkomstenbelasting torenhoog. De vermogensrendemenstheffing is pure diefstal. Het stikt hier van de geimporteerde holbewoners. Er wonen hier veel te veel mensen. De regelzucht en het geloof in de maakbare samenleving is verstikkend. Je kunt als jood in Amsterdam nauwelijks meer over straat. Het aantal laag opgeleiden stijgt maar door. Er is geen ondernemerszin meer over, iedereen eist alles van de overheid.

Bah, wat een kutland.
pi_28880283
nee je bent een mongool die nog lang niet volwassen is
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28880298
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:22 schreef PJORourke het volgende:
Bij de aangifte zou je daar veel van moeten terugkrijgen.
Dat is alleen als je minder dan een bepaald bedrag verdient per jaar. Maar ik zit daar boven.

Ik heb de belastingdienst gebeld dus waarschijnlijk krijg ik maar de helft van het geld de rest verdwijnt in de staatskas.
pi_28880314
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

PJO is weer eens niet in het bezit van de feiten. Persoonlijke faillesementen zijn sterk aan band gelegd in de VS en kunnen niet meer als schuldsanering gebruikt worden. Dus, vertel, hoe begint men opnieuw?

En hoe zit dat dan met Welfare eigenlijk? Blijkbaar kan je in de VS ook jarenlang niks doen en geld opstrijken.
Niemand is tegen sociale zekerheid of het helpen van de minderbedeelden in de samenleving. Wel zou een overheid succes moeten stimuleren en niet als de eerste de beste slavendrijver/maffiabaas moeten gedragen zodra mensen daadwerkelijk succes hebben.
pi_28880316
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:28 schreef PJORourke het volgende:

De huizen zijn hier ook klein en slecht. De universiteiten zijn matig. De auto is onbetaalbaar. De inkomstenbelasting torenhoog. De vermogensrendemenstheffing is pure diefstal. Het stikt hier van de geimporteerde holbewoners. Er wonen hier veel te veel mensen. De regelzucht en het geloof in de maakbare samenleving is verstikkend. Je kunt als jood in Amsterdam nauwelijks meer over straat. Het aantal laag opgeleiden stijgt maar door. Er is geen ondernemerszin meer over, iedereen eist alles van de overheid.

Bah, wat een kutland.
Nou, rot dan ook op naar de VS
  zondag 17 juli 2005 @ 13:30:29 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880317
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
Onzin. Een failliesement heeft niet het stigma dat het hier oplevert, en mensen kunnen veel makkelijker weer opnieuw geld lenen, bijvoorbeeld.
quote:
Maar wel lekker gekort door Clinton.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:30:36 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28880319
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Monocultuur het volgende:
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....

En dat alles wordt gefinancierd door het geld van de eerlijke hardwerkende burger.

nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt. Dan zeg ik, ja mij is iets overkomen, ik ben namelijk een eerlijke hardwerkende burger geworden, krijg ik hier iets extra's voor??

En ja, ook deze mevrouw verhuisd !
pi_28880324
@TS

Jij zou nog geen drie dagen overleven zonder sponsoring van je pappie.
Kijk maar goed naar de mensen die hun eigen brood verdienen, voorlopig heb je nog veel meer geld van de overheid gekregen dan je zelf aan belasting betaalt. Duurt nog wel een jaartje of 20 werken voordat de balans negatief omslaat. Ga anders eens fijn in de VS zelf je studie bij elkaar betalen met bordenwassen.

Je hele post straalt uit "ik ben een jammeraar" - Emigreer naar de VS en juist een huilpoloshirt als jij woont binnen 6 maanden in een kartonnen doos. Doe eens fijn volwassen worden voordat je weer een jammerverhaal neerplempt. Je doet alsof de overheid je leven verpest. Een echte VS-burger snapt dat je ZELF je leven in de hand hebt, volkomen los van hoe de overheid de wereld om je heen inricht.

Kutstudent!
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 17 juli 2005 @ 13:31:35 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880346
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, rot dan ook op naar de VS
Nee, ik blijf hier. La lucha continua!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')