De soundtrack bij die scene was wel lekker.quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens.. een hele mooie en geslaagde rip-off van Eyes Wide Shut die introductie van de verleidsters in capes, lingerie en maskers
Cairon = Kugari Kenquote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Waar is trouwensKugari Ken
met zijn haarscherpe analyses?
![]()
Vraag me af welke nou nog allemaal bij elkaar zijn en welke nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Serie 1 2002
Sandra & Renzo
Arrezina & Jorrit
Goedele van Ruysevelt & Jan
Stephanie & David
Serie 2 2003
Tineke & Raymond
Reshum van Til & Leon
Katrien Schotte & Tim de Pril
Cindy & James
Kathleen & Mike
Serie 3 2004
Kim & Carl
Eva Durick & Wouter
Eva Durinck & Tim
Kookai & Joeri
Serie 4 2005
Johanneke Hagenbeek & Dennis van Solkema
Carlijn Bijlefeld & Terence Jacometti
Sally & Sven
Kelly & Kenny
Nee ik liep niet in bikini of whatever. Ik was gewoon normaal gekleed maar ik ging wel feesten.... Moet ik dan stil in een hoekje gaan zitten? Ik mag toch wel lol hebben? Geinen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar moesten ze eens opnamen maken voor TI, wat daar voor hoeren rondlopen. Ongelooflijk, zomer of winter, ze lopen allemaal in bikini daar, met hun zwembandjes om. En jij hebt je daar dus aan aangepast........?
Dat snap ik dus ook niet, wat een doos. Het zal wel komen omdat zij de ultieme verleidster isquote:
Irritant.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik liep niet in bikini of whatever. Ik was gewoon normaal gekleed maar ik ging wel feesten.... Moet ik dan stil in een hoekje gaan zitten? Ik mag toch wel lol hebben? Geinen?
Maar idd... toen ik in newcastle was, was het 10 graden. Al die engelse wijven liepen in korte rokjes en blote buiken.... geen jas aan en ze ging allemaal los... Wij lagen die avond al vroeg op bed![]()
Idd een goed idee voor een programma![]()
maar ze zijn al eeuwen uit elkaar ...goedele werkt nu als presentatrice bij een belgische zenderquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Bonobo11 het volgende:
jan was![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn als enige bij elkaar gebleven van de 1e serie
Praat me er niet van, ik woon al 13 jaar samen met een Engelsman.quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vond het toch wel een beetje hetzelfde, ik weet niet of je weet hoe aangeschoten engelsen zijn? hihi.... ik voelde me ook een beetje ongemakkelijk op dat moment, maar ik feeste toch door op die bootEr was ongelooflijk veel verleiding..... dus het voelde wel een beetje hetzelfde. Alleen ik had het 1 avond/nacht.... en in TI 10 dagen
![]()
Ik bén een Engelsman.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik woon al 13 jaar samen met een Engelsman.
Ach, als je maar lol had toch!?![]()
Hij vind zichzelf wel vrij boeiend inderdaad, maar een beetje arrogantie in een man kan geen kwaadquote:
Ze kiezen de labielste stellen die ze kunnen vinden, anders krijgen ze natuurlijk geen actie en ook geen goede tv. Ik verwacht dat zeker meer dan 75% al weer uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:43 schreef Moja het volgende:
[..]
Vraag me af welke nou nog allemaal bij elkaar zijn en welke niet.
Oeh, dat zal wel heel mooi uitkomen, ben morgenavond niet thuis nl.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:18 schreef hardsilence het volgende:
Zondag schijnt, beide van afg. week achter elkaar.
Meer dan 75% van vier stellen. Je bedoelt dus alle stellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:46 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ze kiezen de labielste stellen die ze kunnen vinden, anders krijgen ze natuurlijk geen actie en ook geen goede tv. Ik verwacht dat zeker meer dan 75% al weer uit elkaar zijn.
Engelsmannen zijn leuk!quote:
Je avatar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef MisterICE het volgende:
T1 was nog wel aardig, nu zitten er allemaal mensen in die graag op tv willen [afbeelding]
Ik ben half amerikaansquote:
Meerdere seizoenen enzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meer dan 75% van vier stellen. Je bedoelt dus alle stellen.![]()
quote:HIJ DEED mee aan Big Brother III en is nu terug op de buis: Andries de Jong (28), de blonde Fries die zich destijds in het BB-huis prima vermaakte. Hij zoende er met Audrey, Diane én transseksueel en inmiddels BN’er Kelly. Geen wonder dat de voormalig leraar Nederlands, inmiddels samenwonend, werd benaderd met de vraag of hij en zijn vriendin wilden meedoen aan het Veronicaprogramma Temptation Island. Maar Andries kreeg al snel de bijnaam ’koelkast’…
’Big Brother’-Andries met vriendin in nieuw tv-avontuur
De ijskast van ’Temptation Island’
„Redacteuren kregen op hun kop, omdat ik zo koel bleef”
Hoewel we hebben afgesproken rond borreltijd, neemt Andries een kopje koffie. Geen drank voor hem, want na ons gesprek in een Amsterdams café moet hij nog terug naar zijn woonplaats Drachten. Waar hij samenwoont met zijn vriendin Liesbeth (25). In ieder geval tot vóór hun deelname aan het tv-spel vol verleiding…
„Sinds het Big Brother-circus in 2001 sta ik ingeschreven bij een castingbureau. En dat stuurde mij een mailtje met de vraag of deelname aan het tv-programma Temptation Island iets voor mij was. Toen ik het berichtje binnenkreeg stond mijn vriendin Liesbeth achter mij. Ze las het en wilde meteen ’ja’ zeggen. Ik moest lachen om haar impulsieve reactie.”
Andries wist immers door zijn deelname aan Big Brother dat reacties van de tv-kijker niet van de lucht zijn. „Ik werd constant geconfronteerd met mijn zoenpartij met exman Kelly. Je moet er maar tegen kunnen.”
„Alleen mijn dreamdate deed mij een beetje ontdooien”
Hij grijnst: „Ik was 23 jaar, had geen vriendin en zag geen reden om mij in te houden. Gevolg was wel dat het in de periode daarna niet altijd even leuk was om met mij uit te gaan. Ik kreeg voortdurend woorden als ’homo’ en ’arrogante eikel’ naar mijn hoofd.”
Zijn verhalen schrikten Liesbeth (25), opticien in opleiding, echter niet af. Zij wilde het ook wel eens meemaken. Bovendien, drie geheel verzorgde, super de luxe weken Thailand laat je toch niet zomaar aan je voorbij gaan?
Andries leerde Liesbeth kennen in het uitgaansleven. „Ik ontmoette haar op een zaterdagavond in een kroeg in Leeuwarden. Het toeval wilde dat ze de maandag daarop voor een nieuwe baan naar Amsterdam zou verhuizen. Gelukkig beviel die niet en kwam ze terug naar Friesland. Alleen had ze geen woonplek meer. Ik bood mijn huis aan als tijdelijk onderdak, maar het ging zo goed, dat ik haar op een gegeven moment heb gevraagd of ze wilde blijven.”
Type
Hij lacht: „Mijn familie en vrienden vielen stijl achterover. Ik ben eigenlijk geen type om samen te wonen, maar dit ging vanzelf.”
Andries en Liesbeth zijn inmiddels alweer twee weken terug van hun snoepreisje. Hebben ze de temptation weerstaan? Andries mag het niet zeggen: „Kijk, Liesbeth en ik hebben van te voren geen afspraken gemaakt. Dat doe je toch ook niet als je ’s avonds naar de kroeg gaat?” Hij knikt: „Er waren omdat het een lustrum is twee keer zo veel verleid(st)ers ingevlogen. De eerste acht waren allemaal aardig en lief, maar ook heel erg jong. En als je mij wilt verleiden, moet je dat doen met een goed gesprek. Een aantal van de verleidsters wist na vier dagen nóg niet hoe mijn vriendin heette, dat vond ik echt onbegrijpelijk.”
Volgens Andries waren de acht dames die er later bijkwamen uit ander hout gesneden, maar tot hun grote frustratie hadden ze een harde dobber aan hem. Lacht hardop: „Hans Otten, de Belg die samen met Tanja Jess het programma presenteert, probeerde mij jaloers te maken. Voordat hij me videobeelden liet zien van hoe mijn vriendin het maakte, vroeg hij me ’welke Liesbeth denk je straks te zien?’. Ik antwoordde hem vrolijk ’ééntje die veel drinkt, lijfelijk is, een grote bek heeft en niet vies is van een beetje aandacht’. Tijdens het filmpje bleek dat ik helemaal gelijk had. De presentator baalde. Hij wilde natuurlijk een verdrietige deelnemer.” Doordat Andries zich niet van slag liet brengen, kreeg hij achter de schermen al snel bijnamen als ’koelkast’ en ’robot’. „Er liepen iets van twintig cameraploegen op het resort. Je bent je er dus heel erg van bewust dat het een spel is. Programmaredacteuren kregen zelfs op hun kop omdat ik zo relaxt bleef. Ik moest bezwijken. Maar ik liet me niet gek maken. Wilde alleen maar lachen en genieten.”
Heb je dan geen énkele verleiding gevoeld?
Andries aarzelt, hij lijkt trots op zijn koele aanpak. „Mijn dreamdate met oud-verleidster Rowena, die plaatsvond tijdens de laatste drie dagen van ons verblijf, was gevaarlijk. Met een achtgangendiner van 600 euro en een villa van 2000 euro per nacht droop de romantiek ervanaf. Ik ontdooide zowaar een beetje…”
quote:Oude bekenden in nieuwe ’Temptation’
Aan deze Temptation Island doet ook een oude bekende mee: Tim. Destijds nam de Belg samen met zijn vriendin Katrien deel aan aflevering II. De twee overleefden de verleiding niet. Tim is nog steeds vrijgezel en het leek hem leuk dit keer als verleider mee te doen. Onder de negen extra vrouwelijke verleidsters bevinden zich Beckhams flirt Rebecca Loos en oud-verleidsters Gaby en Rowena, die vorig jaar vele harten sneller deden kloppen. Mannen zullen wellicht de Belgische deelneemster Bianca Mommen herkennen. Wordt op de Temptation-site beweerd dat zij werkzoekende is, in werkelijkheid is de 23-jarige werkzaam in een club als ’erotisch masseuse’.
Wij blijven het ons afvragen… Welke adders zitten er nog meer onder het gras?
Andries zegt in het interview dat er twee groepen verleiders/verleidsters zijn. Tim zit dan waarschijnlijk bij de tweede groep waar ook oudgedienden Gaby en Rowena zitten. Gaby was toch die blonde van vorig jaar, waar Sven zogenaamd verliefd op was?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:50 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb Tim helemaal niet gezien. Vanavond ff goed opletten.
Als ik het zo lees komt er nog een tweede batch met verleiderders/sters. Bij de vrouwen zitten daar dan oa Rebecca Loos, Rowena en die Gaby bij. Bij de mannen zal dat dan wel Tim zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb Tim helemaal niet gezien. Vanavond ff goed opletten.
Waarschijnlijk daarom dat de redactie hem zo vond tegenvallen. Hij heeft elke keer een grote bek, doet als eerste mee met alle feestjes en zwempartijtjes, maar weet wel heel goed dat het een spel is. Net als de vorige ex-BB'er dus, die was ook als enige die heel kalm bleef terwijl de andere drie zich helemaal lieten gaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:08 schreef MissX het volgende:
Ze moeten wel heel goed geknipt en geplakt hebben als Andries een koelkast was. In de eerste aflevering droop de geilheid er bij hem al af.
ik vond het al zo raar... ze hadden vorig jaar toch ook meer verleiders???quote:Op woensdag 5 april 2006 11:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Als ik het zo lees komt er nog een tweede batch met verleiderders/sters. Bij de vrouwen zitten daar dan oa Rebecca Loos, Rowena en die Gaby bij. Bij de mannen zal dat dan wel Tim zijn.
Of misschien zit hij bij de mannen die in de villa wachten en niet op het strand waren afgelopen keer.
Ze moeten wel heel goed geknipt en geplakt hebben als Andries een koelkast was. In de eerste aflevering droop de geilheid er bij hem al af.
Gaat die naakt?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zal jullie wat leuks verklappen....
volgende week kotm er een mooie tropische vrucht als verleidster bij. Antiliaanse van afkomst. In de 20....mooie dame...
vriendin van me
Deze?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zal jullie wat leuks verklappen....
volgende week kotm er een mooie tropische vrucht als verleidster bij. Antiliaanse van afkomst. In de 20....mooie dame...
vriendin van me
20:30quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond weer een ep!![]()
Hoe laat eigenlijk?![]()
Thnxquote:
neequote:
Leek me ook geen Antilliaanse, maar is het enige donkere meisje dat bij de foto's zit. En deze is ook nog niet op tv geweest volgens mij.quote:
dat dan weer wel... maar wel irritant ivm ERquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef hardsilence het volgende:
Fijn dat 't op 'normale' tijd komt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jesssica het volgende:
ik gok erop dat Andries als eerste 1 van de verleidsters pakt![]()
![]()
![]()
ik denk zelfs dat hij ze allemaal gaat pakken![]()
ALLEMAALquote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jesssica het volgende:
ik gok erop dat Andries al eerste 1 van de verleidsters pakt![]()
![]()
![]()
ik denk zelfs dat hij ze allemaal gaat pakken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Ja dat denk ik echt, of iig wel meer dan 1
![]()
Vast wel, volgens mij is het doel van Rebecca om alle 4 de heren te pakkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal het bij Rebecca Loos ook lukken
![]()
zal het haar lukkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij is het doel van Rebecca om alle 4 de heren te pakken![]()
goed plan! Tis dat ik geen tv in mn badkamer heb..want anders zou ik ook vanuit bad gaan kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga lekker vanuit bad kijkeneven relaxen en hersenloze tv kijken
![]()
Oliviaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Jesssica het volgende:
zo die stemlijkt die belgische van vorig jaar wel, hoe heet ze ook alweer
![]()
oja Oliviaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Olivia
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Deze ziet er wel vrouwelijk uit btw
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergensquote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Jesssica het volgende:
ik denk dat die mystery girl een meisje is waar kevin een keer mee vreemd is gegaan ofzo...
ja zou ook kunnenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergens
Rebecca liegt toch altijdquote:Op woensdag 5 april 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heeft Rebecca al in interviews gemeld dat ze niets heeft uitgespookt met de heren... maar of dat de waarheid is
de mysterie-girl is niet Rebecca... dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergens
volgens mij gaat ze wel vreemd..... dat lijkt mij dan.,... als je dat stukje ziet dat der vriend helemaal losgaat....quote:Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Laat Bianca maar ophoeren, kansloos wijf voor deze show
lijkt mij wel... was bij het kampvuurquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was dat nou voor fragment? een blik in de toekomst?
ja dat vond ik wel raar, geven ze nou de clue al weg?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij gaat ze wel vreemd..... dat lijkt mij dan.,... als je dat stukje ziet dat der vriend helemaal losgaat....
ja beetje jammer, gaan ze zitten spoilerenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was dat nou voor fragment? een blik in de toekomst?
Wel grappig dat de meest frigide doos op dat eiland klaarblijkelijk toch d'r handjes niet heeft thuisgehoudenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja beetje jammer, gaan ze zitten spoileren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |