Reken er niet te veel op. Ik zit er een paar honderd kilometer bij vandaan en de laatste tijd is het niet echt regenachtig weer. Alhoewel ik ook wel een beetje meehoop...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef SupaMario het volgende:
Aan het weerbericht te zien kan het wel eens een nat weekend worden
kijken as we van kottink wier komtquote:
Nee, zoals ik zei, het regent op het moment niet echt veel. De regentijd is al ruim een maand voorbij... Het weerbericht is hier elke dag hetzelfde... between 25 and 34 degrees and possible thunderstorms in the afternoon...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef Rory78 het volgende:
Volgens weather.com:
Fri Mar 17 AM T-Storms 34°/25° 60%
Sat Mar 18 Scattered T-Storms 34°/25° 60%
Sun Mar 19 Scattered T-Storms 33°/25° 60%
Kijk, er mag dan wel 60% kans zijn op regen. Het is vooral de vraag WANNEER het gaat regenen. In deze tijd van het jaar regent het iedere dag, en flink, in Maleisië. Maar laten we inderdaad hopen op een mooi waterballet...
Lezen is ook moeilijk voor sommige mensen tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef TeazNutz het volgende:
Hoe laat zondag?
Als je denkt dat je t daar niet kan zien denk ik dat je t mis hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef X-fi het volgende:
Nice OP! Damn!
Jammer dat ik dit weekend ga missen in verband met één week snowboard vakantie
Dat is dan ook weer zo. We zien het welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je denkt dat je t daar niet kan zien denk ik dat je t mis hebtIn Duitsland, Frankrijk, Italie en Oostenrijk zal t zeker in elke openbare plek wel aan staan, en tis toch sochtends 8 uur, kan je de rest van de dag lekker snowboarden
Ach, als jij de volgende maakt voor Albert Parkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef WEST het volgende:
sorry jongens er zit tussen bahrain en maleisie maar een week en das voor mij gewoon te kort.
uiterraad dan zit er gelukkig ff 2 weken inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ach, als jij de volgende maakt voor Albert Park
Dat zou inderdaad wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef Vitalogy het volgende:
*dikke vette start crash*
*dikke vette start crash*
lekker zweten dan die auto's produceren ook nog eens vet meer warmtequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
Gloeiende!! Veel plezier man!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
Wat kost zoiets nog daar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
Voor hem wat goedkoper dan voor onsquote:
helemaal oranje en een grote rood wit blauwe vlagquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gloeiende!! Veel plezier man!![]()
Kunnen we je nog ergens aan herkennen...?
Dat lijkt me ook wel ja.quote:
als ik de staats loterij win ga ik wel ff 1 seizoen proberen alle GP's te bezoekenquote:
Kaartje voor drie dagen is 475 Sg Dollar, wat op zo'n 250 euro neerkomt. En dan komt het vervoer en hotel er nog bij. Maar daarvoor zit ik goed, ga met iemand die zelf rijdt en Maleisie goed kent.quote:
Er zit in ieder geval nog een andere Nederlander, een kennis van me die ook in Singapore zit. Ik heb nog geen flauw idee wat ik aantrekquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
Hij is degene zonder spleetogen in de eerste bocht
Goed planquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
als ik de staats loterij win ga ik wel ff 1 seizoen proberen alle GP's te bezoeken![]()
Heb je elk weekend wat te doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Pak je meteen de moto GP erbij![]()
zou kunnen maar dan ga ik liever wat champcar wedstrijden bezoekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Pak je meteen de moto GP erbij![]()
Veel plezier daar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondagochtend 8.00 de start, dat is de eerste keer dat ik blij ben met een nachtdienst op zaterdag
Je bezorgt gewoon om 12:00 met daarbij een kaartje dat je om begrip vraagt ivm Formule 1!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef WeebI het volgende:
godverdomme
zondag moet ik de krant rondbrengen om 7.00, en daar ben ik tot ongeveer 9.30 zoet mee
dat wordt dan 's middags kijken
wie is die sukkel met dat rooie shirt aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef TheGHunter het volgende:
tvp, natuurlijk hoop ik op weer een goede classering voor de Scuderia Ferrari
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je bezorgt gewoon om 12:00 met daarbij een kaartje dat je om begrip vraagt ivm Formule 1!![]()
Dat ben ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef WEST het volgende:
[..]
wie is die sukkel met dat rooie shirt aan?
lelijk shirt uitrekkenquote:
Mooi shirt!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef TheGHunter het volgende:
tvp, natuurlijk hoop ik op weer een goede classering voor de Scuderia Ferrari
[afbeelding]
Laat je vriendin rijden richting Texel terwijl jij een portable TV op schoot neemt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef sanger het volgende:
Eens kijken of ik vriendin kan verleiden zondag langer uit te slapen alvorens richting vakantiehuisje op Texel te gaan
Zodat ik race kan zien natuurlijk.
Zal ik eerst moeten aanschaffen ben ik bangquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:45 schreef HPoi het volgende:
[..]
Laat je vriendin rijden richting Texel terwijl jij een portable TV op schoot neemt.![]()
Welk circuit ist eigenlijkquote:
nee als villeneuve montoya maar niet van de baan ramt zoals in japan vorig jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
Als Jacques en Juan "Den Dikke" elkaar maar niet tegen komen in de eerste bocht
*Neh ik heb der zin in![]()
Moet je die pretbek van olaf Mol zien!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat pics van de donderdag in Maleisië:
[afbeelding]
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Er staat ook 12 maart bij de race ipv 19 maart![]()
ik zou er gewoon vroeg vooruit gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
Mmh zal ik vroeg opstaan, of de herhaling kijken. Moet ik wel verstoken blijven van internet, tv en radio voor de herhaling....
Dat is zooo waardeloos.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
Mmh zal ik vroeg opstaan, of de herhaling kijken. Moet ik wel verstoken blijven van internet, tv en radio voor de herhaling....
amenquote:
Gewoon om 7.00u. opstaan dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
Mmh zal ik vroeg opstaan, of de herhaling kijken. Moet ik wel verstoken blijven van internet, tv en radio voor de herhaling....
ikkequote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:52 schreef Libris het volgende:
Iemand anders die probeert de live-timing te zien?
Ga naar www.formula1.com > klik op het icoontje van het circuit dat donker is gekleurd (onder de header) > klik links in het menu op Timetable > klik onderaan in het content-scherm op "Convert to Local Time" (ofzo) > voilaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is zondag de race in Nederlandse tijd?
Of je neemt de moeite en kijkt zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je zegt gewoon hoe laat de race is :´)
? Op mijn scherm heeft hij nog geen ronde geredenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:13 schreef WEST het volgende:
2e sessie bezig kimi leidt de dans
Vreemd inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:24 schreef WEST het volgende:
opvallend de hoogste topspeed 290 km/u niet eens boven de 300
die tijden in een vrije training zeggen niet zoveelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:44 schreef sanger het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat MF1 geen 2 gelijkwaardige auto's op de baan kan krijgen
ik schat CA toch sneller in als Mondini en Monteiro.
Das wel waar, maar meestal zo aan het eind va de training zetten ze wel een snelle ronde neerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die tijden in een vrije training zeggen niet zoveel
Nu is Albers weer de snelstequote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Das wel waar, maar meestal zo aan het eind va de training zetten ze wel een snelle ronde neer
Werktijd is voor mij en ik neem aan voor Libris bijna over, dat wordt bier over 2,5 uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:03 schreef WEST het volgende:
het was mij een waar genoegen heren, nu een bakkieen dan werktijd
![]()
ach om 11:30 nederlandse tijd zit mijn dag er ook opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werktijd is voor mij en ik neem aan voor Libris bijna over, dat wordt bier over 2,5 uur![]()
Ik zit nog op iemand te wachten, en dan ben ik weg. Even wat dingen voor morgen halen. Wat moet ik niet vergeten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werktijd is voor mij en ik neem aan voor Libris bijna over, dat wordt bier over 2,5 uur![]()
Was je nog niet aan het werk dan? Ik zait timing op me werk te volgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:03 schreef WEST het volgende:
het was mij een waar genoegen heren, nu een bakkieen dan werktijd
![]()
14equote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:58 schreef WEST het volgende:
wat is er met montoya aan de hand?
En Kimi wel in de topquote:
Montoya had voor de gp van bahrein al motor problemen , dus ik neem aan dat ze dan allebei naast de baan eindigen zondag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:55 schreef Tarado het volgende:
. Juan Pablo Montoya spinde een paar minuten voor het einde van de vrijdagtraining.
Toch denk ik dat hij in de race hoger gaat eindigen dan Kimi, die heeft in Bahrein al te veel van z'n motor gevergd.
Die problemen hadden meer met de afstelling te maken dus ik neem aan dat dit opgelost isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Montoya had voor de gp van bahrein al motor problemen , dus ik neem aan dat ze dan allebei naast de baan eindigen zondag.![]()
Dat is echter niet terug te zien in de vrije trainingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die problemen hadden meer met de afstelling te maken dus ik neem aan dat dit opgelost is
Volgens mij klaagde JPM over een lager vermogen van zijn motor. Zal dus geen afstelling zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die problemen hadden meer met de afstelling te maken dus ik neem aan dat dit opgelost is
Ik had ergens gelezen rond de Bahrein Grand Prix dat Ron Dennis hier iets over zei, ik kan het niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij klaagde JPM over een lager vermogen van zijn motor. Zal dus geen afstelling zijn.
Weet je ook niet meer wat Ron Dennis hierover zei dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen rond de Bahrein Grand Prix dat Ron Dennis hier iets over zei, ik kan het niet meer terug vinden.
Ik denk niet dat Montoya gaat winnen alleen dat hij hoger gaat eindigen dan KImi![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | R. Kubica Sauber-BMW 1:35.733 22 A. Davidson Honda 1:35.997 25 J.P. Montoya McLaren 1:36.709 4 D. Coulthard RBR-Ferrari 1:37.042 7 M. Schumacher Ferrari 1:37.043 4 F. Massa Ferrari 1:37.557 18 R. Doornbos RBR-Ferrari 1:37.604 18 R. Schumacher Toyota 1:37.826 9 C. Klien RBR-Ferrari 1:38.448 5 N. Jani STR-Cosworth 1:38.668 21 J. Trulli Toyota 1:38.837 8 S. Speed STR-Cosworth 1:39.599 14 T. Monteiro MF1-Toyota 1:39.899 8 G. Mondini MF1-Toyota 1:40.092 22 V. Liuzzi STR-Cosworth 1:40.123 8 C. Albers MF1-Toyota 1:40.608 12 T. Sato Super Aguri-Honda 1.41.072 18 Y. Ide Super Aguri-Honda 1.43.449 19 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Alexander Wurz Williams-Cosworth 1:35.388 30 Fernando Alonso Renault 1:35.806 14 Felipe Massa Ferrari 1:35.924 22 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:36.132 15 Giancarlo Fisichella Renault 1:36.182 14 Michael Schumacher Ferrari 1:36.617 17 Jenson Button Honda 1:36.661 12 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:37.045 9 Rubens Barrichello Honda 1:37.270 13 Jarno Trulli Toyota 1:37.317 23 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:37.418 7 Robert Kubica Sauber-BMW 1:37.457 28 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:37.463 12 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:37.590 22 David Coulthard RBR-Ferrari 1:37.603 8 Ralf Schumacher Toyota 1:37.695 20 Neel Jani STR-Cosworth 1:37.831 23 Scott Speed STR-Cosworth 1:37.926 21 Mark Webber Williams-Cosworth 1:38.081 5 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:38.205 6 Giorgio Mondini MF1-Toyota 1:38.256 20 Christian Klien RBR-Ferrari 1:38.644 10 Christijan Albers MF1-Toyota 1:38.918 20 Robert Doornbos RBR-Ferrari 1:39.105 28 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:39.416 20 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:41.549 22 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:43.164 16 |
Ja dat het iets met de afstelling te maken had in hoog toeren gebied, vandaar dat ik eerder meldde dat dit verholpen zou moeten zijn, maar misschien dus niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Weet je ook niet meer wat Ron Dennis hierover zei dan?
Geen filmpje van CA?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En weer wat bijbehorende filmpjes![]()
Doornbos
Davidson
Schumacher
Montoya
Schumacher
Montoya
Ralf
Liuzzi
Button
Fisichella
En waar vind ik die danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:23 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg ze met Winamp niet afgespeeld, maar met Media Player Classic gaat t wel.. Tis denk ik wel divx, dus die codec moet je iig hebben.
Klopt; hier ook geen geluid. Ik zal straks ff verder kijken of er wat betere en/of andere filmpjes zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:31 schreef ElmarO het volgende:
Weer bedankt voor de filmpjes.Klopt het trouwens dat er bij het filmpje waar Montoya spint geen geluid zit?
Is gewoon erg goede motorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef 907 het volgende:
De Crosworth verrast me welOf ze moeten licht getraind hebben ...
Als ik moest kiezen zou ik toch echt me netwerkkaart eruit halen ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:01 schreef kooba het volgende:
hmzzzz.......das ff mooi kut dat de race om 8 uur begint; mijn tv is ontploft en in mn nieuwe pc is geen plek meer voor mn tv-kaartje en mn vrienden zijn dan ws nog lang niet wakker
Dan moet ik maar bij die ouwe van me gaan kijken; die is toch altijd om 8 uur al op
In de 21ste eeuw zitten meeste geluids- en netwerkaarten onboard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen zou ik toch echt me netwerkkaart eruit halen ofzoOf de geluidskaart, op je tv kaart zit als het goed is een eigen geluidsuitgang..
statiefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Bierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Oe. Je gaat naar Maleisie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Yeps, met mijn baas, die een maleisier isquote:
Statief in Malaysia kopenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Yeps, met mijn baas, die een maleisier is![]()
Statief ligt nog in mijn andere huis (net verhuisd, alleen mjin statief nog niet)
Bier laten we maar even zitten. Vooral ook met de warmte, ik wil niet voor de start voor Pampus liggen...
nee ik hoef pas om 9 uur te beginnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Was je nog niet aan het werk dan? Ik zait timing op me werk te volgen![]()
Instructies voor de regendans en een poncho.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Ik hoop het, zo;n race die droog begint, een moesson en dan alles weer opdroogt... Ik zit toch droogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Instructies voor de regendans en een poncho.
Oordoppen bij de sound of musicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Tja, hey, ik ben er nog nooit geweest.. Better safe than sorry. Kan ze ook nog altijd uitdoen..quote:
Bier en geld!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Banden sliptten continue doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Atreidez het volgende:
Montoya toch geen nwe motorhttp://sport.fok.nl/f1/nieuws/22229
Probleem was bandenkeuze. Op zich raar dat het probleem nu van de hand wordt gedaan met een ander probleem wat volgens mij totaal andere eigenschappen heeft .. Je gaat met verkeerde banden meer glijden, onderstuur/overstuur en remmen kan een probleem zijn. Dus hoe kwamen ze op het verhaal van minder pk's ?
Iets waaraan wij je kunnen herkennen.. De nederlandse vlag ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Libris het volgende:
Over 12 uur ben ik onderweg
300D met 300mm zoomlens is al gepakt, oordoppen heb ik ook. Wat is verder essentieel?
Leuke filmpjes iddquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef Atreidez het volgende:
Thnx WalterZitten leuke tussen.. Schuivertje van Monty, Doornbos met een losse spiegel en een cameraschuwe Schumacher.
merci walterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En weer wat bijbehorende filmpjes![]()
Doornbos
Davidson
Schumacher
Montoya
Schumacher
Montoya
Ralf
Liuzzi
Button
Fisichella
Sorry, ben goed geintegreerd, heb geen Nederlanse vlag meer liggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iets waaraan wij je kunnen herkennen.. De nederlandse vlag ofzo
Ja, dat was het inderdaad wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:16 schreef Atreidez het volgende:
Vond je? Beetje popie jopie wat mij betreft
Dat was wel komisch om te zien.quote:Hahaha, Montoya die zelf ze McLaren moet terugslepen omdat ie net na de pitlijn afsloeg
Nou... ik zie mijzelf niet zo vroeg al voor de pc zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Snel slapen nu, anders ben ik er morgen nie op tijd uitTot morgenochtend Hans!
Hij wisselt z'n motor:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat Schumacher de lijn wel doortrekt van vonochtend en het record van Senna uit de boeken zal rijden. Button vult de rest van de eerste startrij morgen.
Oke. Lekker weekend voor Ferrari dan. Podium lijkt nu al kansloos.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij wisselt z'n motor:
[Upd] Nieuwe motor voor M. Schumacher
nee, hij heeft namelijk wel gereden in het laatste deelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:08 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid..
als bijv. Schumi nu als 3e kwalificeert en daarna 10 plaatsen terg gezet wordt mag hij dan alsnog naar wens tanken e.d.?
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:08 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid..
als bijv. Schumi nu als 3e kwalificeert en daarna 10 plaatsen terg gezet wordt mag hij dan alsnog naar wens tanken e.d.?
dat nam ik al aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, hij heeft namelijk wel gereden in het laatste deel
Maar zijn wagen wordt niet teruggebracht naar de pits, dus hij kan niet van start in de volgende sessie. Niet dat ze zo snel de motor kunnen wisselen, maar toch.quote:
Da's juist het grappigequote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar zijn wagen wordt niet teruggebracht naar de pits, dus hij kan niet van start in de volgende sessie. Niet dat ze zo snel de motor kunnen wisselen, maar toch.
Zou er anders minder dan 4 seconden tussen zitten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:51 schreef mcyodogg het volgende:
Dit kwalificatiesysteem is echt ruk. Dit slaat toch helemaal nergens op, 4 seconden tussen verschillende rijders. Gaat nergens over. Noem me nostaligisch, maar verander het even naar die van 4 jaar terug.
Niet tussen twee top 10 rijders. En dat alles omdat ze toevallig een verschil in liters benzine bij zich hebben. Dan dat vervolgens leegrijden, en dan pas competatief kwalificeren. Ik zie het nut niet zozeer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou er anders minder dan 4 seconden tussen zitten?
Het nut is dat de toeschouwers die naar het circuit komen ook echt auto's zien rijden. Alle topcoureurs rijden nu over de hele kwalificatie iets van 15 tot 20 rondjes. Dan is het nog eens de moeite waard om te komen kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niet tussen twee top 10 rijders. En dat alles omdat ze toevallig een verschil in liters benzine bij zich hebben. Dan dat vervolgens leegrijden, en dan pas competatief kwalificeren. Ik zie het nut niet zozeer.
Ik snap heus wel dat het voor het publiek leuker is om veel topcoureurs te zien rijden, vind ik ook wanneer ik naar een GP ga. Maar waar kijkt het publiek eigenlijk naar? De eerste vijf ronden van de topcoureurs is voornamelijk een formaliteit om zich te plaatsten. In de laaste sessie zijn de eerste vijf ronden je benzine eruit rijden en daarna pas 2, heel misschien 3 ronden echt kwalificeren. En zeg nou niet dat het voor het publiek niet uitmaakt wat er op het spel staat, als er maar auto's te zien zijn. Want naar bijvoorbeeld een training kijken is minder spannend dan naar een kwalificatie, laat staan race.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:28 schreef mbn het volgende:
[..]
Het nut is dat de toeschouwers die naar het circuit komen ook echt auto's zien rijden. Alle topcoureurs rijden nu over de hele kwalificatie iets van 15 tot 20 rondjes. Dan is het nog eens de moeite waard om te komen kijken.
Denk dat het altijd nog leuker is dan 4 jaar geleden toen er alleen in het laatste kwartier van het hele uur actie was. Geloof je echt dat het publiek dat leuker vindt dan de huidige opzet? Nu is er gewoon een vol uur actie op de baan; en dat betekend voor het aanwezige publiek gewoon veel meer waard voor hun geld. En die 4 seconden tussen 2 top-10 rijders -> dat komt alleen maar omdat Klien wat problemen had. Het verschil tussen Fisichella (1) en Alonso (8) is maar 1,5 sec.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat het voor het publiek leuker is om veel topcoureurs te zien rijden, vind ik ook wanneer ik naar een GP ga. Maar waar kijkt het publiek eigenlijk naar? De eerste vijf ronden van de topcoureurs is voornamelijk een formaliteit om zich te plaatsten. In de laaste sessie zijn de eerste vijf ronden je benzine eruit rijden en daarna pas 2, heel misschien 3 ronden echt kwalificeren. En zeg nou niet dat het voor het publiek niet uitmaakt wat er op het spel staat, als er maar auto's te zien zijn. Want naar bijvoorbeeld een training kijken is minder spannend dan naar een kwalificatie, laat staan race.
RTL+ of wachten op de usenet post.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
De herhaling is morgen tussen 6 en 7, voor de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
nooit gehoord van de videoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De herhaling is morgen tussen 6 en 7, voor de voorbeschouwingIk snap de logica ook niet hoor ...
waarom moet ik vdomme nou weer door me wekker heen slapen
Ik was zo naief om te denken dat SBS de herhaling gewoon om 1200 aan zou gooienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
nooit gehoord van de video
deze races neem ik altijd voor de zekerheid op want je weet nooit of je door de wekker heen slaapt.![]()
psst... tis SMS6 hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik was zo naief om te denken dat SBS de herhaling gewoon om 1200 aan zou gooien
Maak ik die tv-schema's dan echt voor Jan Lul?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
Vertel! Ik ben niet zo bekend met usenet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
RTL+ of wachten op de usenet post .
Dat is niet toegestaan op FOK!.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben niet zo bekend met usenet...![]()
Ja, zie het SCHEMA: Uitzendtijden GP Maleisiëquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef -Hans- het volgende:
De Duitse RTL heeft nu beelden van de kwalificatie, althans ik neem aan dat dit de kwalificatie is.
Thanks!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, zie het SCHEMA: Uitzendtijden GP Maleisië
Tsja, sorry hoor, maar op http://f1.fok.nl zetten we al het nieuws, uitslagen en tv-schema's neer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg Dennis...probeer je antwoordenrepertoire 's wat uit te breiden ipv zie schema/linkje.
Ik heb jouw links niet nodig om te weten wanneer er wat over F1 wordt uitgezonden en het gros van die posters in dit topic ook niet.
Edit: Hans dus wel![]()
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik vond altijd het laatste kwartier alles goed maken bij dat vorige systeem. Misschien dat een DTM-kwalificatiesysteem nog wat is. Maar goed, ik weet dat de FIA iets moest doen tegen dat oude systeem omdat pas na 20 minuten er iemand naar buiten kwam, en bij het vorige systeem waren er dan te weinig auto's op de baan. Ik snap dat er zoiets noodzakelijk is, ik vind het alleen zo jammer dat je de coureurs bijna de baan op moet worden gedwongen, zodat er een heel deel van de kwalificatie geregisseerd is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:19 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Denk dat het altijd nog leuker is dan 4 jaar geleden toen er alleen in het laatste kwartier van het hele uur actie was. Geloof je echt dat het publiek dat leuker vindt dan de huidige opzet? Nu is er gewoon een vol uur actie op de baan; en dat betekend voor het aanwezige publiek gewoon veel meer waard voor hun geld. En die 4 seconden tussen 2 top-10 rijders -> dat komt alleen maar omdat Klien wat problemen had. Het verschil tussen Fisichella (1) en Alonso (8) is maar 1,5 sec.
Tja sorry hoor, als je nou gewoon eerst mijn 1e post 's goed leest dan zie je dat ik enkel vraag wat Usenet is. Als jij dan gaat dralen over wedstrijdtijden e.d. dan zou ik je eigen advies eerst 's zelf ten harte nemen. Dus als je nou gewoon 's goed leest en dan reageert...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar op http://f1.fok.nl zetten we al het nieuws, uitslagen en tv-schema's neer.
Dus als je nou gewoon eerst daar kijkt, en dan pas gaat lopen vragen.....
Met online vertalen kom ik op dit:quote:
nee hoor, ik waardeer zequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maak ik die tv-schema's dan echt voor Jan Lul?
Zie Uitzendtijden GP Maleisië
Morgen op SBS6
Zat ik vanmorgen ook al aan te denken, dus wie m weet te vinden, ff melden graagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Weet iemand of de lijst, met aantal liters benzine die de top 10 kan bijtanken, al bekend is? Alvast bedankt
Hetzelfde wat Häkkinen daar later ook deed? Dan was het zeker een mooie inhaalactie. Keke blijft voor mij degene die in 1982 na het verongelukken van Gilles Villeneuve en het ernstige ongeluk van Didier Pironi de titel in de schoot geworpen kreeg. Als Ferrari-fan wil ik dat seizoen graag vergeten. Ferrari-fan ben ik trouwens nog steeds, alleen ben ik geen M. Schumacher-fan. Da's knap lastig...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rosberg is ook kampioen geworden met een belachelijk aantal overwinningen. Ik heb zijn pa nooit live zien rijden op tv maar afgaand op oude races vind ik het een coureur met geweldige ballen! Ooit een keer op Zolder twee keer 2 man tegelijk inhalen: de ene links, de andere rechts en dan net de bocht halen![]()
dat zal per rijder verschillen, aangezien dat afhankelijk is van je verbruik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Weet iemand of de lijst, met aantal liters benzine die de top 10 kan bijtanken, al bekend is? Alvast bedankt
En volgens de statistieken is Nico nu al beter. Het heeft vader Keke namelijk tot 1985 gekost om een snelste raceronde te halen (drie jaar na zijn wereldkampioenschap!).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rosberg is ook kampioen geworden met een belachelijk aantal overwinningen. Ik heb zijn pa nooit live zien rijden op tv maar afgaand op oude races vind ik het een coureur met geweldige ballen! Ooit een keer op Zolder twee keer 2 man tegelijk inhalen: de ene links, de andere rechts en dan net de bocht halen![]()
hoop eerst maar dat er geen witte rookwolk met vuur eruit komt dan mag je over punten denkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:58 schreef TimoBasso het volgende:
Morgen punten voor BMW![]()
*Achja het seizoen gaat pas in Europa van start
ja maar als ze voor die tijd eens lood mee nemen en dat halen ze voor het einde er ff stiekum uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal per rijder verschillen, aangezien dat afhankelijk is van je verbruik.
Als je harder rijdt en/of meer rondjes dan verbruik je meer.
De wagens worden de laatste kwali's gewogen en daarna weer bijgevuld tot het 'oude' gewicht
dat kan, maar dat mag nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:28 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar als ze voor die tijd eens lood mee nemen en dat halen ze voor het einde er ff stiekum uit![]()
Als je aan het begin van de laatste sessie 50 kilo lood in de wagen legt, en dat er tijdens een 'pitstop' weer uithaalt, mag dat volgens mij gewoon hoor...quote:
ik had het vooral over het stiekem doen om benzine te winnenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je aan het begin van de laatste sessie 50 kilo lood in de wagen legt, en dat er tijdens een 'pitstop' weer uithaalt, mag dat volgens mij gewoon hoor...
Zolang de wagen maar minimaal 600kg blijft.
dan zit je ook weer met het probleem leeg rijden want lood rij je er niet afquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je aan het begin van de laatste sessie 50 kilo lood in de wagen legt, en dat er tijdens een 'pitstop' weer uithaalt, mag dat volgens mij gewoon hoor...
Zolang de wagen maar minimaal 600kg blijft.
Ja psies, en het lijstje met die oude gewichten, het gewicht waarmee ze dus starten, die willen we zien.. die is bekend namelijk, althans bij de FIA. Vorige race werd ie ook public, of doen ze dat pas na de race?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal per rijder verschillen, aangezien dat afhankelijk is van je verbruik.
Als je harder rijdt en/of meer rondjes dan verbruik je meer.
De wagens worden de laatste kwali's gewogen en daarna weer bijgevuld tot het 'oude' gewicht
Lijkt me wel ja, anders weten andere teams hoeveel hun tegenstander weegt, dus hoeveel benzine ie heeft, dus wat de strategie zou kunnen zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 00:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja psies, en het lijstje met die oude gewichten, het gewicht waarmee ze dus starten, die willen we zien.. die is bekend namelijk, althans bij de FIA. Vorige race werd ie ook public, of doen ze dat pas na de race?
over 2 weken nog erger...quote:
ja maar RTL7 zend die pas smiddags uitquote:Op zondag 19 maart 2006 07:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
over 2 weken nog erger...
dan is de race al om 6.00u.
En meteen er achteraan ook nog A1GP.
quote:Op zondag 19 maart 2006 07:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogguh!
Een kwartiertje bezig en al 2 keer de SMS prijsvraag!
SBS6 SMS6![]()
Ik had dus alweer valse hoop.....quote:
Ah, Rosberg... de laatste rokende wereldkampioen. De man die met 1 overwinning kampioen werd in Las Vegas.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rosberg is ook kampioen geworden met een belachelijk aantal overwinningen. Ik heb zijn pa nooit live zien rijden op tv maar afgaand op oude races vind ik het een coureur met geweldige ballen! Ooit een keer op Zolder twee keer 2 man tegelijk inhalen: de ene links, de andere rechts en dan net de bocht halen![]()
goeiemorgen snotbakquote:
Zit nu al vijf minuten te duimen dat JPM er bij de eerste bocht al af vliegt...quote:
dat heb ik nu bij schumiquote:Op zondag 19 maart 2006 07:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zit nu al vijf minuten te duimen dat JPM er bij de eerste bocht al af vliegt...![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 08:00 schreef WEST het volgende:
[..]
dat heb ik nu bij schumi
Albers doe je werk![]()
ja nerveus ben ik nu ookquote:Op zondag 19 maart 2006 08:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb weer ouderwetse kriebels voor een race. Dit wordt volgens mij een geweldig seizoen! En 'Thunder in my heart' van Meck blijft een heerlijk nummer....:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |