abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36062315
ik ben pas in 3 landen geweest ofso
[14.gif]
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:19:33 #152
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36063134
Naah dit wordt te gek.

Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit in het wedstrijdverslag staan: "In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."

En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!

Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:21:34 #153
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36063200
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.

Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit:
"In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."

WTF?!

liever nu als zondag.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36063336
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.

Zie ik dit in het wedstrijdverslag staan: "In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."

WTF?!

Vreemde zaken idd
Signature
pi_36063554

Coolness score based on countries currently visited: 1903.9 (27 countries)
Countries visited: ar at ba be bg br ch cl cs cz de dk es fi fr gr hr it lt lv nl no pl pt ro se uk
The coolest country you have visited is Bosnia and Hercegovina, which is responsible for 15% of your total score.

Niet echt "cool" dus
Signature
pi_36063799
Heb alleen Hosted niet ingevuld zie ik
Signature
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:49:28 #157
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_36064039
Lama

[ Bericht 93% gewijzigd door hollander76 op 15-03-2006 19:00:32 ]
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:09:00 #158
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_36064647
Er is email voor de heer Fluitketel.

Is de heer Fluitketel aanwezig? MAIL voor de heer Fluitketel
pi_36064694
Vanavond een friendly tegen een portugees team in Portugal
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:13:47 #160
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_36064805
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Jasza het volgende:
Vanavond een friendly tegen een portugees team inuit Portugal
Goh je meent het
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:05:15 #161
65997 Oldbie
Proud to be South African!
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:12:43 #162
65997 Oldbie
pi_36068677
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Oldbie het volgende:
oeps, ik moet nog een opstelling maken.....
done....klaar voor een braziliaans avontuurtje
pi_36069264
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb alleen Hosted niet ingevuld zie ik
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootah te koop topic
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_36070477
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef Lennox het volgende:

[..]

Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootah te koop topic
Ja daar zat ik ja

Volgens mij heb ik er nog wel een profiel..
Signature
pi_36073717
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ja

Volgens mij heb ik er nog wel een profiel..
Ik had daar dezelfde nickname. Profiel heb ik maar gewist
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_36074520
quote:
Crambalheira é Ofensivo FC - Ajax-Hooligans 3 - 4

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 21:45
MatchID: 69083589
Stadion: Moradia Ermenegildo
Toeschouwers: 1537

Onder een dreigende hemel zaten er 1537 voetbalfans in Moradia Ermenegildo, maar gelukkig kwam er geen regen. Crambalheira startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: Cibrão - Slobodinskiy, Lifmo, Fragata - Conceição, Pires, Bahr, Pieńkosz, Iglésias - Balcazar, Reis.

Ajax-Hooligans startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Wiedijk - Voss, Hiemstra, Bommer - Sagres, Cornelissen, Oskarsson, Car, Coveliers - St John, Strobl.

Crambalheira maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. Ajax-Hooligans negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Na 15 wedstrijdminuten was Maurice St John een haartje verwijderd van een doelpunt voor Ajax-Hooligans, maar een mooi blok van Cláudio Cibrão redde de thuisploeg. In de 18e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Filipe Pires voor Crambalheira. Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer kreeg geel na een zware overtreding. Crambalheira scoorde 2 - 0 toen Tobiasz Pieńkosz op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Crambalheira door Roberto Balcazar uitgebreid tot 3 - 0. Bo Voss van Ajax-Hooligans kreeg in de 32e minuut een gele kaart voor spelbederf. De teams gingen met een 3 - 0 stand de rust in. Met 56 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.

De bezoekers antwoordden in de 63e minuut van de wedstrijd toen ze de 3 - 1 scoorden. Tim Strobl brak door aan de linkerkant en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften. Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Ajax-Hooligans-speler Kas Coveliers uiteindelijk de bal binnenschuiven: 3 - 2. Ajax-Hooligans kreeg een kans op de gelijkmaker toen Tim Strobl plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Ajax-Hooligans kon in de 73e minuut langszij komen, toen Gabriël Hiemstra na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 3 - 3. Met 52 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.

Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Ajax-Hooligans kwam op voorsprong in de 92e minuut. Het werd 3 - 4 na een magnifieke combinatie door het midden. Hugo Oskarsson was de doelpuntenmaker. Er steeg een gigantisch gejuich op uit de supportersvakken: Ajax-Hooligans pakte de winst! De echte sterspeler van Crambalheira was Filipe Pires. Cláudio Cibrão was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Ajax-Hooligans was Bo Voss. Tiago Sagres was vandaag niet al te best. De eindstand was 3 - 4.

HOOGTEPUNTEN

1-0 Filipe Pires (18)
2-0 Tobiasz Pieńkosz (23)
3-0 Roberto Balcazar (31)
3-1 Tim Strobl (63)
3-2 Kas Coveliers (71)
3-3 Gabriël Hiemstra (73)
3-4 Hugo Oskarsson (92)

[#] Kylian Bommer (22)
[#] Bo Voss (32)
3-4 winnen na een 3-0 achterstand
pi_36075007
tomhoog: iran

maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:29:45 #168
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36077172
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:

David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36077511
Ik leef nog
Signature?
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:59:47 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36077576
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef DaMadKow het volgende:
Ik leef nog
En je ligt uit de cup
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36079047
Hoe kan ik trouwens teams uit lagere divisies uit bv duitsland uitnodigen voor een vriendschappelijke wedstrijd?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:03:55 #172
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_36080277
Ik lig uit de cup
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:56:37 #173
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_36081744
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

[JD-leraar-modus] liever nu als dan zondag. [/JD-leraar-modus]
pi_36082848
Joralf schandalig zo'n nieuwbrief..

Zelf doe ik dan niet mee met de Fok!Cup, maar mag ik erop wijzen dat in die nieuwsbrief geen kwartfinales maar achtste finales staan?
Signature
pi_36082940
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:

David Varela (58842350)

Netjes, al heeft hij dan wel zwak vorm, maargoed.. je hebt hem pas volgend seizoen nodig, dus dan kun je best geld besparen en een keeper in mindere vorm kopen
Signature
pi_36083018
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_36083347
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Heb ondertussen gevonden hoe ik teams uit lagere divisies uit andere landen kan uitdagen maar hoe krijg je zo'n plaatje met de vlaggen van alle landen waar je hebt gespeeld?
Flagchasers Fed?

@ Joralf, goed bezig hou ons op de hoogte
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_36083461
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:44 schreef Swennus het volgende:
Je bedoelt in je logo, of die wereldkaart?

Dat logo kan bij de Flagchasers Federatie (vind dat logo persoonlijk niks waard, verneukte de hele layout van je clubpagina).

Die wereldkaart kun je op deze site maken
Signature
pi_36083726
16-03-2006 Je ontvangt voor deze speler: 11 600 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.

Grappig
Signature
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:01:46 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36085328
kutzooi, had een WC op mn lijstje staan, had een bod van 2.2 mil, maar was net te laat voor de deadline (door een aan mijn hoofd zeikende vriendin). Hij ging er verdomme uit voor 2.250 mil

Maar goed.. vanavond weer een nieuwe kans
pi_36088222
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:

maar je kunt idd best teams in kleine landen uitdagen zonder daar iets voor te betalen. ik heb er nog niks aan hoeven doen voor mijn verzameling (hoewe nog niet echt indrukwekkend). komrad is flagchasenderwijs wel goed bezig

Geregeld! Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Brasil reizen.

Brasil lalalalalaaaa
Waarom is er niemand in de USA geweest?
ik ga nu voor de grote landen. Groter oppervlak
pi_36088647
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Tomhoog het volgende:
Waarom is er niemand in de USA geweest?
ik ga nu voor de grote landen. Groter oppervlak
Omdat ik eerst Europa & Zuid-Amerika compleet wil hebben. Suriname gaat een probleem worden though.
pi_36088783
Ik heb nu half Kenia en half Algerije uitgedaagd

En ik heb zo'n vermoeden dat ik geen beet krijg
Signature
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:50:42 #184
65997 Oldbie
pi_36090319
Mijn coolness:
quote:
Coolness score based on countries currently visited: 9401.4 (22 countries)
Countries visited: ar be bg bo br ca ch de dk hu it jp mx nl oc? pt ru th uk us wal za
The coolest country you have visited is Japan, which is responsible for 32.4% of your total score.

Coolness score based on countries currently hosted: 849.5 (2 countries)
Countries hosted: nl th
The coolest country you have hosted is Thailand, which is responsible for 98.1% of your total score.
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:52:56 #185
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36090385
Interessant artikel over het instorten van de markt.. de prijzen blijven maar dalen en dalen...
quote:
During the last couple of weeks the (constant) fall in transferprices and the collpasing general economy has been up and open for discussion in various Swedish conferences (probably in Global as well). There have been a number of tries and suggestions in order to fix this problem. I think most people can "finally" agree that this problem no longer can be ignored. From a general economy theory point of view the increase in managers (and with that - players in the game with especially lower levels of skill) has exploded which has in many ways affected the transferprices in a negative way. The supply of players in the market does no longer match the demand in the market - and we've not yet seen the new equilibrium level which we all are waiting for. Will this be reached before economical measures are to be taken? Probably not, I'm sure that the HT team has more control than we might think, however - it might be a good idea to act in a proactive rather than a reactive way; I think that time is now.

Hattrick is a very complex game, so when a suggestion involves only "lower the salaries now!" or "increase the revenues from spectators!" there are many variables to take into account and a lot of forecasting to do. This is not a guessing game, I'm sure the HT team are monitoring the markets behavior in order to find approriate measures. However there is a lot of outflow of capital that just vanishes into thin air, there needs to be some serious investigation regarding this. I've been following the threads in the Swedish conferences and there are some pretty neat summaries and suggestion in that thread. I hope that this subject is open for discussion in the Global as well as many managers has the education and knowledge to discuss and suggest improvements. It seems that the general knowledge is high from what I've seen.

I don't know the general background of what was once the "Hattrick Council", and to be honest I've got no interest looking into it. However, this was a council which monitored and watched the market and from what I understand the general economy of the game. Why or why not this did not work out in the long-run a member of the council probably could answer, but as I understand it the lack of economical variables (and other variables which were directly or indirectly connected to the economy) did not reach the Hattrick Council. This resulted in unrational decisions since the Council did not have all available information - if or why this information did not reach the Council is probably because either this information (variables that are connected) is not available even for the HT team to collect OR because the team simply didn't want the Council to have ALL the information.

So why do I mention this at all? Well, my suggestion is completely in line with the one suggested by kdaag in the Swedish "Transferpriser"-thread; in order to maintain a good marketeconomy - monitoring, actions and means of control have to be an objective. Like we've reported on before, the promoting of the game towards new markets and new users has been the priliminary goal for seasons it seems. It's time to look over the existing customers; this calls for a new focus from the HT team. I'm guessing that the HT team is flooded in other worktasks, the economy is not as crucial to fix as the general flow of the game. There are a lot of other things that has to flow and be monitored in order to keep the game flowing on a daily basis. If it isn't the economy it is the server speed .....

However this is exactly why some sort of group of people with the appropriate education and knowledge has to be formed. An economical council is not a bad start nor a bad idea, it's probably exactly what the economy needs. We have MODs monitoring the conference, we've got GMs monitoring the general gameflow along with cheating investigations and support. We've got HTs developing the gameengine and customersupport. We've got nothing or no one monitoring the economy in a professional way, a group of people (or just one) with the proper education that ONLY could focus on this. I think we almost could demand this as customers ...

To be continued. Because of the complexity of the problem.
Bron: http://www.ione.se/content.php?article.313
pi_36091305
USA: check
volgende week venezuela en dan nog uruguay en suriname voor een compleet zuid-amerika, die laatste wordt idd nog lastig...

dan door naar midden-amerika.. canada en usa al binnen, we gaan voor t hele amerikaanse continent
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:32:41 #187
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36091399
Nog nooit wat gehoord van de Hattrick Council, maar ik hoop wel dat de markt weer enigzins aantrekt..
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:37:04 #188
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36091522
Mijne ook maar ff:

Coolness score based on countries currently visited: 9354.4 (15 countries)
Countries visited: ar be de dk do es fr id it nl no oc? pl pt se
The coolest country you have visited is Dominican Republic, which is responsible for 90.2% of your total score.
Feyenoord!!! * Barça
pi_36091989
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:

dank maar behalve tunesie heb ik ook nog niet al te veel echt indrukwekkend. Ik moet zeggen dat het puur geluk is. Of je moet betalen maar dat slaan nergens op natuurlijk. Ik heb net weer wat uitdagingen weggezet
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:16:17 #190
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36092549
De mijne..

pi_36093353
Morgenvroeg TU
Signature
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:58:08 #192
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36093670
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
Morgenvroeg TU
ik verwacht helemaal niets dusja,
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36093965
Hopelijk 1 naar Uitmuntend verdedigen (19 jaar) En die 17 jarige redelijk/redelijk verdediger mag ook wel eens stijgen.

Als de vorm maar goed is. Van het weekend voor kampioenschap spelen.
pi_36094726
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:

David Varela (58842350)

Mooie keeper heb je gekocht!
Wat ga jij eigenlijk trainen volgend jaar seizoen?
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:32:35 #195
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36094748
Ik hoop iets in de orde van +10
pi_36094803
Ik heb hopelijk morgen 2 stijgers, maar ik reken norgens op
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:36:49 #197
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36094891
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Mooie keeper heb je gekocht!
Wat ga jij eigenlijk trainen volgend jaar seizoen?
scoren weer

maar dan wel spitsen met bijstats

Ik denk er trouwens over om een volledige aanval te beginnen met enkel en alleen 17 jarigen uit week 1. Laten we zeggen, 3x redelijk/matig a 400-500k en 2x goed/matig of redelijk/goed of redelijk/redelijk of iets met vleugelspel a 1000k en een popper. Dan heb ik totaal 4500k aan spitsen en dan heb ik hopelijk nog wat geld (1000k) achter de hand. Alleen ik ben aan de andere kant bang dat mn aanval erg gaat verzwakken. Pas in week 5 a 6 is mijn speciaal op SP door Grumpey getrainde SP hoer klaar met SP trainen (= dan goed/zwak met wonderbaarlijk of wereldklasse set pieces en hij zit goed heel hoog, dus dat is lekker voor erbij). Dus tot die tijd heb ik dan niet zoveel kansen om te scoren.
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:38:09 #198
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36094926
Ik heb trouwens een nieuwe mid op het oog, binnen 1,5 uur weet ik of ie van mij is (opnieuw voor 2.4 miljoen hopelijk )
pi_36095091
Maniack, je kon wel eens conurrentie krijgen
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:44:20 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36095107
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
Maniack, je kon wel eens conurrentie krijgen
Hoezo?
pi_36095149
ik ben ook op MF hunt
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:46:39 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36095182
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef komrad het volgende:
ik ben ook op MF hunt
Maar je hebt vast niet dezelfde als ik op het oog.. aangezien die van mij persee koppen moet hebben en daar zijn er slechts enkelen van (en dan toch zo laag in prijs )
pi_36095384
of juist wel he
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:59:01 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36095531
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef komrad het volgende:
of juist wel he
dan heb je pech
pi_36095595
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

dan heb je pech
volgens mij hebben we allebei geld zat ATM
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:32:21 #206
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36096614
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef komrad het volgende:

[..]

volgens mij hebben we allebei geld zat ATM
Het gaat niet om veel geld hebben.. het gaat om veel geld besparen. Ik heb niet persee die WC nu nodig, dus ik wil hem alleen voor 2.4 miljoen oid, niet voor 2.8... als je dat namelijk doorrekent (dus 3x..) dan scheelt het 1.2 miljoen en daar kan je gewoon een goeie def oid voor kopen..
pi_36096722
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het gaat niet om veel geld hebben.. het gaat om veel geld besparen. Ik heb niet persee die WC nu nodig, dus ik wil hem alleen voor 2.4 miljoen oid, niet voor 2.8... als je dat namelijk doorrekent (dus 3x..) dan scheelt het 1.2 miljoen en daar kan je gewoon een goeie def oid voor kopen..
I know maar ik heb nog een backup optie, omdat ik toch 1 week conditie ga trainen in het tussenseizoen
pi_36097128
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik verwacht helemaal niets dusja,
Ik weet niet wat ik moet verwachten, dus ik laat me verrassen Zal wel niks worden, maargoed.. vormstijging is ook altijd welkom
Signature
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:55:37 #209
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36097291
OMFG Komrad heeft een WC mid voor minder dan 2 mil

altijd weer baas boven baas he nu moet ik er eentje voor nog minder zien te kopen
pi_36097312
Marino Richini (46297111)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 20 790
Loon: 10 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: vintage fc

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

voor 1,977 M
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:57:22 #211
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36097355
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef komrad het volgende:
Marino Richini (46297111)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 20 790
Loon: 10 056 ¤/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

voor 1,977 M
Ik zei toch.. ga op die koopjes af Spotgoedkoop dit man.. als de markt weer aantrekt en je verkoopt hem over 2 seizoen met zwak ervaring is ie zo 2.7-2.8 mil waard
pi_36098194
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
OMFG Komrad heeft een WC mid voor minder dan 2 mil

altijd weer baas boven baas he nu moet ik er eentje voor nog minder zien te kopen
sterkte
pi_36098463
in het kader van de grote aankoopgolf:

Driekus van Kregten (36028570)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 77 950
Loon: 37 500 ¤/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: zwak

voor 3,3M en een NL speler scheelt nogal in salaris, doet een 6,5*
pi_36098574
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

scoren weer

maar dan wel spitsen met bijstats

Ik denk er trouwens over om een volledige aanval te beginnen met enkel en alleen 17 jarigen uit week 1. Laten we zeggen, 3x redelijk/matig a 400-500k en 2x goed/matig of redelijk/goed of redelijk/redelijk of iets met vleugelspel a 1000k en een popper. Dan heb ik totaal 4500k aan spitsen en dan heb ik hopelijk nog wat geld (1000k) achter de hand. Alleen ik ben aan de andere kant bang dat mn aanval erg gaat verzwakken. Pas in week 5 a 6 is mijn speciaal op SP door Grumpey getrainde SP hoer klaar met SP trainen (= dan goed/zwak met wonderbaarlijk of wereldklasse set pieces en hij zit goed heel hoog, dus dat is lekker voor erbij). Dus tot die tijd heb ik dan niet zoveel kansen om te scoren.
Yeah right, wat bedoel je nu?

En scoren
Signature
pi_36098795
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
in het kader van de grote aankoopgolf:

Driekus van Kregten (36028570)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 77 950
Loon: 37 500 ¤/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: zwak

voor 3,3M en een NL speler scheelt nogal in salaris, doet een 6,5*

Btw.. de competitie.. mijn programma ziet er voor de rest van het seizoen zo uit:
quote:
Wedstrijdprogramma
19-03-2006 (Competitie):
Gessel - FC Uddel
26-03-2006 (Competitie):
FC Uddel - Team NAC
02-04-2006 (Competitie):
fc sebastiaan - FC Uddel
09-04-2006 (Competitie):
FC Uddel - racecats
Gessel is een team met een ijzersterke verdediging maar heel slap middenveld. Hier ga ik tegen piccen en zien een paar goaltjes te maken (tegengoals hoef ik niet te verwachten).

De week erop komt de nummer 3 op bezoek en die week erna de nummer 1. Beide lastige tegenstanders, en ik denk erover om beide te motsen om toch kampioen te kunnen worden. Is dat slim? Heb nu een bedaard TS, die aankomende zondag kalm zal zijn. Twee keer motsen slim? Vooral Team NAC heeft een hoog middenveld.

De laatste wedstrijd maakt m'n TS geen fuck uit, aangezien dat zo'n prutser is dat ik daar toch wel van win.
Signature
pi_36098814
die buitenaardse spits vind ik nog niet zo'n heel bijzondere koop, als het goed is krijg je daar nog wat extra salaris bij.

Zelfs de wereldklasse mid is nog niet zo heel verbazend, okay minder dan 2m is leuk, maar beide spelers hebben geen bijstats en geen specialiteit.

De markt is op dit moment gewoon zo dat je salariskanonnen en kale spelers voor weinig kan oppikken, ratings zijn leuk en daarom betalen mensen nog steeds voor deze spelers, maar persoonlijk zou ik als ik in de gelegenheid was Komrad niet overbieden op 1 van beide spelers. Met een kale wereldklasse mid win je namelijk geen wedstrijden, zelfs niet als je er 3 hebt.

Maar anyway, voor het doel dat je hebt en vergeleken met de markt zijn het goede aankopen!
pi_36098897
Waarom zou je met een kale WC mid geen wedstrijden winnen? In de eredivisie misschien niet, maar in de VI(I) en lager win je daar echt wel wedstrijden mee hoor..
Signature
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:45:20 #218
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36098928
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Yeah right, wat bedoel je nu?

En scoren
Dat ie dan klaar is met SP training, die wordt uitgevoerd onder Grumpey's (deskundig) toeziend oog..
pi_36098975
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef Jonks het volgende:
die buitenaardse spits vind ik nog niet zo'n heel bijzondere koop, als het goed is krijg je daar nog wat extra salaris bij.

Zelfs de wereldklasse mid is nog niet zo heel verbazend, okay minder dan 2m is leuk, maar beide spelers hebben geen bijstats en geen specialiteit.

De markt is op dit moment gewoon zo dat je salariskanonnen en kale spelers voor weinig kan oppikken, ratings zijn leuk en daarom betalen mensen nog steeds voor deze spelers, maar persoonlijk zou ik als ik in de gelegenheid was Komrad niet overbieden op 1 van beide spelers. Met een kale wereldklasse mid win je namelijk geen wedstrijden, zelfs niet als je er 3 hebt.

Maar anyway, voor het doel dat je hebt en vergeleken met de markt zijn het goede aankopen!
even een verduidelijking dan maar,

die WC middenvelder is als extra centrale MF en dus zijn passen en def wat minder belangrijker.
Met betrekking tot die spits, die blijft natuurlijk maar tijdelijk en mag over een paar weken weer wieberen als de prijzen wat aantrekken, aan het begin van het seizoen verwacht ik toch wel 3,8M voor die speler te krijgen (-500k kosten) speel ik quitte op een speler die ik alleen maar heb voor de korte termijn

Trouwens, vertel me eens wat mijn doel is? weet het zelf namelijk nog niet
pi_36099171
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Dat ie dan klaar is met SP training, die wordt uitgevoerd onder Grumpey's (deskundig) toeziend oog..
Dat is duidelijker

Eigenlijk wist ik wel wat hij zei, maar kon ik het er niet uit halen
Signature
pi_36099277
Je doel is volgens mij om gewoon een beetje wedstrijden te winnen en lol te maken, toch?

Juist op een extra centrale mid zijn bijstats / speciality belangrijker, omdat je 15% van je PM verliest door de repositioning.

Wat voor trainees voor je wing heb je trouwens?

Ik zou daar echt een setje briliant / magni playmakers neer zetten met quick / koppen en en wat wing, die kun je net zolang als WTM spelen totdat je ze aanvallend kan zetten (qua wing) en dan weet je dat het een goed moment is ze te verkopen

voor briliant pm + reusachtig wing + quick krijg je smerig veel doekoe, en zolang hij bij je zit heb je een wrede WTM.
pi_36099426
Wàt? Bij repositioneren verlies je 15% PM?
Signature
pi_36099448
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Jonks het volgende:
Je doel is volgens mij om gewoon een beetje wedstrijden te winnen en lol te maken, toch?

Juist op een extra centrale mid zijn bijstats / speciality belangrijker, omdat je 15% van je PM verliest door de repositioning.

Wat voor trainees voor je wing heb je trouwens?

Ik zou daar echt een setje briliant / magni playmakers neer zetten met quick / koppen en en wat wing, die kun je net zolang als WTM spelen totdat je ze aanvallend kan zetten (qua wing) en dan weet je dat het een goed moment is ze te verkopen

voor briliant pm + reusachtig wing + quick krijg je smerig veel doekoe, en zolang hij bij je zit heb je een wrede WTM.
idd ik heb niet het doel met heel veel tijd richting de eredivisie te gaan. Mbt de trainees. ZOals je weet heb ik wat skilltrades gehaald en train ik hauri op tot een multiskilled player. Daarnaast is het doel 1-2 PM op wing door te trainen idd en 1 winger met belachelijk veel passen
daarnaast nog 1 wingback en 2 skilltradeplaatsen, vraag me nog af wat ik met de 8e wingerplaats ga doen
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:07:16 #224
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36099741
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wàt? Bij repositioneren verlies je 15% PM?
Ik dacht 10, maar je verliest idd een percentage.
Daarom moet je ook altijd je mindere verplaatsen.
pi_36099777
Das helemaal nieuw voor mij..

Krijg ik net btw een HT mail van een Duitser die Nederlands probeert, wel grappig:
quote:
>heb je sinn tegen mijn staff en friendly te spellen,in de ACN Arena.Excuse mij slecht nederlands groetjes smurf
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')