Deden ze dit ook niet in eerdere seizoenen, zorgen dat iedereen het denkt te weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat dagboekstukje vind ik ook vreemd. Het lijkt zo wel heel erg duidelijk. Te duidelijk als je het mij vraagt.
Dat lijkt me ook de reden van het feit dat hij zijn jokers aan Mary-Lou heeft gegeven. Overigens denk ik nu ook dat het Roderick is, hij denkt nu niet verdacht te zijn doordat hij afgezonderd is en zich de 'good guy' toonde door zichzelf voor te dragen voor de afzondering, maar hij is gewoon de fokking mol.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningen![]()
Want? Via www.wieisdemol.nl zie ik de uitzending van afgelopen weekend!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kan het dus nog steeds niet terugkijken.
Precies bij mij ook !! Breedband Windows media.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef calvobbes het volgende:
Hier werkt die wel
Breedband Windows media om precies te zijn
quote:Kan geen verbinding maken
Firefox kan geen verbinding maken met de server op nl.sitestat.com.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Helemaal mee eens, precies wat ik dacht ja, en ze wilde waarschijnlijk als laatste om als eerste te kunnen bij het memoryspel zodat die -1000 "per ongeluk" werd omgedraaid!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Magics het volgende:
Ik denk Milouska, "You cannot follow me" zij ging als laatste over de brug dus niemand kon haar volgen. En meteen -1000 in het begin bij het memoryspel, die wist dus echt wel waar ze lagen....
Of inderdaad Milouska die las laatste over de brug liep. Niemand kon haar daarna nog volgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:55 schreef Tram het volgende:
"You cannot follow me" kan op Roderick of Liz slaan. De groep kan de mol immers niet volgen als die aan het tangodansen is.
Ik zie het verband niet tussen Jeugdjournaal nieuwslezeres en de Mol zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:57 schreef ALICENOR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, precies wat ik dacht ja, en ze wilde waarschijnlijk als laatste om als eerste te kunnen bij het memoryspel zodat die -1000 "per ongeluk" werd omgedraaid!
En... Roderick --> RTLz nieuwslezer: aandelen Endemol
wat een toeval
Milouska --> Jeugdjournaal nieuwslezer: de mol???
dat laatste is misschien te ver gezocht![]()
nou Roderick = nieuwslezer en heeft het over de mol en Milouska = ook nieuwslezerquote:Op maandag 13 maart 2006 20:06 schreef Eveli het volgende:
Ik zie het verband niet tussen Jeugdjournaal nieuwslezeres en de Mol zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |