quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Daemon19 het volgende:
Er is altijd een baas boven baas...
Cool!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat was die website ook alweer waar je je "cool-zijn-gehalte-qua-vlaggetjes" kon zien?
Ik vind dit een vrij bijzondere naam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
Met die van vanavond erbij heb ik deze:
Srbija i Crna Gora
Zitten geen hele bijzondere landen tussen, maargoed, ben ook nog niet echt op zoek gegaan naar de vetste landen. Zal volgende week eens wat leuks proberen te regelen
Same here, veels te duur elke keer naar het buitenland..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Flappekz het volgende:
Ik host over het algemeen alleen maar....ben volgens mij 1keer in Zweden geweest ofzo
Whaha, sukkel!quote:
wat heb ik nou aan een vlaggetje als ik eeuwige glorie kan krijgen.quote:
Meestal verdien je er juist beter aan. 9,5k -6k reiskosten is 3,5k "winst" . Binnenlandse potjes leveren meestal helemaal geen drol op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Same here, veels te duur elke keer naar het buitenland..
ik heb deze week een slechte week, moest last minute nog wat regelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
Active users: 239 mwaoh, matig
Haha, ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar echt ver zal je niet komen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat heb ik nou aan een vlaggetje als ik eeuwige glorie kan krijgen.![]()
daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet wat voor waanbeelden jij hebt, maar echt ver zal je niet komen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |