stom vraag mischien maar 1 eetlepel, is dag afgestreken of niet ?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:11 schreef Mr.J het volgende:
Dextrose is iig 10 gram per eetlepel. Eiwitten ook ongeveer.
Dextrose zou ik ook op 30gram houden.
Ok, ik heb ze ook wel bij perry Sport gezien, maar das fucking duur.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Misschien een basic vraagje maar dat gewicht dat op de zijkant van dumbell's staat is toch per dumbell en niet per setje?![]()
Borkydude, in elk geval lijkt mij 15kg te weinig. Ik doe die benchpress met 22kg en maak hooguit indruk op een kleuter als ik heel boos kijk. (bijv 3 setjes van 8)
Sportschool is nog duurder. Enige gevaar is dat het makkelijker is om een thuistraining over te slaan dan geen gebruik maken van je onbeperkte sportschool abbo.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze ook wel bij perry Sport gezien, maar das fucking duur.
Voordeel van de sportschool is dat je ff kan opwarmen met wat minder gewicht, wat meer kan pakken met het volgende... ff tot het uiterste met nog een zwaardere.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef Fugie het volgende:
ik heb zon halter van 25 euro ofzo ooit gekocht, nu betaal ik 25 euro voor onbeperkt abbo @ de sportschool, tel uit je winst
ik bedoelde van, voor 25 euro 1 lompe halter of voor 25 euro een hele sportschool onbeperkt tot je beschikking + mensen met kennis die je kunnen helpenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef BertV het volgende:
[..]
Voordeel van de sportschool is dat je ff kan opwarmen met wat minder gewicht, wat meer kan pakken met het volgende... ff tot het uiterste met nog een zwaardere.
Pakt een curlstang, wat gewicht erop. Pakt een barbell, wat gewicht erop...
edit: Benen?
k...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoelde van, voor 25 euro 1 lompe halter of voor 25 euro een hele sportschool onbeperkt tot je beschikking + mensen met kennis die je kunnen helpen
Klein kopje erop.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
stom vraag mischien maar 1 eetlepel, is dag afgestreken of niet ?
25 euro is wel heel goedkoop voor onbeperkt sportenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef Fugie het volgende:
ik heb zon halter van 25 euro ofzo ooit gekocht, nu betaal ik 25 euro voor onbeperkt abbo @ de sportschool, tel uit je winst
zeeland eh, nog ver weg van de absurde prijzen van de popiejopie sportscholen in de randstad. Is ook met studententarief anders is het 30 euro ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 18:31 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
25 euro is wel heel goedkoop voor onbeperkt sporten![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, internet is je bodybuilding bijbel. Heb je geen HALO studend vor nodig.
ga een pot soja poeder halen (95% proteine - ik betaal 12 euro voor 900g) en lees dit artikel http://www.timinvermont.com/fitness/soyvswhy.htmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten eiwit, waaronder whey. Dit is een snel eiwit (wordt snel opgenomen). Een andere is bv casseine, deze is traag. Na de training heb je behoefte aan snelle eiwitten dus kan je het beste whey nemen (hoewel ik helemaal geen shakes neem ivm prijs). Voordat je gaat slapen kan je het beste trage eiwitten nemen, hier heb je ook speciale shakes van (vaak een combinatie van een boel soorten eiwit) maar een bak kwark is net zo effectief.
I second that, na een tijdje ben je je eigen gewichten uitgegroeid en moet je hele tijd bijkopen, kost handen vol geld. Bij sportschool is er wel altijd een gewillige spotterquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
je moet wel vet veel troep thuis hebben staan wil je een beetje kunnen trainen. en heel wat ruimte hebben. sportschool is nog gezellig ook.
Ik wil zelf ook serieus naar de sportschool gaan,quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
I second that, na een tijdje ben je je eigen gewichten uitgegroeid en moet je hele tijd bijkopen, kost handen vol geld. Bij sportschool is er wel altijd een gewillige spotter
50 euro per maand vind ik zelf wel wat duur, niet dat ik mag klagen voor kostenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:48 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook serieus naar de sportschool gaan,
Ik train al 2 maanden met een halter en krijg aardig de smaak te pakken.
En het is niet duur dacht ik.
50 voor een maand? Of is dat fitnes?
Maar ik weet nog niet welke sportschool ik ga.
Sporting de gors purmerend staat bekend om zijn hippe imago met meisjes die met
makup op lopen te trainen enzo.
Lijkt me niks. Maar dat is maar van horen zeggen hoor.
Ik weet ook geen andere goede adressen. ben een leek.
De dichtsbijzijnde is een fitnes-boksschool, waar vroeger een jongen trainde die is
neergeschoten. weet niet meer hoe hij heet.
Respect voor de mensen die op een goede manier thuistrainen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef Semargofni het volgende:
@BertV: Dat hangt ook van je eigen instelling en discipline af. Sommige mensen trainen prima thuis, en doen dat ook braaf volgens hun schema. Andere hebben een gym nodig zodat ze eigenlijk wel "moeten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |