Ik maar 9, maar na de TA waarschijnlijk meer.quote:
Eerste ronde gemist, maar wel gelijk in de top 4.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef placebeau het volgende:
Stand![]()
1. ScottTracy 11
1. Martijn_fijn 11
3. BVO 10
4. AirRaid 9
4. Arcee 9
4. dndiek 9
ik ook, wat zijn we goed hequote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eerste ronde gemist, maar wel gelijk in de top 4.
Tirreno - Adriatico belooft niet veel goeds. Ik heb T. Dekker niet en verder alleen Jaksche op 5.
Vooral dankzij Landis. Blijkbaar hadden veel Julich. Zo jammer dat die na z'n sterke proloog door het ijs zakte.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef AirRaid het volgende:
ik ook, wat zijn we goed he
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral dankzij Landis. Blijkbaar hadden veel Julich. Zo jammer dat die na z'n sterke proloog door het ijs zakte.
boonen dusquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef placebeau het volgende:
tirreno bedoelde ik natuurlijk.
milaan san remo is gewoon op de juiste van de topsprinters gokken.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral dankzij Landis. Blijkbaar hadden veel Julich. Zo jammer dat die na z'n sterke proloog door het ijs zakte.
Hehe.quote:
Ik vul altijd zo snel mogelijk iets in. Dan voorkom je dat je het vergeet. En editten kan altijd nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Kunnen we niet beter de startlijst afwachten?
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hoe weet je wie er allemaal mee doen, als de startlijst er nog niet is?
Zabel en Hushhovd ook wel. Zie daar mijn 5 man.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.
Die heb ik ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zabel en Hushhovd ook wel. Zie daar mijn 5 man.
Ah, we hebben een ziener.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.
Je weet wat ik bedoel. Mochten de startlijsten er al zijn dus zullen die mannen er echt op staan.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, we hebben een ziener.
Wat als Freire morgen valt en een sleutelbeentje breekt?
Ik denk dat ik de volgorde nog wel ga veranderen. Iets zegt me dat Boonen niet gaat winnen, maar Boonen op 4 of zo zetten voelt ook raar. Eigenlijk denk ik dat Hushovd gaat winnen.quote:
Booen was vorig jaar ook zeer goed, en werd toen ook geklopt. Dat kwam wel doordat ie niet helemaal goed gepositioneerd zat maar ok. Ik denk dat de ploegmaats de doorslag gaan geven. Petacchi heeft natuurlijk een luxe knecht in Zabel.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgorde nog wel ga veranderen. Iets zegt me dat Boonen niet gaat winnen, maar Boonen op 4 of zo zetten voelt ook raar. Eigenlijk denk ik dat Hushovd gaat winnen.Maar Hushovd voor Boonen en Petacchi zetten voelt ook raar.
Kortom: ik ben er nog niet helemaal uit.
Tussen die drie blijft het toch gokken. Het is natuurlijk geen wetenschap.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgorde nog wel ga veranderen. Iets zegt me dat Boonen niet gaat winnen, maar Boonen op 4 of zo zetten voelt ook raar. Eigenlijk denk ik dat Hushovd gaat winnen.Maar Hushovd voor Boonen en Petacchi zetten voelt ook raar.
Kortom: ik ben er nog niet helemaal uit.
Vorig jaar was het toch ook maar een man of 30-35 bij de sprint? Wel bijna allemaal sprinters trouwens.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Dit jaar zal Bettini en wss ook Di Luca zich minder laten zien op de Poggio denk ik. Toch minder in vorm. Hoop toch wel dat er loeihard gereden gaat worden. Niet een sprint van 120 man ofzo.
Toen werd er flink doorgetrokken op de Poggio. Maar nu is Bettini geblesseerd en Di Luca richt zich vol op de Giro. Dekker is niet zo sterk als vroeger en Rebellin is ook niet in zijn beste doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch ook maar een man of 30-35 bij de sprint? Wel bijna allemaal sprinters trouwens.
Maar het hoefen toch niet altijd de gevestigde namen te zijn? Ik zie types als Bertagnolli, Cauchiolli of Ballan ook wel behoorlijk door trekken op de Poggio, en wie weet, 1 van de twee Dekker's.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen werd er flink doorgetrokken op de Poggio. Maar nu is Bettini geblesseerd en Di Luca richt zich vol op de Giro. Dekker is niet zo sterk als vroeger en Rebellin is ook niet in zijn beste doen.
Ik zie Bettini meer forceren dan een Ballan. Maar goed, we zullen het gaan zien.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar het hoefen toch niet altijd de gevestigde namen te zijn? Ik zie types als Bertagnolli, Cauchiolli of Ballan ook wel behoorlijk door trekken op de Poggio, en wie weet, 1 van de twee Dekker's.
jazeker!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:35 schreef Astrix het volgende:
Ik weet niet of ik nog mee kan doen
Bedankt placebeau.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
jazeker!
Ik heb het "Lijkt me fijn, maar ik heb het begin gemist. Mag ik nog meedoen?" -zinnetjeer maar weer bijgevoegd in de openingspost.
5. Ballanquote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef Falco het volgende:
Milaan - San Remo
1 Petacchi
2 Zabel
3 Boonen
4 Freire
5 Bettini
2e is volgens mij mijn beste resultaat ooit in de prono's terwijl ik er nog nooit een heb gemist.quote:Uitslag ronde 3: Tirreno - Adriatico
1. zjroentje 6
2. hetsjhokleek 5
2. Ericr 5
Gaan we geen e3-prijs doen??quote:18/03: Milaan - San Remo
26/03: Brabantse pijl
02/04: Ronde van Vlaanderen
Weet je dat wel heeeeel zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:34 schreef placebeau het volgende:
mijn voorspelling:
1. Petacchi
2. Boonen
3. Hushovd
4. Freire
5. O'Grady
Yup. Gebroken ribben als ik het goed heb, voorseizoen weg......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
geblesseerd. Had er helemaal nog niets van gehoord.
aan Basso.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een punt, waar heb ik die in godsnaam verdiend
Jij durft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef zjroentje het volgende:
Milaan - San Remo
1. Petacchi
2. Boonen
3. McEwen
4. Freire
5. Zabel
Op het randje idd .......quote:
dan moet je eigenlijk uit principe deze ronde maar laten schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Suijk het volgende:
1. Petacchi
2. Boonen
3. Freire
4. Eisel
5. McGee
Eigenlijk de minst leuke klassieker om te voorspellen.
als iemand nu een hele top5 goed heeft dan begint diegene met een lekkere voorsprong aan het seizoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er iemand de top vijf helemaal juist heeft. (is vorig jaar slechts één maal gebeurd). Het zou zelfs bijzonder leuk zijn als dat mijn top vijf is.
Al zal er sowieso wel één onverwachte naam opduiken.
Maar nu vind ik een ploegentijdrit over het algemeen weldegelijk makkelijker te voorspellen dan een individuele koers. Nog knap natuurlijk, maar dat laatste is helemaal niemand gelukt. Voor alles is een eerste keer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef placebeau het volgende:
NRH bij de ploegentijdrit in Eindhoven.
Nieuwe voorspelling:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef Arcee het volgende:
1. Boonen
2. Petacchi
3. Hushovd
4. Freire
5. Zabel
Tel zo al 4 prono's met deze 5 namen.quote:
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan een spectaculaire strijd worden tussen Boonen en Petacchi.![]()
Spectaculaire laatste kilometer is wat realistischer idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.
Toch wel: wielerprono 2006 #2 - op naar San Remoquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Hoop mensen die toch op Gilbert gokken.
Volgens mij is er niemand die Petacchi en Boonen beiden niet heeft.
Toch niet, want je hebt wel Petacchi en da's niet beiden niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel: wielerprono 2006 #2 - op naar San Remo
Verklaar je vertrouwen in Gilbert.. Vorig jaar was hij 5e of 6e geloof ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef Postlezer het volgende:
1. Gilbert
2. Petacchi
3. Boonen
4. Hushovd
5. Freire
Ik zeg natuurlijk niet dat hij Petacchi klopt in een massaspurtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verklaar je vertrouwen in Gilbert.. Vorig jaar was hij 5e of 6e geloof ik?
Dan zou het moeten gebeuren op de Pogio en daar ik zie een Betinni of Basso ook nog wel weg rijden. Zou leuk zijn als het eens geen massasprint werd. Gilbert heeft wel rappe benen genoeg, om de sprint van een kleine groep te winnen idd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:28 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niet dat hij Petacchi klopt in een massaspurt![]()
Maar Gilbert gaat sowieso nog iets proberen en wie weet...![]()
Ik had het over die blauwe, die moet het goede voorbeeld geven.quote:
Maar die blauwe is toch altijd op tijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had het over die blauwe, die moet het goede voorbeeld geven.
Vrijwel gelijkwaardig zijn ze eigenlijk. Ik denk dat de E3 prijs iets interessanter is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef placebeau het volgende:
Nu we nog even tijd hebben, wat is het interessantst? E3 of Brabantse pijl?
Goed punt en aangezien de Brabantse Pijl al als wedstrijd in de OP staat, zou ik gewoon dat schema aanhouden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef placebeau het volgende:
die lijsten lopen zo door elkaar dan...
alletwee tegelijk (dus iedereen een dubbel lijstje indienen voor de zaterdag) kan ook, maar of dat interessant is...
Nummer 2 en nummer 4 correct.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:24 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe voorspelling:
1. Freire
2. Petacchi
3. Hushovd
4. Boonen
5. Zabel
11 punten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
1. Boonen
2. Petacchi
3. Freire
4. Hushovd
5. Napolitano
Ik heb je niet ingehaald, wel bijgehaald.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef ScottTracy het volgende:
Nou die eerste plaats ben ik nu toch wel kwijt met mijn 5 puntjes
1. Boonenquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
1. Boonen
2. Petacchi
3. freire
en dat terwijl petacchi eigenlijk de betere spurter was is.
was een saaie telbeurt.
En dit jaar dus niet aan meedoetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef placebeau het volgende:
oja, voor ik het vergeet
volgende ronde: Brabantse pijl.
Die wedstrijd waar Boogerd niet alleen twee maal tweede werd, maar ook twee maal eerste en twee maal derde.
Je top vijf binnen voor zondag 26 maart 11.00
Ik ben vroeg, want op vakantie volgende week:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef placebeau het volgende:
oja, voor ik het vergeet
volgende ronde: Brabantse pijl.
Die wedstrijd waar Boogerd niet alleen twee maal tweede werd, maar ook twee maal eerste en twee maal derde.
Je top vijf binnen voor zondag 26 maart 11.00
De gele truiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Congrats voor BVO en Vaduz!![]()
Op naar de Brabantse Pijl..!
Hoezo ook? Vaduz staat nu 5e.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
Vaduz en ik is wel cool trouwens, werden vorig jaar ook al 1 en 2.
Dank jullie wel allemaal!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
11 punten.
Napolitano op 5 is wel heel strak.
Jaja, dat wel, maar Vaduz heeft de dagprijs nu hequote:
Probleem is dat dat moeilijk anders kan, je kunt niet alle situaties steeds analyseren en er punten aan toekennen.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk is die puntentelling wel vreemd. Petacchi was vandaag de beste spurter, maar juist diegene die hem als tweede hebben geklasseerd (vaak achter Boonen, die vierde werd) krijgen nu juist een beloning
I know, er is weinig aan te doen maarjaquote:Op zondag 19 maart 2006 03:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probleem is dat dat moeilijk anders kan, je kunt niet alle situaties steeds analyseren en er punten aan toekennen.
Wil je nu al de Waalse Pijl voorspellen dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:00 schreef maril het volgende:
Is er een lijst van renners die de waalse pijl rijden?
Sorry ben moe heb hoofdpijn, bedoel de brabantsequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wil je nu al de Waalse Pijl voorspellen dan?
http://www.belgiancycling.com/bpl-nl-06.html, maar of deze 100% klopt durf ik niet te zeggen, Boogerd staat er bijvoorbeeld nog bij..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:00 schreef maril het volgende:
Is er een lijst van renners die de waalse pijl rijden?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:36 schreef Bartoli het volgende:
Boonen doet niet mee aan de BP las ergens dat die via de Panne naar de RVV ging
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:45 schreef gras het volgende:
Brahimov, Paolini en Ballan gedeeld vierde?
En dan achteraf de posities invullen zeker.quote:
Zo beter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan achteraf de posities invullen zeker.
Vergeten in te vullenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef Suijk het volgende:
Aantal mensen met veel punten denk ik!
behalve ikquote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef Suijk het volgende:
Aantal mensen met veel punten denk ik!
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef placebeau het volgende:
Uitslag vijfde ronde: Brabantse pijl
![]()
Bruce117 14
At_fundum 14
Aplausje voor de twee winnaars, Bruce en At_Fundum![]()
Volgende ronde:quote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef maril het volgende:
hoe lang hebben we voor Vlaanderens mooiste, hebben we al een lijst?
op een of ander manier denk ik juist nu dat het Tommeke niet word ,ik moet er echt goed over nadenken ben geneigd boonen als eerste te zetten maar ik wacht nog ff met prono tot 3 daagse van de panne gereden is.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:26 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, wie zouden er achter Boonen gaan eindigen, volgende week?![]()
iedereen, denk ik
dat heb ik ook........... maargoed dan zal je toch zien dat hij wint, aaaaaargh dilemmaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:34 schreef maril het volgende:
[..]
op een of ander manier denk ik juist nu dat het Tommeke niet word ,ik moet er echt goed over nadenken ben geneigd boonen als eerste te zetten maar ik wacht nog ff met prono tot 3 daagse van de panne gereden is.
Ik had het over mezelfquote:Op zondag 26 maart 2006 19:41 schreef placebeau het volgende:
Ook een hoop met kroon en nuyens op juiste plaatsen hoor.
Gefeliciteerd met je overwinningquote:Op zondag 26 maart 2006 23:17 schreef At_Fundum het volgende:
Hehe, het wielerseizoen begint eidelijk bij mij te levendank voor de felicitaties
Ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel de nummer 1 goed geraden, maar dat hebben er meer.
Heeft Ballan überhaupt wel meegedaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef Arcee het volgende:
Brabantse Pijl
1. Ballan
2. Nuyens
3. Freire
4. Zabel
5. Paolini
Die reed zaterdag een andere koers toch, met Vierhouten.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Criterium rond Vlaanderen:
ik raad aan dat je backstedt vervangt want deze doet immers geen klassiekers mee wegens injury.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:12 schreef Falco het volgende:
Vlaanderens mooiste
1 Boonen
2 Ballan
3 Klier
4 Flecha
5 Backstedt
Thanks, in deze voorlopige deelnemerslijst zag ik hem wel staan namelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef flyckje het volgende:
[..]
ik raad aan dat je backstedt vervangt want deze doet immers geen klassiekers mee wegens injury.
edit je even je top vijf of post je een nieuwe top vijf?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Thanks, in deze voorlopige deelnemerslijst zag ik hem wel staan namelijk
Nummer 5 wordt nu Arvesen!
Exact zelfde als ik...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef sportfreak het volgende:
Ronde van Vlaanderen:
1. Tom Boonen
2, Andreas Klier
3. Allesandro Ballan
4. Juan Antonia Flecha
5. Peter van Petegem
Nieuwe top 5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
edit je even je top vijf of post je een nieuwe top vijf?
Anders is de kans groot dat ik ervover lees als ik de punten tel.
Dan zal Petacchi balen, klopt ie Boonen in MSR én RvV maar toch wint ie niks.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:32 schreef maril het volgende:
RWW okè ik denk dat Tom wel de beste is maar niet zal winnen.
1 Peter Van Petegem
2 Andreas Klier
3 Axel Merckx
4 Alessandro Petacchi
5 Tom Boonen
troost je afg zondag had ik de meeste punten (10)sinds ik het spelletje heb ontdektquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zal Petacchi balen, klopt ie Boonen in MSR én RvV maar toch wint ie niks.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zullen we anders de nummer 2 tot en met 6 voorspellen. Voor deze week en volgende week.
respect voor je prono's altijd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Ronde van Vlaanderen:
1. Fabian Cancellara
2. Peter Van Petegem
3. Thor Hushovd
4. Stijn Devolder
5. Carlos Barredo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |