abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 00:01:08 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28872014
Ik ben geen homo dus het homohuwelijk boeit me geen zak.
Ik ben ook geen moslim dus hoofddoekjes verplicht intereseert me geen ruk.
Ik wil niet dood dus euthenasia is een ver van mijn bed show.
Vrouwelijk ben ik ook al niet dus om abortus maak ik me ook niet druk.

Ik ben wel een hardwerkende mannelijke student die over een paar jaar bakken met geld ga verdienen wat ik ook graag wil gaan uitgeven. Ik wil dus een overheid die zo min mogelijk van mijn inkomen afpakt en de grenzen wagenwijd open zet voor importgoederen from all over the world. Een overheid die goeie omstandigheden schept waar ik met mijn bedrijf hard kan groeien zodat ik nog rijker word en nog meer kan consumeren. Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald. Een overheid die mij niet als slaaf msibruikt om voor de kinderen van jan en alleman geld in het laatje te brengen maar me de kans geeft een gezinnetje op te bouwen wanner mij dat zelf uitkomt.

Zo'n overheid wil ik en die vind ik niet in Nederland
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28872043
Rot dan nu op en profiteer niet van mijn belasting centen om te studeren
  zondag 17 juli 2005 @ 00:04:14 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_28872086
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Wat hij zegt

'Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden' wacht op jou. Het is heus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_28872103
quote:
Hij wou ook in Amerika gaan wonen geloof ik .

Maar jongen betaal je wel al je studiekosten terug aan de staat als je je van de andere kosten en baten wilt onttrekken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28872229
Oh ja, en reken ook gelijk even uit wat jij je ouders gekost hebt vanaf je eerste stront luier tot en met nu, en betaal dat ook even terug, of hou gewoon je smoel en werk mee met een sociaal land die ook rekening houd met de minder bedeelde, een sociaal land waarvan jij tot nu toe ook alleen maar geprofiteerd hebt zonder ook maar van je luie reet af te komen.

eikel !!!
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28872372
Ga dan ook maar meteen in de VS studeren, in plaats van te profiteren van onze studiefinancieringsregeling terwijl je later niet van plan bent in Nederland belasting te betalen.

Verder wil ik je feliciteren met de manier waarop je om je medemensen geeft. Ik hoop dat je familie/vrienden etc. ook op dezelfde manier om jou geven!
  zondag 17 juli 2005 @ 00:42:47 #7
46960 StefanP
polemicist
pi_28872970
Kom lekker naar de VS joh, dan laten we de achterblijvers in NL in hun verzorgingsstaat-sop gaarkoken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28872988
Ach, en mocht je in de USA weer werkeloos worden, ze hebben daar ook een prima sociaal vangnet, gaarkeukens heet dat.
Eet ze
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_28872999
quote:
Dat dus. Ik wil mn geld terug.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 17 juli 2005 @ 00:44:20 #10
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28873008
geen homo, vrouw of allochtoon?
dan hoef je niks te vrezen
dan behoor je tot het sterkste ras, namelijk de echte mannen
*proost*
  zondag 17 juli 2005 @ 00:45:13 #11
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873027
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:42 schreef StefanP het volgende:
Kom lekker naar de VS joh, dan laten we de achterblijvers in NL in hun verzorgingsstaat-sop gaarkoken.
ik krijg ook steeds meer de neiging om weg te gaan hier. de VS lijkt me een stuk aantrekkelijker.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_28873080
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:45 schreef -erwin- het volgende:

ik krijg ook steeds meer de neiging om weg te gaan hier. de VS lijkt me een stuk aantrekkelijker.
Leef je uit, om een amerikaans gezegde aan te halen:

"If you're not part of the solution, you are part of the problem"
  zondag 17 juli 2005 @ 00:48:29 #13
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873097
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leef je uit, om een amerikaans gezegde aan te halen:

"If you're not part of the solution, you are part of the problem"
wat een onzin
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  Redactie Frontpage zondag 17 juli 2005 @ 00:50:58 #14
38148 crew  Innisdemon
pi_28873152
wil je dan aub ook niet op de straten lopen/rijden/fietsen die van onze belastingcenten zijn gemaakt. Niet in ons riool pissen, niet van ons drinkwater drinken .
En oh ja, als je inelkaar getrimt wordt, en die kans is groot, kom dan niet bij de politie zaniken want die worden van BE-LAS-TING-GELD betaald.

numbnuts
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_28873166
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:48 schreef -erwin- het volgende:

wat een onzin
Nee, vind ik niet, als je niet mee wilt werken om aan Nederland te werken dan is Nederland beter af zonder jou, dat geldt imho voor iedereen voor wie het bovenstaande geld.

Weet je nog? De maatschappij, dat ben jij.
pi_28873186
Hier in Nederland werk je het grootste gedeelte voor een ander. Zeker als je een beetje goed verdient.

Je wordt gestraft voor je succes. Ik vind dat vreemd en werkt demotiverend. Maar voordat ik ga werken maak ik wel mijn studie hier af.

Van die Nederlandse zwakte moet je profiteren
  zondag 17 juli 2005 @ 00:55:38 #17
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_28873255
Dat is geen zwakte, dat is sociaal...
Ook geen sig dus
pi_28873294
Rechts lullen en links profiteren

Student zijn is zo fijn
  zondag 17 juli 2005 @ 00:57:33 #19
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_28873296
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet, als je niet mee wilt werken om aan Nederland te werken dan is Nederland beter af zonder jou, dat geldt imho voor iedereen voor wie het bovenstaande geld.

Weet je nog? De maatschappij, dat ben jij.
Ik betaal gewoon belasting hoor.

En bovendien vind ik die zogenaamde 'mensen in de buurt die hard nodig zijn' maar grote onzin. Ik heb zelf ook niemand nodig 'in de buurt'. Ik ken mijn buren alleen van gezicht, en dat is wat mij betreft genoeg.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_28873837
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald.
Ga jij toch je eigen stoepie leggen met je tere studente handjes. In Amerika liggen miljoenen van "jou soort" met hun bek op straat dus een samenleving zoals die in het land van de ongewenste mogelijkheden is echt niet zaligmakend hoor.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_28874059
als de overheid eens wat meer geld aan jongeren gaat uitgeven dan hebben die ook het gevoel ergens voor te werken..
dag
  zondag 17 juli 2005 @ 01:42:29 #22
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28874082
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
Ik ben geen homo dus het homohuwelijk boeit me geen zak.
Ik ben ook geen moslim dus hoofddoekjes verplicht intereseert me geen ruk.
Ik wil niet dood dus euthenasia is een ver van mijn bed show.
Vrouwelijk ben ik ook al niet dus om abortus maak ik me ook niet druk.

Ik ben wel een hardwerkende mannelijke student die over een paar jaar bakken met geld ga verdienen wat ik ook graag wil gaan uitgeven. Ik wil dus een overheid die zo min mogelijk van mijn inkomen afpakt en de grenzen wagenwijd open zet voor importgoederen from all over the world. Een overheid die goeie omstandigheden schept waar ik met mijn bedrijf hard kan groeien zodat ik nog rijker word en nog meer kan consumeren. Een overheid die mij de kans geeft om voor mijn eigen pensioen te werken en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald. Een overheid die mij niet als slaaf msibruikt om voor de kinderen van jan en alleman geld in het laatje te brengen maar me de kans geeft een gezinnetje op te bouwen wanner mij dat zelf uitkomt.

Zo'n overheid wil ik en die vind ik niet in Nederland
Bwahahahha. Dank je voor dit stuk amusement. Heb me kosteloos geamuseerd.

En je mag blij zijn dat die 'domme kut bouwvakkers' er zijn. Of ga je zelf je straatje, je electriciteitskabels, je waterleiding, je telefoonlijn, je adsl/kabel lijn aanleggen en zelf de wegen aanleggen waar je over wilt rijden met je zelf in elkaar gezette auto? Nee? Zeur dan niet over belastingcenten en bouwvakkers. Stumper. Don't let the door hit you on the way out.

Je hebt echt geen idee van hoe de wereld echt in elkaar zit he? Lekker teren op je pappa's centen en ondertussen afgeven op alles wat je minder vindt. Ik wens je veel plezier in Amerika en hoop dat je na drie maanden op straat staat zonder een uitkering of een sociaal vangnet. Dan zal je nog met weemoed terugdenken aan Nederland.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:42:53 #23
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_28874092
McCarthy, je zit niet helemaal op het goede spoor. Een paar hints van een uberkapitalist:
quote:
What can be added to the happiness of the man who is in health, who is out of debt, and has a clear conscience? To one in this situation, all accessions of fortune may properly be said to be superfluous; and if he is much elevated upon account of them, it must be the effect of the most frivolous levity.(..)But though little can be added to this state, much may be taken from it. Though between this condition and the highest pitch of human prosperity, the interval is but a trifle; between it and the lowest depth of misery the distance is immense and prodigious. Adversity, on this account, necessarily depresses the mind of the sufferer much more below its natural state, than prosperity can elevate him above it.
quote:
In some cases the state of the society necessarily places the greater part of individuals in such situations as naturally form in them, without any attention of government, almost all the abilities and virtues which that state requires, or perhaps can admit of. In other cases the state of the society does not place the part of individuals in such situations, and some attention of government is necessary in order to prevent the almost entire corruption and degeneracy of the great body of the people.

In the progress of the division of labour, the employment of the far greater part of those who live by labour, that is, of the great body of the people, comes to be confined to a few very simple operations, frequently to one or two. But the understandings of the greater part of men are necessarily formed by their ordinary employments. The man whose whole life is spent in performing a few simple operations, of which the effects are perhaps always the same, or very nearly the same, has no occasion to exert his understanding or to exercise his invention in finding out expedients for removing difficulties which never occur. He naturally loses, therefore, the habit of such exertion, and generally becomes as stupid and ignorant as it is possible for a human creature to become. The torpor of his mind renders him not only incapable of relishing or bearing a part in any rational conversation, but of conceiving any generous, noble, or tender sentiment, and consequently of forming any just judgment concerning many even of the ordinary duties of private life. Of the great and extensive interests of his country he is altogether incapable of judging, and unless very particular pains have been taken to render him otherwise, he is equally incapable of defending his country in war. The uniformity of his stationary life naturally corrupts the courage of his mind, and makes him regard with abhorrence the irregular, uncertain, and adventurous life of a soldier. It corrupts even the activity of his body, and renders him incapable of exerting his strength with vigour and perseverance in any other employment than that to which he has been bred. His dexterity at his own particular trade seems, in this manner, to be acquired at the expense of his intellectual, social, and martial virtues. But in every improved and civilised society this is the state into which the labouring poor, that is, the great body of the people, must necessarily fall, unless government takes some pains to prevent it.
Anyhoo, heerlijke taal ook.
pi_28874350
en niet voor het pensioen van die domme kut bouwvakker die nu net onze stoep overhoop heeft gehaald.

die heeft hem overhoop gehaald om jou rioolering weer in orde te maken zodat je stront weer verdwijnt
  zondag 17 juli 2005 @ 02:12:18 #25
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_28874586
Toch vind ik dat ie een leuk punt heeft. Nederland is inderdaad goed voor moslims, zwakzinnigen, ouderen, asocialen, criminelen....

En dat alles wordt gefinancierd door het geld van de eerlijke hardwerkende burger.

nu krijg ik natuurlijk reakties van... wacht maar tot jou iets overkomt. Dan zeg ik, ja mij is iets overkomen, ik ben namelijk een eerlijke hardwerkende burger geworden, krijg ik hier iets extra's voor??
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')