Ik had dus alweer valse hoop.....quote:
Ah, Rosberg... de laatste rokende wereldkampioen. De man die met 1 overwinning kampioen werd in Las Vegas.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rosberg is ook kampioen geworden met een belachelijk aantal overwinningen. Ik heb zijn pa nooit live zien rijden op tv maar afgaand op oude races vind ik het een coureur met geweldige ballen! Ooit een keer op Zolder twee keer 2 man tegelijk inhalen: de ene links, de andere rechts en dan net de bocht halen![]()
goeiemorgen snotbakquote:
Zit nu al vijf minuten te duimen dat JPM er bij de eerste bocht al af vliegt...quote:
dat heb ik nu bij schumiquote:Op zondag 19 maart 2006 07:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zit nu al vijf minuten te duimen dat JPM er bij de eerste bocht al af vliegt...![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 08:00 schreef WEST het volgende:
[..]
dat heb ik nu bij schumi
Albers doe je werk![]()
ja nerveus ben ik nu ookquote:Op zondag 19 maart 2006 08:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb weer ouderwetse kriebels voor een race. Dit wordt volgens mij een geweldig seizoen! En 'Thunder in my heart' van Meck blijft een heerlijk nummer....:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |