Leuke filmpjes iddquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef Atreidez het volgende:
Thnx WalterZitten leuke tussen.. Schuivertje van Monty, Doornbos met een losse spiegel en een cameraschuwe Schumacher.
merci walterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En weer wat bijbehorende filmpjes![]()
Doornbos
Davidson
Schumacher
Montoya
Schumacher
Montoya
Ralf
Liuzzi
Button
Fisichella
Sorry, ben goed geintegreerd, heb geen Nederlanse vlag meer liggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Iets waaraan wij je kunnen herkennen.. De nederlandse vlag ofzo
Ja, dat was het inderdaad wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:16 schreef Atreidez het volgende:
Vond je? Beetje popie jopie wat mij betreft
Dat was wel komisch om te zien.quote:Hahaha, Montoya die zelf ze McLaren moet terugslepen omdat ie net na de pitlijn afsloeg
Nou... ik zie mijzelf niet zo vroeg al voor de pc zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef Atreidez het volgende:
Snel slapen nu, anders ben ik er morgen nie op tijd uitTot morgenochtend Hans!
Hij wisselt z'n motor:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat Schumacher de lijn wel doortrekt van vonochtend en het record van Senna uit de boeken zal rijden. Button vult de rest van de eerste startrij morgen.
Oke. Lekker weekend voor Ferrari dan. Podium lijkt nu al kansloos.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij wisselt z'n motor:
[Upd] Nieuwe motor voor M. Schumacher
nee, hij heeft namelijk wel gereden in het laatste deelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:08 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid..
als bijv. Schumi nu als 3e kwalificeert en daarna 10 plaatsen terg gezet wordt mag hij dan alsnog naar wens tanken e.d.?
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:08 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid..
als bijv. Schumi nu als 3e kwalificeert en daarna 10 plaatsen terg gezet wordt mag hij dan alsnog naar wens tanken e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |