liever nu als zondag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit:
"In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Vreemde zaken iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit in het wedstrijdverslag staan: "In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Goh je meent hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Jasza het volgende:
Vanavond een friendly tegen een portugees team inuit Portugal
done....klaar voor een braziliaans avontuurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Oldbie het volgende:
oeps, ik moet nog een opstelling maken.....
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb alleen Hosted niet ingevuld zie ik
Ja daar zat ik jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahte koop topic
Ik had daar dezelfde nickname. Profiel heb ik maar gewistquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ja
Volgens mij heb ik er nog wel een profiel..
3-4 winnen na een 3-0 achterstandquote:Crambalheira é Ofensivo FC - Ajax-Hooligans 3 - 4
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 21:45
MatchID: 69083589
Stadion: Moradia Ermenegildo
Toeschouwers: 1537
Onder een dreigende hemel zaten er 1537 voetbalfans in Moradia Ermenegildo, maar gelukkig kwam er geen regen. Crambalheira startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: Cibrão - Slobodinskiy, Lifmo, Fragata - Conceição, Pires, Bahr, Pieńkosz, Iglésias - Balcazar, Reis.
Ajax-Hooligans startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Wiedijk - Voss, Hiemstra, Bommer - Sagres, Cornelissen, Oskarsson, Car, Coveliers - St John, Strobl.
Crambalheira maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. Ajax-Hooligans negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Na 15 wedstrijdminuten was Maurice St John een haartje verwijderd van een doelpunt voor Ajax-Hooligans, maar een mooi blok van Cláudio Cibrão redde de thuisploeg. In de 18e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Filipe Pires voor Crambalheira. Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer kreeg geel na een zware overtreding. Crambalheira scoorde 2 - 0 toen Tobiasz Pieńkosz op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Crambalheira door Roberto Balcazar uitgebreid tot 3 - 0. Bo Voss van Ajax-Hooligans kreeg in de 32e minuut een gele kaart voor spelbederf. De teams gingen met een 3 - 0 stand de rust in. Met 56 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
De bezoekers antwoordden in de 63e minuut van de wedstrijd toen ze de 3 - 1 scoorden. Tim Strobl brak door aan de linkerkant en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften. Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Ajax-Hooligans-speler Kas Coveliers uiteindelijk de bal binnenschuiven: 3 - 2. Ajax-Hooligans kreeg een kans op de gelijkmaker toen Tim Strobl plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Ajax-Hooligans kon in de 73e minuut langszij komen, toen Gabriël Hiemstra na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 3 - 3. Met 52 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Ajax-Hooligans kwam op voorsprong in de 92e minuut. Het werd 3 - 4 na een magnifieke combinatie door het midden. Hugo Oskarsson was de doelpuntenmaker. Er steeg een gigantisch gejuich op uit de supportersvakken: Ajax-Hooligans pakte de winst! De echte sterspeler van Crambalheira was Filipe Pires. Cláudio Cibrão was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Ajax-Hooligans was Bo Voss. Tiago Sagres was vandaag niet al te best. De eindstand was 3 - 4.
HOOGTEPUNTEN
1-0 Filipe Pires (18)
2-0 Tobiasz Pieńkosz (23)
3-0 Roberto Balcazar (31)
3-1 Tim Strobl (63)
3-2 Kas Coveliers (71)
3-3 Gabriël Hiemstra (73)
3-4 Hugo Oskarsson (92)
[#] Kylian Bommer (22)
[#] Bo Voss (32)
En je ligt uit de cupquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
[JD-leraar-modus] liever nu als dan zondag.[/JD-leraar-modus]
Netjes, al heeft hij dan wel zwak vorm, maargoed.. je hebt hem pas volgend seizoen nodig, dus dan kun je best geld besparen en een keeper in mindere vorm kopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:
David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
Flagchasers Fed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?![]()
![]()
Je bedoelt in je logo, of die wereldkaart?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
tomhoog: iran
maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig
Omdat ik eerst Europa & Zuid-Amerika compleet wil hebben. Suriname gaat een probleem worden though.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Tomhoog het volgende:
Waarom is er niemand in de USA geweest?
ik ga nu voor de grote landen. Groter oppervlak![]()
quote:Coolness score based on countries currently visited: 9401.4 (22 countries)
Countries visited: ar be bg bo br ca ch de dk hu it jp mx nl oc? pt ru th uk us wal za
The coolest country you have visited is Japan, which is responsible for 32.4% of your total score.
Coolness score based on countries currently hosted: 849.5 (2 countries)
Countries hosted: nl th
The coolest country you have hosted is Thailand, which is responsible for 98.1% of your total score.
Bron: http://www.ione.se/content.php?article.313quote:During the last couple of weeks the (constant) fall in transferprices and the collpasing general economy has been up and open for discussion in various Swedish conferences (probably in Global as well). There have been a number of tries and suggestions in order to fix this problem. I think most people can "finally" agree that this problem no longer can be ignored. From a general economy theory point of view the increase in managers (and with that - players in the game with especially lower levels of skill) has exploded which has in many ways affected the transferprices in a negative way. The supply of players in the market does no longer match the demand in the market - and we've not yet seen the new equilibrium level which we all are waiting for. Will this be reached before economical measures are to be taken? Probably not, I'm sure that the HT team has more control than we might think, however - it might be a good idea to act in a proactive rather than a reactive way; I think that time is now.
Hattrick is a very complex game, so when a suggestion involves only "lower the salaries now!" or "increase the revenues from spectators!" there are many variables to take into account and a lot of forecasting to do. This is not a guessing game, I'm sure the HT team are monitoring the markets behavior in order to find approriate measures. However there is a lot of outflow of capital that just vanishes into thin air, there needs to be some serious investigation regarding this. I've been following the threads in the Swedish conferences and there are some pretty neat summaries and suggestion in that thread. I hope that this subject is open for discussion in the Global as well as many managers has the education and knowledge to discuss and suggest improvements. It seems that the general knowledge is high from what I've seen.
I don't know the general background of what was once the "Hattrick Council", and to be honest I've got no interest looking into it. However, this was a council which monitored and watched the market and from what I understand the general economy of the game. Why or why not this did not work out in the long-run a member of the council probably could answer, but as I understand it the lack of economical variables (and other variables which were directly or indirectly connected to the economy) did not reach the Hattrick Council. This resulted in unrational decisions since the Council did not have all available information - if or why this information did not reach the Council is probably because either this information (variables that are connected) is not available even for the HT team to collect OR because the team simply didn't want the Council to have ALL the information.
So why do I mention this at all? Well, my suggestion is completely in line with the one suggested by kdaag in the Swedish "Transferpriser"-thread; in order to maintain a good marketeconomy - monitoring, actions and means of control have to be an objective. Like we've reported on before, the promoting of the game towards new markets and new users has been the priliminary goal for seasons it seems. It's time to look over the existing customers; this calls for a new focus from the HT team. I'm guessing that the HT team is flooded in other worktasks, the economy is not as crucial to fix as the general flow of the game. There are a lot of other things that has to flow and be monitored in order to keep the game flowing on a daily basis. If it isn't the economy it is the server speed .....
However this is exactly why some sort of group of people with the appropriate education and knowledge has to be formed. An economical council is not a bad start nor a bad idea, it's probably exactly what the economy needs. We have MODs monitoring the conference, we've got GMs monitoring the general gameflow along with cheating investigations and support. We've got HTs developing the gameengine and customersupport. We've got nothing or no one monitoring the economy in a professional way, a group of people (or just one) with the proper education that ONLY could focus on this. I think we almost could demand this as customers ...
To be continued. Because of the complexity of the problem.
dank maar behalve tunesie heb ik ook nog niet al te veel echt indrukwekkend. Ik moet zeggen dat het puur geluk is. Of je moet betalen maar dat slaan nergens op natuurlijk. Ik heb net weer wat uitdagingen weggezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
tomhoog: iran
maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig
ik verwacht helemaal niets dusja,quote:
Mooie keeper heb je gekocht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:
David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
scoren weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Mooie keeper heb je gekocht!
Wat ga jij eigenlijk trainen volgend jaar seizoen?
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
Maniack, je kon wel eens conurrentie krijgen
Maar je hebt vast niet dezelfde als ik op het oog.. aangezien die van mij persee koppen moet hebben en daar zijn er slechts enkelen van (en dan toch zo laag in prijsquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef komrad het volgende:
ik ben ook op MF hunt
dan heb je pechquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef komrad het volgende:
of juist wel he
Het gaat niet om veel geld hebben.. het gaat om veel geld besparen. Ik heb niet persee die WC nu nodig, dus ik wil hem alleen voor 2.4 miljoen oid, niet voor 2.8... als je dat namelijk doorrekent (dus 3x..) dan scheelt het 1.2 miljoen en daar kan je gewoon een goeie def oid voor kopen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij hebben we allebei geld zat ATM
I know maar ik heb nog een backup optie, omdat ik toch 1 week conditie ga trainen in het tussenseizoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het gaat niet om veel geld hebben.. het gaat om veel geld besparen. Ik heb niet persee die WC nu nodig, dus ik wil hem alleen voor 2.4 miljoen oid, niet voor 2.8... als je dat namelijk doorrekent (dus 3x..) dan scheelt het 1.2 miljoen en daar kan je gewoon een goeie def oid voor kopen..
Ik weet niet wat ik moet verwachten, dus ik laat me verrassenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik verwacht helemaal niets dusja,![]()
Ik zei toch.. ga op die koopjes afquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef komrad het volgende:
Marino Richini (46297111)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 20 790
Loon: 10 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
voor 1,977 M
sterktequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
OMFGKomrad heeft een WC mid voor minder dan 2 mil
altijd weer baas boven baas henu moet ik er eentje voor nog minder zien te kopen
![]()
Yeah right, wat bedoel je nu?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
scoren weer![]()
![]()
![]()
maar dan wel spitsen met bijstats
Ik denk er trouwens over om een volledige aanval te beginnen met enkel en alleen 17 jarigen uit week 1. Laten we zeggen, 3x redelijk/matig a 400-500k en 2x goed/matig of redelijk/goed of redelijk/redelijk of iets met vleugelspel a 1000k en een popper. Dan heb ik totaal 4500k aan spitsen en dan heb ik hopelijk nog wat geld (1000k) achter de hand. Alleen ik ben aan de andere kant bang dat mn aanval erg gaat verzwakken. Pas in week 5 a 6 is mijn speciaal op SP door Grumpey getrainde SP hoer klaar met SP trainen (= dan goed/zwak met wonderbaarlijk of wereldklasse set pieces en hij zit goed heel hoog, dus dat is lekker voor erbij). Dus tot die tijd heb ik dan niet zoveel kansen om te scoren.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
in het kader van de grote aankoopgolf:
Driekus van Kregten (36028570)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 77 950
Loon: 37 500 ¤/week
Eigenaar: vintage fc
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: zwak
voor 3,3M en een NL speler scheelt nogal in salaris, doet een 6,5*
Gessel is een team met een ijzersterke verdediging maar heel slap middenveld. Hier ga ik tegen piccen en zien een paar goaltjes te maken (tegengoals hoef ik niet te verwachten).quote:Wedstrijdprogramma
19-03-2006 (Competitie):
Gessel - FC Uddel
26-03-2006 (Competitie):
FC Uddel - Team NAC
02-04-2006 (Competitie):
fc sebastiaan - FC Uddel
09-04-2006 (Competitie):
FC Uddel - racecats
Dat ie dan klaar is met SP training, die wordt uitgevoerd onder Grumpey's (deskundig) toeziend oog..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Yeah right, wat bedoel je nu?
En scoren![]()
even een verduidelijking dan maar,quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef Jonks het volgende:
die buitenaardse spits vind ik nog niet zo'n heel bijzondere koop, als het goed is krijg je daar nog wat extra salaris bij.
Zelfs de wereldklasse mid is nog niet zo heel verbazend, okay minder dan 2m is leuk, maar beide spelers hebben geen bijstats en geen specialiteit.
De markt is op dit moment gewoon zo dat je salariskanonnen en kale spelers voor weinig kan oppikken, ratings zijn leuk en daarom betalen mensen nog steeds voor deze spelers, maar persoonlijk zou ik als ik in de gelegenheid was Komrad niet overbieden op 1 van beide spelers. Met een kale wereldklasse mid win je namelijk geen wedstrijden, zelfs niet als je er 3 hebt.
Maar anyway, voor het doel dat je hebt en vergeleken met de markt zijn het goede aankopen!
Dat is duidelijkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat ie dan klaar is met SP training, die wordt uitgevoerd onder Grumpey's (deskundig) toeziend oog..
idd ik heb niet het doel met heel veel tijd richting de eredivisie te gaan. Mbt de trainees. ZOals je weet heb ik wat skilltrades gehaald en train ik hauri op tot een multiskilled player. Daarnaast is het doel 1-2 PM op wing door te trainen idd en 1 winger met belachelijk veel passenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Jonks het volgende:
Je doel is volgens mij om gewoon een beetje wedstrijden te winnen en lol te maken, toch?
Juist op een extra centrale mid zijn bijstats / speciality belangrijker, omdat je 15% van je PM verliest door de repositioning.
Wat voor trainees voor je wing heb je trouwens?
Ik zou daar echt een setje briliant / magni playmakers neer zetten met quick / koppen en en wat wing, die kun je net zolang als WTM spelen totdat je ze aanvallend kan zetten (qua wing) en dan weet je dat het een goed moment is ze te verkopen
voor briliant pm + reusachtig wing + quick krijg je smerig veel doekoe, en zolang hij bij je zit heb je een wrede WTM.
Ik dacht 10, maar je verliest idd een percentage.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wàt? Bij repositioneren verlies je 15% PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |