Daar gaat het toch ook helemaal niet over?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:49 schreef nikk het volgende:
Is dit nou zo briljant? We kunnen met z'n allen wel kankeren over de VS enzo maar ik heb niet het idee dat het in Nederland nu per definitie beter is omdat we de welvaart zoveel beter verdelen
was eigenlijk niet eens het echte puntquote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Monocultuur het volgende:
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....
ik wimpel dat altijd af met "ik heb een particuliere verzekering"quote:nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt.
Dat vind ik sowieso onzin. Een studie volgen is niet willen profiteren van de samenleving maar proberen iets van je leven te maken. Sowieso begrijp het gelul rond studiekosten niet helemaal. Zoals ik al zei, een beetje afgestudeerde verdient dat geld binnen no-time terug. En je kunt het net zo goed omdraaien. Alsof de samenleving niet profiteert van hoger opgeleiden of mensen met (geldelijk) succes...quote:Op zondag 17 juli 2005 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet over?
TS wil weg hier omdat hij teveel belasting betaald naar zijn zin (indrukwekkend als student maar ok), da's prima maar stop dan ook met profiteren van diezelfde belasting en ga dan weg.
Zo niet dan ben je imho een hypocriete sukkel.
En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef McCarthy het volgende:
emigreren naar de USA zat ook in de planning
Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaaldquote:Op zondag 17 juli 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je wat erg is in dit land. Als je zelf gespaarde verlofuren wilt laten uitbetalen.
Mijn verlofuren, daar strijkt de overheid tussen de 42% en 50% van op. Dat is toch belachelijk?
Als 23 jarige student. Ik kan me daar zo enorm boos over maken.
ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studiequote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En welke unieke skills denk jij te bezitten waardoor de VS jou zal toelaten?
Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:07 schreef McCarthy het volgende:
ik ben gewoon afgestudeerd in een beta studie
Het is allemaal belachelijk en tekenend voor dit land.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef nikk het volgende:
Ach, belasting betalen over aczijnsen met een inkomen waar al belasting over is betaald
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal belachelijk en tekenend voor dit land.
Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en wat wil jij daarmee zeggen? Is er een tekort aan beta afgestudeerden in de VS of zo? Dacht het niet.
Dat is te hopen, idd, want anders zie ik het somber in.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
Sorry hoor, maar dat is aperte onzin en dat weet jij zelf ook wel.
Jij betaalt ze?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja graag gedaan
FOK, ter lering en vermaack
[..]
daar betaal ik voor, eikel
[..]
oh ja wel hoor
[..]
alle hoger opgeleiden zijn in de USA aan het afzien joh
niet normaal
Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is allemaal belachelijk en tekenend voor dit land.
Succes is in dit land een straf. Je kunt beter niets doen dan heb je het nog het beste. Tragisch
Ja nou, ze zitten klaar in de woestijn om ze te verwelkomenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:12 schreef Verbal het volgende:
Nee, maar Amerika is dol op economische vluchtelingen
Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Je blijft echt dolkomisch. In Amerika betaal je ook overal belastingen over hoor. En ga jij maar leuk niks doen, kijken of je het dan beter hebt dan wanneer je gewoon werkt.
Echt, zo wereldvreemd als jij bent heb ik ze nog niet eens bij een ballenstudie als Rechten gezien.![]()
Maargoed, vertel nog eens iets grappigs. Ik kan nog wel wat vermaak gebruiken.![]()
Ja, al die bijstandsmoeders zitten voor de lol in de bijstand.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is goed als er geld beschikbaar is voor mensen die het echt nodig hebben maar ik vraag me af of dat wel het geval is. Heb altijd het idee dat er een hoop wordt gefraudeerd en mensen onterecht geld krijgen.
Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
Volledig met je eens dat verlofuren nooit onder 'bijzondere beloning' hadden mogen vallen en als de overheid wil dat wij meer uitgeven dan lijkt mij een wijziging daarop wel op zijn plaats.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik naar mezelf kijk. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie en betaal best veel belasting en als ik mijn verlofuren wil laten uitbetalen is de staat de lachende derde. Daar kan ik me boos over maken.
Hij past voor jouw totalitaire fantasie. Ik doe dat ook. Het is hier de dictatuur van de minima, en de middelmatigheid troef.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef Sakura het volgende:
Oh ja, en reken ook gelijk even uit wat jij je ouders gekost hebt vanaf je eerste stront luier tot en met nu, en betaal dat ook even terug, of hou gewoon je smoel en werk mee met een sociaal land die ook rekening houd met de minder bedeelde, een sociaal land waarvan jij tot nu toe ook alleen maar geprofiteerd hebt zonder ook maar van je luie reet af te komen.
eikel !!!
Umm..nee. Op vermogen en bezit wordt in Nederland zelfs minder belasting geheven dan bv. Belgie, de situatie verandert echter als je in loondienst bent.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:
Er is een verschil tussen belasting en schandalig veel belasting betalen.
In Nederland betaal je schandalig veel belasting over je inkomen, bezit, vermogen etc etc.
Voor de rest ga je jezelf maar vermaken. Probeer anders gebruik te maken van zo'n mooi Nederlands sociaal vangnet
Veel te goed, en ze hoeven er niks voor te doen. De WW is een soort sabbatical voor luie vijftigers geworden.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
Vraag dat maar eens aan een bijstandmoeder of iemand die in de WW zit hoe goed zij het hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |