Idd, een Zafira OPCquote:Op zondag 2 april 2006 08:37 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Deze kan je toch gewoon zo kopen in den winkels van opel?
Gewoon 'getuned' door de huistuner van opel als ik me niet vergis.
Niet echt rice/bratwurst/paella of whatever dan toch?
Toevallig gespot in Limburg? Buitenlands kenteken maar het is gewoon een Nederlander.quote:Op zondag 2 april 2006 00:43 schreef nerdette het volgende:
Wat bakkies van de afgelopen 2 weken.
grappige mercedes
[afbeelding]
Die Oranje Lambo is een Gallardo SEquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Toewan het volgende:
Vorige week tijdens een avondje stappen in A'dam stonden deze auto's voor het Hilton hotel (ja, daar waar Herman Brood is gesprongen).
[afbeelding]
1 oranje Lambo Gallardo en 2 Porsche 911 turbo's oid.
[afbeelding]
Hier van de voorkant, die oranje Gallardo had ook erg mooie zwarte velgen.
[afbeelding]
En deze stonden een paar meter verderop, een gele en blauwe Gallardo en een Ferrari 348ts. En je ziet nog net de neus van een gele Corvette.
Het waren allemaal Engelsen btw. Had helaas geen betere camera dan die van m'n telefoon (nokia 6630)
Nato kenteken.quote:Op zondag 2 april 2006 12:34 schreef achla het volgende:
[..]
Toevallig gespot in Limburg? Buitenlands kenteken maar het is gewoon een Nederlander.
Je kent hem dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:19 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Zoja, dan is het de auto van een docent bij de IVA. Ik check het kenteken maandag wel.
een 645ci zit er achter de Q7. de M6 is echt knal ferrari rood. stond hem best wel goed en agressiefquote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
Een Audi Q7 met een 6 serie erachter? Of een Z4? Is die M6 rood?
Beter, in die kleurstelling is ie echt mooi! Al zou het ook geen straf zijn om in de gele of donkerblauwe te rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die Oranje Lambo is een Gallardo SEnog pimper dus!!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=484897270
ziet er meer uit als de quote challengequote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef enakje het volgende:
http://videos.streetfire.(...)E60-7E8C1E128888.htm
Volgens mij is dit Gumball 3000 footage...die gozer is dus echt rijk.
lol, die S2000 staat altijd hier in Utrecht gepakkeerd, heb er pas ook fotos van gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2006 00:43 schreef nerdette het volgende:
Wat bakkies van de afgelopen 2 weken.
Al gepost maar hij blijft koel:
[afbeelding]
Groetjes!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
Vers spul:
[knip]
BMW M3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[knip]
Die heb ik al eens gespot.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef Jimmeh het volgende:
[..]waarom maak je geen spot van die Quattroporte er naast
![]()
Niet echt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef nerdette het volgende:
kweenie of deze ertussendoor mag:
http://www.metacafe.com/watch/95153/wonderful_cars_from_uae/
zitten een paar *drool* oto's tussen (silver plated A8, mjum porsches en lambo's
Die S2000 heb ik op de A2 tussen Maastricht en ..eh.. Eindhoven? op de kiek gezet overigens.
Bovendien is het gebruikelijker dat je veel auto's achter elkaar zet in 1 postdan jouw gebruikelijke voor ieder exemplaar een post.quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jou ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
mailtjes? zit je in het verkeerde topicquote:Op woensdag 5 april 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kap eens met dat gezeik over die mailtjes, ik blijf niet waarschuwen en weghalen.
Nee, ik heb voor de zoveelste keer berichten lopen verwijderen.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
mailtjes? zit je in het verkeerde topic![]()
![]()
Die zijn niet eens speciaal meer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef Jimmeh het volgende:
[..]waarom maak je geen spot van die Quattroporte er naast
![]()
Er waren twee posts over mailtjes. Kennelijk zijn er meer dan twee geweest?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
mailtjes? zit je in het verkeerde topic![]()
![]()
Een R32 dan welquote:
zou niet weten waarom het niet zou mogen......quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
Combinatie van beiden.![]()
Mijn Finse flatmate was het afgelopen weekend in Melbourne en is bij de Grand Prix geweest. Kaartjes waren voor de vrijdag slechts 15 euro en voor de zondag 40 euro. Erg goedkoop dus. Hij heeft wat foto's kunnen maken van wat auto's die eigenaren hadden tentoongesteld aan het publiek.![]()
Heeft Alex bezwaar als ik die hier post?
Volgens Alex mag het niet namelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou niet weten waarom het niet zou mogen......
posten die hap![]()
quote:Wanneer post je in dit topic?
Als je een auto hebt gespot. Dat wil zeggen: je hebt een auto gezien die in jou ogen bijzonder is, en je hebt er zelf een foto van gemaakt.
postenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens Alex mag het niet namelijk.![]()
[..]
Geen idee. Wie het weet mag het zeggen. Zelf dacht ik dat het een Pagani Zonda was maar die bleek lager te zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Hoe doet ie heten? Bizar, raar, gaaf, gedrocht, cool kortom alles in 1 deze bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |