liever nu als zondag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit:
"In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Vreemde zaken iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Naah dit wordt te gek.
Mijn beste spits heeft in dit seizoen al 3(!) rode kaarten gekregen!
Dat zijn 3 rode kaarten in 7 wedstrijden (10 competitiewedstrijden - 3 geschorste wedstrijden).
Kon hij afgelopen zondag niet meespelen omdat hij rood had, stel ik hem vandaag op.
Zie ik dit in het wedstrijdverslag staan: "In de 44e wedstrijdminuut deelde Harmen Huysdens van Daemons een kopstoot uit aan een tegenstander. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd."
En dan te bedenken dat hij deze karakter-eigenschappen heeft:
Een aangenaam(3) persoon die evenwichtig(3) en eerlijk(3) is.
WTF?!![]()
Maar ja, nu kan die in ieder geval niet geblesseerd raken..![]()
Goh je meent hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Jasza het volgende:
Vanavond een friendly tegen een portugees team inuit Portugal
done....klaar voor een braziliaans avontuurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Oldbie het volgende:
oeps, ik moet nog een opstelling maken.....
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb alleen Hosted niet ingevuld zie ik
Ja daar zat ik jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zat/Zit jij ook op scooter-freaks forum. Ik keek toevallig bij je scootahte koop topic
Ik had daar dezelfde nickname. Profiel heb ik maar gewistquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ja
Volgens mij heb ik er nog wel een profiel..
3-4 winnen na een 3-0 achterstandquote:Crambalheira é Ofensivo FC - Ajax-Hooligans 3 - 4
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-03-2006 om 21:45
MatchID: 69083589
Stadion: Moradia Ermenegildo
Toeschouwers: 1537
Onder een dreigende hemel zaten er 1537 voetbalfans in Moradia Ermenegildo, maar gelukkig kwam er geen regen. Crambalheira startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De opstelling luidde: Cibrão - Slobodinskiy, Lifmo, Fragata - Conceição, Pires, Bahr, Pieńkosz, Iglésias - Balcazar, Reis.
Ajax-Hooligans startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Wiedijk - Voss, Hiemstra, Bommer - Sagres, Cornelissen, Oskarsson, Car, Coveliers - St John, Strobl.
Crambalheira maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. Ajax-Hooligans negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Na 15 wedstrijdminuten was Maurice St John een haartje verwijderd van een doelpunt voor Ajax-Hooligans, maar een mooi blok van Cláudio Cibrão redde de thuisploeg. In de 18e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Filipe Pires voor Crambalheira. Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer kreeg geel na een zware overtreding. Crambalheira scoorde 2 - 0 toen Tobiasz Pieńkosz op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Crambalheira door Roberto Balcazar uitgebreid tot 3 - 0. Bo Voss van Ajax-Hooligans kreeg in de 32e minuut een gele kaart voor spelbederf. De teams gingen met een 3 - 0 stand de rust in. Met 56 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
De bezoekers antwoordden in de 63e minuut van de wedstrijd toen ze de 3 - 1 scoorden. Tim Strobl brak door aan de linkerkant en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften. Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Ajax-Hooligans-speler Kas Coveliers uiteindelijk de bal binnenschuiven: 3 - 2. Ajax-Hooligans kreeg een kans op de gelijkmaker toen Tim Strobl plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Ajax-Hooligans kon in de 73e minuut langszij komen, toen Gabriël Hiemstra na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 3 - 3. Met 52 procent balbezit was Crambalheira in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Ajax-Hooligans kwam op voorsprong in de 92e minuut. Het werd 3 - 4 na een magnifieke combinatie door het midden. Hugo Oskarsson was de doelpuntenmaker. Er steeg een gigantisch gejuich op uit de supportersvakken: Ajax-Hooligans pakte de winst! De echte sterspeler van Crambalheira was Filipe Pires. Cláudio Cibrão was vandaag niet al te best. De echte sterspeler van Ajax-Hooligans was Bo Voss. Tiago Sagres was vandaag niet al te best. De eindstand was 3 - 4.
HOOGTEPUNTEN
1-0 Filipe Pires (18)
2-0 Tobiasz Pieńkosz (23)
3-0 Roberto Balcazar (31)
3-1 Tim Strobl (63)
3-2 Kas Coveliers (71)
3-3 Gabriël Hiemstra (73)
3-4 Hugo Oskarsson (92)
[#] Kylian Bommer (22)
[#] Bo Voss (32)
En je ligt uit de cupquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
[JD-leraar-modus] liever nu als dan zondag.[/JD-leraar-modus]
Netjes, al heeft hij dan wel zwak vorm, maargoed.. je hebt hem pas volgend seizoen nodig, dus dan kun je best geld besparen en een keeper in mindere vorm kopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:29 schreef maniack28 het volgende:
En voila, mijn uitmuntende keep is ook al binnen voor slechts 1,4 miljoen:
David Varela (58842350)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 11 140
Loon: 5 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
TC geef tussen de 1,5 en 1,8 miljoen.. heb dus weer wat geld bespaard
Forum Opties | |