Ik heb alle berichten op één paginaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat klinkt al wat logischer, mij maken die Awards vrij weinig uit, meestal kun je na en dag toch al na pagina 2 en hoef ik die OP niet te kijken.![]()
Goed planquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef -J-D- het volgende:
Wil veel handelen maar heb pas volgende week ADSL thuis. Met een inbelverbinding handel je niet echt rap
Heb toch een formi pos te koop gezet en koop er een briljant of hoger voor terug. Die formi speelde op de winger naar het midden. Ik twijfel wat ik er voor in de plaats kopen... een winger of een pos naar het midden.
Daarna een keer 2 of 3 wereldklasse spitsentrainees verpatsen en uitmuntend of briljantjes terugkopen. Van de winst vervangen we die prutskeeper dan maar ff
Ik ging in twee dagen van 1M naar 11Mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik ben binnen 2 weken van -160k naar +110k gegaan..![]()
Ik sta 57ste van de X, ook nog redelijk toch...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken en sta je 14deIk sta vlak onder je op plek 22
(gemiddelde hatstat) Onze divisie staat inmiddels wel al weken op nummer 1. Ook iets om trots op te zijn
![]()
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik sta 57ste van de X, ook nog redelijk toch...
Ik had weer een opmerking over de Openingspost (even dik gedrukt zodat Joralf hem leest), kan er niet even bij te komen staan waar je de IRC vind. Dus even op Fok IRC channel hattrick of iets dergelijks?
Verder heb ik een 19 jarige met conditie: uitstekent positiespel: formidabel passen: matig op de transferlijst staan. Een leuke speler alleen die prijzen zijn volgens de transfervergelijking in 2 weken 300k gedaalt en dat vind ik zonde. Ik denk dat ik hem maar doortrain totdat hij 20 is.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken en sta je 14deIk sta vlak onder je op plek 22
(gemiddelde hatstat) Onze divisie staat inmiddels wel al weken op nummer 1. Ook iets om trots op te zijn
![]()
Je team ziet er wel lekker uit. Niet alleen je basis is goed, maar volgens mij kun je blessures redelijk makkelijk opvangen. Waarom heb je nog zoveel 19 jarigen in je ploeg en ben je niet over gestapt op t trainen van 1 of meerdere 17 jarigen?
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedruktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikMaar je hebt gelijk!
Het probleem is dat ie denkt dat ie veel doet maar het blijft alleen bij denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedrukt![]()
![]()
Was je een uur eerder geweest had je een soortgelijke speler kunnen kopen zoals zondag maar dan de helft goedkoper MET specialiteit...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
ik zoek nog 1 winger voor mijn wedstrijd voor morgenvroeg en ga ook maar eens kijken naar een WC MF en een nieuwe spits
denk dat ik basta donderdag list, dus als iemand zondag nog een bovennatuurlijk def nodig heeft
Waar dan zoal? Ik doe de Fok!Cup en de Awards en het sitegedeelte van de Fok!Cup.. meer niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Voer jij hier uberhaupt wel wat uit, je naam staat overal dikgedrukt![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie denkt dat ie veel doet maar het blijft alleen bij denken![]()
hij doet ook wel wat ,maar wat dat precies is vragen we ons allemaal af
Nee hoor maniack je bent![]()
Betaal jij die gasten ook echt iets (kut spelers van ze kopen voor teveel geld ofzo). Of accepteren ze toevallig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
Active users: 239 mwaoh, matig
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[afbeelding]
best mooi
Active users: 239 mwaoh, matig
FC Rijnbeek hoezow?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Flappekz het volgende:
Swennus, wat is jouw team?
H76, ik host hem alleen maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
H76 of Uddel maakt de OP.. niet ikMaar je hebt gelijk!
Wat voor vinger heb je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef maniack28 het volgende:
Overigens middenveldrating ging van rampzalig (zeer laag), naar waardeloos (zeer hoog), met alleen die mid extra dus. Dat betekend (aannemende dat de niveaus lineair stijgen), dat ik met 3 van die mids redelijk (laag) ga halen en dat lijkt mij een prima middenveld
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Republica Dominicana
Actieve gebruikers: 92
ik ben er trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |