Idd, een Zafira OPCquote:Op zondag 2 april 2006 08:37 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Deze kan je toch gewoon zo kopen in den winkels van opel?
Gewoon 'getuned' door de huistuner van opel als ik me niet vergis.
Niet echt rice/bratwurst/paella of whatever dan toch?
Toevallig gespot in Limburg? Buitenlands kenteken maar het is gewoon een Nederlander.quote:Op zondag 2 april 2006 00:43 schreef nerdette het volgende:
Wat bakkies van de afgelopen 2 weken.
grappige mercedes
[afbeelding]
Die Oranje Lambo is een Gallardo SEquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Toewan het volgende:
Vorige week tijdens een avondje stappen in A'dam stonden deze auto's voor het Hilton hotel (ja, daar waar Herman Brood is gesprongen).
[afbeelding]
1 oranje Lambo Gallardo en 2 Porsche 911 turbo's oid.
[afbeelding]
Hier van de voorkant, die oranje Gallardo had ook erg mooie zwarte velgen.
[afbeelding]
En deze stonden een paar meter verderop, een gele en blauwe Gallardo en een Ferrari 348ts. En je ziet nog net de neus van een gele Corvette.
Het waren allemaal Engelsen btw. Had helaas geen betere camera dan die van m'n telefoon (nokia 6630)
Nato kenteken.quote:Op zondag 2 april 2006 12:34 schreef achla het volgende:
[..]
Toevallig gespot in Limburg? Buitenlands kenteken maar het is gewoon een Nederlander.
Je kent hem dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:19 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Zoja, dan is het de auto van een docent bij de IVA. Ik check het kenteken maandag wel.
een 645ci zit er achter de Q7. de M6 is echt knal ferrari rood. stond hem best wel goed en agressiefquote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
Een Audi Q7 met een 6 serie erachter? Of een Z4? Is die M6 rood?
Beter, in die kleurstelling is ie echt mooi! Al zou het ook geen straf zijn om in de gele of donkerblauwe te rijden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die Oranje Lambo is een Gallardo SEnog pimper dus!!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=484897270
ziet er meer uit als de quote challengequote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef enakje het volgende:
http://videos.streetfire.(...)E60-7E8C1E128888.htm
Volgens mij is dit Gumball 3000 footage...die gozer is dus echt rijk.
lol, die S2000 staat altijd hier in Utrecht gepakkeerd, heb er pas ook fotos van gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2006 00:43 schreef nerdette het volgende:
Wat bakkies van de afgelopen 2 weken.
Al gepost maar hij blijft koel:
[afbeelding]
Groetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |