D'r zijn altijd uitzonderingen op de regel. En andersom kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
"neuken?" werkt over het algemeen ook pas als je dat al eens daadwerkelijk met haar gedaan hebt...
Jij gaat zeker nooit uit?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
"neuken?" werkt over het algemeen ook pas als je dat al eens daadwerkelijk met haar gedaan hebt...
Of - gos ben je alweer zwanger?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
- Zo ben je zwanger??
Als ze maar corrigerend zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef Pony-Lover het volgende:
overbodig topic
gewoon een paar tikken zijn genoeg.
Nou ja... laten we eerlijk zijn. 90% van het vrouwvolk is gewoon dom. Dat er hier op fok een paar met hersens zitten doet daar niets aan af (als ik dat er niet bij zeg heb ik geen leven meer hier)quote:
Da's wel hel erg. Volgens mij is dat de ergste tot nu toe.quote:
respect van je matties no?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel hel erg. Volgens mij is dat de ergste tot nu toe.Win je daar dan iets mee?
![]()
Kan hij toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef zhe-devilll het volgende:
- ouders van een vriendje, waar ik niks mee had, maar zelfs al had er iets kunnen ontluiken dat kon niet meer na de opmerking van zijn moeder.
-Ik ga even boodschappen doen hoor, blijven jullie wel van elkaar af![]()
Ik wou niet eens aan hem zitten NB, ik viel niet op hem, kon alleen enorm met hem lachen
Daarna was het over voor mij, ben nogal snoeihard
whateverquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:40 schreef GinzaGirl het volgende:
Jeetej, dit gaat zeker een series threats worden :p
helaas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |