20:30quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond weer een ep!![]()
Hoe laat eigenlijk?![]()
Thnxquote:
neequote:
Leek me ook geen Antilliaanse, maar is het enige donkere meisje dat bij de foto's zit. En deze is ook nog niet op tv geweest volgens mij.quote:
dat dan weer wel... maar wel irritant ivm ERquote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef hardsilence het volgende:
Fijn dat 't op 'normale' tijd komt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jesssica het volgende:
ik gok erop dat Andries als eerste 1 van de verleidsters pakt![]()
![]()
![]()
ik denk zelfs dat hij ze allemaal gaat pakken![]()
ALLEMAALquote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jesssica het volgende:
ik gok erop dat Andries al eerste 1 van de verleidsters pakt![]()
![]()
![]()
ik denk zelfs dat hij ze allemaal gaat pakken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Ja dat denk ik echt, of iig wel meer dan 1
![]()
Vast wel, volgens mij is het doel van Rebecca om alle 4 de heren te pakkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal het bij Rebecca Loos ook lukken
![]()
zal het haar lukkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij is het doel van Rebecca om alle 4 de heren te pakken![]()
goed plan! Tis dat ik geen tv in mn badkamer heb..want anders zou ik ook vanuit bad gaan kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga lekker vanuit bad kijkeneven relaxen en hersenloze tv kijken
![]()
Oliviaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Jesssica het volgende:
zo die stemlijkt die belgische van vorig jaar wel, hoe heet ze ook alweer
![]()
oja Oliviaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Olivia
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Deze ziet er wel vrouwelijk uit btw
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergensquote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Jesssica het volgende:
ik denk dat die mystery girl een meisje is waar kevin een keer mee vreemd is gegaan ofzo...
ja zou ook kunnenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergens
Rebecca liegt toch altijdquote:Op woensdag 5 april 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heeft Rebecca al in interviews gemeld dat ze niets heeft uitgespookt met de heren... maar of dat de waarheid is
de mysterie-girl is niet Rebecca... dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mysterie-girl is gewoon Rebecca Loos, al heb ik vernomen dat er ook nog een ex opduikt ergens
volgens mij gaat ze wel vreemd..... dat lijkt mij dan.,... als je dat stukje ziet dat der vriend helemaal losgaat....quote:Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Laat Bianca maar ophoeren, kansloos wijf voor deze show
lijkt mij wel... was bij het kampvuurquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was dat nou voor fragment? een blik in de toekomst?
ja dat vond ik wel raar, geven ze nou de clue al weg?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij gaat ze wel vreemd..... dat lijkt mij dan.,... als je dat stukje ziet dat der vriend helemaal losgaat....
ja beetje jammer, gaan ze zitten spoilerenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was dat nou voor fragment? een blik in de toekomst?
Wel grappig dat de meest frigide doos op dat eiland klaarblijkelijk toch d'r handjes niet heeft thuisgehoudenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja beetje jammer, gaan ze zitten spoileren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |