Ik heb alle berichten op één paginaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat klinkt al wat logischer, mij maken die Awards vrij weinig uit, meestal kun je na en dag toch al na pagina 2 en hoef ik die OP niet te kijken.![]()
Goed planquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef -J-D- het volgende:
Wil veel handelen maar heb pas volgende week ADSL thuis. Met een inbelverbinding handel je niet echt rap
Heb toch een formi pos te koop gezet en koop er een briljant of hoger voor terug. Die formi speelde op de winger naar het midden. Ik twijfel wat ik er voor in de plaats kopen... een winger of een pos naar het midden.
Daarna een keer 2 of 3 wereldklasse spitsentrainees verpatsen en uitmuntend of briljantjes terugkopen. Van de winst vervangen we die prutskeeper dan maar ff
Ik ging in twee dagen van 1M naar 11Mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben binnen 2 weken van -160k naar +110k gegaan..![]()
Ik sta 57ste van de X, ook nog redelijk toch...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken en sta je 14deIk sta vlak onder je op plek 22
(gemiddelde hatstat) Onze divisie staat inmiddels wel al weken op nummer 1. Ook iets om trots op te zijn
![]()
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik sta 57ste van de X, ook nog redelijk toch...
Ik had weer een opmerking over de Openingspost (even dik gedrukt zodat Joralf hem leest), kan er niet even bij te komen staan waar je de IRC vind. Dus even op Fok IRC channel hattrick of iets dergelijks?
Verder heb ik een 19 jarige met conditie: uitstekent positiespel: formidabel passen: matig op de transferlijst staan. Een leuke speler alleen die prijzen zijn volgens de transfervergelijking in 2 weken 300k gedaalt en dat vind ik zonde. Ik denk dat ik hem maar doortrain totdat hij 20 is.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken en sta je 14deIk sta vlak onder je op plek 22
(gemiddelde hatstat) Onze divisie staat inmiddels wel al weken op nummer 1. Ook iets om trots op te zijn
![]()
Je team ziet er wel lekker uit. Niet alleen je basis is goed, maar volgens mij kun je blessures redelijk makkelijk opvangen. Waarom heb je nog zoveel 19 jarigen in je ploeg en ben je niet over gestapt op t trainen van 1 of meerdere 17 jarigen?
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedruktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikMaar je hebt gelijk!
Het probleem is dat ie denkt dat ie veel doet maar het blijft alleen bij denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedrukt![]()
![]()
Was je een uur eerder geweest had je een soortgelijke speler kunnen kopen zoals zondag maar dan de helft goedkoper MET specialiteit...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
ik zoek nog 1 winger voor mijn wedstrijd voor morgenvroeg en ga ook maar eens kijken naar een WC MF en een nieuwe spits
denk dat ik basta donderdag list, dus als iemand zondag nog een bovennatuurlijk def nodig heeft
Waar dan zoal? Ik doe de Fok!Cup en de Awards en het sitegedeelte van de Fok!Cup.. meer niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedrukt![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie denkt dat ie veel doet maar het blijft alleen bij denken![]()
hij doet ook wel wat ,maar wat dat precies is vragen we ons allemaal af
Nee hoor maniack je bent![]()
Betaal jij die gasten ook echt iets (kut spelers van ze kopen voor teveel geld ofzo). Of accepteren ze toevallig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
Active users: 239 mwaoh, matig
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
FC Rijnbeek hoezow?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Flappekz het volgende:
Swennus, wat is jouw team?
H76, ik host hem alleen maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikMaar je hebt gelijk!
Wat voor vinger heb je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef maniack28 het volgende:
Overigens middenveldrating ging van rampzalig (zeer laag), naar waardeloos (zeer hoog), met alleen die mid extra dus. Dat betekend (aannemende dat de niveaus lineair stijgen), dat ik met 3 van die mids redelijk (laag) ga halen en dat lijkt mij een prima middenveld
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Republica Dominicana
Actieve gebruikers: 92
ik ben er trots op
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Daemon19 het volgende:
Er is altijd een baas boven baas...
Cool!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat was die website ook alweer waar je je "cool-zijn-gehalte-qua-vlaggetjes" kon zien?
Ik vind dit een vrij bijzondere naam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
Met die van vanavond erbij heb ik deze:
Srbija i Crna Gora
Zitten geen hele bijzondere landen tussen, maargoed, ben ook nog niet echt op zoek gegaan naar de vetste landen. Zal volgende week eens wat leuks proberen te regelen
Same here, veels te duur elke keer naar het buitenland..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Flappekz het volgende:
Ik host over het algemeen alleen maar....ben volgens mij 1keer in Zweden geweest ofzo
Whaha, sukkel!quote:
wat heb ik nou aan een vlaggetje als ik eeuwige glorie kan krijgen.quote:
Meestal verdien je er juist beter aan. 9,5k -6k reiskosten is 3,5k "winst" . Binnenlandse potjes leveren meestal helemaal geen drol op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Same here, veels te duur elke keer naar het buitenland..
ik heb deze week een slechte week, moest last minute nog wat regelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
Haha, ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar echt ver zal je niet komen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat heb ik nou aan een vlaggetje als ik eeuwige glorie kan krijgen.![]()
daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar echt ver zal je niet komen..![]()
liever nu als zondag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit:
"In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Vreemde zaken iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit in het wedstrijdverslag staan: "In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Goh je meent hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Jasza het volgende:
Vanavond een friendly tegen een portugees team inuit Portugal
done....klaar voor een braziliaans avontuurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Oldbie het volgende:
oeps, ik moet nog een opstelling maken.....
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb alleen Hosted niet ingevuld zie ik
Ja daar zat ik jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahte koop topic
Ik had daar dezelfde nickname. Profiel heb ik maar gewistquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ja
Volgens mij heb ik er nog wel een profiel..
3-4 winnen na een 3-0 achterstandquote:Crambalheira é Ofensivo FC - Ajax-Hooligans 3 - 4
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 21:45
MatchID: 69083589
Stadion: Moradia Ermenegildo
Toeschouwers: 1537
Onder een dreigende hemel zaten er 1537 voetbalfans in Moradia Ermenegildo, maar gelukkig kwam er geen regen. Crambalheira startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: Cibrão - Slobodinskiy, Lifmo, Fragata - Conceição, Pires, Bahr, Pieńkosz, Iglésias - Balcazar, Reis.
Ajax-Hooligans startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Wiedijk - Voss, Hiemstra, Bommer - Sagres, Cornelissen, Oskarsson, Car, Coveliers - St John, Strobl.
Crambalheira maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. Ajax-Hooligans negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Na 15 wedstrijdminuten was Maurice St John een haartje verwijderd van een doelpunt voor Ajax-Hooligans, maar een mooi blok van Cláudio Cibrão redde de thuisploeg. In de 18e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Filipe Pires voor Crambalheira. Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer kreeg geel na een zware overtreding. Crambalheira scoorde 2 - 0 toen Tobiasz Pieńkosz op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Crambalheira door Roberto Balcazar uitgebreid tot 3 - 0. Bo Voss van Ajax-Hooligans kreeg in de 32e minuut een gele kaart voor spelbederf. De teams gingen met een 3 - 0 stand de rust in. Met 56 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
De bezoekers antwoordden in de 63e minuut van de wedstrijd toen ze de 3 - 1 scoorden. Tim Strobl brak door aan de linkerkant en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften. Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Ajax-Hooligans-speler Kas Coveliers uiteindelijk de bal binnenschuiven: 3 - 2. Ajax-Hooligans kreeg een kans op de gelijkmaker toen Tim Strobl plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Ajax-Hooligans kon in de 73e minuut langszij komen, toen Gabriël Hiemstra na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 3 - 3. Met 52 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Ajax-Hooligans kwam op voorsprong in de 92e minuut. Het werd 3 - 4 na een magnifieke combinatie door het midden. Hugo Oskarsson was de doelpuntenmaker. Er steeg een gigantisch gejuich op uit de supportersvakken: Ajax-Hooligans pakte de winst! De echte sterspeler van Crambalheira was Filipe Pires. Cláudio Cibrão was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Ajax-Hooligans was Bo Voss. Tiago Sagres was vandaag niet al te best. De eindstand was 3 - 4.
HOOGTEPUNTEN
1-0 Filipe Pires (18)
2-0 Tobiasz Pieńkosz (23)
3-0 Roberto Balcazar (31)
3-1 Tim Strobl (63)
3-2 Kas Coveliers (71)
3-3 Gabriël Hiemstra (73)
3-4 Hugo Oskarsson (92)
[#] Kylian Bommer (22)
[#] Bo Voss (32)
En je ligt uit de cupquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
[JD-leraar-modus] liever nu als dan zondag.[/JD-leraar-modus]
Netjes, al heeft hij dan wel zwak vorm, maargoed.. je hebt hem pas volgend seizoen nodig, dus dan kun je best geld besparen en een keeper in mindere vorm kopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:
David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
Flagchasers Fed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?![]()
![]()
Je bedoelt in je logo, of die wereldkaart?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
tomhoog: iran
maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig
Omdat ik eerst Europa & Zuid-Amerika compleet wil hebben. Suriname gaat een probleem worden though.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Tomhoog het volgende:
Waarom is er niemand in de USA geweest?
ik ga nu voor de grote landen. Groter oppervlak![]()
quote:Coolness score based on countries currently visited: 9401.4 (22 countries)
Countries visited: ar be bg bo br ca ch de dk hu it jp mx nl oc? pt ru th uk us wal za
The coolest country you have visited is Japan, which is responsible for 32.4% of your total score.
Coolness score based on countries currently hosted: 849.5 (2 countries)
Countries hosted: nl th
The coolest country you have hosted is Thailand, which is responsible for 98.1% of your total score.
Bron: http://www.ione.se/content.php?article.313quote:During the last couple of weeks the (constant) fall in transferprices and the collpasing general economy has been up and open for discussion in various Swedish conferences (probably in Global as well). There have been a number of tries and suggestions in order to fix this problem. I think most people can "finally" agree that this problem no longer can be ignored. From a general economy theory point of view the increase in managers (and with that - players in the game with especially lower levels of skill) has exploded which has in many ways affected the transferprices in a negative way. The supply of players in the market does no longer match the demand in the market - and we've not yet seen the new equilibrium level which we all are waiting for. Will this be reached before economical measures are to be taken? Probably not, I'm sure that the HT team has more control than we might think, however - it might be a good idea to act in a proactive rather than a reactive way; I think that time is now.
Hattrick is a very complex game, so when a suggestion involves only "lower the salaries now!" or "increase the revenues from spectators!" there are many variables to take into account and a lot of forecasting to do. This is not a guessing game, I'm sure the HT team are monitoring the markets behavior in order to find approriate measures. However there is a lot of outflow of capital that just vanishes into thin air, there needs to be some serious investigation regarding this. I've been following the threads in the Swedish conferences and there are some pretty neat summaries and suggestion in that thread. I hope that this subject is open for discussion in the Global as well as many managers has the education and knowledge to discuss and suggest improvements. It seems that the general knowledge is high from what I've seen.
I don't know the general background of what was once the "Hattrick Council", and to be honest I've got no interest looking into it. However, this was a council which monitored and watched the market and from what I understand the general economy of the game. Why or why not this did not work out in the long-run a member of the council probably could answer, but as I understand it the lack of economical variables (and other variables which were directly or indirectly connected to the economy) did not reach the Hattrick Council. This resulted in unrational decisions since the Council did not have all available information - if or why this information did not reach the Council is probably because either this information (variables that are connected) is not available even for the HT team to collect OR because the team simply didn't want the Council to have ALL the information.
So why do I mention this at all? Well, my suggestion is completely in line with the one suggested by kdaag in the Swedish "Transferpriser"-thread; in order to maintain a good marketeconomy - monitoring, actions and means of control have to be an objective. Like we've reported on before, the promoting of the game towards new markets and new users has been the priliminary goal for seasons it seems. It's time to look over the existing customers; this calls for a new focus from the HT team. I'm guessing that the HT team is flooded in other worktasks, the economy is not as crucial to fix as the general flow of the game. There are a lot of other things that has to flow and be monitored in order to keep the game flowing on a daily basis. If it isn't the economy it is the server speed .....
However this is exactly why some sort of group of people with the appropriate education and knowledge has to be formed. An economical council is not a bad start nor a bad idea, it's probably exactly what the economy needs. We have MODs monitoring the conference, we've got GMs monitoring the general gameflow along with cheating investigations and support. We've got HTs developing the gameengine and customersupport. We've got nothing or no one monitoring the economy in a professional way, a group of people (or just one) with the proper education that ONLY could focus on this. I think we almost could demand this as customers ...
To be continued. Because of the complexity of the problem.
dank maar behalve tunesie heb ik ook nog niet al te veel echt indrukwekkend. Ik moet zeggen dat het puur geluk is. Of je moet betalen maar dat slaan nergens op natuurlijk. Ik heb net weer wat uitdagingen weggezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
tomhoog: iran
maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig
ik verwacht helemaal niets dusja,quote:
Mooie keeper heb je gekocht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:
David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
scoren weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Mooie keeper heb je gekocht!
Wat ga jij eigenlijk trainen volgend jaar seizoen?
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
Maniack, je kon wel eens conurrentie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |