Iedere lul weet dat de Ultima GTR een andere auto isquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef Scepsis het volgende:
Iedere lul weet dat het Ultima GTR is, met opgefokte V8 flink onder 3 seconden naar 100 km/h fabrieksaf.
Zonda is wel heel erg anders hoor, je moet 'm maar is spotten en aan de details vergapen, heerlijke autoquote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee. Wie het weet mag het zeggen. Zelf dacht ik dat het een Pagani Zonda was maar die bleek lager te zijn.
Het is wel degelijk een Ultima GTR op de foto in kwestie, alleen hier en daar wat kleine aanpassingenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Iedere lul weet dat de Ultima GTR een andere auto is
nee,quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een Ultima GTR op de foto in kwestie, alleen hier en daar wat kleine aanpassingen
Daarmee bedoel ik geen gegooglde foto';s en persfoto's. Jou flatgenoot heeft deze foto's zelf gemaakt, en jij post ze voor hem. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens Alex mag het niet namelijk.![]()
[..]
Doen het niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cadillac Escalade in Nijmegen
[afbeelding]
En dit vond ik wel grappig.(Er voor reed ook nog Heineken, je ziet het vaag in de reflectie van de linker.)
bij personenwagens is die er niet, maar personenwagens vormen maar een heel klein deel van de dingen die ik op de foto zet. Bij de andere vehikels die ik er op zet is het meestal wel relevant, en het staat dus gewoon ingebakken bij mn lijstje standaard gegevens, voor de uniformiteit op mn eigen site.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:02 schreef OG-Loco het volgende:
En @ Alexxxxxxxxxxxxx; wat is eigenlijk de meerwaarde om de evt. naam van de eigenaar erbij te vermelden? Ook heb je die bijna nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |