quote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Andries![]()
![]()
Die kansloze kneus wil ook graag in de picture blijven
Zou ie zijn kinderarmpje in zijn broek kunnen houden....ben benieuwd
Andries is leuk!quote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Andries![]()
![]()
Die kansloze kneus wil ook graag in de picture blijven
Zou ie zijn kinderarmpje in zijn broek kunnen houden....ben benieuwd
hij is de enige die zijn bek open durft te doen.... kom op nou zeg... waarom zou je zo niet mogen doen als er een megalekker wijf in in lingerie voor je staatquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is die Andries een walgelijk mannetje zeg, hoe hij op die vrouwen reageert
Trouwens.. een hele mooie en geslaagde rip-off van Eyes Wide Shut die introductie van de verleidsters in capes, lingerie en maskers
Helaas zit Olivia dit jaar niet bij de vrijgezelle mannenquote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
OLIVIA?
Natuurlijk mag hij wel reageren, maar hij kon bijna met zijn boner het masker van die vrouw afdoenquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is de enige die zijn bek open durft te doen.... kom op nou zeg... waarom zou je zo niet mogen doen als er een megalekker wijf in in lingerie voor je staat![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij wel reageren, maar hij kon bijna met zijn boner het masker van die vrouw afdoen![]()
Eerder iets voor die Belg met dat zenuwachtige gekuch.quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij wel reageren, maar hij kon bijna met zijn boner het masker van die vrouw afdoen![]()
is het niet gewoon rebecca loos?quote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Je bedoelt Kevin met zijn ongeschoren koppie? De mysterieuze vrouw ging even bij hem op schoot zitten, maar ze deed haar masker niet af. Zou ze een oude bekende van hem zijn? Oe spannend!
Volgens mij heeft Rebecca grotere notenquote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het niet gewoon rebecca loos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |