Zeg maar gerust 1 pil of 20 sinaasappels.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nu 1000mg time released capsules gehaald, ze boden me eerst van die vitamine c pillen gebaseerd op maagzuur iets ofzo maar dat leek me nix. En kan me niet voorstellen dat deze pillen niet werken, je zal ongetwijfeld niet alles binnenkrijgen, maar dat is geen probleem. Ze verkopen die shit en hebben er genoeg onderzoek naar gedaan dus nut heeft het toch wel![]()
En liever 1 pilletje per dag dan 2 sinaasappels, ik heb het al druk genoeg met eten
ik zit waarschijnlijk ook aan dit getal als ik boks, 2 tot 3 x per week. Kan alleen niet zeggen dat ik daar vet mee verbrandde, ik was zo ongeveer een lopende almoniak fles na de training.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:49 schreef belikewater het volgende:
[..]
Ik vind low intensity cardio maar voor wussies btw, en ga zelf altijd als een beest tekeer op de crosstrainer met een HR van 180-190 voor 45-60 minuten.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet verwachten dat je borstspieren krijgt.
Het leven is hard m'njongen. Thou shall train, eat and sleep to become a beast. (Dus geen sissy opdruksessies)quote:
Hij heeft gelijk kerel, je zal wel wat meer definitie krijgen bij je borst, maar erg groot zullen ze niet worden. dus sporten in een sportschool zal handig zijn, maar die keuze is aan jouquote:
Niet als je niet tot muscle failure gaat. Doe dan bv 3x8 met hetzelfde gewicht, en wel een gewicht waar je minstens 10 reps mee kan maken. (maatstaaf: 80% van het gewicht dat je gebruikt als je bij je laatste rep tot failure traint)quote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef STAIRWARES het volgende:
is (voor spieropbouw) om de 2 dagen (omde 48 uur) trainen al teveel?
Unilateraal trainen met gelijk gewicht. Maar met opdrukken heb je daar geen last van dunkt me.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef Borkydude het volgende:
Wat moet je doen als je spieren onsymmetrisch toenemen?
Ik wel dus, zowel rechter arm als borst groeit sneller.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar met opdrukken heb je daar geen last van dunkt me.
je bedoelt dan toch bijvoorbeeld ipv bankdrukken, dumbells drukken?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef LedZep het volgende:
[..]
Unilateraal trainen met gelijk gewicht. Maar met opdrukken heb je daar geen last van dunkt me.
Dat kan, maar dan wel met 1 dumbbell tegelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
je bedoelt dan toch bijvoorbeeld ipv bankdrukken, dumbells drukken?
mijn lichaam is verre van symetrisch
Maar wat wil je nu eigenlijk bereiken? Opdrukken traint enkel de borst, voorkant schouders en triceps. Buiten het feit dat je waarschijnlijk een goeie biceps wil, moet je gewoon je rug en benen erbij pakken. Anders ziet het er gewoon niet uit (als je al massa krijgt met enkel opdrukken) plus dat je scheef kan gaan lopen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik wel dus, zowel rechter arm als borst groeit sneller.
Slim.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wel met 1 dumbbell tegelijk. Kan ook met military presses (dan krijg je een soort side press).
Je begint dat met de zwakke kant en pakt een gewicht wat je daarmee kan liften. Als je dan de andere kant doet neem je hetzelfde gewicht (ook al kan je daarmee zwaarder). Zo trekt het wel bij.
Het is niet per se "beter", maar je voorkomt dat je een gewicht pakt wat de ene kant wel aankan en de andere niet, zodat het verschil groter wordt. (Je kan in principe dus ook gewoon het gewicht voor je zwakste spier nemen en dan met twee van die dumbbells tegelijk drukken, klopt)quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef MyImmortal het volgende:
Waarom is dat beter dan met 2 dumbells tegelijk? omdat je niet in evenwicht blijft door het andere gewicht en dan meer concentreert op dat ene spier?
overigens heb ik mijn doel al bijna gehaald die ik heb gesteld in oktober toen ik weer besloot om fatsoenlijk te trainen voor de zomeren dat met nog 3 maanden voor de boeg
Nergens voor nodig, internet is je bodybuilding bijbel. Heb je geen HALO studend vor nodig.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Doe het nou maar. En laat je goed begeleiden.![]()
Haal dan ook een barbell en simpel trainings bankje... anders schiet het nog niet op.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Slim.
Waar kan ik goedkoop dumbbells halen?
En wat doen jullie verder aan thuistraining voor de borstspieren?
Ik doe verder niks aan thuistraining voor de borstspieren, net als voor me andere spieren. Toch groeien ze wel, zal wel van de rust komenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Slim.
Kijkshop, maar dat is max 15 kilo en daar zit je met dumbbell bench press al redelijk gauw.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Slim.
Ok bedankt.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kijkshop, maar dat is max 15 kilo en daar zit je met dumbbell bench press al redelijk gauw.
Misschien een basic vraagje maar dat gewicht dat op de zijkant van dumbell's staat is toch per dumbell en niet per setje?quote:Op maandag 20 maart 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kijkshop, maar dat is max 15 kilo en daar zit je met dumbbell bench press al redelijk gauw.
als je daar al niet meteen aanzitquote:Op maandag 20 maart 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |