Ik zou waarschijnlijk ook in dat bed stappen hoor en dan flink hard snurkenquote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Waarom stapt ze nu bij die gozer in bed, ze is toch niets verplicht?
Zo gaat dat elke nieuwe serie.quote:Op maandag 3 april 2006 21:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens wat een verschil tussen de mannen en de vrouwengroep zeg. Bij de mannen één groot feest en de dames zitten suf op een hemelbed
Ik zou het ook niet doen. Precies om de reden die de vriendin van Andries aangeeft, je kent elkaar net een paar uur. Of het nou een man, een vrouw of een kabouter is, dat is gewoon ongemakkelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook in dat bed stappen hoor en dan flink hard snurkenWat maakt samen in 1 bed pitten nou zo verleidelijk? Dat zou in ieder geval niet een van mijn afspraken met mijn partner zijn denk ik.
ik had gewoon voorgesteld om alletwee andersom te gaan liggenquote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook in dat bed stappen hoor en dan flink hard snurkenWat maakt samen in 1 bed pitten nou zo verleidelijk? Dat zou in ieder geval niet een van mijn afspraken met mijn partner zijn denk ik.
ja wilde net zeggen, het is elke serie zo dat de vrouwen eerst 3 dagen helemaal down zijn en vriendlief missen terwijl de mannen elke dag feesten en met half stijvn snikkels het zwembad induikenquote:Op maandag 3 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Zo gaat dat elke nieuwe serie.
die wijven zijn gewoon echt suf.... ik ben afgelopen woensdag ook met 2 vriendinnen naar newcastle gegaan, zonder vriendjesquote:Op maandag 3 april 2006 21:37 schreef Herald het volgende:
[..]
ja wilde net zeggen, het is elke serie zo dat de vrouwen eerst 3 dagen helemaal down zijn en vriendlief missen terwijl de mannen elke dag feesten en met half stijvn snikkels het zwembad induiken
sletjequote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
die wijven zijn gewoon echt suf.... ik ben afgelopen woensdag ook met 2 vriendinnen naar newcastle gegaan, zonder vriendjesOp de terugweg op de boot ook helemaal los gegaan en lopen geinen met (engelse) jongens.... lekker boeiend.... gewoon doen.... ik had het wel geweten hoor! PARTY!!!!!!!!!!!!
hahahaquote:
Heb je wel lekker veel ruimte in bedquote:
Hij leek mij vrij onschuldig, maar een van die verleidsters zei al "Hij is niet zo braaf als hij er uit ziet".quote:Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
hahaha
Hij is een flirt maar wel een lieve daar kan je gewoon niet boos op worden
20 jaar wat wil je
*Hap*quote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar je mag toch wel lol hebben? Zolang je maar niet vreemd gaat![]()
ik vind andriesquote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef ruby het volgende:
Ik vind Andries wederom irritant, ik kan het niet helpen. En om één of andere duistere reden denk ik dat hij zeker vreemd zal gaan, net als de rest overigens.
Misschien heeft dat toch een hele andere lading dan op zo'n eiland waar verleiding juist moet plaatsvinden.quote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die wijven zijn gewoon echt suf.... ik ben afgelopen woensdag ook met 2 vriendinnen naar newcastle gegaan, zonder vriendjesOp de terugweg op de boot ook helemaal los gegaan en lopen geinen met (engelse) jongens.... lekker boeiend.... gewoon doen.... ik had het wel geweten hoor! PARTY!!!!!!!!!!!!
Goedele??? Nee hoor, ook toen was het Tanja Jess.quote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef x-cynthia-x het volgende:
en trouwens vorig jaar was het leuker
met Goedele ofzo... veel serieuzer
vond het toch wel een beetje hetzelfde, ik weet niet of je weet hoe aangeschoten engelsen zijn? hihi.... ik voelde me ook een beetje ongemakkelijk op dat moment, maar ik feeste toch door op die bootquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
Misschien heeft dat toch een hele andere lading dan op zo'n eiland waar verleiding juist moet plaatsvinden.
Opeens zitten ze met allemaal vrijgezellen opgescheept die maar één doel hebben en voelen de meiden zich daar een beetje ongemakkelijk bij in het begin.
Goedele hoorde bij Jan. Die Jan was echt super.quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Goedele??? Nee hoor, ook toen was het Tanja Jess.
Ow zij! Die werd altijd zo hysterisch dat ze begon te hyperventileren.quote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef x-cynthia-x het volgende:
Goedele was een chill meisje die de temptation aanging!!
Jan wasquote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Goedele hoorde bij Jan. Die Jan was echt super.
De eerste was met Renzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Herald het volgende:
Goedele was toch een deelneemster uit de eerste serie, de vriendin van Jan
Werden Tineke & Raymond toen vervangen door Kathleen & Mike? De namen van beide stellen zeggen me eigenlijk niet zoveel terwijl ik nog precies weet wie Katrien & Tim en Cindy & James (Drank is de Duvelquote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Serie 2 2003
Tineke & Raymond
Reshum van Til & Leon
Katrien Schotte & Tim de Pril
Cindy & James
Kathleen & Mike
nee tineke en raymond hebben er vanaf het begin ingezeten....quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Werden Tineke & Raymond toen vervangen door Kathleen & Mike? De namen van beide stellen zeggen me eigenlijk niet zoveel terwijl ik nog precies weet wie Katrien & Tim en Cindy & James (Drank is de Duvel) zijn.
nee aflevering 2 komt woensdagquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef lady23 het volgende:
komt woensdag herhaling?
Ze zijn een meidengroep begonnen met z'n 3-en!quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Serie 2 2003
Tineke & Raymond
Reshum van Til & Leon
Katrien Schotte & Tim de Pril
Cindy & James
Kathleen & Mike
Halfnaakt ook goed?quote:
Daar moesten ze eens opnamen maken voor TI, wat daar voor hoeren rondlopen. Ongelooflijk, zomer of winter, ze lopen allemaal in bikini daar, met hun zwembandjes om. En jij hebt je daar dus aan aangepast........?quote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |