abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28879763
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef nikk het volgende:

Is dit nou zo briljant? We kunnen met z'n allen wel kankeren over de VS enzo maar ik heb niet het idee dat het in Nederland nu per definitie beter is omdat we de welvaart zoveel beter verdelen
Daar gaat het toch ook helemaal niet over?

TS wil weg hier omdat hij teveel belasting betaald naar zijn zin (indrukwekkend als student maar ok), da's prima maar stop dan ook met profiteren van diezelfde belasting en ga dan weg.
Zo niet dan ben je imho een hypocriete sukkel.
pi_28879789
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef McCarthy het volgende:

daar betaal ik voor, eikel
Waarmee dan wel? Jouw bijbaantje?
  zondag 17 juli 2005 @ 13:00:10 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879792
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Monocultuur het volgende:
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....
was eigenlijk niet eens het echte punt
het ging erom dat dat soort zaken (de regels die ik in de OP aanhaalde en die in principe "geen" geld koste) me eigenlijk totaal niet intereseerde
ik ben alleen geintereseerd in economische vrijheid aangezien mij dat direct aangaat
quote:
nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt.
ik wimpel dat altijd af met "ik heb een particuliere verzekering"
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28879852
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.

Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?

Als 23 jarige student. Ik kan me daar zo enorm boos over maken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:03:46 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879854
emigreren naar de USA zat ook in de planning
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28879874
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook helemaal niet over?

TS wil weg hier omdat hij teveel belasting betaald naar zijn zin (indrukwekkend als student maar ok), da's prima maar stop dan ook met profiteren van diezelfde belasting en ga dan weg.
Zo niet dan ben je imho een hypocriete sukkel.
Dat vind ik sowieso onzin. Een studie volgen is niet willen profiteren van de samenleving maar proberen iets van je leven te maken. Sowieso begrijp het gelul rond studiekosten niet helemaal. Zoals ik al zei, een beetje afgestudeerde verdient dat geld binnen no-time terug. En je kunt het net zo goed omdraaien. Alsof de samenleving niet profiteert van hoger opgeleiden of mensen met (geldelijk) succes...
pi_28879878
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef McCarthy het volgende:
emigreren naar de USA zat ook in de planning
En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?
pi_28879901
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.

Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?

Als 23 jarige student. Ik kan me daar zo enorm boos over maken.
Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaald
  zondag 17 juli 2005 @ 13:07:25 #59
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879928
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?
ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studie
pi_28879945
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:

ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studie
Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.
pi_28879990
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef nikk het volgende:
Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaald
Het is allemaal belachelijk en tekenend voor dit land.

Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
pi_28880007
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.

Sorry hoor, maar dat is aperte onzin en dat weet jij zelf ook wel.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:12:22 #63
136 V.
Like tears in rain...
pi_28880023
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.
Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:12:31 #64
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_28880024
Aso.
feest
  zondag 17 juli 2005 @ 13:13:05 #65
136 V.
Like tears in rain...
pi_28880035
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

Dat is te hopen, idd, want anders zie ik het somber in.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:14:10 #66
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880055
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja graag gedaan
FOK, ter lering en vermaack
[..]

daar betaal ik voor, eikel
[..]

oh ja wel hoor
[..]

alle hoger opgeleiden zijn in de USA aan het afzien joh
niet normaal
Jij betaalt ze? Bedoel je niet je pappie? En ik denk dat je met zo'n ego niet ver komt in Amerika. Met je 'hier ben ik: de grote meneer met de beta studie (maar zonder werkervaring) en iedereen die iets anders doet is dom' houding zal je niet snel vrienden maken in het bedrijfsleven. Het grote mensen leven is wel wat anders dan brallen op je studentenvereniging.

En alle hoger opgeleiden in Nederland hebben het zwaar joh. Niet normaal.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_28880067
quote:
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.

Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.

Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:16:33 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880095
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je blijft echt dolkomisch. In Amerika betaal je ook overal belastingen over hoor. En ga jij maar leuk niks doen, kijken of je het dan beter hebt dan wanneer je gewoon werkt.

Echt, zo wereldvreemd als jij bent heb ik ze nog niet eens bij een ballenstudie als Rechten gezien.

Maargoed, vertel nog eens iets grappigs. Ik kan nog wel wat vermaak gebruiken.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_28880096
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:12 schreef Verbal het volgende:

Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingen
Ja nou, ze zitten klaar in de woestijn om ze te verwelkomen
pi_28880126
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Je blijft echt dolkomisch. In Amerika betaal je ook overal belastingen over hoor. En ga jij maar leuk niks doen, kijken of je het dan beter hebt dan wanneer je gewoon werkt.

Echt, zo wereldvreemd als jij bent heb ik ze nog niet eens bij een ballenstudie als Rechten gezien.

Maargoed, vertel nog eens iets grappigs. Ik kan nog wel wat vermaak gebruiken.
Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.

In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
  zondag 17 juli 2005 @ 13:18:43 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28880127
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.

Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
Ja, al die bijstandsmoeders zitten voor de lol in de bijstand. Ongefundeerde dingen spuien is lekker makkelijk he. Altijd maar zeiken dat jij het zo zwaar hebt en zo hard werkt en al die luie mensen maar geld trekken. Nog een wereldvreemd persoon, je past wel bij de TS.
pi_28880128
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

Volledig met je eens dat verlofuren nooit onder 'bijzondere beloning' hadden mogen vallen en als de overheid wil dat wij meer uitgeven dan lijkt mij een wijziging daarop wel op zijn plaats.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:19:37 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880144
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef Sakura het volgende:
Oh ja, en reken ook gelijk even uit wat jij je ouders gekost hebt vanaf je eerste stront luier tot en met nu, en betaal dat ook even terug, of hou gewoon je smoel en werk mee met een sociaal land die ook rekening houd met de minder bedeelde, een sociaal land waarvan jij tot nu toe ook alleen maar geprofiteerd hebt zonder ook maar van je luie reet af te komen.

eikel !!!
Hij past voor jouw totalitaire fantasie. Ik doe dat ook. Het is hier de dictatuur van de minima, en de middelmatigheid troef.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_28880149
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:

Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.

In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
Umm..nee. Op vermogen en bezit wordt in Nederland zelfs minder belasting geheven dan bv. Belgie, de situatie verandert echter als je in loondienst bent.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:20:50 #75
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28880158
quote:

Veel te goed, en ze hoeven er niks voor te doen. De WW is een soort sabbatical voor luie vijftigers geworden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')