D'r zijn altijd uitzonderingen op de regel. En andersom kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
"neuken?" werkt over het algemeen ook pas als je dat al eens daadwerkelijk met haar gedaan hebt...
Jij gaat zeker nooit uit?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
"neuken?" werkt over het algemeen ook pas als je dat al eens daadwerkelijk met haar gedaan hebt...
Of - gos ben je alweer zwanger?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
- Zo ben je zwanger??
Als ze maar corrigerend zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef Pony-Lover het volgende:
overbodig topic
gewoon een paar tikken zijn genoeg.
Nou ja... laten we eerlijk zijn. 90% van het vrouwvolk is gewoon dom. Dat er hier op fok een paar met hersens zitten doet daar niets aan af (als ik dat er niet bij zeg heb ik geen leven meer hier)quote:
Da's wel hel erg. Volgens mij is dat de ergste tot nu toe.quote:
respect van je matties no?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel hel erg. Volgens mij is dat de ergste tot nu toe.Win je daar dan iets mee?
![]()
Kan hij toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef zhe-devilll het volgende:
- ouders van een vriendje, waar ik niks mee had, maar zelfs al had er iets kunnen ontluiken dat kon niet meer na de opmerking van zijn moeder.
-Ik ga even boodschappen doen hoor, blijven jullie wel van elkaar af![]()
Ik wou niet eens aan hem zitten NB, ik viel niet op hem, kon alleen enorm met hem lachen
Daarna was het over voor mij, ben nogal snoeihard
whateverquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:40 schreef GinzaGirl het volgende:
Jeetej, dit gaat zeker een series threats worden :p
helaas...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
whateverdat zijn moeder vunzige gedachten over ons had was al genoeg
![]()
hij werkt nu in een dierentuinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]jezus wat typisch 'vrouwen'-denkwerk ...
Niets meer willen 'omdat zijn moeder vunzige gedachtes heeft' ...
Je hebt die knul ook zeker nooit verteld waarom je het contact opeens verbrak ... die arme knul nu maar afvragen wat hij precies verkeerd gedaan heeft of voor verkeerds gezegd
Gewoon, 'k was blij je te zien.quote:
Wat wil jij doen, GinzaGirl? En dan gaan we dat doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh wat ik ook stom vind,
dat doen mannen ook best wel vaak
dan vragen ze bv: wat wil jij gaan doen schatje?
en dan zeg je: ooh dit of dat of bla bla
en wat gaan we dan doen: wat hij wil...
VRAAG HET DAN NIET?!
Inderdaad... daarom laat ik me ook versieren. Werkt een stuk beter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Weet je wat ik denk,
ik denk dat foute opmerkingen jegens de vrouwenmensch gewoon al gauw van die stomme versieropmerkingen zijn, daar zit je gewoon niet op te wachten 99% van de keren dat het gebeurt.
Oh wacht, dat verklaart het.quote:
Plagiaat.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef RayMania het volgende:
"Draag jij sokken als je geen voeten hebt"?
"Waarom draag je dan een beha"?
Hohoho, dit is dus typisch vrouw he!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh wat ik ook stom vind,
dat doen mannen ook best wel vaak
dan vragen ze bv: wat wil jij gaan doen schatje?
en dan zeg je: ooh dit of dat of bla bla
en wat gaan we dan doen: wat hij wil...
VRAAG HET DAN NIET?!
He lekkere pinda, neuken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Weet je wat ik denk,
ik denk dat foute opmerkingen jegens de vrouwenmensch gewoon al gauw van die stomme versieropmerkingen zijn, daar zit je gewoon niet op te wachten 99% van de keren dat het gebeurt.
Was je kut en ga naar bed.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Hou je bek, slet!
mwah, kom ik meestal wel mee weg. maar goed, ze weten wie het zegt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Hey bolle...
Misschien hebben ze zelfkennis...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
mwah, kom ik meestal wel mee weg.
Mwah, zou kunnen. Hou niet zo van gratenkutten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelfkennis...
Wat wil je dan doen? We kunnen gaan wandelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef GinzaGirl het volgende:
Haha
nou niet op de bank hangen en met je eeuwige vrienden afspreken nee
Jij niet Japans? En dat met de naam GinzaGirl en onderschrift Yakuza? Naja, jij kijkt wel een beetje boos.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:58 schreef GinzaGirl het volgende:
Pinda?
haha ik niet hoor :p
maarrrr
ik bedoelde gewoon: dan stel jij als vrouw meerdere dingen voor die je wilt doen, zodat je de man nog de keuze geeft zodat ie niet teveel zijn hersens hoeft te gebruiken, en dan nog kiest ie iets wat hij zelf wil, terwijl hij aan jou vroeg: wat wil jij doen?
Waarom druk jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef GinzaGirl het volgende:
Haha, was ik maar Japans
nee hoor, ben echt hollands :p
praat ook met zo'n boerenaccent enzo, haha, nee hoor grapje.
maar goed, ff ontopic, ik weet niet of het er echt bij kan
maar ik vind het ook heel erg NOT done
als je op school loopt, en al die gasten doen alsof je een katje bent:
psst psst,
VRESELIJK!
is toch ook zo? Hoe slecht de sex ook is... tis altijd beter dan rukkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh een vriend van een vriendin van mij zei onder de sex: dit is echt beter dan rukken!
Om een lang verhaal kort te houden.. Je wil dus gewoon neuken?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh een vriend van een vriendin van mij zei onder de sex: dit is echt beter dan rukken! haha wat een giller, anyways, ik hou gewoon van enter, dat houdt een lange tekst overzichtelijk, maar ik zal speciaal voor jou niet meer op enter drukken oke? ik vind het ook niet zo aardig als mannen met zijn allen in de kroeg over een of andere vrouw gaan hangen en dan van die rare dingen roepen. en ja, wat is nog meer een voorbeeld: bouwvakkers, die zijn er ook de besten in!
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon neuken?!
Waarom zeg ik het dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Weet je wat ik denk,
Ja, wat wil je dan? Wachten totdat jij mij gaat versieren?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef GinzaGirl het volgende:
Oh een vriend van een vriendin van mij zei onder de sex: dit is echt beter dan rukken! haha wat een giller, anyways, ik hou gewoon van enter, dat houdt een lange tekst overzichtelijk, maar ik zal speciaal voor jou niet meer op enter drukken oke? ik vind het ook niet zo aardig als mannen met zijn allen in de kroeg over een of andere vrouw gaan hangen en dan van die rare dingen roepen. en ja, wat is nog meer een voorbeeld: bouwvakkers, die zijn er ook de besten in!
Zo subtiel!! jaaaah, daar ben ik wel gevoelig voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Pinball het volgende:
Klaar om naar feest/verjaardag/party whatever te gaan:
"Ga je zo?"
Werkt altijd.![]()
'Waarom draag jij dan een onderbroek?'quote:Op maandag 13 maart 2006 19:56 schreef RayMania het volgende:
"Draag jij sokken als je geen voeten hebt"?
"Waarom draag je dan een beha"?
ooit van kansberekening gehoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:27 schreef Aurelianus het volgende:
"Hallo ranzige greppelslet, heb je er iets op tegen als ik je anaal penetreer met mijn vuist?"
Idd je hebt fout en je hebt ONMENSELIJK!! bedankt he mannen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Operc het volgende:
ik moet zeggen dat ik vind dat de meeste dingen gewoon onaardig etc. zijn, niet fout, fout is meer (jaja eigen ervaring ja, ze kon er wel tegen hoor) je vriendin vergelijken met een kameel omdat die ook 2 bulten hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |