dat nam ik al aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, hij heeft namelijk wel gereden in het laatste deel
Maar zijn wagen wordt niet teruggebracht naar de pits, dus hij kan niet van start in de volgende sessie. Niet dat ze zo snel de motor kunnen wisselen, maar toch.quote:
Da's juist het grappigequote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar zijn wagen wordt niet teruggebracht naar de pits, dus hij kan niet van start in de volgende sessie. Niet dat ze zo snel de motor kunnen wisselen, maar toch.
Zou er anders minder dan 4 seconden tussen zitten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:51 schreef mcyodogg het volgende:
Dit kwalificatiesysteem is echt ruk. Dit slaat toch helemaal nergens op, 4 seconden tussen verschillende rijders. Gaat nergens over. Noem me nostaligisch, maar verander het even naar die van 4 jaar terug.
Niet tussen twee top 10 rijders. En dat alles omdat ze toevallig een verschil in liters benzine bij zich hebben. Dan dat vervolgens leegrijden, en dan pas competatief kwalificeren. Ik zie het nut niet zozeer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou er anders minder dan 4 seconden tussen zitten?
Het nut is dat de toeschouwers die naar het circuit komen ook echt auto's zien rijden. Alle topcoureurs rijden nu over de hele kwalificatie iets van 15 tot 20 rondjes. Dan is het nog eens de moeite waard om te komen kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niet tussen twee top 10 rijders. En dat alles omdat ze toevallig een verschil in liters benzine bij zich hebben. Dan dat vervolgens leegrijden, en dan pas competatief kwalificeren. Ik zie het nut niet zozeer.
Ik snap heus wel dat het voor het publiek leuker is om veel topcoureurs te zien rijden, vind ik ook wanneer ik naar een GP ga. Maar waar kijkt het publiek eigenlijk naar? De eerste vijf ronden van de topcoureurs is voornamelijk een formaliteit om zich te plaatsten. In de laaste sessie zijn de eerste vijf ronden je benzine eruit rijden en daarna pas 2, heel misschien 3 ronden echt kwalificeren. En zeg nou niet dat het voor het publiek niet uitmaakt wat er op het spel staat, als er maar auto's te zien zijn. Want naar bijvoorbeeld een training kijken is minder spannend dan naar een kwalificatie, laat staan race.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:28 schreef mbn het volgende:
[..]
Het nut is dat de toeschouwers die naar het circuit komen ook echt auto's zien rijden. Alle topcoureurs rijden nu over de hele kwalificatie iets van 15 tot 20 rondjes. Dan is het nog eens de moeite waard om te komen kijken.
Denk dat het altijd nog leuker is dan 4 jaar geleden toen er alleen in het laatste kwartier van het hele uur actie was. Geloof je echt dat het publiek dat leuker vindt dan de huidige opzet? Nu is er gewoon een vol uur actie op de baan; en dat betekend voor het aanwezige publiek gewoon veel meer waard voor hun geld. En die 4 seconden tussen 2 top-10 rijders -> dat komt alleen maar omdat Klien wat problemen had. Het verschil tussen Fisichella (1) en Alonso (8) is maar 1,5 sec.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat het voor het publiek leuker is om veel topcoureurs te zien rijden, vind ik ook wanneer ik naar een GP ga. Maar waar kijkt het publiek eigenlijk naar? De eerste vijf ronden van de topcoureurs is voornamelijk een formaliteit om zich te plaatsten. In de laaste sessie zijn de eerste vijf ronden je benzine eruit rijden en daarna pas 2, heel misschien 3 ronden echt kwalificeren. En zeg nou niet dat het voor het publiek niet uitmaakt wat er op het spel staat, als er maar auto's te zien zijn. Want naar bijvoorbeeld een training kijken is minder spannend dan naar een kwalificatie, laat staan race.
RTL+ of wachten op de usenet post.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
De herhaling is morgen tussen 6 en 7, voor de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
nooit gehoord van de videoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De herhaling is morgen tussen 6 en 7, voor de voorbeschouwingIk snap de logica ook niet hoor ...
waarom moet ik vdomme nou weer door me wekker heen slapen
Ik was zo naief om te denken dat SBS de herhaling gewoon om 1200 aan zou gooienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:04 schreef WEST het volgende:
nooit gehoord van de video
deze races neem ik altijd voor de zekerheid op want je weet nooit of je door de wekker heen slaapt.![]()
psst... tis SMS6 hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik was zo naief om te denken dat SBS de herhaling gewoon om 1200 aan zou gooien
Maak ik die tv-schema's dan echt voor Jan Lul?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Baklap het volgende:
Komt er vandaag nog een herhaling van de kwali, en zo ja, hoelaat?
Vertel! Ik ben niet zo bekend met usenet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
RTL+ of wachten op de usenet post .
Dat is niet toegestaan op FOK!.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben niet zo bekend met usenet...![]()
Ja, zie het SCHEMA: Uitzendtijden GP Maleisiëquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef -Hans- het volgende:
De Duitse RTL heeft nu beelden van de kwalificatie, althans ik neem aan dat dit de kwalificatie is.
Thanks!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, zie het SCHEMA: Uitzendtijden GP Maleisië
Tsja, sorry hoor, maar op http://f1.fok.nl zetten we al het nieuws, uitslagen en tv-schema's neer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zeg Dennis...probeer je antwoordenrepertoire 's wat uit te breiden ipv zie schema/linkje.
Ik heb jouw links niet nodig om te weten wanneer er wat over F1 wordt uitgezonden en het gros van die posters in dit topic ook niet.
Edit: Hans dus wel![]()
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik vond altijd het laatste kwartier alles goed maken bij dat vorige systeem. Misschien dat een DTM-kwalificatiesysteem nog wat is. Maar goed, ik weet dat de FIA iets moest doen tegen dat oude systeem omdat pas na 20 minuten er iemand naar buiten kwam, en bij het vorige systeem waren er dan te weinig auto's op de baan. Ik snap dat er zoiets noodzakelijk is, ik vind het alleen zo jammer dat je de coureurs bijna de baan op moet worden gedwongen, zodat er een heel deel van de kwalificatie geregisseerd is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:19 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Denk dat het altijd nog leuker is dan 4 jaar geleden toen er alleen in het laatste kwartier van het hele uur actie was. Geloof je echt dat het publiek dat leuker vindt dan de huidige opzet? Nu is er gewoon een vol uur actie op de baan; en dat betekend voor het aanwezige publiek gewoon veel meer waard voor hun geld. En die 4 seconden tussen 2 top-10 rijders -> dat komt alleen maar omdat Klien wat problemen had. Het verschil tussen Fisichella (1) en Alonso (8) is maar 1,5 sec.
Tja sorry hoor, als je nou gewoon eerst mijn 1e post 's goed leest dan zie je dat ik enkel vraag wat Usenet is. Als jij dan gaat dralen over wedstrijdtijden e.d. dan zou ik je eigen advies eerst 's zelf ten harte nemen. Dus als je nou gewoon 's goed leest en dan reageert...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar op http://f1.fok.nl zetten we al het nieuws, uitslagen en tv-schema's neer.
Dus als je nou gewoon eerst daar kijkt, en dan pas gaat lopen vragen.....
Met online vertalen kom ik op dit:quote:
nee hoor, ik waardeer zequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maak ik die tv-schema's dan echt voor Jan Lul?
Zie Uitzendtijden GP Maleisië
Morgen op SBS6
Zat ik vanmorgen ook al aan te denken, dus wie m weet te vinden, ff melden graagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Weet iemand of de lijst, met aantal liters benzine die de top 10 kan bijtanken, al bekend is? Alvast bedankt
Hetzelfde wat Häkkinen daar later ook deed? Dan was het zeker een mooie inhaalactie. Keke blijft voor mij degene die in 1982 na het verongelukken van Gilles Villeneuve en het ernstige ongeluk van Didier Pironi de titel in de schoot geworpen kreeg. Als Ferrari-fan wil ik dat seizoen graag vergeten. Ferrari-fan ben ik trouwens nog steeds, alleen ben ik geen M. Schumacher-fan. Da's knap lastig...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rosberg is ook kampioen geworden met een belachelijk aantal overwinningen. Ik heb zijn pa nooit live zien rijden op tv maar afgaand op oude races vind ik het een coureur met geweldige ballen! Ooit een keer op Zolder twee keer 2 man tegelijk inhalen: de ene links, de andere rechts en dan net de bocht halen![]()
dat zal per rijder verschillen, aangezien dat afhankelijk is van je verbruik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Weet iemand of de lijst, met aantal liters benzine die de top 10 kan bijtanken, al bekend is? Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |