dan moet je eigenlijk uit principe deze ronde maar laten schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Suijk het volgende:
1. Petacchi
2. Boonen
3. Freire
4. Eisel
5. McGee
Eigenlijk de minst leuke klassieker om te voorspellen.
als iemand nu een hele top5 goed heeft dan begint diegene met een lekkere voorsprong aan het seizoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er iemand de top vijf helemaal juist heeft. (is vorig jaar slechts één maal gebeurd). Het zou zelfs bijzonder leuk zijn als dat mijn top vijf is.
Al zal er sowieso wel één onverwachte naam opduiken.
Maar nu vind ik een ploegentijdrit over het algemeen weldegelijk makkelijker te voorspellen dan een individuele koers. Nog knap natuurlijk, maar dat laatste is helemaal niemand gelukt. Voor alles is een eerste keer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef placebeau het volgende:
NRH bij de ploegentijdrit in Eindhoven.
Nieuwe voorspelling:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef Arcee het volgende:
1. Boonen
2. Petacchi
3. Hushovd
4. Freire
5. Zabel
Tel zo al 4 prono's met deze 5 namen.quote:
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan een spectaculaire strijd worden tussen Boonen en Petacchi.![]()
Spectaculaire laatste kilometer is wat realistischer idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |