Goedele??? Nee hoor, ook toen was het Tanja Jess.quote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef x-cynthia-x het volgende:
en trouwens vorig jaar was het leuker
met Goedele ofzo... veel serieuzer
vond het toch wel een beetje hetzelfde, ik weet niet of je weet hoe aangeschoten engelsen zijn? hihi.... ik voelde me ook een beetje ongemakkelijk op dat moment, maar ik feeste toch door op die bootquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
Misschien heeft dat toch een hele andere lading dan op zo'n eiland waar verleiding juist moet plaatsvinden.
Opeens zitten ze met allemaal vrijgezellen opgescheept die maar één doel hebben en voelen de meiden zich daar een beetje ongemakkelijk bij in het begin.
Goedele hoorde bij Jan. Die Jan was echt super.quote:Op maandag 3 april 2006 21:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Goedele??? Nee hoor, ook toen was het Tanja Jess.
Ow zij! Die werd altijd zo hysterisch dat ze begon te hyperventileren.quote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef x-cynthia-x het volgende:
Goedele was een chill meisje die de temptation aanging!!
Jan wasquote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Goedele hoorde bij Jan. Die Jan was echt super.
De eerste was met Renzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Herald het volgende:
Goedele was toch een deelneemster uit de eerste serie, de vriendin van Jan
Werden Tineke & Raymond toen vervangen door Kathleen & Mike? De namen van beide stellen zeggen me eigenlijk niet zoveel terwijl ik nog precies weet wie Katrien & Tim en Cindy & James (Drank is de Duvelquote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Serie 2 2003
Tineke & Raymond
Reshum van Til & Leon
Katrien Schotte & Tim de Pril
Cindy & James
Kathleen & Mike
nee tineke en raymond hebben er vanaf het begin ingezeten....quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Werden Tineke & Raymond toen vervangen door Kathleen & Mike? De namen van beide stellen zeggen me eigenlijk niet zoveel terwijl ik nog precies weet wie Katrien & Tim en Cindy & James (Drank is de Duvel) zijn.
nee aflevering 2 komt woensdagquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef lady23 het volgende:
komt woensdag herhaling?
Ze zijn een meidengroep begonnen met z'n 3-en!quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Serie 2 2003
Tineke & Raymond
Reshum van Til & Leon
Katrien Schotte & Tim de Pril
Cindy & James
Kathleen & Mike
Halfnaakt ook goed?quote:
Daar moesten ze eens opnamen maken voor TI, wat daar voor hoeren rondlopen. Ongelooflijk, zomer of winter, ze lopen allemaal in bikini daar, met hun zwembandjes om. En jij hebt je daar dus aan aangepast........?quote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die wijven zijn gewoon echt suf.... ik ben afgelopen woensdag ook met 2 vriendinnen naar newcastle gegaan, zonder vriendjesOp de terugweg op de boot ook helemaal los gegaan en lopen geinen met (engelse) jongens.... lekker boeiend.... gewoon doen.... ik had het wel geweten hoor! PARTY!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |