Tis al overlegdquote:Op maandag 13 maart 2006 01:05 schreef Flem het volgende:
Zeker een mooie OP. Maar pas op, straks fietst Duiveltja eroverheen.
wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Binnenkort komt er een prono (voorspellings-spel) aan, dus houd dit topic in de gaten!
Ja jammer he! Dat is echt zo'n lekker moment om ff terug te kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef PM-girl het volgende:
Er is dus geen herhaling meer op vrijdagochtend?? Shit.
De herhaling is op zaterdagavond, een uur of half elf.. Straks eerst maar eens zien of de afleveringen via de site nu wel te zien zijn..quote:Op maandag 13 maart 2006 11:55 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Ja jammer he! Dat is echt zo'n lekker moment om ff terug te kijken![]()
Dat van Frederique's ogen vind ik niet echt verdacht. Ze kan er wel een heel verhaal omheen verteld hebben maar ze monteren natuurlijk alleen de 'juicy' of enigszins verdachtmakende stukjes! Wij zien zoveel niet! Ik zou best eens een making-of van de Mol willen zien.
die zijn er nu toch al?quote:
Dit truucje hebben ze met george 2 jaar geleden ook gedaan. Hij daalde uiteindelijk toch af, doodzenuwachtig, en kreeg veel respect van de groep. Uiteindelijk bleek ie de mol te zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef zeeuwse het volgende:
Mijn geld staat voorlopig op Mary Lou. Zij deed wel heel dramatisch bij het oversteken van die brug.
Uiteindelijk deed ze het toch, en dat is in het begin van het spel natuurlijk wel slim om wat krediet op te bouwen.
Ja precies. Lijkt me typisch zo'n tip die George door zou geven aan een nieuwe mol. Het is toch gebruikelijk dat de nieuwe mol 'in de leer' gaat bij oude mollen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Dit truucje hebben ze met george 2 jaar geleden ook gedaan. Hij daalde uiteindelijk toch af, doodzenuwachtig, en kreeg veel respect van de groep. Uiteindelijk bleek ie de mol te zijn![]()
Linkje openen in nieuwe browser, en dan CTRL-Refresh? Dan werken ze hier wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Eveli het volgende:
Ze doen het niet.
Erg opvallend, maar inderdaad ook erg opzichtig. Toch heb ik wel een molgevoel bij hem, al vind ik een mol die zich meteen 2 afleveringen afzondert niet helemaal logisch, dat betekent immers ook 2 afleveringen geen sabotage kansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
Had iemand trouwens al vermeld dat tijdens de stukjes van de kandidaten (waar je fragmenten van hen van tv zag), in het fragment van die kale nieuwslezer de nieuwslezer '....van Endemol' zei? Waarschijnlijk wel, maar goed. 't Viel me op. Zal wel te opzichtig zijn geweest.
Dit viel mijn vriend ook meteen op en wijst alweer op Roderick.quote:Dan de plaatjes op wieisdemol.nl. Roderick heeft als enige een schaduw achter zich. En Liz heeft een bakstenen muur als achtergrond, terwijl de rest een 'normale' achtergrond heeft.
Juist hardstikke logisch. In het begin zorgt de groep er zelf wel voor dat er weinig geld in de pot komt. Waar je dan als mol voor moet zorgen is dat je een vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef Jojogirl het volgende:
Toch heb ik wel een molgevoel bij hem, al vind ik een mol die zich meteen 2 afleveringen afzondert niet helemaal logisch, dat betekent immers ook 2 afleveringen geen sabotage kansen.
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar de mol moet zich juist ook verborgen houden in de groep en ondertussen wel vanalles uitvreten. En in die geest vind ik zo'n afzonderingspositie niet helemaal passen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Itte het volgende:
[..]
Juist hardstikke logisch. In het begin zorgt de groep er zelf wel voor dat er weinig geld in de pot komt. Waar je dan als mol voor moet zorgen is dat je een vrijstelling krijgt.
Uitstekende mollenstreek als je het mij vraagt en daarom verdenk ik Roderick ook, maar ik zal er wel helemaal naast zitten![]()
De jokers vind ik ook geen goede toevoeging.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Jojogirl het volgende:
Die jokers vind ik trouwens ook niets. De kandidaten moeten gewoon worden afgerekend op kennis en niet al te tactisch kunnen doen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar de mol moet zich juist ook verborgen houden in de groep en ondertussen wel vanalles uitvreten. En in die geest vind ik zo'n afzonderingspositie niet helemaal passen.
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Die hint van Schiffers FM neigt naar Roderick of Liz te wijzen: " I cannot follow you, my love,
you cannot follow me." Met andere woorden je kunt de Mol niet volgen.
De titel van de plaat "You Know Who I Am" kan er ook op duiden dat Geert die in de uitzending was, de Mol goed had, maar er misschien te weinig over wist in de test. Ik weet alleen niet waar Geert ook alweer op zat.
Overigens is er weer een link met Amsterdam: Leonard Cohen
Dat dagboekstukje vind ik ook vreemd. Het lijkt zo wel heel erg duidelijk. Te duidelijk als je het mij vraagt.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar als je leest in het dagboek van de mol, zegt hij/zij: Liz stak meteen haar hand op, ipv Liz en Roderick.
Okquote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningen![]()
Deden ze dit ook niet in eerdere seizoenen, zorgen dat iedereen het denkt te weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat dagboekstukje vind ik ook vreemd. Het lijkt zo wel heel erg duidelijk. Te duidelijk als je het mij vraagt.
Dat lijkt me ook de reden van het feit dat hij zijn jokers aan Mary-Lou heeft gegeven. Overigens denk ik nu ook dat het Roderick is, hij denkt nu niet verdacht te zijn doordat hij afgezonderd is en zich de 'good guy' toonde door zichzelf voor te dragen voor de afzondering, maar hij is gewoon de fokking mol.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningen![]()
Want? Via www.wieisdemol.nl zie ik de uitzending van afgelopen weekend!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kan het dus nog steeds niet terugkijken.
Precies bij mij ook !! Breedband Windows media.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef calvobbes het volgende:
Hier werkt die wel
Breedband Windows media om precies te zijn
quote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op nl.sitestat.com.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Helemaal mee eens, precies wat ik dacht ja, en ze wilde waarschijnlijk als laatste om als eerste te kunnen bij het memoryspel zodat die -1000 "per ongeluk" werd omgedraaid!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Magics het volgende:
Ik denk Milouska, "You cannot follow me" zij ging als laatste over de brug dus niemand kon haar volgen. En meteen -1000 in het begin bij het memoryspel, die wist dus echt wel waar ze lagen....
Of inderdaad Milouska die las laatste over de brug liep. Niemand kon haar daarna nog volgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef Tram het volgende:
"You cannot follow me" kan op Roderick of Liz slaan. De groep kan de mol immers niet volgen als die aan het tangodansen is.
Ik zie het verband niet tussen Jeugdjournaal nieuwslezeres en de Mol zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:57 schreef ALICENOR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, precies wat ik dacht ja, en ze wilde waarschijnlijk als laatste om als eerste te kunnen bij het memoryspel zodat die -1000 "per ongeluk" werd omgedraaid!
En... Roderick --> RTLz nieuwslezer: aandelen Endemol
wat een toeval
Milouska --> Jeugdjournaal nieuwslezer: de mol???
dat laatste is misschien te ver gezocht![]()
nou Roderick = nieuwslezer en heeft het over de mol en Milouska = ook nieuwslezerquote:Op maandag 13 maart 2006 20:06 schreef Eveli het volgende:
Ik zie het verband niet tussen Jeugdjournaal nieuwslezeres en de Mol zijn?
Is dat niet juist het leuke van dit programma?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef Freezor het volgende:
[..]Vind je dit zelf niet heel ver gezocht?
Homofoobquote:Op maandag 13 maart 2006 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk wordt de TT waarheid ja.
hehe, nou zie ik het pas, echt minutenlang zitten kijken naar die plaatjes, maar ik kon echt niet vinden wat je bedoeltquote:
quote:In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. Het spel is nu echt begonnen!
Daarmee geeft de mol aan dat ze een redelijk onbekende Nederlander is. We kunnen dus al met voorzichtigheid Toine wegstrepen, misschien ietwat voorbarig.quote:Zouden zij mij al verdenken? Misschien kijken ze wel gewoon naar me omdat ze me niet kennen, net zoals ik ook hen onderzoekend opneem.
Dat hoeft niet per se. "De mol" kan in de dagboeken op zo'n manier over zichzelf spreken dat het lijkt alsof hij/zij vanuit een buitenstaanderspositie praat.quote:Wat stom zeg, we kunnen dus Liz al met 100% uitsluiten.
Amen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:14 schreef Sannydance het volgende:
Ik weet helemaal niet wat jullie tegen hem hebben hoor... Ik heb hem amper opgemerkt in de eerste aflevering, dus niet eens aan kunnen ergeren, al had ik het graag...
Waarom weet je dat al met 70 % zekerheid??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet nu al met 70% zekerheid dat Milouska de mol is, nu is het alleen afwachten of mijn vermoedens bevestigd wordt.
Chris is de Molquote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef Sannydance het volgende:
schaamteloze tvp
maar het gissen, theorieen verzinnen, complotten bedenken e.d. maakt het wel errug leuk !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kun je nu ook niet zeggen wie ''De Mol'' is![]()
Dat is ook zo !!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het gissen, theorieen verzinnen, complotten bedenken e.d. maakt het wel errug leuk !
vergeet ik nog helemaal het achteraf "zie-je-wellen" en het "ik-zei-het-tochen"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook zo !!
Maar ik moet vrijdag goed kijkenDan kan ik zeggen wie de mol is
![]()
Maar het is wel een leuk programma, dat zeker !!
In ieder geval kan ik niet wachten tot het weer vrijdag isquote:Bij het maken van de test is alleen bij Richard het IBM logo op de achterkant van de laptop niet afgeplakt. IBM zou je kunnen vertalen als: 'Ik Ben Mol'. (Door Britt) Aanvulling van Iris: In het fragment waar Richard zijn jokers op tafel legt, is het logo wél afgeplakt, net als bij de andere kandidaten. Heeft hij de test in twee fases gemaakt? Bij Mary-Lou zijn de letters IBM ook te zien, maar dan op het toetsenbord.
De mol Liz kan ook heel goed over haarzelf zeggen "Liz steekt als eerste haar hand op". Doe ik ook wel eens (met mijn eigen naam dan, en een andere relevante actie uiteraard).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Uit het dagboek van de mol:
[..]
Wat stom zeg, we kunnen dus Liz al met 100% uitsluiten.
* Piles doet dat ook wel eensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef .com het volgende:
[..]
De mol Liz kan ook heel goed over haarzelf zeggen "Liz steekt als eerste haar hand op". Doe ik ook wel eens (met mijn eigen naam dan, en een andere relevante actie uiteraard).
Precies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk dat veel mensen hints zien die er eigenlijk niet zijn.![]()
Dat is het stoere van het spel. Iedereen gaat overal dingen zien, die er helemaal niet blijken te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk dat veel mensen hints zien die er eigelijk niet zijn.![]()
Ik vond het het vorige seizoen wel duidelijk dat die arrogante trut Yvon de mol was, daar heb ik geen moment aan getwijfeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies.
Het is ook meestal iemand anders dan je denkt. Ik heb twee favorieten gehad die De Mol bleken te zijn (George, Elise)Ik was vorig jaar tot op het bot geschokt toen mijn favoriet Marc-Marie gewoon won
![]()
Dat was inderdaad hilarischquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef J-net het volgende:
[..]
...vooral met dat trein spel dat ze naar iemand langs de kant riep van Hello I am Lottie....
[..]
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:21 schreef Eveli het volgende:
Ik verdenk nu trouwens Peggy. Waarom? Zij is zo'n beetje de enige die nog niet verdacht wordt.
Ok, niet gezien inderdaad. Maar ze blijft dan alsnog de enige die niet door veel mensen verdacht wordt. Alle andere namen zijn al veel vaker voorbijgekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgeletIk heb Peggy ook al getipt als Mol, omdat ze totaal niet opvalt en zich op de achtergrond houdt.
Dan maar gewoon een POLL-topic dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas maar waar: ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen prono ga opzetten en bijhouden.
Het kost me gewoon teveel tijd om dit allemaal te regelen, en de lol die daar tegenover staat is te miniem. Er is helaas geen leuk 'weekspel' (een bepaalde vraag in het spel waardoor er elke week weer nieuwe scores te noteren zijn) te bedenken, en om het nou wekenlang bij te gaan moeten houden om aan het eind van het spel even de eindstand te posten, daar pas ik voor.
Sorry dat ik wat voorbarig riep dat ik het op me ging nemen![]()
.
Ik houd je niet tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon een POLL-topic dan?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand waar ik die stripjes van het vorige seizoen kan vinden?
Leuk, bedankt!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-mollenstreken
http://wieisdemol.realitynet.org/forum/topic,21719.80.html
Oh schei uit... dat ie op het strand stond en wel zélf even zou beslissen hoe het zat... ik heb zelden zó gelachen om een tv-programmaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Eveli het volgende:
Ik heb zo gelachen om dat "Isabelle positief, Isabelle bij de hand, ja en doof ook"![]()
Misschien Richard? Vanavond weten we meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Stansfield het volgende:
Dat is wel jammer van deze reeks dat er niet echt zo'n grappige gast tussen zit zoals Marc Marie. Ik zie toine ofzo nou niet even de grapjas uithangen.
Het is toch een beetje de slagroom op de taart!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
Af en toe wel leuk van die grapjes, maar daar gaat dit programma toch helemaal niet over?!
Bedankt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling van de aflevering van vanavond is trouwens niet zaterdagavond (i.v.m. schaatsen), maar zondagmiddag om 12.05!
voortaan schoenen aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
door het koude weer denk ik, is ie gebarsten![]()
als karel zijn kop zou barsten van de kou, daar in de bergen ......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zou Karel het erg vinden als ik toch kijk?
Knal dan maar lekker in een spoilertag neer, kunnen we het aan het einde controleren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik al die afleveringen nog blijf nadenken over wie de Mol is?
Ik weet het nu al.
Het enige fijne aan deze serie is dat er geen reclame-onderbrekingen in zitten.
Dan gaat Frederique er dus volgende week uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Liz d'r introfilmpje zat ook in deze aflevering...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Die samen met Roderick.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft zijn er drie mol kandidaten:
Milousjka
Frederique
Richard
Niet alleen dat, de muziek komt bij onze tv vaak boven het stemgeluid uit, erg storendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef Cee het volgende:
Die constante dramatische achtergrondmuziek tijdens het hele programma irriteert me. Het toont alleen aan dat er nul komma nul gebeurt en dat ze de boel een beetje op willen dwepen met muziek.
Het kon me weer niet boeien. Mijn Mol, wat doe je!
Tsja dat weet je nu nog niet, wellicht dat er meer mensen zijn van wie het introfilmpje uit de aflevering van volgende week komt. En ook Liz kan er dan uitvliegen aangezien haar filmpje ook uit de aflevering van vandaag kwam, maar zij kon er vandaag niet uitvliegen vanwege de vrijstelling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan gaat Frederique er dus volgende week uit.
Vorig jaar stond er nog een tv naast m'n buro, nu zit ik netjes op de bank te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef golfer het volgende:
Iedereen heeft aan de buis gekluisterd gezeten.![]()
Ik had verwacht dat ik minstens 2 hele volle topics na deze uitzending terug moest lezen met speculaties en opmerkingen.![]()
Juh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef ZigoSOS het volgende:
Is roderick die kale die aan het dansen is?
Ik denk ook Milouskaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef Flem het volgende:
Ik verdenk Milouska nu echt keihard. Ze zou best wel eens flink geld gejat kunnen hebben bij De Nederlandsche Bank. Overigens vind ik die jokers nu al iets toffer, het voegt toch een tactisch aspect toe. Al vraag ik me af of een of twee jokers nou echt zo veel verschil kunnen maken op 20(!) vragen, al die kandidaten lijken het iig wel te denken.
En Toine is duidelijk de allerchillste.
Zijn doen en laten ergert me. Steeds op Milouska vitten (niet geheel onterecht eigenlijk), maar zelf het niet veel beter doen. En ik heb het idee dat hij graag steeds het woord wil.quote:
Is gewoon een onderdeel van het programma, waar in het verleden zelfs aanwijzingen hebben gezetenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef E.T. het volgende:
voortaan doe ik de deur niet meer open als de Mol bezig is.
Ik had de eerste vijf minuten al gemist, staat er om kwart voor negen iemand voor de deur![]()
Heerlijk "medespeler van wie is de mol"-gedrag dus. Ok, beetje jammeren op dat paard, dat maakt juist persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zijn doen en laten ergert me. Steeds op Milouska vitten (niet geheel onterecht eigenlijk), maar zelf het niet veel beter doen. En ik heb het idee dat hij graag steeds het woord wil.
Motivatie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Ik vond de montage erg matig eigenlijk. Dat boottochtje zag er erg suf uit en ook dat paardrijden hadden ze best spannender in beeld kunnen brengen. Ook raar dat nooit in beeld kwam hoeveel tijd ze nog over hadden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond de montage echt geweldig.
Ik vind haar een type dat graag overal bij wil horen..quote:
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Wat dat laatste betreft ben ik het wel met je eens, maar ik denk dat dat technisch een beetje klote zou zijn geweest omdat je constant wisselde tussen de teams en dan een heel geklooi met de tijd krijgt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond de montage erg matig eigenlijk. Dat boottochtje zag er erg suf uit en ook dat paardrijden hadden ze best spannender in beeld kunnen brengen. Ook raar dat nooit in beeld kwam hoeveel tijd ze nog over hadden.
Bupatih-wannabequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggy.
Liz is mijn Mol denk ik.
Hadden ze niet gewoon allemaal evenveel tijd danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft ben ik het wel met je eens, maar ik denk dat dat technisch een beetje klote zou zijn geweest omdat je constant wisselde tussen de teams en dan een heel geklooi met de tijd krijgt.
Liz heeft het in zich om Milf Mol te spelen. Denk dat ze daarom de Mol niet is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bupatih-wannabe.
Ik ben benieuwd hoe Liz zich opstelt tegenover de andere kandidaten als ze bij elkaar worden gevoegd.
Nu erger ik me aan jouw verbeteringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggy.
Liz is mijn Mol denk ik.
quote:Na haar toneelwerkzaamheden ging Liz zich richten op film en televisie.
Op televisie had Liz Snoijink een groot aandeel in o.a.
* Iris (als flamboyante tango-danseres)
Wel gaaf dat er iemand tussen zit die begrijpt hoe je dit spel moet spelen. Gewoon over lijken gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Jane het volgende:
Nog steeds geen geweldige aflevering, maar ik vind Toine wel steeds leuker worden.
Ja tuurlijk wel, maar ik stel me zo voor dat je ook sprongetjes in tijd maakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hadden ze niet gewoon allemaal evenveel tijd dan
Lijkt me niet zo moeilijk om de beelden van de verschillende groepen in gronologische volgorde te zetten en dan zo nu en dan te vermelden hoeveel tijd er nog is. Is alle andere seizoenen wel gedaan, alleen nu niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik stel me zo voor dat je ook sprongetjes in tijd maakt.
Het lijkt er wel steeds op dat de tijd pas op is als het spel klaar is (vlot, paard, ...).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk om de beelden van de verschillende groepen in gronologische volgorde te zetten en dan zo nu en dan te vermelden hoeveel tijd er nog is. Is alle andere seizoenen wel gedaan, alleen nu niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel gaaf dat er iemand tussen zit die begrijpt hoe je dit spel moet spelen. Gewoon over lijken gaan
deed mij denken aan vorig jaar, toen Yvon telefoontjes zat weg te drukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Richard die geen verbinding kreeg met Frederique, vond ik wel heel opvallend......
quote:Aflevering 2, Dagboek Chris
"IK VOEL ME WEL EEN BEETJE GENAAID, MAAR DAT SCHIJNT ERBIJ TE HOREN."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dagboek van afvaller 2: Chris
Wat een vervelend idee dat ik er nu uit lig. Het was te verwachten, aangezien sommigen, ik noem geen namen, intriges vormden en dealtjes hebben gemaakt met elkaar.
Richard en ik waren daardoor de enigen zonder joker en de kans dat wij de meeste vragen fout zouden hebben, is dan ineens erg groot.
Ik voel me wel een beetje genaaid, maar dat schijnt erbij te horen. En ik heb het ook aan mezelf te danken natuurlijk. In de veronderstelling dat ik verdacht werd, gaf ik mezelf meer kans dan dat ik had. Ach ja...
quote:Aflevering 2, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben."
De zwaarste zijn, is niet altijd nadelig. Dat heb ik vandaag maar eens mooi kunnen benadrukken. Chris nam de telefoon op en werd daardoor meteen in een rol gedrukt. Verdachte of slachtoffer? Na vandaag bleek dat iedere verdenking op hem misplaatst was. Slachtoffer dus. Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben. Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken.
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. Het voordeel is dat het gelukkig volkomen natuurlijk overkomt. Mij valt niets te verwijten. Totdat je beter weet natuurlijk, maar voorlopig weet niemand beter en dat houden we heerlijk zo. En heerlijk kun je dit best noemen. Ondanks dat het best zwaar is, die schijn, gaat het me goed af. Ik geniet van dit spel. Ik geniet van Argentinië. Ik geniet van de mol.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de Molnog in Buenos Aires zit.
Idd dacht ik ook meteen aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
deed mij denken aan vorig jaar, toen Yvon telefoontjes zat weg te drukken
Je geloofwaardigheid is sinds Idols bij mij iets gezakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH weet alles, dat weet je toch!
Maar je gelooft me toch niet![]()
Dat kan, had het toch maar mooi in de gaten toen. Werk niet toevallig in hetzelfde gebouw als waar dit programma wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is sinds Idols bij mij iets gezakt.
Het klinkt ook wel als Liz: gebrek aan coördinatie, de leiding hebben, het blijft een interactie, totdat je beter weet maar niemand weet nog beter, het overkomt mij, het is best heerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
dat dagboekstukje klinkt somehow heel Frederique-achtig
maar zij kán de Mol niet zijn, volgens mijn [altijd verkeerde] theorie![]()
Juist, degene die vorige week klaagde over haar ogen toen ze boven de grond was...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een mol zit onder de grond en wie zat er deze aflevering onder de grond...
Voor mijn gevoel is dat juist geen plek voor een Mol. Zo kan ik me van andere mollen niet echt herinneren dat ze zo'n spin in het web van een opdracht willen zijn, maar juist iemand die moet rondracen/rennen, en daar "per ongeluk" de fout in gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Maar ik vind dat er wel opvallende aanwijzingen richting Frédérique worden gegeven. Vorige keer die opmerking over haar ogen en nu zit ze een groot deel van de uitzending in een kuil ('onder de grond').
Maar dat is té obvious zeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Juist, degene die vorige week klaagde over haar ogen toen ze boven de grond was...
Nee Mary-Lou mocht het als laatste zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Ze hoefde alleen maar het dichtste bij het juiste aantal palen van het Paleis op de Dam te gaan zitten. En ze mocht het als laatste zeggen, dus was dat een eitje voor haar.
En toch zou het me niks verbazen.quote:
Juist niet. Ik kan me alleen al van vorig jaar herinneren dat ook Yvon een keer de coördinerende rol had, waarbij ze o.a. zorgde dat de verbinding slecht was door de telefoon uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef GHans7 het volgende:
Voor mijn gevoel is dat juist geen plek voor een Mol. Zo kan ik me van andere mollen niet echt herinneren dat ze zo'n spin in het web van een opdracht willen zijn, maar juist iemand die moet rondracen/rennen, en daar "per ongeluk" de fout in gaat.
Oh, oké. Dan heb ik dat mis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Nee Mary-Lou mocht het als laatste zeggen
Dat in combinatie metquote:
Blijft dus Liz over als mol, volgens SCH?quote:Na haar toneelwerkzaamheden ging Liz zich richten op film en televisie.
Op televisie had Liz Snoijink een groot aandeel in o.a.
* Iris (als flamboyante tango-danseres)
Is toch helemaal niet leuk om nu al te weten stouterdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat in combinatie met
[..]
Blijft dus Liz over als mol, volgens SCH?
Ik vind hem ook niet leuk, hij is toch caberetier? Ik verneem weinig van zijn humor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Van mij mag Richard Groenedijk eruit( naarling)
Hup wegwezen hij![]()
Nee ik vind het nu veel beter dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de muziek komt bij onze tv vaak boven het stemgeluid uit, erg storend.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:12 schreef Koen_74 het volgende:
Peggy.
Ze wist zogenaamd niet dat ze dat rode zakje met geld niet mocht pakken. En hangt het dan net niet goed genoeg terug. Weg geld. Typische mollenactie.
Peggy is de mol
Hoe kun je nou denken dat frédérique de mol is tom? Die heeft echt nog niks molligs gedaan. Er wijzen alleen wat dubbelzinnige hinds naar haar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Toine echt verschrikkelijk.. Hoop dat hij snel optieft.
.
Milouska is een schatje..
Frédérique is de mol.
Op de brug zei ze ook dat ze niks zag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef Eveli het volgende:
Frédérique => in een kuil, onder de grond => net als een mol
Frédérique => niet kaart kunnen lezen => mollen zijn blind
Klinkt best overtuigend moet ik zeggen.
Al schrijft ze elke week in het AD een behoorlijk 'domme' column. Althans, dat vind ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:52 schreef Sannydance het volgende:
miloushkadaar heb ik me echt aan geergerd zeg... Maar op een of andere manier geloof ik niet dat ze zo dom is als ze zich voordoet.
Ik blijf nog steeds na deze afl. op Frédérique.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef Eveli het volgende:
Frédérique => in een kuil, onder de grond => net als een mol
Frédérique => niet kaart kunnen lezen => mollen zijn blind
Klinkt best overtuigend moet ik zeggen.
Inderdaad, misschien stap ik toch ook wel over op Fred als Mol.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op de brug zei ze ook dat ze niks zag.
De vorige serie is hier te bekijken, de rest is volgens mij nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Mr_Booze het volgende:
Trouwens weet iemand waar ik de vorige series kan terug bekijken. Ik zou graag de 2e serie (Schotland) en 3e serie (Portugal) (Jantien, John) weer een keertje zien.
Jantien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Mr_Booze het volgende:
Trouwens weet iemand waar ik de vorige series kan terug bekijken. Ik zou graag de 2e serie (Schotland) en 3e serie (Portugal) (Jantien, John) weer een keertje zien.
Komt bij mij ook nog niet echt heel egr los, terwijl Argentinië juist heel erg cool isquote:
'Maar dan kan zijn, zoals Tom zei, toch niet de mol zijn geweest, aangezien ze bij Sjors is in de serie zatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Dat vrouwtje helemaal rechts.
Ze was de Mol ook niet, zew as gewoon de tofste kandidate ooit. Samen met Yvonne uit serie 2.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
'Maar dan kan zijn, zoals Tom zei, toch niet de mol zijn geweest, aangezien ze bij Sjors is in de serie zat
Whehehquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jantien had eerst een site, jantien.org, maar dat is nu een pornosite.
Nico was briljant hé netzoals Sigrid..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:43 schreef Svensational het volgende:
Ah, okee.. Ik heb serie 1 geloof ik niet gezien. Serie twee ben ik halverwege binnen gevallen. Toen was toch zo'n kale man de mol
?
Dat zou al snel zijn.quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Ja, beetje jammer idd. Van mij mag het wel weer met OBN'ers.quote:
Dat is wel leuk maar voor het succes van het programma zou ik er toch een tijdje tussen laten zitten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is snel ja2X in het jaar WIDM
![]()
Vind ik ook jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer idd. Van mij mag het wel weer met OBN'ers.
Yeahinho had er geen zin in om die op te zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
Dione de Graaf![]()
Ik lees in de OP iets over een Prono, is die er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |