| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 00:32 |
![]() Hier verder | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 00:32 |
| Weer een drive through | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
quote:9e nu | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| Heerlijk! Prutser! | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| Jos Verstappen stopt er dus mee. | |
| Bonobo11 | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| Jos stopt ermee | |
| Stereotomy | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| Jaaa, ram iets in elkaar Jos | |
| The_BoezelaaR | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| En hij kapt er gewoon mee, lekker Jos | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:33 |
| Flink wat Limburgs gevloek in de helm... | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| Hij is echt kwaad | |
| D. | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| damn | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| Wat een klote leiding zeg. Wat was er nou met de eerste drive through aan de hand/ | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| hij zal er wel zjin redenen voor hebben.. | |
| Murray | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
quote:Waarom? | |
| haphaphap | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| Klote zooi, en weg is verstappen | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:34 |
| Godverdommese klote leiding! | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:35 |
| volgens mij 2 onterechte beslissingen | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:35 |
quote:Lijkt mij ook | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
quote:Ja want jij hebt z'n snelheid ook gemeten in de pits? | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
quote:de tweede lijkt me wel correct... speeding is speeding. | |
| D. | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
| Ben benieuwd of Jos gelijk gaat krijgen, en wat daar de vergoeding voor zal zijn | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
| herstart | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
| Let it rain | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
| ik hoop vette chaos nui... regen, wind, crashes, hagel, sneeuw... Dat de dondergod zeus maar ff alle registers opentrekt | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:36 |
quote:Omdat hij nu een tweede drive through penalty kreeg. | |
| UnleashMitch | maandag 13 maart 2006 @ 00:37 |
| Waar kreeg ie nou die 2e voor dan | |
| -Jean- | maandag 13 maart 2006 @ 00:37 |
| Die eerste was volgens mij bullshit. Jos is laaiend | |
| D. | maandag 13 maart 2006 @ 00:37 |
quote:te snel gereden tijdens drive through | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:38 |
quote:Wrom !! | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:38 |
| Stervende hoeren kanker | |
| D. | maandag 13 maart 2006 @ 00:38 |
| wel jammer van de punten die ie nu laast liggen | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:38 |
quote:LEZEN!!!!!!! | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:38 |
quote:telefoneren zonder handsfree set... | |
| UnleashMitch | maandag 13 maart 2006 @ 00:39 |
quote:Zeg dan niets, ik schakel pas op dit topic in omdat ik aan het bellen was | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:40 |
quote:zeg ! om die drive through(s) ? | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:40 |
quote:Eerst voor het inhalen tijdens SC en daarna speeding in pit lane tijdens de DT | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:41 |
| hey joh.. just kidding hoor... we zijn hier gewoon in sarcastische bui vanwege het stoppen van jos | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:41 |
quote:Ja en dus stopt ie ermee en staat nu te stampen als een jongetje die geen ijsje mag | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:41 |
| @ ondeugend Ja | |
| UnleashMitch | maandag 13 maart 2006 @ 00:42 |
quote:Dan is t goed Maar hoe kan je in godsnaam speeden in de pitlane | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:42 |
quote:1e drive through was waarschijnlij k onterecht... dus tja .... | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:42 |
quote:Zal wel om het missen van dat bochtje gaan imho | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:42 |
quote:jij wil het weten, doe dan ook eens wat moeite... | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:43 |
quote:Dan ga je toch achteraf staat stampen. Een kettingbotsing en hij zit weer dik in de punten. | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:43 |
| Allard gaat wel erg fanatiek door | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:43 |
quote:Jij bent echt ondeugend | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:44 |
| Check the clouds in the distance | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:44 |
quote:Zucht Sjaggerijn | |
| D. | maandag 13 maart 2006 @ 00:45 |
quote:zou wat zijn als ie uit protest er ook mee ophield | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:45 |
quote: | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 00:46 |
| LOL! Safetycar | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:46 |
| Oe, die RX-8 | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:46 |
quote: | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 00:46 |
| Jaja was hij maar blijven rijden | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:46 |
quote: | |
| ondeugend | maandag 13 maart 2006 @ 00:47 |
quote:Nou dan bedoelen we toch hetzelfde ? Ik kon me niet voorstellen dat hij zou on-professioneel zou zijn vandaar dat ik bevestiging zocht. En nu lief zijn tegen me ! | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:49 |
quote:nou vooruit dan maar | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:50 |
| Jos legt het uit... | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:50 |
| Was dat Team India die twee keer spinde op exact hetzelfde positie? | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:51 |
| "thanks for not swearing" | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 00:51 |
| Lol thanks for not swearing... dat mag alleen in NL | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:52 |
quote:Gheghe. Volgens mij heeft Jos gewoon een punt! Ze zaten volledig verkeerd. | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:53 |
| ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen | |
| -Jean- | maandag 13 maart 2006 @ 00:53 |
quote:inderdaad | |
| Murray | maandag 13 maart 2006 @ 00:54 |
| Tsja, je kiest zelf voor deze klasse Jos. | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:54 |
quote:Race wordt opnieuw verreden? | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:55 |
quote:en dan gelijjk in spa | |
| Murray | maandag 13 maart 2006 @ 00:55 |
quote:Yeah right! | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:55 |
quote: | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:56 |
| Een beetje lol mag toch wel | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:57 |
| WOOT WOOT WOOT aktie | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:57 |
| Wheheh, die Chinees spint nu ook weer nadat iemand anders is gespint Die getalletjes onderaan het scherm in een rondje, is dat de PB? | |
| -Jean- | maandag 13 maart 2006 @ 00:58 |
| hahaha die chinees is humor schrikt zich zeker zo et lazerus telkens dat ie zelf maar gaat spinne | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| WHAHAHAHAHA, domme fransen | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| wat een sukkels | |
| FHR | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| Whahahaha, mooie actie van Frankrijk. Leuke chaos op de baan zo. Echt jammer dat Jos gestopt is, er had misschien nog een puntje in gezeten op deze manier. | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| hahaha da's ook onprofessioneel van Frankrijk | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| die gast met headset krijgt ze zoooo ontzettend op zijn flikker he | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| Is Team Frankrijk niet gewoon stuk? | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 00:59 |
| auto kaput | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 01:00 |
| ow, wagen stuk... gast met headset heeft geluk | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 01:00 |
| Ja dus, ach, ze zijn toch al kampioen | |
| UnleashMitch | maandag 13 maart 2006 @ 01:00 |
| Staat vast in z'n 3 | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 01:00 |
| oh hij is stuk... (of proberen ze hun blunder te coveren? | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:00 |
| uitval voor frankrijk | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 01:01 |
| zero point pour le bleu | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 01:01 |
| Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde. | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 01:01 |
| ik wil sneeuw en regen en hagel... iedereen nog ff snel nieuwe banden | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 01:02 |
quote:ik dacht 100.000 euro.. kan me vergissen | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 01:02 |
quote:is het niet $ 1milj totaal prijzengeld per race? | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:02 |
| usa weg | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 01:02 |
| Die twee wagens staan daar nog steeds | |
| UnleashMitch | maandag 13 maart 2006 @ 01:03 |
| Ik dacht een ton per punt | |
| -Jean- | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
| jammer dat Kerr finished... nu is de 3de plaats adios | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
| mxico, duitsland, gbr | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
| deze race maar snel vergeten.. over twee weken shanghai.. GO JOS | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
quote:Ja, das klote | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
| Ik dacht dat allard zei dat ze deze race 1 miljoen konden winnen. | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 01:04 |
| Wie eindigde nou derde? | |
| Tommeh | maandag 13 maart 2006 @ 01:05 |
| GBR | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 01:06 |
quote:Zag het al inderdaad. Toch bedankt | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 01:08 |
| En nu ga ik slapen. Trusten, was leuk! | |
| Raphaelo29 | maandag 13 maart 2006 @ 01:14 |
| gele vlag in de 1e ronde was de reden van de drive trough....kan me er niks van herinneren. kan me Jos' reactie ook wel voorstellen al oogt het weinig professioneel natuurlijk. ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt verder.... | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:18 |
| [A1GP] Uitslag hoofdrace | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 01:30 |
| Toch nog een hoop uitvallers waaronder opvalled die Franse. (Jaja naam alweer kwijt). Toch wel jammer dan dat Jos niet ff door heeft gereden want punten zaten er zeker nog wel in. Maarjah op naar de volgende en laatste race. | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 01:39 |
quote:je bedoelt meneer lapierre? | |
| TommyGun | maandag 13 maart 2006 @ 01:41 |
quote: | |
| Tackleberry | maandag 13 maart 2006 @ 08:56 |
| De race director van de A1GP is ontslagen vanwege een beoordelingsfout rondom die (eerste) drive through penalty van Jos. bron | |
| Guard | maandag 13 maart 2006 @ 09:04 |
quote:nounou persoonlijke excuses van de sjeik, heeft ie helemaal niets aan natuurlijk, maar volgende race durrt natuurlijk geen enkele official Jos een penalty te geven | |
| WEST | maandag 13 maart 2006 @ 09:56 |
quote:whehe nee dat durven ze dan niet maar ontslag gaat mijninziens toch iets te ver een schorsing en op cursus sturen bij charlie whiting en een flinke boete die hij naar de rekening van team nederland kan overmaken is meer op z'n plaats. neemt niet weg dat ik het netjes van de Sjeik vind dat hij persoonlijk zijn excusses kwam aanbieden. | |
| Tackleberry | maandag 13 maart 2006 @ 10:07 |
quote:We weten natuurlijk niet wat hier nog aan vooraf is gegaan, kan best zijn dat dit een optelsom is geweest. quote:Dat vooral, maar goed, hij moet natuurlijk ook aan de A1GP race op Zandvoort denken... | |
| pfaf | maandag 13 maart 2006 @ 10:17 |
| Erg kinderachtig en onproffessioneel van Jos hoor. Valt me vies van 'm tegen. Zou wat wezen als iedereen die het met een beslissing niet eens is zou stoppen... | |
| WEST | maandag 13 maart 2006 @ 10:40 |
quote:ik kan me de reactie van Jos ook wel voorstellen, ik denk dat ik zijn situatie het zelfde gedaan zou hebben. natuurlijk moet de sjeik met het oog op A1GP in Nederland goed voor de dag komen, maar het blijft netjes | |
| Atreidez | maandag 13 maart 2006 @ 10:43 |
| Geen halve maatregelen van de Sjeik | |
| Raphaelo29 | maandag 13 maart 2006 @ 11:02 |
| gerechtigheid....je koopt er niks voor, maar het is wel genoegdoening. hij is in het gelijk gesteld door Maktoum el Maktoum tot Maktoum himself dus geen slechte zaak. nou nog ff vol voor de 4e plaats overall en dan hebben we een mooi opgaand seizoen gehad en kijk ik uit naar de volgende! | |
| dennistd | maandag 13 maart 2006 @ 12:31 |
quote:Die man heet gewoon sjeik Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum... Is dat nou zo moeilijk te onhouden | |
| Raphaelo29 | maandag 13 maart 2006 @ 12:44 |
| Sjeik Jan Klaassen zou makkelijker te onthouden zijn | |
| NY_Giant | maandag 13 maart 2006 @ 13:02 |
| Hoe zit nou precies met die kwalificatieprocedure bij A1GP? Vier ronden waarvan de beste twee tellen? Verder wel een beetje jammer voor Jos. Zo wordt je de derde plaats even door de neus geboord... | |
| Tackleberry | maandag 13 maart 2006 @ 13:31 |
quote:Klopt, je krijgt vier kansen (er zijn vier sessies) om een snelle ronde te rijden (pits uit > snelle ronde > pits in). Daarvan worden de twee snelste rondetijden bij elkaar opgeteld. | |
| NY_Giant | maandag 13 maart 2006 @ 13:44 |
| OK, bedankt! | |
| mikezwet | maandag 13 maart 2006 @ 21:28 |
| Misschien had het team beter eerst naar de raceleiding kunnen rennen ofzo en jos laten doorrijden... dan maar een zwarte vlag, was ie wel aan de finish gekomen en had hij een uitslag. Ik dacht eigenlijk dat het erom ging dat jos bij de pitsstops naast een ander reed en zijn auto daarvoor zette.... Die chinees is wel echt lachen hoor. Rare reactie heeft die. BRAKES!!!!... spin | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 21:43 |
| Is er nog iets bekend omtrent Jos? | |
| Dacide | maandag 13 maart 2006 @ 21:46 |
zoals tackleberry al zeiquote: | |
| X-fi | maandag 13 maart 2006 @ 21:52 |
| Merci. Ben net thuis | |
| Carda | dinsdag 14 maart 2006 @ 11:09 |
| In de pits mag je inhalen hoor, gewoon sneller weg zijn dan de ander Maar nieuw zeeland heeft ook al geklaagd over de sprint race waar mexico dus in zou hebben gehaald tijdens geel | |
| Dromer | vrijdag 17 maart 2006 @ 08:25 |
quote:Is dat ook nog te vinden bij een minder partijdige bron dan de Verstappen pagina? (zie er zo snel niks over op de a1gp.com site) | |
| Rory78 | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:20 |
| Op verschillende nederlandstalige nieuwssites is dit verhaal te vinden, maar de bron blijft inderdaad meestal verstappen.nl. Ik zou zeggen: hang zelf even de journalist uit... | |
| Dromer | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:30 |
quote:Onwaarschijnlijk dus en ook niet officieel medegedeeld door A1GP. Kortom: Hoax van teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans | |
| Tackleberry | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:36 |
quote:Ik schat het Team Netherlands-kamp toch echt hoger in dan 'teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans'. Het nieuws staat overigens ook niet op de officiële A1TeamNed site, dus ik verwacht dat ze het niet officieel 'uitdragen' binnen de A1GP. De Verstappen website is geen journalistiek van de hoogste plank, maar dit gaan ze echt niet uit hun duim zuigen... | |
| Guard | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:43 |
| zie hier een van de berichten dat er van onstlag geen sprake is. Wel Tim schenken afwezig volgende race, maar dat heeft dus te maken met andere werkzaamheden | |
| Tackleberry | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:49 |
| "an A1GP Source", klinkt ook nog aardig vaag. Maar we moeten het gewoon afwachten, er zal binnenkort vast wel zekerheid over komen. | |
| DJvandePol | vrijdag 17 maart 2006 @ 12:27 |
| http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5705 | |
| Dromer | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:12 |
quote: | |
| ixio | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:13 |
quote:Goed, da's duidelijk. Behoorlijk triest weer. | |
| ixio | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:15 |
| Van de Verstappen site. Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was. ..... | |
| Dromer | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:21 |
quote:da's dus het lulverhaal | |
| ixio | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:25 |
| Ja, dat snap ik, snap alleen niet wie zulke dingen verzint. Dan ben je toch wel heel ver heen. | |
| Dromer | vrijdag 17 maart 2006 @ 13:29 |
quote:Hopeloze teleurgestelde fans | |
| -Jean- | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:49 |
| Zo zie je maar weer wat een verschil het is met Allard of de engelse commentatoren: http://rapidshare.de/file(...)in_last_lap.wmv.html Blijft en is een historische race om te zien. Jos sinds jaren weer op het podium van helemaal achter naar voren. | |
| SimtekF1 | zaterdag 18 maart 2006 @ 16:18 |
| Hmm apart, ben toch wel erg benieuwd wie er nou bullshit loopt te verkondigen. | |
| Bruce117 | donderdag 30 maart 2006 @ 15:50 |
| A1GP-seizoen 2006/2007 trapt af in de duinen A1 Grand Prix start volgend seizoen op Zandvoort quote: | |
| pfaf | donderdag 30 maart 2006 @ 15:59 |
| WOW! Da's best wel stoer! | |
| Tackleberry | donderdag 30 maart 2006 @ 16:05 |
| Erg gaaf, maar wat is je bron? Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok | |
| Tackleberry | donderdag 30 maart 2006 @ 16:06 |
| http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=2660 http://www.ferrari-world.nl/nieuwsartikel.php?id=1143725808 http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8932 | |
| Tommeh | donderdag 30 maart 2006 @ 16:07 |
| Ik had net een topicje geopend hierover, aangezien dit topic voor de USA race was. Bron autosport.com | |
| pfaf | donderdag 30 maart 2006 @ 16:11 |
quote:Goedzo, ik wilde er ook al éen voor openen. | |
| jozef444 | donderdag 30 maart 2006 @ 16:31 |
quote:wil idd de bron wel weten | |
| Bruce117 | donderdag 30 maart 2006 @ 16:53 |
quote:mijn bron was formule1.nl | |
| Dromer | vrijdag 31 maart 2006 @ 08:09 |
quote:Je hebt geleerd! Je vraagt nu wel naar een (betrouwbare) bron... |